Nee hij is leuk!! Ik zie ook wat Aziatisch in hem want daar heb ik een zwak voorquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef koekii het volgende:
Ligt het aan mij, want ik kan de kop van Gabriel niet meer aanzien
Had ik vanaf het begin al heel snel al. Vooral toen Jack en Dusty zich als een stel pubers gingen gedragen. Om er dan u dus achter te komen dat: lezen op eigen risicoquote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben die Janet zo zat (die hele verhaallijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik ook.quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben die Janet zo zat (die hele verhaallijn)
Hij kijkt altijd strontchagrijnig. 't Is nog erger dan Dusty.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee hij is leuk!! Ik zie ook wat Aziatisch in hem want daar heb ik een zwak voor
Alleen hij lacht zo weinig
nog een Gabriel fan, that makes two of us!quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nee hij is leuk!! Ik zie ook wat Aziatisch in hem want daar heb ik een zwak voor
Alleen hij lacht zo weinig
ditquote:
Ik ook ... op een paar personages na: Craig, Margo, Casey, Emily, Meg, Reid.quote:
hun zijn ook de enige iddquote:Op maandag 21 november 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook ... op een paar personages na: Craig, Margo, Casey, Emily, Meg, Reid.
En Susan, maar die is haast nooit te zien.
Daarom past ze ook goed bij Jack. Carly heeft altijd controle over Jack; omgekeerd krijgt Jack dat niet of zelden voor elkaar.quote:
brother & sister lovequote:
quote:
ik stem voorquote:Op maandag 21 november 2011 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan iemand Carly, Lucinda en Liberty even in een kuil gooien samen met die andere verschrikkelijke personages?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |