Ik zeg lekker nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nogmaals hoi mensen die hoi terug zeiden
Vroeger zat ik altijd verhalen te schrijven. Heb zelfs hele schoolschriften volgeschreven. Toen is het me wel afgeleerd...en nu zou ik het niet meer kunnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het is eigenlijk best jammer dat ik met dat talent niets doe. Zonde. Ik moet er echt iets mee gaan proberen te doen.
Dag jongedamequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nogmaals hoi mensen die hoi terug zeiden
Waar gingen die verhalen over?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vroeger zat ik altijd verhalen te schrijven. Heb zelfs hele schoolschriften volgeschreven. Toen is het me wel afgeleerd...en nu zou ik het niet meer kunnen
Ik deed het ook altijd, hele verhalen geschreven toen ik net op de middelbare school zat...quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vroeger zat ik altijd verhalen te schrijven. Heb zelfs hele schoolschriften volgeschreven. Toen is het me wel afgeleerd...en nu zou ik het niet meer kunnen
Ik schreef meestal een soort detectiveverhaal, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van een detectiveverhaal was. Maar vaak gingen mijn verhalen ook gewoon nergens over en waren het samenraapsels van absurdistische situaties, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van absurdistische situaties was.quote:
Daar komt het op neer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom nu wel? Nu heb je door dat ik kwaliteiten in de keuken heb?
Interessantquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed het ook altijd, hele verhalen geschreven toen ik net op de middelbare school zat...
Tegenwoordig schrijf ik eigenlijk alleen maar korte verhalen van maximaal 6 pagina's.
Maar die zijn meestal onbegrijpelijk voor anderen, omdat ik nu helemaal mijn eigen gedachtengang probeer na te bootsen in een verhaal.
Leuk tochquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schreef meestal een soort detectiveverhaal, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van een detectiveverhaal was. Maar vaak gingen mijn verhaal ook gewoon nergens over en waren het samenraapsels van absurdistische situaties, althans wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van absurdistische situaties was.
Maar je schrijft tenminste nog! Goed van jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik deed het ook altijd, hele verhalen geschreven toen ik net op de middelbare school zat...
Tegenwoordig schrijf ik eigenlijk alleen maar korte verhalen van maximaal 6 pagina's.
Maar die zijn meestal onbegrijpelijk voor anderen, omdat ik nu helemaal mijn eigen gedachtengang probeer na te bootsen in een verhaal.
Ik heb nog eens een verhaal van 400 pagina's weten te schrijven over een jongen die leefde ten tijde van de Trojaanse oorlog, ik ben soms nog steeds verbaasd als ik er eens doorheen blader, wat een vreemde dingen daar allemaal in gebeurdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schreef meestal een soort detectiveverhaal, althans, wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van een detectiveverhaal was. Maar vaak gingen mijn verhalen ook gewoon nergens over en waren het samenraapsels van absurdistische situaties, althans wat op die leeftijd natuurlijk mijn idee van absurdistische situaties was.
Hoe is het met jou?quote:
Trouwens dit is een goed moment.quote:
Hmm... heb je die met de hand geschreven of in word???quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een verhaal van 400 pagina's weten te schrijven over een jongen die leefde ten tijde van de Trojaanse oorlog, ik ben soms nog steeds verbaasd als ik er eens doorheen blader, wat een vreemde dingen daar allemaal in gebeurden
400?? waar haal je de tijd vandaan. Anyway, dan lijkt het me dat je schrijven erg leuk vindt. Misschien er iets mee doen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een verhaal van 400 pagina's weten te schrijven over een jongen die leefde ten tijde van de Trojaanse oorlog, ik ben soms nog steeds verbaasd als ik er eens doorheen blader, wat een vreemde dingen daar allemaal in gebeurden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |