Net of ook maar een iemand dat denktquote:Op donderdag 3 november 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat om het principe, het is niet alsof mensen in de industrie een simpel CAO'tje hebben en iedere bankmedewerker naar huis gaat met een bonus waar ze iedere kerst een mooie nieuwe Ferrari van kopen.
Hoo, nee wacht. Heb je ervaring als kraker demonstrant?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom bij de Occupy movement.
Ja hoor, kijk maar naar een betyar die het verschil tussen bruto en netto winst niet weet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of ook maar een iemand dat denkt
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, kijk maar naar een betyar die het verschil tussen bruto en netto winst niet weet.
"Die bonussen, yarrrrr dat kan niet! Trek het van een netto winst af, dat zal ze leren!"
Bij jouw bedrijf trek je loon ook van je netto winst af?quote:
Het gaat ook helemaal niet om bonussen als beloningsinstrument. Van mijn part mag Blankfein jaarlijks 50 miljoen dollar extra ontvangen. Zal mij verder een worst wezen, zolang dat bedrag maar niet is gebaseerd op winst die is behaald door halfgare kuthypotheken te verkopen en ander risicovol gedrag.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:38 schreef Sayex het volgende:
Bonussen belangrijk dan grieken zonder leider?
Een prijzenswaardig beroep.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef Reya het volgende:
Als betyar toevallig ergens anders geboren zou zijn, zou dit zijn beroep zijn.
Je bent ook niet enigszins van mening dat het ook de schuld is van mensen zelf die anderhalf keer de huiswaarde lenen om "lekker te klussen" of "lekker een auto van te kopen" en "lekker op wintersport van te gaan"?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om bonussen als beloningsinstrument. Van mijn part mag Blankfein jaarlijks 50 miljoen dollar extra ontvangen. Zal mij verder een worst wezen, zolang dat bedrag maar niet is gebaseerd op winst die is behaald door halfgare kuthypotheken te verkopen en ander risicovol gedrag.
Sowieso is het hele kapitalisme gebaseerd op speculatie, maar goed dat verandert weinig aan de zaak want tegenwoordig is anti-kapitalisme zijn ook al zo'n hip iets.quote:
Natuurlijk zijn die mensen schuldig, alleen vind ik dat de bankier een bepaalde verantwoordelijkheid heeft. Bovendien zijn de mensen met hun gare hypotheken nadien hun huis uitgezet, terwijl de banken werden gered met hun belastingcenten. Dan gaat er in mijn optiek toch iets mis.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent ook niet enigszins van mening dat het ook de schuld is van mensen zelf die anderhalf keer de huiswaarde lenen om "lekker te klussen" of "lekker een auto van te kopen" en "lekker op wintersport van te gaan"?
Alleen maar terecht dat de bankier dergelijke mensen oplicht, ze verdienen niet beter.
Eigen schuld wat mij betreft.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die mensen schuldig, alleen vind ik dat de bankier een bepaalde verantwoordelijkheid heeft. Bovendien zijn de mensen met hun gare hypotheken nadien hun huis uitgezet, terwijl de banken werden gered met hun belastingcenten. Dan gaat er in mijn optiek toch iets mis.
Oh man BelAmi is er niks bij, die Ayatollah heeft 't goed in de smiezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
Laten we het over de achterlijkheid der Ayatollah's hebben
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jpen-van-billen.html
Jij bent het er ook wel mee eens he, de kerk kan dit homo gedrag ook vast niet accepteren.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
Laten we het over de achterlijkheid der Ayatollah's hebben
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jpen-van-billen.html
Een man zal niet met een man liggen zoals hij met een vrouw ligt. De bijbel is er glashelder over.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent het er ook wel mee eens he, de kerk kan dit homo gedrag ook vast niet accepteren.
Neuh, maar onze raskapitalisten van de bank kwamen huilend aankloppen bij de overheid en hielden hun hand op.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigen schuld wat mij betreft.
Of wil je dat je bankier zich als een soort pleegmams gaat opstellen?
Ik bedoelde dus eigenlijk:quote:Op donderdag 3 november 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij jouw bedrijf trek je loon ook van je netto winst af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |