Agema Fleur, Tja A. Speer was dat ook niet een architect? Of is dat te ver gezocht. Tja ik moet me ff indekken.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef De_Nuance het volgende:
De droomgevangenis van Fleur Agema al gezien ?
http://www.joop.nl/show/d(...)nis_van_fleur_agema/
Inclusief mooie linkse reacties.
Lekker bezig vandaag weer Erik.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Relkip, is reltokkie. Daar heb ik geen formule voor nodig?
Konstructief ontwerpen, is dat die Duitse school van je?
Nee, de soosjalistische schreivsteil van de dyslectische docenten die een hekel koesteren tegen welbespraakte, welgemanierde en schrijvende studenten. Hoewel ik laatst van mijn docent ondernemingsrecht een complimentje kreeg voor mijn keurige handschrift.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Relkip, is reltokkie. Daar heb ik geen formule voor nodig?
Konstructief ontwerpen, is dat die Duitse school van je?
Alle architecten zijn fascistische klootzakken.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:36 schreef Cherna het volgende:
[..]
Agema Fleur, Tja A. Speer was dat ook niet een architect? Of is dat te ver gezocht. Tja ik moet me ff indekken.
Master ook.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:39 schreef Nautilus. het volgende:
Hoeveelste jaars ben jij eigenlijk, GS? Master ook?
Gedraag mij keurig toch?quote:
Goh. Breaking news.quote:
Alle is toch wel wat overdreven hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle architecten zijn fascistische klootzakken.
Neem dat maar van mij aan.
Enkel als daarmee fiscalisten vermorzeld worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:45 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zouden economen dat ding voort moeten trappelen. Brengen ze tenminste nog iets voort.
Noem er eens eentje zonder hoogmoedswaanzin of totalitaire behoeften.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle is toch wel wat overdreven hoor.
Sprak er gister nog met eentje die jij vast niet kent. Zachtaardige man van bijna 70 die nog leuk aan de weg timmert. Die heeft die behoeften wel achter zich gelatenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Noem er eens eentje zonder hoogmoedswaanzin of totalitaire behoeften.
Oude opa's zonder succes zullen ongetwijfeld wel meevallen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sprak er gister nog met eentje die jij vast niet kent. Zachtaardige man van bijna 70 die nog leuk aan de weg timmert. Die heeft die behoeften wel achter zich gelaten
Zonder succes valt mee hoor, ze hebben leuke dingen gedaan maar meer met regionale dan landelijke bekendheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oude opa's zonder succes zullen ongetwijfeld wel meevallen.
Succesvolle architecten daarentegen
Schuld van de overheidquote:
Hahahaquote:Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
Zelfs in VINEX-wijken worden soms wel leuke dingen gedaan.
Hetzelfde als al die mensen met een juridische opleiding, maar in plaats van woorden gebruiken ze getallen om te doen alsof ze druk bezig zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:06 schreef eriksd het volgende:
Wat zouden al die mensen met een economische opleiding op de zuidas nou eigenlijk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |