Nooit gesnapt waarom mensen die niet meteen inkijken. Ik wil altijd direct weten waar ik aan toe ben.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:16 schreef Nautilus. het volgende:
Misschien is dit herkenbaar: je belooft jezelf dat je na afloop van het tentamen NIET naar de antwoorden gaat zoeken.
Maar het is wat je uiteindelijk doet.
ik kan het toch niet latenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet al-tijd te reageren
Je muziek is wel goed, maar dit is niet Floyd's beste.quote:
Je watte?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zouden jou eens moeten rammelen.
En ja, ik ben nog steeds grumpy vanwege mijn KO-dagje.
Sluit dan een convenant met de Ontvanger.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil altijd direct weten waar ik aan toe ben.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:12 schreef eriksd het volgende:
Die topeconomen is helemaal heerlijk. Dan komt er weer zo'n clown een enorm lulverhaal ophangen over de belegger en wat 'ie denkt. Man man man, het is een soort cabaret.
Wat dat betreft is het wel goed dat het kaartenhuis eens rammelt.
Scherp.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Sluit dan een convenant met de Ontvanger.
Het zal niet lang meer duren voordat u zich ook bekeerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Reya het volgende:
Help, mijn collega is een hippie geworden.
Constructief ontwerpen. Een combinatie van de pretvakken staal 4 en mechanica 4.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je watte?
Maargoed, elke avond onvrijwillig cabaret met de topeconomen. Best grappig eigenlijk.
Leuk format. Bel eyeworks.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef Reya het volgende:
Help, mijn collega is een hippie geworden.
Economen zijn strikt genomen huisvrouwen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:56 schreef eriksd het volgende:
Ik haat economen. Paniekzaaiers zijn het. En lopen altijd achter de feiten aan.
Ja er bestaat nou eenmaal meer op de wereld dan enkel recht.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:30 schreef Nautilus. het volgende:
Dat gelul over obligaties is nogal irritant, bedoel ik.
Bron waar ik dat schreef.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef Nautilus. het volgende:
GSBrder schreef hier laatst dat schrijven overschat wordt, en gelijk heeft hij. GSBrder leest liever. Een economieboek voor 4 Havo, bijvoorbeeld.
De keuken is hun thuishonk?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Economen zijn strikt genomen huisvrouwen.
Ik volg er een master ondernemingsrecht naast.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er bestaat nou eenmaal meer op de wereld dan enkel recht.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik volg er een master ondernemingsrecht naast.
Relkip, is reltokkie. Daar heb ik geen formule voor nodig?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Constructief ontwerpen. Een combinatie van de pretvakken staal 4 en mechanica 4.
Het zal je ongetwijfeld wel aanspreken; de toverformule voor de relatieve slankheid
Dat je er maar vele nuttige dingen mee mag doen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |