Er zijn genoeg jaren '50 films die ik wel de moeite waard vind. Maar deze film lijkt me een te hoog Ben-Hur gehalte te hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
och voor een jaren 50 film is het zo slecht nog niet hoor, vooral als de stok een slang wordtof de zee open gaat.. Beste effects voor die tijd
de goede gokquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef hornage het volgende:
Dus dat is wel Ewan McGregor, maar geen Trainspotting?
Tja het is gewoon het standaard hollywood gedoe van toenquote:Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat niet?![]()
Lelijke, ongeloofwaardige mis-en-scène, vreselijke, stereotyperende kostuums, de blikken van de acteurs lijken geen blijk te geven van enig acteervernuft en de gehele verschijning straalt Hollywood, 1950 A.D. en niet Memphis, 1200 B.C. (o.i.d.) uit.
quote:
Michelangelo2 +1quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vreselijk figuur vind ik dat altijd.
Het Schnitzelparadijs![]()
Hij heeft nog zo'n multicultikomedie gemaakt.quote:
Excuus!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:59 schreef hornage het volgende:
@InTrePidIvity -> [FOK! MOVIE TRIVIA] November 2011 Deel III
Shouf Shouf Habibi zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 15:13 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft nog zo'n multicultikomedie gemaakt.
De naam van de film is tegelijk een nummer van The Rolling Stones. 'n Beetje verliefd klopte inderdaad.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:27 schreef RanTheMan het volgende:
en vast nog een carice film, weet alleen niet welke maar daar heeft ie t altijd over bij dwdd
Daar heeft hij dan maar weinig van geleerd...quote:Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef Robby87 het volgende:
Koolhoven, die mafkees die ooit 5 films per dag keek.
Een hele slechte regisseur ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan maar weinig van geleerd...
En terecht, als het daar net zo vlot gaat als hier had ik je allang ontslagen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef picodealion het volgende:
Sorrie volk, de baas liep weer eens binnen.
Heel erg in de goede richting hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef picodealion het volgende:
Dan maar een gokje. Inland Empire?
We wilden jou ook een kans gevenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe lang doen jullie erover om Wild at Heart te herkennen
Snel kijken dus.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:23 schreef picodealion het volgende:
Dus toch een Lynch, had al zo'n idee. Nog nooit van deze gehoord.
SamuelofSEK + 1quote:Op donderdag 3 november 2011 19:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe lang doen jullie erover om Wild at Heart te herkennen
quote:
Denk niet dat ik hem gezien hebquote:Op donderdag 3 november 2011 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Met die 'Street' zat je wel in de goede richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |