Jij bent snel. Gister ook gekeken zeker ?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leslie Nielsen in Stan Helsing?
Dat niet, maar ik wist wel dat hij uitgezonden werdquote:Op woensdag 2 november 2011 14:09 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Jij bent snel. Gister ook gekeken zeker ?
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wist wel dat hij uitgezonden werd
Doe mij maar de titel + vier namen van de tweede film van de regisseur van een sprookjesachtige musical met een man die het hulpje van de paus speelde en een vrouw die het liefje van een racecoureur speelde en was.
Hoe vaker ik hem lees hoe minder ik hem volgquote:
Sprookjesachtig is misschien niet het goede woord. Maar die hoef je ook helemaal niet te raden hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef Gillingham het volgende:
Ik volg 'm wel, maar heb niet het idee dat ik weet welke film die 'sprookjesachtige musical' is.
Jawel.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:57 schreef Dopekoe het volgende:
Zit in dat cryptogram Nicole Kidman verborgen ?
Ja, die ja!quote:
Juistquote:Op woensdag 2 november 2011 15:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Andere namen:
Claire Danes
Leonardo Di Caprio
John Leguizmo
quote:Doe mij maar de titel + vier namen van de tweede film (Romeo + Juliet) van de regisseur (Baz Luhrmann) van een sprookjesachtige musical (Moulin Rouge) met een man die het hulpje van de paus (Ewan McGregor) speelde en een vrouw die het liefje van een racecoureur speelde en was (Nicole Kidman).
Probeerde het nog te verhullen, maar ik was al te ver heenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
~Dat was je volgens mij al bij het lezen van de vraag.
Ja, ach, met die vliegende Kylie Minogue enzo. Ik heb 'm zelf nooit gezien, dus ik kon er weinig anders van makenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Moulin Rouge sprookjesachtig...
Juist ja
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, ach, met die vliegende Kylie Minogue enzo. Ik heb 'm zelf nooit gezien, dus ik kon er weinig anders van maken
quote:
Vind Carlyle en Fiennes niet zo veel op elkaar lijken, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:28 schreef picodealion het volgende:
Angela's Ashes?![]()
Of was dat die andere gozer. Haal ze áltijd door elkaar.
Niet echtquote:Op woensdag 2 november 2011 15:38 schreef Gillingham het volgende:
Misschien dat dit helpt:
[ afbeelding ]
In Spider van David Cronenberg.quote:
Ik ook niet, maar ik haal ze alsnog door elkaar. Ook alleen maar bij een paar films, zoals deze.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Vind Carlyle en Fiennes niet zo veel op elkaar lijken, eerlijk gezegd.
Maar dan kan je ze natuurlijk nog steeds door ekaar halen. Ralph lijkt meer op zijn broertje Joseph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |