SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjsa waar je mee omgaat raak je mee besmet zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind Meg nu juist erg leuk, vals sekreet
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind Meg nu juist erg leuk, vals sekreet
Blegh Emiley, Meg en Paul moeten weer samen 'komen'quote:Op woensdag 16 november 2011 02:40 schreef Sk00p het volgende:
MegWat een rat is het geworden.
En idd poor Emily
Nee, dat heeft Meg niet verdiend. Vuile trut dat ze isquote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Blegh Emiley, Meg en Paul moeten weer samen 'komen'
Wromquote:Op woensdag 16 november 2011 20:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Meg niet verdiend. Vuile trut dat ze is
Omdat ik me bedrogen voel door haar.quote:
Denk je dat ? Dat is nog niet zeker toch ?? Als dat zo is, ben ik er ook klaar mee dan!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat ik me bedrogen voel door haar.Dacht dagenlang dat zielige Meg door iemand gedrogeerd werd..blijkt die kut het zelf te doen.
Arme Emily.
Meg had zelf dat potje met methadon bij zich, dus ze heeft het zelf gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Denk je dat ? Dat is nog niet zeker toch ?? Als dat zo is, ben ik er ook klaar mee dan!
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meg had zelf dat potje met methadon bij zich, dus ze heeft het zelf gedaan.
Dat werd helemaaaaal duidelijk door die sneaky ogen van haar.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meg had zelf dat potje met methadon bij zich, dus ze heeft het zelf gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |