Ja dat heb ik haar dus gevraagd, want dat vroeg ik me ook af.quote:
Dank voor deze rectificatie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry heloef, jij hoorde er niet bij.
Naar zeg...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat heb ik haar dus gevraagd, want dat vroeg ik me ook af.
Slok alcohol en scheermesjes vraag me niet hoe dat gaat want ik snap het ook niet.
Maar ze heeft er meerdere keren voor in het ziekenhuis gelegen
Waarom eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet dood wil, anders had ze het wel meteen goed gedaan. Hard maar waar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Slok alcohol en scheermesjes vraag me niet hoe dat gaat want ik snap het ook niet.
Waarom ben je verliefd op haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat op een onverklaarbare manier pijn vaak helpt als je je rot voelt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik neem aan dat ze niet dood wil, anders had ze het wel meteen goed gedaan. Hard maar waar.
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat op een onverklaarbare manier pijn vaak helpt als je je rot voelt.
Komt omdat je goed bent in dichtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Die match op Paiq vond mijn gedicht leuk
Die controle daarin is idd wel belangrijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.
Dat bedoelde ik ja, ik wist niet precies hoe ik het nu onder woorden kon brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met anorexia patiënten: de pijn is iets waar je controle over hebt, iets dat jij zelf kan sturen. Vraag me verder niet hoe het zit want ik ben geen ervaringsdeskundige.
Playa playa!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Die match op Paiq vond mijn gedicht leuk
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je goed bent in dichten
Je hebt er echt talent voor, vind ik.
Ik heb nog wat in te halenquote:
En dat doorbreken is heel erg moeilijk. Het is een verslaving.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:35 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik zat er even niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nogmaals hoi mensen die hoi terug zeiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |