Je weet dondersgoed waarom Europa niet in staat is militair in Griekenland in te grijpen, dat heb ik vanmiddag al eens uiteen gezet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef remlof het volgende:
Ik hoop het.
Een staatsgreep zou een nog beter excuus zijn om Europa het roer over te laten nemen in Griekenland.
Oh dat heb ik gemist. Maar ik denk dat zelfs Frankrijk of Duitsland alleen al zo het Griekse leger aan de kant schuift als het nodig is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waarom Europa niet in staat is militair in Griekenland in te grijpen, dat heb ik vanmiddag al eens uiteen gezet.
Onze economie is wel een tikkeltje anders ingericht dan die van de Sovjet-Unie. Of geef je eindelijk toe dat het kapitalisme keihard ballen zuigt?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef von_Preussen het volgende:
Ja Koos, vervolgens klapt het economisch systeem binnen de euro en op dat moment zat binnenlands verzet in een mate groeien dat we niet alleen diep in de problemen komen, maar dat Europese integratie juist in desintegratie uitmond.
Wij staan nu op hetzelfde punt als de Sovjet-Unie in 1991, we kunnen de economische problemen niet meer te boven komen en dat zal de ondergang van een kunstmatig bijelkaar gehouden systeem vormen.
Jij verkiest een Europese oorlog om een Europa te integreren om oorlog te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Maar ik denk dat zelfs Frankrijk of Duitsland alleen al zo het Griekse leger aan de kant schuift als het nodig is.
Het kapitalisme als systeem zuigt niet, het zijn meestal mensen die er een zootje van maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze economie is wel een tikkeltje anders ingericht dan die van de Sovjet-Unie. Of geef je eindelijk toe dat het kapitalisme keihard ballen zuigt?
Griekenland heeft meer tanks dan Duitsland en Frankrijk bij elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Maar ik denk dat zelfs Frankrijk of Duitsland alleen al zo het Griekse leger aan de kant schuift als het nodig is.
Nee, ik ging dom genoeg in op v_P.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij verkiest een Europese oorlog om een Europa te integreren om oorlog te voorkomen.
Afijn.
Kapitalisme zuigt niet keihard ballen, als Griekenland niet geïntegreerd was in een pan-Europese unie dan zouden ze gewoon defaulten en klaar is kees.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze economie is wel een tikkeltje anders ingericht dan die van de Sovjet-Unie. Of geef je eindelijk toe dat het kapitalisme keihard ballen zuigt?
Die moeten nog allemaal gereviseerd worden :pquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Griekenland heeft meer tanks dan Duitsland en Frankrijk bij elkaar.
Een regime in Griekenland?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ging dom genoeg in op v_P.
Sancties zullen genoeg zijn om een regime in Griekenland weg te krijgen.
De problematiek is anders hetzelfde, een kunstmatig gecreerde autoritaire statenbond valt uit elkaar vanwege economische problemen, omdat die ervoor zorgen dat de verschillen binnen de statenbond pijnlijk naar voren komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn opmerking was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het kapitalisme als systeem zuigt niet, het zijn meestal mensen die er een zootje van maken.
Iets dat het bestuur overneemt na een staatsgreep.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een regime in Griekenland?
Wat versta je onder een regime die uit de weg moet worden gevaagd, een anti-EU regering?
Ja maar waarom in godsnaam daarover speculeren, de kans daarop is nog minder dan 0 als zoiets al zou bestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat het bestuur overneemt na een staatsgreep.
Jij bent toch groot voorstander van bail-outs, oude corporatist?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kapitalisme zuigt niet keihard ballen, als Griekenland niet geïntegreerd was in een pan-Europese unie dan zouden ze gewoon defaulten en klaar is kees.
De EU heeft niks, maar dan ook niks, uit te staan met het instituut kapitalisme.
Een land in een kunstmatig gecreëerde unie is geen bank.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch groot voorstander van bail-outs, oude corporatist?
Nu niet liegen, soldatenmans. Jij hoopt juist dat Europa een tweede Joegoslavie wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De problematiek is anders hetzelfde, een kunstmatig gecreerde autoritaire statenbond valt uit elkaar vanwege economische problemen, omdat die ervoor zorgen dat de verschillen binnen de statenbond pijnlijk naar voren komen.
Nu maar hopen dat Europa niet een nieuw Joegoeslavië gaat worden.
Er zijn anders een hele sloot moderne Leopard 2A6'en van enkele jaren oud bij, daar is geen technische noodzaak voor om die te reviseren.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Sayex het volgende:
[..]
Die moeten nog allemaal gereviseerd worden :p
Omdat dit wel erg verdacht is: http://www.spitsnieuws.nl(...)e-legertop-vervangenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar waarom in godsnaam daarover speculeren, de kans daarop is nog minder dan 0 als zoiets al zou bestaan.
Eigenlijk ben jij een soort van CIA zoals die in het verleden mensen als Pinochet, Videla etc. aan de macht hebben geholpen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat het bestuur overneemt na een staatsgreep.
Is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar goed, dat is een compleet andere discussie. Het gaat om de vraag in hoeverre mijn scenario hout snijdt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een land in een kunstmatig gecreëerde unie is geen bank.
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dit wel erg verdacht is: http://www.spitsnieuws.nl(...)e-legertop-vervangen
Geen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Maar goed, dat is een compleet andere discussie. Het gaat om de vraag in hoeverre mijn scenario hout snijdt.
Die kunnen ook kapot. 26 tegen 1!quote:Op woensdag 2 november 2011 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zijn anders een hele sloot moderne Leopard 2A6'en van enkele jaren oud bij, daar is geen technische noodzaak voor om die te reviseren.
[ afbeelding ]
Modernste en beste spul wat er momenteel te krijgen is, ze hebben er enkele honderden van.
Je wou dus zeggen dat ik intelligenter ben dan onze leiders? Ik had het wel gedaan namelijk.quote:
http://www.globalfirepower.com/quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Griekenland heeft meer tanks dan Duitsland en Frankrijk bij elkaar.
Dat hebben we gezien in Libië, dat heeft maanden geduurd + dat er een bevolking was die in opstand kwam.quote:
Aluhoedjes idioten zijn niet slim.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wou dus zeggen dat ik intelligenter ben dan onze leiders? Ik had het wel gedaan namelijk.
Kijk hier:quote:Op woensdag 2 november 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen, hier graag een serieuze discussie.
quote:
Als we oorlog met Griekenland krijgen is er een duidelijker front. Kun je makkelijker drones inschakelen. Oorlog met Griekenland zou geen guerillaoorlog zijn zoals in Libie.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in Libië, dat heeft maanden geduurd + dat er een bevolking was die in opstand kwam.
Als geheel Griekenland zich gaat verzetten dan geen denken aan dat je ze makkelijk op de knieen krijgt.
Een discussie is niet met bronnen om je heen gooien, bronnen zijn er om je argumentatie te ondersteunen.quote:
Juist, en deze haalt jou argumentatie er onderuit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een discussie is niet met bronnen om je heen gooien, bronnen zijn er om je argumentatie te ondersteunen.
En nu oprotten php, ik begin me aan je te ergeren.
Kom je toevallig uit Griekenland? Je schijnt er niet tegen te kunnen dat jou favoriete legertje toch maar op de 33ste plek staat...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een discussie is niet met bronnen om je heen gooien, bronnen zijn er om je argumentatie te ondersteunen.
En nu oprotten php, ik begin me aan je te ergeren.
Zonder gekheid, dit kun je nauwelijks alu-hoedje-stijl noemen. Ik heb het niet over de NWO of reptillians, maar over politieke spelletjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aluhoedjes idioten zijn niet slim.
Wie zegt dat het Griekse leger niet tot dat soort methoden ressorteert?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Vstark het volgende:
[..]
Als we oorlog met Griekenland krijgen is er een duidelijker front. Kun je makkelijker drones inschakelen. Oorlog met Griekenland zou geen guerillaoorlog zijn zoals in Libie.
Ik zou niet inzien waarom iedere EU leider moedwillig zijn/haar land naar de tering helpt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder gekheid, dit kun je nauwelijks alu-hoedje-stijl noemen. Ik heb het niet over de NWO of reptillians, maar over politieke spelletjes.
Je bedoelt een stel carriers + heli's & vliegtuigen. Submarines, drones, en tanks? Mankracht is zoo 1945.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie zegt dat het Griekse leger niet tot dat soort methoden ressorteert?
En waar haal jij voldoende troepen vandaan om geheel Griekenland te bezetten? Denk jij echt dat Europa in staat is om uit hun huidige legers eventjes 100.000 ~ 150.000 man te plukken om het complete land te bezetten en onder controle van de EU te brengen?
Onze leiders zijn bij uitstek Eurofielen, ook die goedlachse Mark Rutte van je.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom iedere EU leider moedwillig zijn/haar land naar de tering helpt.
Je had het anders wel over mij en mijn kat.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder gekheid, dit kun je nauwelijks alu-hoedje-stijl noemen. Ik heb het niet over de NWO of reptillians, maar over politieke spelletjes.
Ja. Hoe weet je dat Remlof er zo uit ziet?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had het anders wel over mij en mijn kat.
Ik zie niet 27 leiders geilen op het idee van het inleveren van alle soevereiniteit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze leiders zijn bij uitstek Eurofielen, ook die goedlachse Mark Rutte van je.
Macht maakt gek.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie niet 27 leiders geilen op het idee van het inleveren van alle soevereiniteit.
Minder soevereiniteit is minder macht.quote:
Een korte blik op die bron laat zien dat het Griekse leger over meer zware wapens beschikt dan Duitsland en Frankrijk. Het enige verschil is dat Duitsland en Frankrijk veel meer soldaten op de been kunnen brengen, maar dan moeten eerst grote delen van de bevolking een militaire training krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef Sayex het volgende:
[..]
Juist, en deze haalt jou argumentatie er onderuit.
Waarom zou het geen guerilla oorlog kunnen zijn? Als underdog zou ik juist kiezen voor de guerilla oorlog in plaats van een reguliere oorlogvoering. De geschiedenis wijst ook uit dat je als underdog dan veel meer kans maakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Vstark het volgende:
[..]
Als we oorlog met Griekenland krijgen is er een duidelijker front. Kun je makkelijker drones inschakelen. Oorlog met Griekenland zou geen guerillaoorlog zijn zoals in Libie.
Nee, een dergelijke oorlog wordt niet in de lucht en op zee uitgevochten, de oorlogen in Irak en Afghanistan hebben laten zien dat Air Power lang niet alles (en die zijn zooo 21e eeuw).quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Vstark het volgende:
[..]
Je bedoelt een stel carriers + heli's & vliegtuigen. Submarines, drones, en tanks? Mankracht is zoo 1945.
Dan zorgt de KMar er wel voor dat jij het land niet uitkomt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
Als er hier oorlog komt, ga ik Koningin Wilhelmina achterna.
Er zijn oorlogen geweest die om minder begonnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef Stringer het volgende:
Serieus, denken dat er oorlog komt met Griekenland vanwege een monetaire crisis anno 2011
Ik heb zo mijn manieren om daar tussenuit te glippen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zorgt de KMar er wel voor dat jij het land niet uitkomt.
Dat dachten een heleboel Engelandvaarders ook, en uiteindelijk werden ze of door de Duitsers gepakt of de regering in Londen stuurde ze per parachute & met een radio retour naar het vaderland.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn manieren om daar tussenuit te glippen.
Ik geloof niet dat je met droge ogen kan stellen dat het tot de mogelijkheden behoort.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen geweest die om minder begonnen.
En een heleboel ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat dachten een heleboel Engelandvaarders ook, en uiteindelijk werden ze of door de Duitsers gepakt of de regering in Londen stuurde ze per parachute & met een radio retour naar het vaderland.
Selectief gebruik van de bron, In totaliteit heeft Frankrijk en duitsland veel meer wapens... Ze staan niet voor niks op plek 8 en 13 en griekeland pas op 33. Dus je kunt nou wel ligge zanikken dat ik de bron niet lees, maar gebruik de volgende keer alle informatie niet alleen de informatie die jou schikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een korte blik op die bron laat zien dat het Griekse leger over meer zware wapens beschikt dan Duitsland en Frankrijk. Het enige verschil is dat Duitsland en Frankrijk veel meer soldaten op de been kunnen brengen, maar dan moeten eerst grote delen van de bevolking een militaire training krijgen.
Dus voordat jij dingen over de bron gaat schreeuwen, check hem de volgende keer eerst, anders staat dat zo dom.
Griekenland:
Total Land Weapons: 44,501
Frankrijk:
Total Land Weapons: 10,621
Duitsland:
Total Land Weapons: 4,539
En een oorlog tegen Griekenland wordt altijd nog voor het grootste deel op het land uitgevochten, net als in Irak destijds.
Precies, helemaal vergeten, net als de wonderwapens van Hitler die in 1944 de Duitse overwinning hebben beklonken.......quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef Vstark het volgende:
Ik heb het meer over de duizenden future weapons die Griekenland kapot zullen maken. Meer dan 2000 vliegtuigen en 1000 fregatten zullen de grond doen schudden. De bevolking IS al niet tevreden en zal mogelijk deserteren. Duizenden helicopters... Griekenland zou GEEN SCHIJN van kans hebben.
quote:
Bij elk menselijk conflict is er in potentie de mogelijkheid dat het uitdraait op een oorlog, dus die mogelijkheid moet je nooit voor 100% uitsluiten. Kijk eens naar de Europese geschiedenis, als we ons daar op baseren neemt de kans op een gewapend conflict danig toe. Dat we het 60 jaar rustig hebben kunnen houden wil niet zeggen dat het altijd zo blijft.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je met droge ogen kan stellen dat het tot de mogelijkheden behoort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |