SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
En dit ja behalve dat laatste. Dat lukt me toch nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Het zegt wel degelijk wat over je persoonlijkheid hoor, kleding.
Daarom wil ik nu ook gewoon eindelijk enigszins een eigen stijl krijgen.
Wie wel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef Newbie114 het volgende:
For the record, ik zou ook geen man geven die zich niet verzorgt.
Maar dat ik me niet aan al die regeltjes houd maakt nog niet dat ik mezelf niet verzorg en er als een zwerver bij loop Newbiequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zou geen vrouw geven die zich niet verzorgt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef Newbie114 het volgende:
laatst een onderzoek gelezen dat inrichting van je huis het meest over iemands persoonlijkheid zegt. bijvoorbeeld een wereldkaart is een teken van nieuwsgierigheid, veel verschillende soorten muziek een teken van openminded zijn, etc. erg interessant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
Het zegt wel degelijk wat over je persoonlijkheid hoor, kleding.
Daarom wil ik nu ook gewoon eindelijk enigszins een eigen stijl krijgen.
Vast wel, als je je best doetquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En dit ja behalve dat laatste. Dat lukt me toch niet
Maar magnetron, jezelf niet fatsoenlijk kunnen kleden geld wel als onverzorgd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat ik me niet aan al die regeltjes houd maakt nog niet dat ik mezelf niet verzorg en er als een zwerver bij loop Newbie
Het gaat hier wel vaak over uitersten
Ik heb wel 'n goede huid, nooit last van puisten enzovoort. Ik smeer niet meer tegen de puisten, alleen had ik soms eens één puistje (wat normaal is) en dat vond ik al erg. Vandaar dat ik toen creme had, nu doe ik het nooit meer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Als je moet smeren tegen een droge huid en puistjes heb je heel geen erg goede huid van jezelf.
Yo dawg, heb je link?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
laatst een onderzoek gelezen dat inrichting van je huis het meest over iemands persoonlijkheid zegt. bijvoorbeeld een wereldkaart is een teken van nieuwsgierigheid, veel verschillende soorten muziek een teken van openminded zijn, etc. erg interessant.
Dan weet ik al wat er bij mij het eerste uitspringtquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
laatst een onderzoek gelezen dat inrichting van je huis het meest over iemands persoonlijkheid zegt. bijvoorbeeld een wereldkaart is een teken van nieuwsgierigheid, veel verschillende soorten muziek een teken van openminded zijn, etc. erg interessant.
Idemquote:
Ligt eraan wat er voor jou onder verzorging valt, en je dus niet doet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat ik me niet aan al die regeltjes houd maakt nog niet dat ik mezelf niet verzorg en er als een zwerver bij loop Newbie
Het gaat hier wel vaak over uitersten
Helaas zit mijn muziek niet in mijn kast maar op mijn harde schijf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Idem, luister nu naar "all things to all men instrumental". Hoe dat nummer precies heet weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas zit mijn muziek niet in mijn kast maar op mijn harde schijf.
helaas niet. gelezen in psychologie magazine, het staat ook op hun site maar daarvoor moet je abonnee zijn. en dat ben ik niet.quote:
quote:Wat zegt je interieur over je persoonlijkheid?
mei 2007 , Pagina 028_1 , 917 woorden
Ambitieuze mensen hebben een netter huis; kaarsen, kleurpotloden en landkaarten wijzen op een open geest. Wat de inrichting van ons huis verraadt.
Ik luister op dit moment Saltatio Mortisquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem, luister nu naar "all things to all men instrumental". Hoe dat nummer precies heet weet ik niet meer
Dan passen wij niet bij elkaar money, help me herinneren wanneer je weer single bentquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er voor jou onder verzorging valt, en je dus niet doet.
Als dit bijv douchen en je kleding bijtijds wassen is vind ik je wel een halve zwerver ja.
Ik heb een wereldbol...goed, het is er wel eentje waarop Joegoslavië nog één land is en de Sovjet-Unie nog bestond, maar tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Enige wat ik niet luister is Metal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas zit mijn muziek niet in mijn kast maar op mijn harde schijf.
Je past dan bij veel vrouwen niet. Maar jellybean is wel een goede kandidaat voor je denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan passen wij niet bij elkaar money, help me herinneren wanneer je weer single bent
Ik vind jou echt zo'n dubstep/dance type.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Enige wat ik niet luister is Metal.
Wait.. is slipknot
Ik weet dat ik bij veel vrouwen niet pas, maar ze bestaan wel. Anders was ik nu nog maagd geweestquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Enige wat ik niet luister is Metal.
Wait.. is slipknot
[..]
Je past dan bij veel vrouwen niet. Maar jellybean is wel een goede kandidaat voor je denk ik
Dat belooft weer weinig goeds voor mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik bij veel vrouwen niet pas, maar ze bestaan wel. Anders was ik nu nog maagd geweest
Drum&bass ook. dance alleen in de club. Thuis grotendeels Soulquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n dubstep/dance type.
We zitten hier tenminste niet voor nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat belooft weer weinig goeds voor mij
Ik ken er zo een die lakt zijn nagels zwart.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het homo vinden als iemand make-up gebruikt of nagels lakt. Zulke dingen.
Een jongen uit mijn vorige klas die lakt zijn nagels met zo'n doorzichtig lakje.
Gadver, dan ga ik je dus juist niet helpen herinneren hè.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan passen wij niet bij elkaar money, help me herinneren wanneer je weer single bent
Maar dat is dan weer stijl, niet zozeer homo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er zo een die lakt zijn nagels zwart.
En die heeft dan al 4 vriendinnen gehad.
Jup, leven is niet eerlijk.
Ik weet natuurlijk niet hoe lang jij al maagd-af bentquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zitten hier tenminste niet voor niets
Jammer, vind dire straits wel een vette band, vooral juist dat albumquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gadver, dan ga ik je dus juist niet helpen herinneren hè.
op de een of andere manier vind ik dit soort praat altijd zo onderdanig overkomen. alsof je je moet aanpassen zodat vrouwen je leuk vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik bij veel vrouwen niet pas, maar ze bestaan wel. Anders was ik nu nog maagd geweest
JA! Inderdaad vooral dat album!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, vind dire straits wel een vette band, vooral juist dat album
nee man, telegraph road.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer, vind dire straits wel een vette band, vooral juist dat album
En dat nummer brothers in arms is zo mooi![]()
Maar ik pas me juist niet aan en weet best dat ik daardoor m'n eigen kansen verklein.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik dit soort praat altijd zo onderdanig overkomen. alsof je je moet aanpassen zodat vrouwen je leuk vinden.
ik begrijp dat je het (waarschijnlijk) niet zo bedoelt, maar toch.
Haha. Wat voor vriendinnen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er zo een die lakt zijn nagels zwart.
En die heeft dan al 4 vriendinnen gehad.
Jup, leven is niet eerlijk.
ik ben uberslecht in namen van muzieknummers. anders had ik er zo nog een hoop op kunnen noemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:18 schreef Sephael het volgende:
[..]
Telegraph Road, Down to the Waterline en Tunnel of Love.
Niet zoveel je benen scheren?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mijn benen worden wel altijd heel snel droog op de één of andere manier.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zoveel je benen scheren?
dat zeg ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik pas me juist niet aan en weet best dat ik daardoor m'n eigen kansen verklein.
Maar ik ga niet iets zijn wat ik niet ben!
Daar ben ik gewoon veelste nuchter voor denk ik
Wel emochicks maar toch.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
het is lastig iets op te bouwen met iemand die zelfmoord wil gaan plegen. al klinkt het zo op het eerste gezicht meer als een emo met een aandachtsprobleem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
Effe weer een verhaaltje van mij.
Wil niet dramatisch overkomen ofzo.
Maar jullie (of de meeste) weten van dat psychose meisje.
Ik ben er gewoon nog helemaal verliefd op.
En nu sprak ik haar weer op msn en dan wordt ik nog verliefder, maar ze is nog steeds bezig met die zelfmoord dingen.
Zou zo graag willen dat ik haar ermee kon helpen, maar dat kan gewoon niet.
Zit hier echt mee hoor, speelt al vanaf de laatste keer dat we elkaar zagen in m'n hoofd.
Nouja kan het eigenlijk gewoon wel zeggen hier want het is toch annoniem,
Maar ze slikt dus scheermesjes in etc en ook nog nadat ik haar voor de laatste keer gezien heb.
Wordt er echt verdrietig van allemaal.
Nu nog iemand die gek genoeg is om mij te nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef Sephael het volgende:
[..]
En dat geeft maar weer aan dat smaken verschillen.
Precies!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu nog iemand die gek genoeg is om mij te nemen.
Hoax, want dan zit je niet meer achter msn me dunktquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
En nu sprak ik haar weer op msn en dan wordt ik nog verliefder, maar ze is nog steeds bezig met die zelfmoord dingen.
Zit hier echt mee hoor, speelt al vanaf de laatste keer dat we elkaar zagen in m'n hoofd.
Maar ze slikt dus scheermesjes in etc en ook nog nadat ik haar voor de laatste keer gezien heb.
What the..quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
Ik groei langzaam over de teleurstelling heen van vanmiddag merk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef Sephael het volgende:
[..]
Precies!
En natuurlijk lopen die ook wel rond, soms is het gewoon even zoeken.
Dat zit vaak heel diep, je kunt suicidale neigingen niet 1-2-3 oplossen, das een sprookjequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
What the..
Okee, weet je ook de reden dat ze suïcidale neigingen heeft?
Grappig, maar serieus, dat doe ik niet. Heb/had (inmiddels) daar een beetje last van, zit ook in de familie trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.quote:
Beter toch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik pas me juist niet aan en weet best dat ik daardoor m'n eigen kansen verklein.
Maar ik ga niet iets zijn wat ik niet ben!
Daar ben ik gewoon veelste nuchter voor denk ik
Dat gaat sneller dan bij mij. Nou stelde het bij mij ook iets meer voor. Morgen moet ik mn ex weer zien. Ik ben benieuwd hoe ik er mee om ga en hoe ik me daarna voel. Zucht...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik groei langzaam over de teleurstelling heen van vanmiddag merk ik.
Het is toch geen Kid Cudi he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
Deze man staat zwarte nagellak ook helemaal niet verkeerd, toch?
[ afbeelding ]
Niet iets voor jou, heloef?
Hallo lieverd.quote:
Geloof me ze is daar voor naar het ziekenhuis geweest meerdere keren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoax, want dan zit je niet meer achter msn me dunkt
Het is natuurlijk niet zomaar op te lossen, dat verwacht ik ook niet. Maar er zullen toch dingen te benoemen zijn die maken dat het zo ver moet komen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zit vaak heel diep, je kunt suicidale neigingen niet 1-2-3 oplossen, das een sprookje
Het is Jey Van-Sharp van Uberlife.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch geen Kid Cudi he?
Want ik zei vanmiddag dat ik op die man wou lijken.
Ja min of meer, maar dat ga ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
What the..
Okee, weet je ook de reden dat ze suïcidale neigingen heeft?
Ik kan je mijn verhaal wel vertellen, maar het ding is, wat heb je er aan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Sephael het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zomaar op te lossen, dat verwacht ik ook niet. Maar er zullen toch dingen te benoemen zijn die maken dat het zo ver moet komen?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
Ter informatie, Faye is mijn beste vriendin.quote:
Hehe, dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zoveel aandacht krijgt
Sorry heloef, jij hoorde er niet bij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ter informatie, Faye is mijn beste vriendin.
Ja dat heb ik haar dus gevraagd, want dat vroeg ik me ook af.quote:
Dank voor deze rectificatie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry heloef, jij hoorde er niet bij.
Naar zeg...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat heb ik haar dus gevraagd, want dat vroeg ik me ook af.
Slok alcohol en scheermesjes vraag me niet hoe dat gaat want ik snap het ook niet.
Maar ze heeft er meerdere keren voor in het ziekenhuis gelegen
Waarom eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet dood wil, anders had ze het wel meteen goed gedaan. Hard maar waar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Slok alcohol en scheermesjes vraag me niet hoe dat gaat want ik snap het ook niet.
Waarom ben je verliefd op haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat op een onverklaarbare manier pijn vaak helpt als je je rot voelt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet dood wil, anders had ze het wel meteen goed gedaan. Hard maar waar.
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat op een onverklaarbare manier pijn vaak helpt als je je rot voelt.
Komt omdat je goed bent in dichtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Die match op Paiq vond mijn gedicht leuk
Die controle daarin is idd wel belangrijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.
Dat bedoelde ik ja, ik wist niet precies hoe ik het nu onder woorden kon brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.
Playa playa!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Die match op Paiq vond mijn gedicht leuk
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je goed bent in dichten
Je hebt er echt talent voor, vind ik.
Ik heb nog wat in te halenquote:
En dat doorbreken is heel erg moeilijk. Het is een verslaving.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zat er even niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nogmaals hoi mensen die hoi terug zeiden
Ik zeg lekker nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Vroeger zat ik altijd verhalen te schrijven. Heb zelfs hele schoolschriften volgeschreven. Toen is het me wel afgeleerd...en nu zou ik het niet meer kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het is eigenlijk best jammer dat ik met dat talent niets doe. Zonde. Ik moet er echt iets mee gaan proberen te doen.
Dag jongedamequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Waar gingen die verhalen over?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vroeger zat ik altijd verhalen te schrijven. Heb zelfs hele schoolschriften volgeschreven. Toen is het me wel afgeleerd...en nu zou ik het niet meer kunnen
Ik deed het ook altijd, hele verhalen geschreven toen ik net op de middelbare school zat...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vroeger zat ik altijd verhalen te schrijven. Heb zelfs hele schoolschriften volgeschreven. Toen is het me wel afgeleerd...en nu zou ik het niet meer kunnen
Ik schreef meestal een soort detectiveverhaal, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van een detectiveverhaal was. Maar vaak gingen mijn verhalen ook gewoon nergens over en waren het samenraapsels van absurdistische situaties, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van absurdistische situaties was.quote:
Daar komt het op neer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom nu wel? Nu heb je door dat ik kwaliteiten in de keuken heb?
Interessantquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed het ook altijd, hele verhalen geschreven toen ik net op de middelbare school zat...
Tegenwoordig schrijf ik eigenlijk alleen maar korte verhalen van maximaal 6 pagina's.
Maar die zijn meestal onbegrijpelijk voor anderen, omdat ik nu helemaal mijn eigen gedachtengang probeer na te bootsen in een verhaal.
Leuk tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schreef meestal een soort detectiveverhaal, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van een detectiveverhaal was. Maar vaak gingen mijn verhaal ook gewoon nergens over en waren het samenraapsels van absurdistische situaties, althans wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van absurdistische situaties was.
Maar je schrijft tenminste nog! Goed van jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed het ook altijd, hele verhalen geschreven toen ik net op de middelbare school zat...
Tegenwoordig schrijf ik eigenlijk alleen maar korte verhalen van maximaal 6 pagina's.
Maar die zijn meestal onbegrijpelijk voor anderen, omdat ik nu helemaal mijn eigen gedachtengang probeer na te bootsen in een verhaal.
Ik heb nog eens een verhaal van 400 pagina's weten te schrijven over een jongen die leefde ten tijde van de Trojaanse oorlog, ik ben soms nog steeds verbaasd als ik er eens doorheen blader, wat een vreemde dingen daar allemaal in gebeurdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schreef meestal een soort detectiveverhaal, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van een detectiveverhaal was. Maar vaak gingen mijn verhalen ook gewoon nergens over en waren het samenraapsels van absurdistische situaties, althans wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van absurdistische situaties was.
Hoe is het met jou?quote:
Trouwens dit is een goed moment.quote:
Hmm... heb je die met de hand geschreven of in word???quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een verhaal van 400 pagina's weten te schrijven over een jongen die leefde ten tijde van de Trojaanse oorlog, ik ben soms nog steeds verbaasd als ik er eens doorheen blader, wat een vreemde dingen daar allemaal in gebeurden
400?? waar haal je de tijd vandaan. Anyway, dan lijkt het me dat je schrijven erg leuk vindt. Misschien er iets mee doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een verhaal van 400 pagina's weten te schrijven over een jongen die leefde ten tijde van de Trojaanse oorlog, ik ben soms nog steeds verbaasd als ik er eens doorheen blader, wat een vreemde dingen daar allemaal in gebeurden
Noodlesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens dit is een goed moment.
Is het noodles of bamisoep?
Tussen noodles en soep zit ook nog wel een verschi;quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens dit is een goed moment.
Is het noodles of bamisoep?
Allemaal met de handquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heb je die met de hand geschreven of in word???
Ben wel benieuwd eigenlijk....
precies, ik laat het water erin zitten. Bami-soep. Duh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tussen noodles en soep zit ook nog wel een verschi;
Inderdaad, iets met komkommers volgens mij...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
pffffffIk heb meer kwaliteiten dan dat
Ik ken je verder niet. Maar gelukkig ben je niet een religieuze fundamentalist. (Heb de Radio-meet topic gelezen)quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
pffffffIk heb meer kwaliteiten dan dat
Dat deed ik ook. Weinig andere keus, want toen had je nog geen Word. Tenminste niet voor de gewone manquote:
Jij bent 50?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Weinig andere keus, want toen had je nog geen Word. Tenminste niet voor de gewone man
Ach, ik vind het echt leuk, maar ik weet van mijn eigen verhalen dat ze totaal niet publiceerbaar zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
400?? waar haal je de tijd vandaan. Anyway, dan lijkt het me dat je schrijven erg leuk vindt. Misschien er iets mee doen?
Ik kan dat heel goed, net zoals ik weet dat ik goed kan zoenen. Ik ben geduldig, met evenveel temperament als sambal, dat dan weer wel.. Ik doe mijn best om er leuk uit te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, iets met komkommers volgens mij...
Zo praat je niet over mijn exvriend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet. Maar gelukkig ben je niet een religieuze fundamentalist. (Heb de Radio-meet topic gelezen)
Hmm... heb jij dan ook een verhaal van 400 blz geschreven??quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Weinig andere keus, want toen had je nog geen Word. Tenminste niet voor de gewone man
Kan ik nu beginnen met hosselen of is het nog te vroeg?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan dat heel goed, net zoals ik weet dat ik goed kan zoenen. Ik ben geduldig, met evenveel temperament als sambal, dat dan weer wel.. Ik doe mijn best om er leuk uit te zien.
Zo noem je een voormalige vriend of vriendin.quote:
joh..quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo noem je een voormalige vriend of vriendin.
Pittig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn exvriend.
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik nu beginnen met hosselen of is het nog te vroeg?
Dit klinkt wel apart.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil hem nog geen ex noemen, maargoed, het was mijn eigen keus. In december kom ik wel melden of het witte of zwarte rook wordt.
Mijn god.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Wij moeten soms expres verslagen met de hand schrijven, mijn handschrift is afschuwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |