PWC-pijpjes schieten.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Wat zouden al die mensen met een economische opleiding op de zuidas nou eigenlijk doen?
Mja, wij combineren beide en leveren dan een advies wat het gaat kosten, met redelijke zekerheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hetzelfde als al die mensen met een juridische opleiding, maar in plaats van woorden gebruiken ze getallen om te doen alsof ze druk bezig zijn.
Het advies gaat geld kosten, dat is wel zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, wij combineren beide en leveren dan een advies wat het gaat kosten, met redelijke zekerheid.
Een econoom doet een slag in de ruimte, komt vervolgens met een geheel vrijblijvende theorie en that's it. Waarom mensen daar kennelijk nog voor betalen is mij een raadsel.
Jullie combineren beide? Goh, wat kwantitatief ineens van je.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, wij combineren beide en leveren dan een advies wat het gaat kosten, met redelijke zekerheid.
Een econoom doet een slag in de ruimte, komt vervolgens met een geheel vrijblijvende theorie en that's it. Waarom mensen daar kennelijk nog voor betalen is mij een raadsel.
Help uzelf:quote:Op donderdag 3 november 2011 18:14 schreef Nautilus. het volgende:
Wat gebeurt er met de korte rente als de lange rente stijgt, GS?
Waarom wil je vergaderen met andere verenigingen?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:25 schreef betyar het volgende:
Zo, de zitmaaier weggebracht voor een onderhoudsbeurt. Vanavond weer een vergadering met de verenigingen in het dorp, en ja dat zijn er meer dan drie.
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom wil je vergaderen met andere verenigingen?
quote:
Anders gaan jullie roemloos ten onder, in de strijd tegen de Romeinse overmacht.quote:
Dat soort figuren moeten ze ook tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mensen minder begaafd.
Ze moeten wel zorgen dat het durp versierd is met carnavalquote:Op donderdag 3 november 2011 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders gaan jullie roemloos ten onder, in de strijd tegen de Romeinse overmacht.
[ afbeelding ]
Ik zit ook te kijken. Man man man.quote:
Maar daar gaat het dus ook over, dat zoveel domme mensen met een te hoge hypotheek zijn opgezadeld.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten ze ook tegen zichzelf in bescherming nemen.
Klopt. Maar je gaat een ZZP'er, een koerier nota bene, toch niet zo'n hypotheek geven?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar gaat het dus ook over, dat zoveel domme mensen met een te hoge hypotheek zijn opgezadeld.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar je gaat een ZZP'er, een koerier nota bene, toch niet zo'n hypotheek geven?
Misschien heeft hij gelogen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar je gaat een ZZP'er, een koerier nota bene, toch niet zo'n hypotheek geven?
Gelogen? Ik neem aan dat de bank inzage krijgt in je financiele administratie voordat je een hypotheek af kan sluiten. Ik moest ook een lading papieren laten zien, en dat was maar een huurwoning.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gelogen.
Dat die twee een kind hebben is nog schadelijker. Eigenlijk zou je dit soort mensen juist geen financiele ondersteuning moeten geven zodat ze juist geen kinderen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |