Nu nog iemand die gek genoeg is om mij te nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef Sephael het volgende:
[..]
En dat geeft maar weer aan dat smaken verschillen.
Precies!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu nog iemand die gek genoeg is om mij te nemen.
Hoax, want dan zit je niet meer achter msn me dunktquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
Effe weer een verhaaltje van mij.
Wil niet dramatisch overkomen ofzo.
Maar jullie (of de meeste) weten van dat psychose meisje.
Ik ben er gewoon nog helemaal verliefd op.
En nu sprak ik haar weer op msn en dan wordt ik nog verliefder, maar ze is nog steeds bezig met die zelfmoord dingen.
Zou zo graag willen dat ik haar ermee kon helpen, maar dat kan gewoon niet.
Zit hier echt mee hoor, speelt al vanaf de laatste keer dat we elkaar zagen in m'n hoofd.
Nouja kan het eigenlijk gewoon wel zeggen hier want het is toch annoniem,
Maar ze slikt dus scheermesjes in etc en ook nog nadat ik haar voor de laatste keer gezien heb.
Wordt er echt verdrietig van allemaal.
What the..quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
En nu sprak ik haar weer op msn en dan wordt ik nog verliefder, maar ze is nog steeds bezig met die zelfmoord dingen.
Zit hier echt mee hoor, speelt al vanaf de laatste keer dat we elkaar zagen in m'n hoofd.
Maar ze slikt dus scheermesjes in etc en ook nog nadat ik haar voor de laatste keer gezien heb.
Ik groei langzaam over de teleurstelling heen van vanmiddag merk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef Sephael het volgende:
[..]
Precies!
En natuurlijk lopen die ook wel rond, soms is het gewoon even zoeken.
Dat zit vaak heel diep, je kunt suicidale neigingen niet 1-2-3 oplossen, das een sprookjequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
What the..
Okee, weet je ook de reden dat ze suïcidale neigingen heeft?
Grappig, maar serieus, dat doe ik niet. Heb/had (inmiddels) daar een beetje last van, zit ook in de familie trouwens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zoveel je benen scheren?
Ik bedoel maar.quote:
Beter toch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik pas me juist niet aan en weet best dat ik daardoor m'n eigen kansen verklein.
Maar ik ga niet iets zijn wat ik niet ben!
Daar ben ik gewoon veelste nuchter voor denk ik
Dat gaat sneller dan bij mij. Nou stelde het bij mij ook iets meer voor. Morgen moet ik mn ex weer zien. Ik ben benieuwd hoe ik er mee om ga en hoe ik me daarna voel. Zucht...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik groei langzaam over de teleurstelling heen van vanmiddag merk ik.
Het is toch geen Kid Cudi he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
Deze man staat zwarte nagellak ook helemaal niet verkeerd, toch?
[ afbeelding ]
Niet iets voor jou, heloef?
Hallo lieverd.quote:
Geloof me ze is daar voor naar het ziekenhuis geweest meerdere keren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoax, want dan zit je niet meer achter msn me dunkt
Het is natuurlijk niet zomaar op te lossen, dat verwacht ik ook niet. Maar er zullen toch dingen te benoemen zijn die maken dat het zo ver moet komen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zit vaak heel diep, je kunt suicidale neigingen niet 1-2-3 oplossen, das een sprookje
Het is Jey Van-Sharp van Uberlife.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch geen Kid Cudi he?
Want ik zei vanmiddag dat ik op die man wou lijken.
Ja min of meer, maar dat ga ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:25 schreef Sephael het volgende:
[..]
What the..
Okee, weet je ook de reden dat ze suïcidale neigingen heeft?
Ik kan je mijn verhaal wel vertellen, maar het ding is, wat heb je er aan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:27 schreef Sephael het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zomaar op te lossen, dat verwacht ik ook niet. Maar er zullen toch dingen te benoemen zijn die maken dat het zo ver moet komen?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef kree het volgende:
Ter informatie, Faye is mijn beste vriendin.quote:
Hehe, dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zoveel aandacht krijgt
Sorry heloef, jij hoorde er niet bij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ter informatie, Faye is mijn beste vriendin.
Ja dat heb ik haar dus gevraagd, want dat vroeg ik me ook af.quote:
Dank voor deze rectificatie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry heloef, jij hoorde er niet bij.
Naar zeg...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat heb ik haar dus gevraagd, want dat vroeg ik me ook af.
Slok alcohol en scheermesjes vraag me niet hoe dat gaat want ik snap het ook niet.
Maar ze heeft er meerdere keren voor in het ziekenhuis gelegen
Waarom eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet dood wil, anders had ze het wel meteen goed gedaan. Hard maar waar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Slok alcohol en scheermesjes vraag me niet hoe dat gaat want ik snap het ook niet.
Waarom ben je verliefd op haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat op een onverklaarbare manier pijn vaak helpt als je je rot voelt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet dood wil, anders had ze het wel meteen goed gedaan. Hard maar waar.
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat op een onverklaarbare manier pijn vaak helpt als je je rot voelt.
Komt omdat je goed bent in dichtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Die match op Paiq vond mijn gedicht leuk
Die controle daarin is idd wel belangrijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.
Dat bedoelde ik ja, ik wist niet precies hoe ik het nu onder woorden kon brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.
Playa playa!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Die match op Paiq vond mijn gedicht leuk
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je goed bent in dichten
Je hebt er echt talent voor, vind ik.
Ik heb nog wat in te halenquote:
En dat doorbreken is heel erg moeilijk. Het is een verslaving.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zat er even niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nogmaals hoi mensen die hoi terug zeiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |