Noodlesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens dit is een goed moment.
Is het noodles of bamisoep?
Tussen noodles en soep zit ook nog wel een verschi;quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens dit is een goed moment.
Is het noodles of bamisoep?
Allemaal met de handquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heb je die met de hand geschreven of in word???
Ben wel benieuwd eigenlijk....
precies, ik laat het water erin zitten. Bami-soep. Duh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tussen noodles en soep zit ook nog wel een verschi;
Inderdaad, iets met komkommers volgens mij...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
pffffffIk heb meer kwaliteiten dan dat
Ik ken je verder niet. Maar gelukkig ben je niet een religieuze fundamentalist. (Heb de Radio-meet topic gelezen)quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
pffffffIk heb meer kwaliteiten dan dat
Dat deed ik ook. Weinig andere keus, want toen had je nog geen Word. Tenminste niet voor de gewone manquote:
Jij bent 50?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Weinig andere keus, want toen had je nog geen Word. Tenminste niet voor de gewone man
Ach, ik vind het echt leuk, maar ik weet van mijn eigen verhalen dat ze totaal niet publiceerbaar zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
400?? waar haal je de tijd vandaan. Anyway, dan lijkt het me dat je schrijven erg leuk vindt. Misschien er iets mee doen?
Ik kan dat heel goed, net zoals ik weet dat ik goed kan zoenen. Ik ben geduldig, met evenveel temperament als sambal, dat dan weer wel.. Ik doe mijn best om er leuk uit te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, iets met komkommers volgens mij...
Zo praat je niet over mijn exvriend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet. Maar gelukkig ben je niet een religieuze fundamentalist. (Heb de Radio-meet topic gelezen)
Hmm... heb jij dan ook een verhaal van 400 blz geschreven??quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Weinig andere keus, want toen had je nog geen Word. Tenminste niet voor de gewone man
Kan ik nu beginnen met hosselen of is het nog te vroeg?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan dat heel goed, net zoals ik weet dat ik goed kan zoenen. Ik ben geduldig, met evenveel temperament als sambal, dat dan weer wel.. Ik doe mijn best om er leuk uit te zien.
Zo noem je een voormalige vriend of vriendin.quote:
joh..quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo noem je een voormalige vriend of vriendin.
Pittig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn exvriend.
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ik nu beginnen met hosselen of is het nog te vroeg?
Dit klinkt wel apart.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil hem nog geen ex noemen, maargoed, het was mijn eigen keus. In december kom ik wel melden of het witte of zwarte rook wordt.
Mijn god.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef Myraela het volgende:
Wij moeten soms expres verslagen met de hand schrijven, mijn handschrift is afschuwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |