quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
nightmare on elmestreet![]()
halloween![]()
scream![]()
Ja ik maak wel een lijstje met wat hints...quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
en dan zeg je dat er voorspelbare films bij zitten...
Child's play?![]()
Kijk de nummer 1 van de lijst is binnenquote:
film waar ik dan nog nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kijk de nummer 1 van de lijst is binnen
hoe heet ie ook alweer.....quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
m
die wells is vast die film waar hij jack in de toekomst lastig valt... iets met time was de titel denk ik
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
time after time was het denk ik... eh ja nu ik de hint zie
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik weet dat er een film citizen x bestaat maar geen idee waar die over gaat
Ik ken juist alleen Kalifornia, M en Henryquote:Op woensdag 2 november 2011 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ken serieus alleen M van naam uit die lijst... oja en citizen x ook... verder niks
robby+1quote:
SamuelofSEK +1quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef Tem het volgende:
5 films met de vandaag overleden Rijk de Gooyer
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef FireFox1 het volgende:
Graag 4 films van de vandaag overleden Rijk de Gooijer![]()
Speciaal voor die mensen dan: Titelquote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
Helaas, je zal het met mindere personen moeten doen.
Nee ze is 12 maar heeft een érg slechte styliste.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
ik mag hopen dat ze er zo uit ziet omdat ze al ouder aan het worden is...
ik bedoelde meer, ze ziet er zo kut uit door de drugs zoals bij lohan het geval is...quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee ze is 12 maar heeft een érg slechte styliste.
hornage +1quote:Op donderdag 3 november 2011 07:59 schreef hornage het volgende:
Tara Reid!
The Crow Wicked Prayer
Alone In The Dark
Van Wilder
Nah, ik moet toch eens NOG meer moeite steken in wazige screenshots makenquote:
Gaat snel zo.quote:
Het is Angus Macfadyen, maar goed zatquote:
Ga jij dan nu hints geven of ik?quote:
quote:Karl Childers, a simple man hospitalized since his childhood murder of his mother and her lover, is released to start a new life in a small town.
quote:Two Texas cowboys head to Mexico in search of work, but soon find themselves in trouble with the law after one of them falls in love with a wealthy rancher's daughter
quote:
Paar jaren terug noemden we zo iemand als jij een F5-er.quote:
Lang leve automatische updatesquote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Paar jaren terug noemden we zo iemand als jij een F5-er.
Ja en nee.
Iddquote:Op donderdag 3 november 2011 11:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Lang leve automatische updates.
Ook niet.quote:
Die another Day Bondgirl, Rosamund Pike.quote:
quote:
dyonvbaal + 1quote:
Dat zijn er 2quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef The_Substitute het volgende:
I know what you did last summer
The grudge?
Nog 8...
3 erbij maakt 5!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef RanTheMan het volgende:
cruel intentions
the grudge is al gezegd
the grudge 2
I know what you did last summer is al gezegd
scoobie do
Ja, maar was die niet met Kristy Swansson?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef RanTheMan het volgende:
the skulls?is er ook een buffy film?
Skulls nee en buffy film is niet met SMG. Was die niet nog met christina applegate? (uit de jaren 80?)quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef RanTheMan het volgende:
the skulls?is er ook een buffy film?
je had gelijk... ik had het fout...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja, maar was die niet met Kristy Swansson?
3 zelfs waarvan ze bij 2 ook in deel 1 speelde...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze heeft nog in 2 vervolgen gespeeld
Dat is in 1 van die 2 inderdaad..quote:
7quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Gillingham het volgende:
Cruel Intensions 2
Southland Tales
Buffy the Vampire: The Movie? nee
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef The_Substitute het volgende:
Vond 10 al een beetje veel, nl.
nee, TMNT waren de groene beestenquote:
10quote:
wellusquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
the ten commandments of een van die andere tig bijbelfilm dingen
pico+1quote:
Wat is er zo verschrikkelijk aan die twee plaatjes?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Weet ik ook weer dat ik die film nooit hoef te kijken.
Ja, de plaatjes zeggen (helaas) genoeg.
Over Ten Commandments.
och is makkelijker te verwerken dan de hele bijbel te lezenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:03 schreef Gillingham het volgende:
Weet ik ook weer dat ik die film nooit hoef te kijken.
Ja, de plaatjes zeggen (helaas) genoeg.
Over Ten Commandments.
Nope, omdat je een van de bekendste plaatjes postquote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef picodealion het volgende:
Was het omdat ik net had gepost in het recensietopic?
Ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope, omdat je een van de bekendste plaatjes post
Ach had vast niet veel uitgemaakt uiteindelijk hoor, ik kan me die film nog wel redelijk herinnerenquote:
Wat niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wat is er zo verschrikkelijk aan die twee plaatjes?
Duurt wel 231 minuten lees ik net...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och is makkelijker te verwerken dan de hele bijbel te lezen
nopequote:
och voor een jaren 50 film is het zo slecht nog niet hoor, vooral als de stok een slang wordtquote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Duurt wel 231 minuten lees ik net...
Bovendien komt het enkel overeen met Exodus. (Hoewel dat waarschijnlijk meer dan 231 minuten kost.)
Er zijn genoeg jaren '50 films die ik wel de moeite waard vind. Maar deze film lijkt me een te hoog Ben-Hur gehalte te hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och voor een jaren 50 film is het zo slecht nog niet hoor, vooral als de stok een slang wordtof de zee open gaat.. Beste effects voor die tijd
de goede gokquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef hornage het volgende:
Dus dat is wel Ewan McGregor, maar geen Trainspotting?
Tja het is gewoon het standaard hollywood gedoe van toenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat niet?![]()
Lelijke, ongeloofwaardige mis-en-scène, vreselijke, stereotyperende kostuums, de blikken van de acteurs lijken geen blijk te geven van enig acteervernuft en de gehele verschijning straalt Hollywood, 1950 A.D. en niet Memphis, 1200 B.C. (o.i.d.) uit.
quote:
Michelangelo2 +1quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vreselijk figuur vind ik dat altijd.
Het Schnitzelparadijs![]()
Hij heeft nog zo'n multicultikomedie gemaakt.quote:
Excuus!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef hornage het volgende:
@InTrePidIvity -> [FOK! MOVIE TRIVIA] November 2011 Deel III
Shouf Shouf Habibi zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 15:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft nog zo'n multicultikomedie gemaakt.
De naam van de film is tegelijk een nummer van The Rolling Stones. 'n Beetje verliefd klopte inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:27 schreef RanTheMan het volgende:
en vast nog een carice film, weet alleen niet welke maar daar heeft ie t altijd over bij dwdd
Daar heeft hij dan maar weinig van geleerd...quote:Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef Robby87 het volgende:
Koolhoven, die mafkees die ooit 5 films per dag keek.
Een hele slechte regisseur ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan maar weinig van geleerd...
En terecht, als het daar net zo vlot gaat als hier had ik je allang ontslagen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef picodealion het volgende:
Sorrie volk, de baas liep weer eens binnen.
Heel erg in de goede richting hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef picodealion het volgende:
Dan maar een gokje. Inland Empire?
We wilden jou ook een kans gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe lang doen jullie erover om Wild at Heart te herkennen
Snel kijken dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:23 schreef picodealion het volgende:
Dus toch een Lynch, had al zo'n idee. Nog nooit van deze gehoord.
SamuelofSEK + 1quote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe lang doen jullie erover om Wild at Heart te herkennen
quote:
Denk niet dat ik hem gezien hebquote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Met die 'Street' zat je wel in de goede richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |