Hij heeft echt zo'n slijmballenplofkop.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk meer zien van het Meg/Emily/Paul verhaal
Die heeft haar charme en appeal allang verlorenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Luke is ook lekkahhh
haha je onderschrift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet het maar nooit met Meg en Paul.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat geven ze Eliza eik, valium ofzo? Dat kind hangt altijd maar tegen welke schouder dan ook.
Zo gedraagt een peuter zich normaalgesproken toch niet?
Deze vraag was serieus, dat kind hangt alleen maar levenloos tegen iemand aanquote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Je weet het maar nooit met Meg en Paul.
Ik vind het zielig voor dat kindje.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat geven ze Eliza eik, valium ofzo? Dat kind hangt altijd maar tegen welke schouder dan ook.
Zo gedraagt een peuter zich normaalgesproken toch niet?
Maar bij die scènes val ik in slaap.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
Jack ? Silas is tig keer erger, snap die hele verhaallijn niet, past er niet bij![]()
Hij is teveel met Lily omgegaanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Blegh, Noah gaat het slachtoffer uithangen.
Hij heeft Luke zelf ontzettend slecht behandeld, wou niet meer met hem verder, gaf hem overal de schuld van en had zelf een date met iemand anders.
Maar Noah is hier natuurlijk het slachtoffer.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil psycho meg / Paul en Emily . Vind deze aflevering geen kont aan
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat kindje.
Ze zit alleen maar in scenes waar Emily, Meg, Paul en Bar tegen elkaar schreeuwen/ruzie hebben etc.
Geen wonder dat dat kind telkens zo zielig kijkt en niks durft te doen.
I see..quote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar ik vind het nu al een slechte aflevering![]()
Jullie reacties
Ik wilde de aflevering ook gaan bekijken, maar ik denk dat ik mijn tijd beter kan bestedenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar ik vind het nu al een slechte aflevering![]()
Jullie reacties
Als iedereen bij Lily thuis is, vraag ik me altijd af wat er met dat grote huis is gebeurd, voorheen hadden ze altijd een enorme woonkamer!quote:
quote:
Holden, Lily, Lucinda en Gabriel.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de aflevering van vanavond..................................................NOT.
Silas &Molly - Noah - Chris & Katie
Gatverdamme.
Wie ben ik vergeten?![]()
Vind je hem echt sexy?quote:
Ja hij heeft echt ietsquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vind je hem echt sexy?
Ik vind hem echt niet knap en ook absoluut niet sexy.
Aaah vandaar, het lijkt net een centerparcs huisje ofzoquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
ondertiteling: Het was noodweer(het was zelfbescherming)
WAAR BLIJVEN PAUL, MEG EN EMILY?quote:Noodweer is in het Nederlandse strafrecht een algemene wettelijke strafuitsluitingsgrond, neergelegd in artikel 41 lid 1 Wetboek van Strafrecht. De wettekst is sinds de invoering in 1886 ongewijzigd:
Niet strafbaar is hij, die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed, tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
Ah op die fiets !quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
WAAR BLIJVEN PAUL, MEG EN EMILY?
Komt toch een beetje op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
WAAR BLIJVEN PAUL, MEG EN EMILY?
Het toxicologisch rapport moet nog komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ja eigenlijk echt ik wil weten hoe het gaat met het toxiologisch rapport, eigenlijk ook wel wat Barbara-lovestory want dat is grappig. Dit geneuzel is niets.
Daarom juist.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt toch een beetje op hetzelfde neer?
Met iedere aflevering ga je toch steeds beter begrijpen waarom het gestopt is. Als ze nou sowieso Damien niet terug hadden gebracht, was er niks aan de hand. Maar Amerikaanse soap opzicht heeft gewoon wat probleempjes op dit moment. GTST is dan soms echt een verademing om naar te kijken..quote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
En weer is er geen kont aanEn lily heeft achterlijke dromen
Het Holden Lily verhaal word sneu
Nee idd vind t ook niks, maar ook met reid, ik blijf het niks vindenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind hem nog steeds helemaal niks.
Nou alleen is gtst ook erg voorspelbaar, zodra die ron in beeld kwam was het toch logisch wat er ging gebeuren tussen hem en Edwin, zo zonde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Met iedere aflevering ga je toch steeds beter begrijpen waarom het gestopt is. Als ze nou sowieso Damien niet terug hadden gebracht, was er niks aan de hand. Maar Amerikaanse soap opzicht heeft gewoon wat probleempjes op dit moment. GTST is dan soms echt een verademing om naar te kijken..
Kan Carly geen ongelijk geven na die actie van Craigquote:Op donderdag 10 november 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Carly.![]()
Craig onschuld de cel in willen voor poging tot moord op z'n eigen zoon.
Gabriel.![]()
![]()
En Parker verdient zoveel beter dan Liberty.
Idd, gewoon een kopie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nou alleen is gtst ook erg voorspelbaar, zodra die ron in beeld kwam was het toch logisch wat er ging gebeuren tussen hem en Edwin, zo zonde.
Had van mij all weken geleden afgerond kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef DarkElf het volgende:
Wat een zeikverhaal met Molly en silas zeg. Pfff
Tja een soap is meestal wel voorspelbaar. denk dat ze vroeg of laat toch wel weer bij elkaar komen :p Maar ik vind gewoon serieus dat veel acteurs uit GTST soms beter acteren dan sommige uit Amerika.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nou alleen is gtst ook erg voorspelbaar, zodra die ron in beeld kwam was het toch logisch wat er ging gebeuren tussen hem en Edwin, zo zonde.
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
Ben ik btw de enige die nog steeds niet gewend is aan deze Lily?
Ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 17:59 schreef vencodark het volgende:
Ben ik btw de enige die nog steeds niet gewend is aan deze Lily?
Ik vind deze Lily veel leuker. Martha vond ik enorm irritant.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook nog steeds niet aan haar gewend , de originele lily was veel leuker en heeft het haar echt eigen gemaakt en plus ik vind haar soms te veel op Meg lijken , wat soms verwarrend is.
Ahh Henry en Barb en Paul verhalen zijn er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Lily trouwens ook een zeikhoofd hebben.. Eerst rotzooien met Damian en dan verwachten dat Holden weer terugkomt.. En Lucinda die dan vrolijk meedoet.. vindt het jammer, want vond Lucinda altijd een leuk karakter.
@vencodark: volgens mij hebben we nog tot februari. Ik mis het nu al (terwijl er gewoon nog afleveringen zijn), maar ben ook benieuwd hoe alle verhaallijnen eindigen. Ken alleen die van Luke en Reid.. de rest heb ik bewust nog even niet tot het eind gekeken, om nog een reden te hebben de serie te volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |