Onze leiders zijn bij uitstek Eurofielen, ook die goedlachse Mark Rutte van je.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou niet inzien waarom iedere EU leider moedwillig zijn/haar land naar de tering helpt.
Je had het anders wel over mij en mijn kat.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder gekheid, dit kun je nauwelijks alu-hoedje-stijl noemen. Ik heb het niet over de NWO of reptillians, maar over politieke spelletjes.
Ja. Hoe weet je dat Remlof er zo uit ziet?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had het anders wel over mij en mijn kat.
Ik zie niet 27 leiders geilen op het idee van het inleveren van alle soevereiniteit.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze leiders zijn bij uitstek Eurofielen, ook die goedlachse Mark Rutte van je.
Macht maakt gek.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie niet 27 leiders geilen op het idee van het inleveren van alle soevereiniteit.
Minder soevereiniteit is minder macht.quote:
Een korte blik op die bron laat zien dat het Griekse leger over meer zware wapens beschikt dan Duitsland en Frankrijk. Het enige verschil is dat Duitsland en Frankrijk veel meer soldaten op de been kunnen brengen, maar dan moeten eerst grote delen van de bevolking een militaire training krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:46 schreef Sayex het volgende:
[..]
Juist, en deze haalt jou argumentatie er onderuit.
Waarom zou het geen guerilla oorlog kunnen zijn? Als underdog zou ik juist kiezen voor de guerilla oorlog in plaats van een reguliere oorlogvoering. De geschiedenis wijst ook uit dat je als underdog dan veel meer kans maakt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Vstark het volgende:
[..]
Als we oorlog met Griekenland krijgen is er een duidelijker front. Kun je makkelijker drones inschakelen. Oorlog met Griekenland zou geen guerillaoorlog zijn zoals in Libie.
Nee, een dergelijke oorlog wordt niet in de lucht en op zee uitgevochten, de oorlogen in Irak en Afghanistan hebben laten zien dat Air Power lang niet alles (en die zijn zooo 21e eeuw).quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Vstark het volgende:
[..]
Je bedoelt een stel carriers + heli's & vliegtuigen. Submarines, drones, en tanks? Mankracht is zoo 1945.
Dan zorgt de KMar er wel voor dat jij het land niet uitkomt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef GSbrder het volgende:
Als er hier oorlog komt, ga ik Koningin Wilhelmina achterna.
Er zijn oorlogen geweest die om minder begonnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef Stringer het volgende:
Serieus, denken dat er oorlog komt met Griekenland vanwege een monetaire crisis anno 2011
Ik heb zo mijn manieren om daar tussenuit te glippen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zorgt de KMar er wel voor dat jij het land niet uitkomt.
Dat dachten een heleboel Engelandvaarders ook, en uiteindelijk werden ze of door de Duitsers gepakt of de regering in Londen stuurde ze per parachute & met een radio retour naar het vaderland.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn manieren om daar tussenuit te glippen.
Ik geloof niet dat je met droge ogen kan stellen dat het tot de mogelijkheden behoort.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er zijn oorlogen geweest die om minder begonnen.
En een heleboel ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat dachten een heleboel Engelandvaarders ook, en uiteindelijk werden ze of door de Duitsers gepakt of de regering in Londen stuurde ze per parachute & met een radio retour naar het vaderland.
Selectief gebruik van de bron, In totaliteit heeft Frankrijk en duitsland veel meer wapens... Ze staan niet voor niks op plek 8 en 13 en griekeland pas op 33. Dus je kunt nou wel ligge zanikken dat ik de bron niet lees, maar gebruik de volgende keer alle informatie niet alleen de informatie die jou schikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een korte blik op die bron laat zien dat het Griekse leger over meer zware wapens beschikt dan Duitsland en Frankrijk. Het enige verschil is dat Duitsland en Frankrijk veel meer soldaten op de been kunnen brengen, maar dan moeten eerst grote delen van de bevolking een militaire training krijgen.
Dus voordat jij dingen over de bron gaat schreeuwen, check hem de volgende keer eerst, anders staat dat zo dom.
Griekenland:
Total Land Weapons: 44,501
Frankrijk:
Total Land Weapons: 10,621
Duitsland:
Total Land Weapons: 4,539
En een oorlog tegen Griekenland wordt altijd nog voor het grootste deel op het land uitgevochten, net als in Irak destijds.
Precies, helemaal vergeten, net als de wonderwapens van Hitler die in 1944 de Duitse overwinning hebben beklonken.......quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef Vstark het volgende:
Ik heb het meer over de duizenden future weapons die Griekenland kapot zullen maken. Meer dan 2000 vliegtuigen en 1000 fregatten zullen de grond doen schudden. De bevolking IS al niet tevreden en zal mogelijk deserteren. Duizenden helicopters... Griekenland zou GEEN SCHIJN van kans hebben.
quote:
Bij elk menselijk conflict is er in potentie de mogelijkheid dat het uitdraait op een oorlog, dus die mogelijkheid moet je nooit voor 100% uitsluiten. Kijk eens naar de Europese geschiedenis, als we ons daar op baseren neemt de kans op een gewapend conflict danig toe. Dat we het 60 jaar rustig hebben kunnen houden wil niet zeggen dat het altijd zo blijft.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je met droge ogen kan stellen dat het tot de mogelijkheden behoort.
Waarschijnlijk net zoveel draagvlak als voor de EU.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
Is er dan draagvlak voor een oorlog onder de bevolking en het leger?
Financieel gezien?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
Is er dan draagvlak voor een oorlog onder de bevolking en het leger?
Misschien dat ze een houten paard moeten bouwen, dat werkte tegen de Turken ook.
Jij draagt geen enkel militair tactisch argument aan, dus in zoverre kan jij de discussie beter afkappen, want er is voor jou geen eer te behalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Vstark het volgende:
Je ziet wat je wilt zien. Ik kap de discussie daarom ook af, je argumentatie is belachelijk. 2 machtige landen tegen het arme, rellende Griekenland...
Duizenden future weapens? 2000 vliegtuigen? 1000 fregatten? Waar zijn die dan? Of moeten we ze eerst nog bouwen? wat trouwens een prima motor zou zijn voor de Europese economiequote:Op woensdag 2 november 2011 16:56 schreef Vstark het volgende:
Land weapons, daar had ik het niet over knul. Irak was ook geen oorlog met totale tegenstelling. Het is lang een guerillaoorlog geweest.
Ik heb het meer over de duizenden future weapons die Griekenland kapot zullen maken. Meer dan 2000 vliegtuigen en 1000 fregatten zullen de grond doen schudden. De bevolking IS al niet tevreden en zal mogelijk deserteren. Duizenden helicopters... Griekenland zou GEEN SCHIJN van kans hebben.
Geneuzel, je moet deze crisis terugbrengen tot normale proporties. Bangmakerij is het en vooral gefantaseer. (Of moet ik zeggen wens is vader van de gedachte?)quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij elk menselijk conflict is er in potentie de mogelijkheid dat het uitdraait op een oorlog, dus die mogelijkheid moet je nooit voor 100% uitsluiten. Kijk eens naar de Europese geschiedenis, als we ons daar op baseren neemt de kans op een gewapend conflict danig toe. Dat we het 60 jaar rustig hebben kunnen houden wil niet zeggen dat het altijd zo blijft.
Verontrustend.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoveel draagvlak als voor de EU.
Waar zijn die dan? http://www.globalfirepower.com/ optelsom FR + Duitslandquote:Op woensdag 2 november 2011 17:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Duizenden future weapens? 2000 vliegtuigen? 1000 fregatten? Waar zijn die dan? Of moeten we ze eerst nog bouwen? wat trouwens een prima motor zou zijn voor de Europese economie.
De grote depressie is ook pas echt opgelost met het beginnen van de tweede wereldoorlog.
Dat zou ook heel erg raar zijn, want als je failliet bent zijn er geen centjes meer om op te halen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:02 schreef Stringer het volgende:
[..]
Griekenland kan failliet gaat, maar Duitsland of Frankrijk gaan echt niet met wapens hun centjes ophalen.
Dat zou heel erg dom van de Chinezen zijn, want dan stort hun eigen economie ook in elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef Northside het volgende:
Zeg... even tussendoor... als Griekenland valt, vallen Italie en Spanje etc dan ook? Want dan is het misschien een sluwe truc van een buitenlands machtsblok (bijv China) om Europa de afgrond in te duwen.
...?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
Zucht, wat een tyfus discussie.
Word eens volwassen jullie
Dan krijgen de Turken eindelijk hun zin.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:04 schreef Vstark het volgende:
Overigens denk ik ook zeker niet dat dit tot een oorlog gaat leiden, ik denk alleen dat MOCHT het tot een oorlog leiden, Griekenland geen schijn van kans heeft.
Goudvoorraden?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou ook heel erg raar zijn, want als je failliet bent zijn er geen centjes meer om op te halen.
Lijkt wel alsof 5 php's hier met elkaar in discussie zijn.quote:
Je stelde dat ik geen argumenten voor mijn stelling heb, namelijk dat Duitsland en Frankrijk Griekenland zouden overrompelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou heel erg dom van de Chinezen zijn, want dan stort hun eigen economie ook in elkaar.
Als je zelf zo volwassen bent, moet je stoppen met reageren, toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof 5 php's hier met elkaar in discussie zijn.
Vermoeiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |