Van je stoel afgegleden?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef LoveESS het volgende:
kan iemand me even overeind helpen hier???
Only in Oakdalequote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef sjampoeh het volgende:
uit coma en dezelfde dag mag je nog naar huis
Hahaha.. ja de vertaling laat nog al eens te wensen over!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:10 schreef Reismuts het volgende:
Ik vond de vertaling echt dramatisch gisteravond!!! Een getrainde zeehond![]()
En 'ik heb graag gezelschap'...
Maar buiten de vertaling om was het natuurlijk een heerlijke aflevering.. heb weer genoten van de scenes tussen Luke en Reid
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef sherezade het volgende:
Gaat Johnny naar dezelfde pruikentoko als Liberty?
Noah heeft gewoon zo'n vervelende rotkopquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom kijkt Noah altijd zo:
[ afbeelding ]
?
En hij heeft absoluut het recht niet om boos te zijn. Hij heeft zich maandenlang als een eikel gedragen, hij wou Luke niet meer, hij ging zelfs weer daten. En dan denkt hij dat hij het recht heeft om boos te zijn? Verschrikkelijk figuur.
En hup Babs.
Dat zeker. Met een vampierengebit en zonder enig acteertalent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Noah heeft gewoon zo'n vervelende rotkop
Noah verpest de hele serie....Luke is veel te goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeker. Met een vampierengebit en zonder enig acteertalent.
Waarom zit Luke nou z'n excuses aan te bieden aan Noah?Luke verdient zo veel beter.
"You feel guilty? Good, you should." Helemaal niet. Noah is degene die Luke aan de kant heeft geschopt en bovendien een date had met iemand anders. Maar Luke moet blijkbaar alles maar pikken en mag niks met iemand anders beginnen, ook al is het uit tussen hem en Noah.
Noah verpest de hele aflevering.
hahahaha ik moest keihard lachen toen ze dat zei.quote:
Je noemt Luke een dickhead?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:22 schreef Reismuts het volgende:
Waarom begon ie gisteravond al zo vroeg?
Toevallig keek ik om 10 voor half even of ie al begonnen was en toen was ik net te laat voor "I wanna be alone with you"..
Zo meteen dan maar dat stukje opnieuw kijken![]()
Wat is die Luke een gigantische dickhead zeg.. zeggen dat ie gevoelens heeft voor Reid, maar dat ie van Noah houdt. Daarna Noah proberen terug te krijgen en als dat niet lukt, terug naar Reid. Logisch dat ie hem het huis uit stuurde.
Wat was Reid trouwens lekker
Oké, heb ik dan net even gemist. Denk dat ze nu wel zwanger wordt, maar dat het dan toch van Henry is!quote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze doet alsof. Er zijn al zwangerschapstesten in beeld gekomen, die negatief waren.
jammer dat de serie nu ten einde komt, indien dat niet het geval was dan hadden ze denk ik de verhaallijn weer zo verdraaid dat Vienna zwanger zou zijn geraakt en dat dat achteraf het kind van Casey zou zijn...quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oké, heb ik dan net even gemist. Denk dat ze nu wel zwanger wordt, maar dat het dan toch van Henry is!
Ik mis Bradquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef sherezade het volgende:
ik vind Katie toch wel eng hoor soms
[ afbeelding ]
Dat dus! maar Nee!! het is weer de schuld van Paul.. Heb genoeg van beiden Emma en Megquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Emma.Megs geestelijke toestand is voor meer dan 80% toe te schrijven aan Damian, maar daar hoor je Emma niet meer over.
Vertel ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm volgens mij is Paul sneaky , want ik heb een theorie over Paul en Meg's rare gedrag
Thee ? Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
De thee theorie dat ze vergiftigd is , is nog steeds geldig dat niet Emily het doet maar Paul. Hij had vrijdag zo'n heel sneaky lachje
was me niet eens opgevallen, je lijkt wel de Peter r van de soapsquote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ze was toch eerst dat ze haar eerste aanval na thee drinken van Emily was, en later ook weer na de thee van Emily. Ik denk dus dat Paul er mee geknoeid heeft zodat Meg gek verklaard word en Emily dus de zorg krijgt.
Dat was wel weird idd. Maar denk eerder Emily hoor die zoiets fliktquote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus nu dat die iets in het water gedaan heeft en daarom ook tegen emily zegt wat doe je hier omdat die haar er buiten wil houden . Maar steeds als ze drinkt flipt ze.
En ze ruled als hysterische Meg trouwens. Lijkt me een te gekke rol.
Nee , want dat ligt voor de hand omdat de paranoia op Emily is gericht en ik denk dat Paul zijn oude streken nog niet verleerd is.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat was wel weird idd. Maar denk eerder Emily hoor die zoiets flikt
ik vond het destijds toen ze iets met Casey had nog erger dat gespierdequote:Op maandag 7 november 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Emily vind ik toch wel iets te gespierd. Vind ik niet zo mooi bij een vrouw.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zal me niks verbazen als Meg zelf dr thee heeft vergiftigd.
Psycho.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zal me niks verbazen als Meg zelf dr thee heeft vergiftigd.
Psycho.
Dat is volgens mij Valentina de Angelis, die nu Faith speelt.quote:
*google*quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Valentina de Angelis, die nu Faith speelt.
Ja maar ja, in ATWT moet ze er uit zien als een 15/16-jarig meisje en dat ziet ze er op de foto niet echt uit, zo met dat decolleté!quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
*google*
Wha ja klopt, zou je zo niet zeggen als je haar op die foto ziet. Stukken beter dan in ATWT!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |