Spider ken ik ook verder totaal niet, dus had er ook nooit opgekomenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoopte al dat hij niet te veel opviel.
Volgende hint was iets in de trant van: bekende acteur waar hier onlangs nog een vraag over gesteld is.
In het kleine plaatje had ik hem ook niet herkend, maar gelukkig plaatste je er een met een hoge resolutiequote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoopte al dat hij niet te veel opviel.
Volgende hint was iets in de trant van: bekende acteur waar hier onlangs nog een vraag over gesteld is.
Ja en nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
Poeh... Madagascar.
Band of Brothers telt zeker niet
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef Gillingham het volgende:
Friends: The Movie?
Mocht die er zijn...
Plannen waren er wel, nooit van de grond gekomenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:53 schreef Gillingham het volgende:
Friends: The Movie?
Mocht die er zijn...
Misschien in de toekomst, als de acteurs toch besluiten wat extra cash te kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Plannen waren er wel, nooit van de grond gekomen
Dat denk ik ook...quote:Misschien maar beter ook
Hier zit vast wel de vijftiende tussen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:06 schreef Dopekoe het volgende:
Six Days, Seven Nights
Madagascar
Madagascar 2: Escape to africa
Charlie's Angels
Charlie's Angels 2: Full Throttle
Lost in Space
Scream
Scream 2
Office Space
Along comes Polly
Bruce Almighty
The whole nine yards
The whole ten yards
Three to tango
Romy & Michelle Highschool reunion
Dat was de 5equote:
mijn films (en acteur) niet, is deel 3 dan alleen nog maar aangekondigd?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat was de 5e
Er is geen X-files 3
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rififi in Amsterdam![]()
Amsterdamned![]()
Toenet nog naar gekeken.
quote:
Evolution en X-files 2 heb ik goedgerekend hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 16:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
mijn films (en acteur) niet, is deel 3 dan alleen nog maar aangekondigd?
Dopekoe +1quote:
Mijn tante heeft een relatie gehad met Johnny Kraaijkamp jr.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
Rijk heeft bij mijn Opa in de klas gezeten, dus moest dat wel weten eigenlijk
Je kent ze allemaalquote:
ff kijken of ik hem ergens nog kan halenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef Gillingham het volgende:
Rutger Hauer
Ridley Scott
Daryll Hannah
Blade Runner. Dat wordt hoog tijd inderdaad.
Heb er nog wel meer niet gezien hoorquote:
Of was het nou Ghostbusters 2?quote:
GF I & II heb in de afgelopen 3 maanden gekeken (maar ook 3 maanden over gedaan...(wat een k*tfilms)) Bladerunner moet nog komenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb er nog wel meer niet gezien hoor
Godfatherfilms, scarface en andere klassiekers
Stand November 2011:quote:
Neequote:
Nu écht echt weg!quote:
quote:Often Cast As: A Villain
Simply saying he's often cast as a villain is kind of pushing for, I should say. He's actually got a pretty wide range of roles. He's a great example of a character actor, though, because he's often cast into certain parts because of his ability to be distinguished with it: here that distinguishable aspect being his voice.
Hij is heel gemakkelijk, ff geen imspiratiequote:Although a highly successful film actor, he has frequently passed up film offers to return to the theater. (A place and activity which he calls "magical" and his "first love".) -- IMDb Trivia
Alan Rickman.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:01 schreef picodealion het volgende:
Misschien helpt The Metatron je verder?
Speelt zich af in het verleden...quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef dyonvbaal het volgende:
hij ziet er een beetje zwerverig uit...
quote:
dekatophetspek+1quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef dekatophetspek het volgende:
oh wacht daar heb ik over gelezen...
The Debt !!!
Veel plezierquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Forbes maakte dit jaar een top 10 van serialkiller films om te zien tijdens halloween.
Ik wil daar graa 5 titels van zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |