Je weet dondersgoed waarom Europa niet in staat is militair in Griekenland in te grijpen, dat heb ik vanmiddag al eens uiteen gezet.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef remlof het volgende:
Ik hoop het.
Een staatsgreep zou een nog beter excuus zijn om Europa het roer over te laten nemen in Griekenland.
Oh dat heb ik gemist. Maar ik denk dat zelfs Frankrijk of Duitsland alleen al zo het Griekse leger aan de kant schuift als het nodig is.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waarom Europa niet in staat is militair in Griekenland in te grijpen, dat heb ik vanmiddag al eens uiteen gezet.
Onze economie is wel een tikkeltje anders ingericht dan die van de Sovjet-Unie. Of geef je eindelijk toe dat het kapitalisme keihard ballen zuigt?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef von_Preussen het volgende:
Ja Koos, vervolgens klapt het economisch systeem binnen de euro en op dat moment zat binnenlands verzet in een mate groeien dat we niet alleen diep in de problemen komen, maar dat Europese integratie juist in desintegratie uitmond.
Wij staan nu op hetzelfde punt als de Sovjet-Unie in 1991, we kunnen de economische problemen niet meer te boven komen en dat zal de ondergang van een kunstmatig bijelkaar gehouden systeem vormen.
Jij verkiest een Europese oorlog om een Europa te integreren om oorlog te voorkomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Maar ik denk dat zelfs Frankrijk of Duitsland alleen al zo het Griekse leger aan de kant schuift als het nodig is.
Het kapitalisme als systeem zuigt niet, het zijn meestal mensen die er een zootje van maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze economie is wel een tikkeltje anders ingericht dan die van de Sovjet-Unie. Of geef je eindelijk toe dat het kapitalisme keihard ballen zuigt?
Griekenland heeft meer tanks dan Duitsland en Frankrijk bij elkaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Maar ik denk dat zelfs Frankrijk of Duitsland alleen al zo het Griekse leger aan de kant schuift als het nodig is.
Nee, ik ging dom genoeg in op v_P.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij verkiest een Europese oorlog om een Europa te integreren om oorlog te voorkomen.
Afijn.
Kapitalisme zuigt niet keihard ballen, als Griekenland niet geïntegreerd was in een pan-Europese unie dan zouden ze gewoon defaulten en klaar is kees.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze economie is wel een tikkeltje anders ingericht dan die van de Sovjet-Unie. Of geef je eindelijk toe dat het kapitalisme keihard ballen zuigt?
Die moeten nog allemaal gereviseerd worden :pquote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Griekenland heeft meer tanks dan Duitsland en Frankrijk bij elkaar.
Een regime in Griekenland?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ging dom genoeg in op v_P.
Sancties zullen genoeg zijn om een regime in Griekenland weg te krijgen.
De problematiek is anders hetzelfde, een kunstmatig gecreerde autoritaire statenbond valt uit elkaar vanwege economische problemen, omdat die ervoor zorgen dat de verschillen binnen de statenbond pijnlijk naar voren komen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn opmerking was dan ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het kapitalisme als systeem zuigt niet, het zijn meestal mensen die er een zootje van maken.
Iets dat het bestuur overneemt na een staatsgreep.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een regime in Griekenland?
Wat versta je onder een regime die uit de weg moet worden gevaagd, een anti-EU regering?
Ja maar waarom in godsnaam daarover speculeren, de kans daarop is nog minder dan 0 als zoiets al zou bestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat het bestuur overneemt na een staatsgreep.
Jij bent toch groot voorstander van bail-outs, oude corporatist?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kapitalisme zuigt niet keihard ballen, als Griekenland niet geïntegreerd was in een pan-Europese unie dan zouden ze gewoon defaulten en klaar is kees.
De EU heeft niks, maar dan ook niks, uit te staan met het instituut kapitalisme.
Een land in een kunstmatig gecreëerde unie is geen bank.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent toch groot voorstander van bail-outs, oude corporatist?
Nu niet liegen, soldatenmans. Jij hoopt juist dat Europa een tweede Joegoslavie wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De problematiek is anders hetzelfde, een kunstmatig gecreerde autoritaire statenbond valt uit elkaar vanwege economische problemen, omdat die ervoor zorgen dat de verschillen binnen de statenbond pijnlijk naar voren komen.
Nu maar hopen dat Europa niet een nieuw Joegoeslavië gaat worden.
Er zijn anders een hele sloot moderne Leopard 2A6'en van enkele jaren oud bij, daar is geen technische noodzaak voor om die te reviseren.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:34 schreef Sayex het volgende:
[..]
Die moeten nog allemaal gereviseerd worden :p
Omdat dit wel erg verdacht is: http://www.spitsnieuws.nl(...)e-legertop-vervangenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar waarom in godsnaam daarover speculeren, de kans daarop is nog minder dan 0 als zoiets al zou bestaan.
Eigenlijk ben jij een soort van CIA zoals die in het verleden mensen als Pinochet, Videla etc. aan de macht hebben geholpen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets dat het bestuur overneemt na een staatsgreep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |