Van je stoel afgegleden?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef LoveESS het volgende:
kan iemand me even overeind helpen hier???
Only in Oakdalequote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef sjampoeh het volgende:
uit coma en dezelfde dag mag je nog naar huis
Hahaha.. ja de vertaling laat nog al eens te wensen over!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:10 schreef Reismuts het volgende:
Ik vond de vertaling echt dramatisch gisteravond!!! Een getrainde zeehond![]()
En 'ik heb graag gezelschap'...
Maar buiten de vertaling om was het natuurlijk een heerlijke aflevering.. heb weer genoten van de scenes tussen Luke en Reid
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef sherezade het volgende:
Gaat Johnny naar dezelfde pruikentoko als Liberty?
Noah heeft gewoon zo'n vervelende rotkopquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom kijkt Noah altijd zo:
[ afbeelding ]
?
En hij heeft absoluut het recht niet om boos te zijn. Hij heeft zich maandenlang als een eikel gedragen, hij wou Luke niet meer, hij ging zelfs weer daten. En dan denkt hij dat hij het recht heeft om boos te zijn? Verschrikkelijk figuur.
En hup Babs.
Dat zeker. Met een vampierengebit en zonder enig acteertalent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Noah heeft gewoon zo'n vervelende rotkop
Noah verpest de hele serie....Luke is veel te goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeker. Met een vampierengebit en zonder enig acteertalent.
Waarom zit Luke nou z'n excuses aan te bieden aan Noah?Luke verdient zo veel beter.
"You feel guilty? Good, you should." Helemaal niet. Noah is degene die Luke aan de kant heeft geschopt en bovendien een date had met iemand anders. Maar Luke moet blijkbaar alles maar pikken en mag niks met iemand anders beginnen, ook al is het uit tussen hem en Noah.
Noah verpest de hele aflevering.
hahahaha ik moest keihard lachen toen ze dat zei.quote:
Je noemt Luke een dickhead?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:22 schreef Reismuts het volgende:
Waarom begon ie gisteravond al zo vroeg?
Toevallig keek ik om 10 voor half even of ie al begonnen was en toen was ik net te laat voor "I wanna be alone with you"..
Zo meteen dan maar dat stukje opnieuw kijken![]()
Wat is die Luke een gigantische dickhead zeg.. zeggen dat ie gevoelens heeft voor Reid, maar dat ie van Noah houdt. Daarna Noah proberen terug te krijgen en als dat niet lukt, terug naar Reid. Logisch dat ie hem het huis uit stuurde.
Wat was Reid trouwens lekker
Oké, heb ik dan net even gemist. Denk dat ze nu wel zwanger wordt, maar dat het dan toch van Henry is!quote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze doet alsof. Er zijn al zwangerschapstesten in beeld gekomen, die negatief waren.
jammer dat de serie nu ten einde komt, indien dat niet het geval was dan hadden ze denk ik de verhaallijn weer zo verdraaid dat Vienna zwanger zou zijn geraakt en dat dat achteraf het kind van Casey zou zijn...quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oké, heb ik dan net even gemist. Denk dat ze nu wel zwanger wordt, maar dat het dan toch van Henry is!
Ik mis Bradquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef sherezade het volgende:
ik vind Katie toch wel eng hoor soms
[ afbeelding ]
Dat dus! maar Nee!! het is weer de schuld van Paul.. Heb genoeg van beiden Emma en Megquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Emma.Megs geestelijke toestand is voor meer dan 80% toe te schrijven aan Damian, maar daar hoor je Emma niet meer over.
Vertel ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm volgens mij is Paul sneaky , want ik heb een theorie over Paul en Meg's rare gedrag
Thee ? Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
De thee theorie dat ze vergiftigd is , is nog steeds geldig dat niet Emily het doet maar Paul. Hij had vrijdag zo'n heel sneaky lachje
was me niet eens opgevallen, je lijkt wel de Peter r van de soapsquote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ze was toch eerst dat ze haar eerste aanval na thee drinken van Emily was, en later ook weer na de thee van Emily. Ik denk dus dat Paul er mee geknoeid heeft zodat Meg gek verklaard word en Emily dus de zorg krijgt.
Dat was wel weird idd. Maar denk eerder Emily hoor die zoiets fliktquote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus nu dat die iets in het water gedaan heeft en daarom ook tegen emily zegt wat doe je hier omdat die haar er buiten wil houden . Maar steeds als ze drinkt flipt ze.
En ze ruled als hysterische Meg trouwens. Lijkt me een te gekke rol.
Nee , want dat ligt voor de hand omdat de paranoia op Emily is gericht en ik denk dat Paul zijn oude streken nog niet verleerd is.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat was wel weird idd. Maar denk eerder Emily hoor die zoiets flikt
ik vond het destijds toen ze iets met Casey had nog erger dat gespierdequote:Op maandag 7 november 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Emily vind ik toch wel iets te gespierd. Vind ik niet zo mooi bij een vrouw.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zal me niks verbazen als Meg zelf dr thee heeft vergiftigd.
Psycho.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zal me niks verbazen als Meg zelf dr thee heeft vergiftigd.
Psycho.
Dat is volgens mij Valentina de Angelis, die nu Faith speelt.quote:
*google*quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Valentina de Angelis, die nu Faith speelt.
Ja maar ja, in ATWT moet ze er uit zien als een 15/16-jarig meisje en dat ziet ze er op de foto niet echt uit, zo met dat decolleté!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
*google*
Wha ja klopt, zou je zo niet zeggen als je haar op die foto ziet. Stukken beter dan in ATWT!!
Hij heeft echt zo'n slijmballenplofkop.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk meer zien van het Meg/Emily/Paul verhaal
Die heeft haar charme en appeal allang verlorenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Luke is ook lekkahhh
haha je onderschrift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet het maar nooit met Meg en Paul.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat geven ze Eliza eik, valium ofzo? Dat kind hangt altijd maar tegen welke schouder dan ook.
Zo gedraagt een peuter zich normaalgesproken toch niet?
Deze vraag was serieus, dat kind hangt alleen maar levenloos tegen iemand aanquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Je weet het maar nooit met Meg en Paul.
Ik vind het zielig voor dat kindje.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat geven ze Eliza eik, valium ofzo? Dat kind hangt altijd maar tegen welke schouder dan ook.
Zo gedraagt een peuter zich normaalgesproken toch niet?
Maar bij die scènes val ik in slaap.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
Jack ? Silas is tig keer erger, snap die hele verhaallijn niet, past er niet bij![]()
Hij is teveel met Lily omgegaanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Blegh, Noah gaat het slachtoffer uithangen.
Hij heeft Luke zelf ontzettend slecht behandeld, wou niet meer met hem verder, gaf hem overal de schuld van en had zelf een date met iemand anders.
Maar Noah is hier natuurlijk het slachtoffer.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil psycho meg / Paul en Emily . Vind deze aflevering geen kont aan
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat kindje.
Ze zit alleen maar in scenes waar Emily, Meg, Paul en Bar tegen elkaar schreeuwen/ruzie hebben etc.
Geen wonder dat dat kind telkens zo zielig kijkt en niks durft te doen.
I see..quote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar ik vind het nu al een slechte aflevering![]()
Jullie reacties
Ik wilde de aflevering ook gaan bekijken, maar ik denk dat ik mijn tijd beter kan bestedenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar ik vind het nu al een slechte aflevering![]()
Jullie reacties
Als iedereen bij Lily thuis is, vraag ik me altijd af wat er met dat grote huis is gebeurd, voorheen hadden ze altijd een enorme woonkamer!quote:
quote:
Holden, Lily, Lucinda en Gabriel.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de aflevering van vanavond..................................................NOT.
Silas &Molly - Noah - Chris & Katie
Gatverdamme.
Wie ben ik vergeten?![]()
Vind je hem echt sexy?quote:
Ja hij heeft echt ietsquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vind je hem echt sexy?
Ik vind hem echt niet knap en ook absoluut niet sexy.
Aaah vandaar, het lijkt net een centerparcs huisje ofzoquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
ondertiteling: Het was noodweer(het was zelfbescherming)
WAAR BLIJVEN PAUL, MEG EN EMILY?quote:Noodweer is in het Nederlandse strafrecht een algemene wettelijke strafuitsluitingsgrond, neergelegd in artikel 41 lid 1 Wetboek van Strafrecht. De wettekst is sinds de invoering in 1886 ongewijzigd:
Niet strafbaar is hij, die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed, tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
Ah op die fiets !quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
WAAR BLIJVEN PAUL, MEG EN EMILY?
Komt toch een beetje op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
WAAR BLIJVEN PAUL, MEG EN EMILY?
Het toxicologisch rapport moet nog komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ja eigenlijk echt ik wil weten hoe het gaat met het toxiologisch rapport, eigenlijk ook wel wat Barbara-lovestory want dat is grappig. Dit geneuzel is niets.
Daarom juist.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt toch een beetje op hetzelfde neer?
Met iedere aflevering ga je toch steeds beter begrijpen waarom het gestopt is. Als ze nou sowieso Damien niet terug hadden gebracht, was er niks aan de hand. Maar Amerikaanse soap opzicht heeft gewoon wat probleempjes op dit moment. GTST is dan soms echt een verademing om naar te kijken..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
En weer is er geen kont aanEn lily heeft achterlijke dromen
Het Holden Lily verhaal word sneu
Nee idd vind t ook niks, maar ook met reid, ik blijf het niks vindenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind hem nog steeds helemaal niks.
Nou alleen is gtst ook erg voorspelbaar, zodra die ron in beeld kwam was het toch logisch wat er ging gebeuren tussen hem en Edwin, zo zonde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Met iedere aflevering ga je toch steeds beter begrijpen waarom het gestopt is. Als ze nou sowieso Damien niet terug hadden gebracht, was er niks aan de hand. Maar Amerikaanse soap opzicht heeft gewoon wat probleempjes op dit moment. GTST is dan soms echt een verademing om naar te kijken..
Kan Carly geen ongelijk geven na die actie van Craigquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Carly.![]()
Craig onschuld de cel in willen voor poging tot moord op z'n eigen zoon.
Gabriel.![]()
![]()
En Parker verdient zoveel beter dan Liberty.
Idd, gewoon een kopie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nou alleen is gtst ook erg voorspelbaar, zodra die ron in beeld kwam was het toch logisch wat er ging gebeuren tussen hem en Edwin, zo zonde.
Had van mij all weken geleden afgerond kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef DarkElf het volgende:
Wat een zeikverhaal met Molly en silas zeg. Pfff
Tja een soap is meestal wel voorspelbaar. denk dat ze vroeg of laat toch wel weer bij elkaar komen :p Maar ik vind gewoon serieus dat veel acteurs uit GTST soms beter acteren dan sommige uit Amerika.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nou alleen is gtst ook erg voorspelbaar, zodra die ron in beeld kwam was het toch logisch wat er ging gebeuren tussen hem en Edwin, zo zonde.
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
Ben ik btw de enige die nog steeds niet gewend is aan deze Lily?
Ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
Ben ik btw de enige die nog steeds niet gewend is aan deze Lily?
Ik vind deze Lily veel leuker. Martha vond ik enorm irritant.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook nog steeds niet aan haar gewend , de originele lily was veel leuker en heeft het haar echt eigen gemaakt en plus ik vind haar soms te veel op Meg lijken , wat soms verwarrend is.
Ahh Henry en Barb en Paul verhalen zijn er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Lily trouwens ook een zeikhoofd hebben.. Eerst rotzooien met Damian en dan verwachten dat Holden weer terugkomt.. En Lucinda die dan vrolijk meedoet.. vindt het jammer, want vond Lucinda altijd een leuk karakter.
@vencodark: volgens mij hebben we nog tot februari. Ik mis het nu al (terwijl er gewoon nog afleveringen zijn), maar ben ook benieuwd hoe alle verhaallijnen eindigen. Ken alleen die van Luke en Reid.. de rest heb ik bewust nog even niet tot het eind gekeken, om nog een reden te hebben de serie te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjsa waar je mee omgaat raak je mee besmet zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind Meg nu juist erg leuk, vals sekreet
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind Meg nu juist erg leuk, vals sekreet
Blegh Emiley, Meg en Paul moeten weer samen 'komen'quote:Op woensdag 16 november 2011 02:40 schreef Sk00p het volgende:
MegWat een rat is het geworden.
En idd poor Emily
Nee, dat heeft Meg niet verdiend. Vuile trut dat ze isquote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Blegh Emiley, Meg en Paul moeten weer samen 'komen'
Wromquote:Op woensdag 16 november 2011 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Meg niet verdiend. Vuile trut dat ze is
Omdat ik me bedrogen voel door haar.quote:
Denk je dat ? Dat is nog niet zeker toch ?? Als dat zo is, ben ik er ook klaar mee dan!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik me bedrogen voel door haar.Dacht dagenlang dat zielige Meg door iemand gedrogeerd werd..blijkt die kut het zelf te doen.
Arme Emily.
Meg had zelf dat potje met methadon bij zich, dus ze heeft het zelf gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Denk je dat ? Dat is nog niet zeker toch ?? Als dat zo is, ben ik er ook klaar mee dan!
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meg had zelf dat potje met methadon bij zich, dus ze heeft het zelf gedaan.
Dat werd helemaaaaal duidelijk door die sneaky ogen van haar.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meg had zelf dat potje met methadon bij zich, dus ze heeft het zelf gedaan.
Gabriel is een snotneusquote:Op woensdag 16 november 2011 23:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gabriel had een snotneus toen hij bij Craig op bezoek was![]()
![]()
![]()
![]()
Lucinda![]()
Lily
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor degene die de LuRe story al hebben gezien, een vraag:Ja is al geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Dacht ik al.. Hoog tijd voor nieuwe beelden...quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dacht ik al.. Hoog tijd voor nieuwe beelden...
Is toch gewoon een pruik? Tenminste ik hoop het, want het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat is dat haar van Liberty snel aangegroeid he?![]()
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Volgens mij is dat haar echte haar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Is toch gewoon een pruik? Tenminste ik hoop het, want het ziet er niet uit
quote:
Mwah, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:14 schreef Reismuts het volgende:
[..]welcome back meid
(of was dit maar een eenmalige actie..)
mn dm-etjes nog gelezen van een week of 2 geleden?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef Miam het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik nog niet over uit.![]()
Nee, ik zal even bijlezen!
Je hoort wel van me
Ik snap het.. ben zelf ook niet zo enthousiast meer..quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:25 schreef Miam het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik nog niet over uit.![]()
Nee, ik zal even bijlezen!
Je hoort wel van me
Haha!quote:
I know ..quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik snap het.. ben zelf ook niet zo enthousiast meer..
Heb je ff snel terug gedmd.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:49 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik snap het.. ben zelf ook niet zo enthousiast meer..
Heb je ff snel terug gedmd.
Doen ze het in de serie er niet expres uit laten zien als een pruik? Het kan natuurlijk nooit dat haar haar zo snel is aangegroeid, maar als actrice steeds met een pruik te moeten lopen is volgens mij ook niks!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Is toch gewoon een pruik? Tenminste ik hoop het, want het ziet er niet uit
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef koekii het volgende:
Ligt het aan mij, want ik kan de kop van Gabriel niet meer aanzien
Ja: Craig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
Heb je ook nog iets positiefs Madame-Paon ??
Nee hij is leuk!! Ik zie ook wat Aziatisch in hem want daar heb ik een zwak voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef koekii het volgende:
Ligt het aan mij, want ik kan de kop van Gabriel niet meer aanzien
Had ik vanaf het begin al heel snel al. Vooral toen Jack en Dusty zich als een stel pubers gingen gedragen. Om er dan u dus achter te komen dat: lezen op eigen risicoquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben die Janet zo zat (die hele verhaallijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik ook.quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben die Janet zo zat (die hele verhaallijn)
Hij kijkt altijd strontchagrijnig. 't Is nog erger dan Dusty.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee hij is leuk!! Ik zie ook wat Aziatisch in hem want daar heb ik een zwak voor
Alleen hij lacht zo weinig
nog een Gabriel fan, that makes two of us!quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee hij is leuk!! Ik zie ook wat Aziatisch in hem want daar heb ik een zwak voor
Alleen hij lacht zo weinig
ditquote:
Ik ook ... op een paar personages na: Craig, Margo, Casey, Emily, Meg, Reid.quote:
hun zijn ook de enige iddquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook ... op een paar personages na: Craig, Margo, Casey, Emily, Meg, Reid.
En Susan, maar die is haast nooit te zien.
Daarom past ze ook goed bij Jack. Carly heeft altijd controle over Jack; omgekeerd krijgt Jack dat niet of zelden voor elkaar.quote:
brother & sister lovequote:
quote:
ik stem voorquote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan iemand Carly, Lucinda en Liberty even in een kuil gooien samen met die andere verschrikkelijke personages?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |