SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hekkensluiter van de Quote 500 is oud-voetballer en assistenttrainer van Ajax Dennis Bergkamp. Hij is goed voor maar liefst 55 miljoen euro. Collega Ruud van Nistelrooij doet het nog iets beter. Hij neemt plaats 490 in met 56 miljoen euro en is daarmee de rijkste sporter.
http://www.nu.nl/economie/2657648/rijken-weer-helemaal-terug.html
Nee dat doet hij ook niet maar hij hoeft toch niet voor niets te gaan werken?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dennis Bergkamp doet het niet voor het geld...
[..]
In Engeland had hij zelfs het veelvoudige kunnen verdienen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat doet hij ook niet maar hij hoeft toch niet voor niets te gaan werken?
Zolang hij niet wil vliegen blijft dat onmogelijk inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 16:43 schreef Neuroscience het volgende:
Hoe het ook zij, hij zal nooit ergens hoofdverantwoordelijke worden.
Met die 55 miljoen koopt hij gewoon...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang hij niet wil vliegen blijft dat onmogelijk inderdaad
En hij heeft er de persoonlijkheid niet voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang hij niet wil vliegen blijft dat onmogelijk inderdaad
Dat weet ik niet, moeten we afwachten, ook wat zijn ambities betreftquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
En hij heeft er de persoonlijkheid niet voor.
Lekker shoppen in de Erotic shopquote:Op woensdag 2 november 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
Selectie Zagreb wandelt door stad
Woensdagmiddag, een paar uur voor het Champions Leauge-duel met Ajax, wandelde de selectie van Dinamo Zagreb rustig door de Amsterdamse binnenstad.
http://www.at5.nl/artikel(...)eb-wandelt-door-stad
Haha,quote:Op woensdag 2 november 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
Selectie Zagreb wandelt door stad
Woensdagmiddag, een paar uur voor het Champions Leauge-duel met Ajax, wandelde de selectie van Dinamo Zagreb rustig door de Amsterdamse binnenstad.
http://www.at5.nl/artikel(...)eb-wandelt-door-stad
Rot op met je spam, één keer is genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef Paul het volgende:
Doen jullie mee met een weddenschap voor zondag?
Schoen opeten #8
Ik ben voor! Louisquote:an Gaal staat open voor Ajax als Cruijff vertrekt
02-11-11 18:45 uur
© epa
Louis van Gaal ziet de huidige soap bij Ajax met lede ogen aan. 'Wat er nu allemaal gebeurd, vind ik heel erg voor een club als Ajax. Het is de nummer één van Nederland, in alle opzichten. Dan is een situatie als deze alleen maar heel erg zonde', zegt Van Gaal in Voetbal International.
© anp
Ajax is momenteel op zoek naar twee directeuren. Een directeur voetbalzaken en een zakelijk directeur. Die eerste functie zou goed passen bij de werkloze Louis van Gaal, ook al omdat zijn voormalige pupil Frank de Boer momenteel hoofdtrainer is in Amsterdam.
'Maar het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur wordt bij Ajax', zegt Van Gaal. 'Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook.'
'Als Cruijff weer zou vertrekken bij Ajax, dan ontstaat er een hele andere situatie', aldus Van Gaal. 'Dan zal ik een aanbieding van Ajax serieus gaan vergelijken met andere interessante aanbiedingen. Want ik krijg nog steeds ontzettend veel aanbiedingen hoor. Vergis je niet.' (Redactie)
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Rot op met je spam, één keer is genoeg.
Wat lijkt hij jong als die lachtquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Contador wat vond je van Lodeiro vanavond?
HIJ HAD AL DIE TIJD GELIJK!quote:
Nu moet frank het nog zienquote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
HIJ HAD AL DIE TIJD GELIJK!
Zo goddomme eens tijd worden dat Ajax eens officieel tegen Barcelona gaat spelen. Al geloo fik niks van een afslachting.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef duo-penotti het volgende:
Nu Lyon pakken.
En in de volgende ronde geslacht worden door Barca
Waar ben je heen gegaan man?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
godsamme wat een geniale wedstrijd, kom zelfs terug op Fok! alleen om dat te zeggen!
Bedankt.. dit doet ons deugdquote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Kreator het volgende:
Mooie overwinning. Gefeliciteerd.
Groetjes uit Twente.
600 passes voor 4 goals, Barca 1000 voor 2quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
AFC Ajax gaat barcekots een lesje totaalvoetbal geven
Heerlijk die arrogantie na een overwinning op een armzalig ploegje uit voormalig Joegoslavië.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
AFC Ajax gaat barcekots een lesje totaalvoetbal geven
Het is inderdaad een ballenploeg. Maar Ajax heeft toch wel aardig gespeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerlijk die arrogantie na een overwinning op een armzalig ploegje uit voormalig Joegoslavië.
Hoe is deze wedstrijd waar u van spreekt gerelateerd tot mijn post? Ik zie geen enkele relatie eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerlijk die arrogantie na een overwinning op een armzalig ploegje uit voormalig Joegoslavië.
Oh dat zeker, ik heb genoten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is inderdaad een ballenploeg. Maar Ajax heeft toch wel aardig gespeeld.
Nee hoor, we moeten hopen dat we in de top 5 eindigen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:42 schreef kreupelendehendrik het volgende:
utca wordt makkelijk dit jaar met die team vol matige buitenlanders en wouters als trainert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Anders krijgen we weer gezeik als ik Ajax met de grond gelijk maak als ze verliezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Bedankt.. dit doet ons deugd
mvg,
Ajax Fanclub
Maar Ajax verliest niet...quote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders krijgen we weer gezeik als ik Ajax met de grond gelijk maak als ze verliezen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, we moeten hopen dat we in de top 5 eindigen./Twente mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
See what i did there?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
/Devn mentaliteit.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
/Twente mentaliteit.
See what i did there?
Als ze zich eens kunnen motiveren als ze niet tegen Ajax moeten misschien wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:47 schreef 16meter het volgende:
Wordt voor dit Ajax nog een hele kluif om feyenoord onder zich te houden hoor.
Ik doe graag alsof ik een leven heb. En te veel gescheld te weinig voetbal, had even een break nodig zodat ik niet gebanned zou wordenquote:
3 jaar nederlandquote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wat spreekt Eriksen goed Nederlands in zo'n kort tijdbestek!
Kort tijdbestek? Hij is er al een tijdje.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Dat is het geval met al die Scandinaviërs.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Boilesen kon het perfect in 2 maanden.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Nederlandse gast gezin.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Door 2 tikjes een wedstrijd beslissen. Alleen Messi kan dat.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen: '2 goeie acties alleen lijdt nog steeds te veel balverlies.'
Geweldige speler gewoon, Eriksen.
Dat ook. Maar dat andere is ook lekker meegenomenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij leren al die Scandinavische mensen gewoon snel een andere taal
Die gasten zijn ook allemaal fucking slim, gymnasium alles jwz.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat andere is ook lekker meegenomen
Viking mentaliteit ze roven zelfs onze taal meequote:Op woensdag 2 november 2011 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook allemaal fucking slim, gymnasium alles jwz.
De tering, voetbal je in Amsterdam, word je gedumpt in fucking Almerequote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Hij mag ook wel bij mij komen chillen, beetje FIFA'en.
Mooie stad hoor Almere, en dichtbijquote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De tering, voetbal je in Amsterdam, word je gedumpt in fucking Almere
lol wutquote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooie stad hoor Almere, en dichtbij
Almere mooi vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik woon in Hoofddorp, dat is net Almere.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoofddorp.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Hoofddorp, dat is net Almere.
Het enige mooie er aan is dat je snel in Amsterdam bent.
Al heeft Hoofddorp nog pitoreske plekjes.quote:
quote:AJAX: Vermeer - – Van der Wiel 8, Alderweireld 7, Vertonghen 7, Anita 6,5 – Eriksen 8 (80. Lodeiro -), Enoh 7,5, Janssen 7 – Sulejmani 7,5 (72. Lukoki -), De Jong 7, Boerrigter 7 (77. Ebecilio -)
DINAMO: Kelava 5 – Vrsaljko 5, Vida 5, ¦imunić 5, Ibañez 5 – Badelj 5, Leko 5, Calello 5 (46. Tomečak 5), Kovačić 5 – Rukavina 5 (56. Beqiraj 5), Sammir 5 (72. ¦itum -)
quote:
Simpel en terecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef TheArt het volgende:
Op de site van een Kroatische krant geven ze alle spelers van Dinamo maar gewoon een 5
[..]
Haha wel zo makkelijk (En wel terecht denk ik)quote:Op woensdag 2 november 2011 23:09 schreef TheArt het volgende:
Op de site van een Kroatische krant geven ze alle spelers van Dinamo maar gewoon een 5
[..]
Ben toch bang dat we buiten de top 5 eindigen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Devz het volgende:
Geweldige wedstrijd, ik heb erg genoten van het spel maar met name van Eriksen. Maar eigenlijk het hele team, zelfs De Jong, stond gewoon uitstekend te spelen, deed een beetje denken aan zijn wedstrijd tegen Twente. Nu hopen dat ze de vorm echt hervonden hebben en we Utrecht zondag ook oprollen.
En tegen Lyon over twee weken die tweede plek zeker stellen.
Jij hebt er dan ook niet bepaald veel kijk op.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben toch bang dat we buiten de top 5 eindigen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Devz het volgende:
Geweldige wedstrijd, ik heb erg genoten van het spel maar met name van Eriksen. Maar eigenlijk het hele team, zelfs De Jong, stond gewoon uitstekend te spelen, deed een beetje denken aan zijn wedstrijd tegen Twente. Nu hopen dat ze de vorm echt hervonden hebben en we Utrecht zondag ook oprollen.
En tegen Lyon over twee drie weken die tweede plek zeker stellen.
Wat toch ook jouw mening?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef Devz het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook niet bepaald veel kijk op.
quote:
Goede vriend.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wel zo makkelijk (En wel terecht denk ik)
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.
Worden we ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef Devz het volgende:
Feitelijk een correcte post hoor. Maar ach, als je van een nederlaag baalt kun je wel eens iets overdrijven. Net als dat jij na elke gewonnen wedstrijd van de daken schreeuwt dat we kampioen worden.
Ten eerste, dat worden we. Ten tweede, daar blijf ik bij. En jij zo te zien niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:18 schreef Devz het volgende:
Feitelijk een correcte post hoor. Maar ach, als je van een nederlaag baalt kun je wel eens iets overdrijven. Net als dat jij na elke gewonnen wedstrijd van de daken schreeuwt dat we kampioen worden.
Wat vind je van Lukoki?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik post alleen als Ajax wint, Ajacieden blijven successupporters.
Geweldig overzicht mist alleen wat snelheid als pure flankspeler.quote:
Nee maar wel Ritmo toen Feyenoord verloor en er zijn een hoop Joden per trein afgevoerd etc.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Zijn hier trouwens nog types als HaagsePietje geweest toen we niet wonnen?
Onverwachts weer!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig overzicht mist alleen wat snelheid als pure flankspeler.
[..]
Nee maar wel Ritmo toen Feyenoord verloor en er zijn een hoop Joden per trein afgevoerd etc.
Happel heeft geen ban hequote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig overzicht mist alleen wat snelheid als pure flankspeler.
[..]
Nee maar wel Ritmo toen Feyenoord verloor en er zijn een hoop Joden per trein afgevoerd etc.
Ik zeg een hele hoop na wedstrijden van Ajax, en meestal krijg ik daar dan ook spijt vanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik zeg gewoon niks na wedstrijden van Ajax.
Emoties overheersen dan mijn objectieve spelbeeld.
Happel is dan toch ook een mod?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel heeft geen ban heniet te geloven.
Oud filmpje daar woont hij echt niet meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Ik vind me anders zo overdreven supporter die zegt dat we kansloos als we verliezen en dat we kampioen worden na een goede wedstrijd.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zeg een hele hoop na wedstrijden van Ajax, en meestal krijg ik daar dan ook spijt van
Die was ook aan het 'kanker'en vandaar, maar kan me er niet druk om maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Happel is dan toch ook een mod?
Nee klopt. Maar door zo'n gastgezin leer je veel sneller nederlandsquote:Op woensdag 2 november 2011 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oud filmpje daar woont hij echt niet meer.
Wat de wedstrijd betreft, lekker dat de kansen beter benut worden, dat biedt perspectief
Dat doet ie al sinds hij hier mee post, dus zo raar is dat niet toch? Of was het nu nog ergerquote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die was ook aan het 'kanker'en vandaar, maar kan me er niet druk om maken.
Ik zeg meestal ook niks over toekomstige resultaten, vooral reacties op anderenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind me anders zo overdreven supporter die zegt dat we kansloos als we verliezen en dat we kampioen worden na een goede wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat doet ie al sinds hij hier mee post, dus zo raar is dat niet toch? Of was het nu nog erger.
[..]
Ik zeg meestal ook niks over toekomstige resultaten, vooral reacties op anderen
quote:
Terwijl zijn grote held Happel aan kanker is gestorvenquote:
Wat, kanker?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef msnk het volgende:
Maar dat is omdat jullie uit dreft en notendop komen, geen Amsterdammers dus. Het zit bij jullie niet in je bloed.
Jij bent een Turk, lul niet zo stom!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef msnk het volgende:
Maar dat is omdat jullie uit dreft en notendop komen, geen Amsterdammers dus. Het zit bij jullie niet in je bloed.
Ach, gescheld hoort bij voetbal. Ik doe het zelf ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Terwijl zijn grote held Happel aan kanker is gestorven
Voorspelbaar +1quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent een Turk, lul niet zo stom!
Nee Anita na 6,5 minuut danquote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mooie wedstrijdover 3 weken minimaal een punt pakken tegen Lyon.
Enoh die al na een kwartier geel haden dat hij die bal 2 keer te ver voor zich uit speelde
was gewoon lachwekkend
Maar hoe hij de bal een paar keer onderschepte, en hoe hij door ging bij de 2e goal was weer geweldig.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Enoh die al na een kwartier geel haden dat hij die bal 2 keer te ver voor zich uit speelde
was gewoon lachwekkend
Gelijkspel tegen Lyon met doelpunten en Ajax is door. Nogal moeilijk, maar niet onmogelijk. Verder is het ook geen schande om te verliezen van Lyon, dan inderdaad mooi verder in de EL.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef Zweefkaak het volgende:
Real en Lyon gaat erg lastig worden.. Er wordt al gehoopt op een B-team, maar ook die zouden normaal gesproken gehakt maken van Ajax (Twente, PSV of AZ).. 3e worden is mooi, dan kunnen er ook meer punten gepakt worden voor Nederland
Ajax - Lyon was om te huilen en toen ontbrak bij Lyon het complete as van het veld (Lissandro, Gourcuff en Cris). Als Lyon met de sterkste opstelling speelt, krijgt Ajax het enorm lastig.. Dan hebben Enoh, Anita e.d. niks in te brengen....quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen Lyon met doelpunten en Ajax is door. Nogal moeilijk, maar niet onmogelijk. Verder is het ook geen schande om te verliezen van Lyon, dan inderdaad mooi verder in de EL.
Dat zeg ik, wordt nogal moeilijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:45 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Ajax - Lyon was om te huilen en toen ontbrak bij Lyon het complete as van het veld (Lissandro, Gourcuff en Cris). Als Lyon met de sterkste opstelling speelt, krijgt Ajax het enorm lastig.. Dan hebben Enoh, Anita e.d. niks in te brengen....
De gele kaart van Enoh kwam vooral door dom balverlies van Anita.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
was gewoon lachwekkend
Net als het eerste geel van de 2 tegen Az in de competitie kwam na een te korte pass van Ooijer wat dus weer door Enoh moest worden opgelost, maar ik heb het verdedigen opgegeven omdat Enoh nou eenmaal ook domme dingen doet. Maar persoonlijk vind ik dat hij veelte gehaat is.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De gele kaart van Enoh kwam vooral door dom balverlies van Anita.
Overigens had Ajax die wedstrijd wel moeten winnen!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:45 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Ajax - Lyon was om te huilen en toen ontbrak bij Lyon het complete as van het veld (Lissandro, Gourcuff en Cris). Als Lyon met de sterkste opstelling speelt, krijgt Ajax het enorm lastig.. Dan hebben Enoh, Anita e.d. niks in te brengen....
Ik zie Ajax liever verliezen. Met Ajax, AZ, PSV en Twente kunnen we ver komen in de EL en dus veel punten halenquote:Op donderdag 3 november 2011 07:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens had Ajax die wedstrijd wel moeten winnen!. Maar goed, nu met deze zelfvertrouwen boost moeten ze het toch beter kunnen doen.
Al die supernegatieve mensen altijd gelijk als Ajax wint, partypoopers. Laat ons lekker vertrouwen hebben in Ajax en blij zijn.
Gewoon vroeg scoren, zodat Lyon wel moet drukken. Dan kan Suljemani mooi counteren.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:46 schreef Devv het volgende:
Lyon moet winnen. Dus dat schept misschien mogelijkheden voor Ajax. Een gelijkspel zou al voldoende moeten zijn. Al denk ik dat Ajax gewoon voor de winst moet gaan.
Dat is gelukkig één van de dingen die het voetbal momenteel vergemakkelijkt, de kansen worden beter benut, de rust met een voorsprong ingaan is zo belangrijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon vroeg scoren, zodat Lyon wel moet drukken. Dan kan Suljemani mooi counteren.
En CL levert meer geld op. GELD!! GEEEEEEEEEEEEEEEELD !! MUNTEN!! KEIHARDE KNAKEN!! EN DAAR ZIJN WIJ JODEN GEK OPquote:Op donderdag 3 november 2011 08:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Liever eruit tegen Barca in ronde 2 van de CL league dan anoniem in de 8efinale tegen spartak moskou.
Champions league > EL, fuck die punten. + overwintering levert veel punten op
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En CL levert meer geld op. GELD!! GEEEEEEEEEEEEEEEELD !! MUNTEN!! KEIHARDE KNAKEN!! EN DAAR ZIJN WIJ JODEN GEK OP
Toont wel aan dat het essentieel is weer kampioen te worden met directe plaatsing CLquote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor het aanzien van Ajax is het vooral ook geweldig. Eindelijk weer een 4-0 score in de CL tussen al die grote clubs. Hopen dat Ajax hiervan profiteert op de transfermarkt of met het aantrekken van talenten.
jij kan ook deens?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:52 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Kort tijdbestek? Hij is er al een tijdje.
En daarnaast Nederlands = Germaanse taal = Deens
http://www.sport1.nl/video/2955-ajax-dinamo-zagreb.htmlquote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij kan ook deens?
is er al ergens een samenvatting?
Inzet van Utrecht 200%, inzet van Ajax 60%. 0-2 voor Ajax dusquote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Zondag voor ons de wedstrijd van het jaar, voor jullie iets minder. Ben benieuwd hoe jullie motivatie is, en wat voor een wedstrijd het wordt.
Als het gaat als vorig jaar, dan hoeft het van mij niet. Leuk dat er 2x gewonnen is, maar sinds de winst in de uitthuiswedstrijd heb ik geen fatsoenlijke wedstrijd meer gezien van Utregquote:Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Inzet van Utrecht 200%, inzet van Ajax 60%. 0-2 voor Ajax dus![]()
Nee, ik zou het echt niet durven te zeggen voor as. zondag![]()
Toch is dat meestal wel het gevalquote:Op donderdag 3 november 2011 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als het gaat als vorig jaar, dan hoeft het van mij niet. Leuk dat er 2x gewonnen is, maar sinds de winst in de uitwedstrijd heb ik geen fatsoenlijke wedstrijd meer gezien van Utreg
Kook je weleens?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
twitter:Gvanderwiel twitterde op donderdag 03-11-2011 om 10:05:41Goodmorning! Im very happy of the good result yesterday against Dinamo Zagreb and offcourse my first champions league goal! reageer retweet
het heeft hem iig wel goed gedaantwitter:Gvanderwiel twitterde op donderdag 03-11-2011 om 10:06:52Thanks for the support! Now gonna enjoy my day off.. Have a great day everybody. reageer retweet
allemaal successupporters die nu gaanquote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef mash_ het volgende:
wil ik naart ajax.nl krijg ik dit:
-=(o)=-
ERROR
An error occured at the address your tried to reach.
url : /
response : Service Unavailable
status : 503
xid code : 2718825987
-=(o)=-
Ja of supporters die kaarten willen voor ajax - realquote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
allemaal successupporters die nu gaan
Over het algemeen spreken Denen vrij snel heel goed Nederlandsquote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij kan ook deens?
is er al ergens een samenvatting?
Preciesquote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk is het een soort win-winsituatie.
Nog twee prachtige CL-wedstrijden te gaan. Pakt het goed uit, overwinteren we in de CL en komen we naar alle waarschijnlijkheid een zeer mooie tegenstander tegen. Pakt het niet goed uit, overwinteren we in de EL en proberen we daar zo ver mogelijk te komen
Jij hebt een fijne nuchtere visie op de zaakquote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk is het een soort win-winsituatie.
Nog twee prachtige CL-wedstrijden te gaan. Pakt het goed uit, overwinteren we in de CL en komen we naar alle waarschijnlijkheid een zeer mooie tegenstander tegen. Pakt het niet goed uit, overwinteren we in de EL en proberen we daar zo ver mogelijk te komen
Alsof er mensen zijn die denken dat Ajax 1e in de poule met Real Madrid gaat worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Jij hebt een fijne nuchtere visie op de zaakin tegenstelling tot de blaaskaken die denken dat Ajax 1e in de poule gaat worden.
Echt geeeen vertrouwen in, hopen op het beste..quote:Op donderdag 3 november 2011 12:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op naar Utrecht
Die zijn flink verzwakt t.o.v. vorig jaar dus deze keer moet het wel lukken
Ik heb er dit keer wel vertrouwen in, heeft gisteren niet zoveel kracht gekost als je wint gaat alles makkelijker, was een thuiswedstrijd dus niet reizen, Utrecht is dichtbij en we hebben nog wat recht te zettenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Echt geeeen vertrouwen in, hopen op het beste..
Angstgegner, 12:30 en na een CL pot....je begint met 3-0 achter.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Jij hebt een fijne nuchtere visie op de zaakin tegenstelling tot de blaaskaken die denken dat Ajax 1e in de poule gaat worden.
Niet helemaal, Ajax moet een goal scoren tegen Lyon 1-1,2-2 enz is voldoende maar als het 0-0 wordt ben je afhankelijk van het doelsaldo.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:02 schreef starla het volgende:
Ajax moet toch nog tegen real en lyon?
En lyon moet tegen ajax en dinamo?
Ervanuitgaande dat ajax verliest van real en lyon wint van dinamo is een gelijkspel genoeg tegen lyon!
En Ajax heeft doelsaldo van +3 tegenover de -4 van Lyon moet dat denk ook wel goed komen!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal, Ajax moet een goal scoren tegen Lyon 1-1,2-2 enz is voldoende maar als het 0-0 wordt ben je afhankelijk van het doelsaldo.
Als Madrid het op z'n heupen krijgt kan je zomaar met 0-4 verliezen, dan sta je op -1 en Lyon kan ook wel met 4-0 van Dinamo winnen en mis je CL op 1 doelpunt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:17 schreef rob1828 het volgende:
[..]
En Ajax heeft doelsaldo van +3 tegenover de -4 van Lyon moet dat denk ook wel goed komen!
Bij een 0-0 stand in Lyon geef ik denk 90% kans dat Ajax doorgaat... Madrid met een B team en Lyon niet in al te beste doen winnen niet allebei met 4-0, dat geloof ik gewoon niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Madrid het op z'n heupen krijgt kan je zomaar met 0-4 verliezen, dan sta je op -1 en Lyon kan ook wel met 4-0 van Dinamo winnen en mis je CL op 1 doelpunt.
Dit Ajax kan toch niet op een gelijkspel spelen dus gewoon ervoor gaan, hopen dat je snel scoort tegen Lyon en dan minimaal een punt eruit slepen vind ik toch een beter scenario dan het op de laatste wedstrijd aan laten komen.
Ik denk nog eerder dat een B-elftal van Real Madrid in ons nadeel werkt. De routiniers gaan vaak voor een veilige marge en spelen dan de wedstrijd uit om niet te vermoeid te raken. Die van het 'B-elftal' overklassen Ajax nog steeds ruim in elk opzicht en hebben ook de drang om zich weer te bewijzen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:28 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Bij een 0-0 stand in Lyon geef ik denk 90% kans dat Ajax doorgaat... Madrid met een B team en Lyon niet in al te beste doen winnen niet allebei met 4-0, dat geloof ik gewoon niet.
In het uitzonderlijke geval dat Ajax inderdaad met 4-0 in eigen huis zou verliezen wint lyon simpelweg niet met 4-0 in zagreb, zagreb heeft ook nog wat te bewijzen lijkt me, beetje pijnlijk om met 0 punten en 0 doelpunten te eindigen. Maargoed we kunnen niet meer doen dan afwachten, jammer dat het nog 3 weken duurtquote:Op donderdag 3 november 2011 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk nog eerder dat een B-elftal van Real Madrid in ons nadeel werkt. De routiniers gaan vaak voor een veilige marge en spelen dan de wedstrijd uit om niet te vermoeid te raken. Die van het 'B-elftal' overklassen Ajax nog steeds ruim in elk opzicht en hebben ook de drang om zich weer te bewijzen.
Dinamo is helemaal uitgespeeld en laten we eerlijk zijn zo goed waren die gisteren al niet toen ze voor hun laatste kans vochten, dus dat Lyon daar met grote cijfers van kan winnen acht ik niet uitgesloten en verder wat Adames zegt, een "B"elftal van Madrid zit vol met gasten die zich willen bewijzen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:28 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Bij een 0-0 stand in Lyon geef ik denk 90% kans dat Ajax doorgaat... Madrid met een B team en Lyon niet in al te beste doen winnen niet allebei met 4-0, dat geloof ik gewoon niet.
Tsja, of ze zullen voor de eer nog een overwinning willen behalen. Het is allemaal speculeren. De bal is rond. Het is 11 tegen elf. Er kan iemand opeens vrijlopen........quote:Op donderdag 3 november 2011 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dinamo is helemaal uitgespeeld en laten we eerlijk zijn zo goed waren die gisteren al niet toen ze voor hun laatste kans vochten, dus dat Lyon daar met grote cijfers van kan winnen acht ik niet uitgesloten
Clichés zijn toch meestal waar.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, of ze zullen voor de eer nog een overwinning willen behalen. Het is allemaal speculeren. De bal is rond. Het is 11 tegen elf. Er kan iemand opeens vrijlopen........
Hij heeft al vaak genoeg gezegd dat ie nog lang niet uitgeleerd is hier. Ik geloof hem wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:40 schreef msnk het volgende:
Hoeveel miljoen is Eriksen nu eigenlijk meer waard geworden in de afgelopen drie weken
Als hij zo blijft presteren, tegen zeg Lyon, weet ik niet of die überhaupt dit seizoen nog afmaakt bij ons, laat staan nog twee jaar. Er was al heel wat interesse in die jongen, dat zal dan veel concreter worden.
Ja ja, hij is slim. Hij wil speeltijd, ontwikkelen bla bla, maar genoeg clubs waar hij ook speeltijd zou krijgen.
in be4 "drie wedstrijd goed gespeeld_!_!_!)!_!_!", zo kopen grote clubs tegenwoordig nou eenmaal in. Die kijken niet verder dan een aantal wedstrijden/een goed seizoen
Totdat Arsenal met een bod voor hem en zn familie komt... Dan kunnen we hem niet meer bewonderen in de Eredivisie ben ik bang..quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft al vaak genoeg gezegd dat ie nog lang niet uitgeleerd is hier. Ik geloof hem wel.
Als ze een som geld krijgen kan alles opeensquote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft al vaak genoeg gezegd dat ie nog lang niet uitgeleerd is hier. Ik geloof hem wel.
Dat doen ze toch alleen bij jeugdspelers? Of denk jij dat papa, mama en opa en oma Mertesacker nu ook in Londen woont?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:23 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Totdat Arsenal met een bod voor hem en zn familie komt... Dan kunnen we hem niet meer bewonderen in de Eredivisie ben ik bang..
Ik denk dat bij Zweefkaak wat meer zweeft dan alleen z'n kaakquote:Op donderdag 3 november 2011 14:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat doen ze toch alleen bij jeugdspelers? Of denk jij dat papa, mama en opa en oma Mertesacker nu ook in Londen woont?
Typische club voor hem, maar als Eriksen dat had gewild zat hij al lang in Londen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:23 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Totdat Arsenal met een bod voor hem en zn familie komt... Dan kunnen we hem niet meer bewonderen in de Eredivisie ben ik bang..
Het huidige Arsenal? Die hebben ook wel een jasje uit gedaan qua voetbalquote:Op donderdag 3 november 2011 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Typische club voor hem, maar als Eriksen dat had gewild zat hij al lang in Londen.
Hij heeft zich echt kapot gewerkt, je zag hem Linksvoor, in de spits en achter de spitsquote:
spelen weer aardig, maar ging er om dat Eriksen niet zomaar weg gaat als Arsenal aanklopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het huidige Arsenal? Die hebben ook wel een jasje uit gedaan qua voetbal
Zul je zien dat hij tegen Utrecht weer geen drol waard is omdat hij te moe isquote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft zich echt kapot gewerkt, je zag hem Linksvoor, in de spits en achter de spitsMaar ze lieten hem ook vrij, dus hij had het makkelijk. Maarja, je moet het wel doen, en hij heeft het gedaan.
Da's waar ja. Als hij dat nou gewoon altijd doet, want je weet nu al dat hij dit alleen maar doet om zich in de kijker te spelen bij de grote clubsquote:Op donderdag 3 november 2011 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft zich echt kapot gewerkt, je zag hem Linksvoor, in de spits en achter de spitsMaar ze lieten hem ook vrij, dus hij had het makkelijk. Maarja, je moet het wel doen, en hij heeft het gedaan.
Nee joh. Zolang Wenger daar de scepter zwaait gaan er geen astronomische bedragen betaalt worden voor spelers. Dus Arsenal gaat het niet worden. Ik denk dat we hem misschien deze zomer kwijt gaan raken aan een Spaanse ploeg aangezien Eriksen al meerdere malen heeft aangegeven in Spanje te willen spelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:23 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Zeker, dat zie je wel aan Bergkamp en van Persiequote:Op donderdag 3 november 2011 16:09 schreef msnk het volgende:
Oh ja da's waar ook, om bij Arsenal te kunnen spelen, als talent zijnde, moet je over de Franse nationaliteit beschikken en/of zwart zijn.
Oh ja, Bergkamp speelt ook sinds een jaar bij Arsenal of nietquote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Zeker, dat zie je wel aan Bergkamp en van Persie
Van Persie zijn vrouw spreekt Frans en de overgroot opa van Dennis was getrouwd met een Franseuse en runde samen met haar een camping in Zuid-Frankrijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Zeker, dat zie je wel aan Bergkamp en van Persie
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:13 schreef J2T het volgende:
[..]
Van Persie zijn vrouw spreekt Frans en de overgroot opa van Dennis was getrouwd met een Franseuse en runde samen met haar een camping in Zuid-Frankrijk.
Ja Wenger heeft zijn research wel gedaan.
Minimaal, sowieso wel de beste van de wereldquote:Op donderdag 3 november 2011 16:34 schreef blackAFCA het volgende:
Ajax is gewoon outsider voor de CL winst. Er zijn niet veel teams in Europa die aan ons kunnen tippen. Wie er ook uit de koker komt, nadat we Lyon weggespeeld hebben, we pakken ze allemaal aan! Wij zijn de beste van EUROPA!
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:13 schreef J2T het volgende:
[..]
Van Persie zijn vrouw spreekt Frans en de overgroot opa van Dennis was getrouwd met een Franseuse en runde samen met haar een camping in Zuid-Frankrijk.
Ja Wenger heeft zijn research wel gedaan.
Laten we eerst zondag maar weer eens de beste van Utrecht wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Minimaal, sowieso wel de beste van de wereld
De beste van Utrecht word een beetje lastig, aangezien we niet uit Utrecht komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we eerst zondag maar weer eens de beste van Utrecht worden
Weet ik maar dat was even Van Gaalsquote:Op donderdag 3 november 2011 16:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De beste van Utrecht word een beetje lastig, aangezien we niet uit Utrecht komen.
Nu met Cruijff is dat eigenlijk een doodzonde hé!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik maar dat was even Van Gaals
Wat had ik het graag gezien jongens, maar ik zag het resultaat, en das top.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef RoadrunnerX het volgende:
Ik zie de match helaas niet, straf.
Die goals, zo mooi.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Wat had ik het graag gezien jongens, maar ik zag het resultaat, en das top.
Waarom had je straf?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:55 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Wat had ik het graag gezien jongens, maar ik zag het resultaat, en das top.
Slechte schoolresultaten, blijven hangen het laatste jaar. Nu zullen eerst mijn cijfers beter moeten zijn en blijven. Net nu de CL interessant is mag ik het niet zien.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:19 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Slechte schoolresultaten, blijven hangen het laatste jaar. Nu zullen eerst mijn cijfers beter moeten zijn en blijven. Net nu de CL interessant is mag ik het niet zien.
alsof eriksen 40 miljoen op zal brengenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee joh. Zolang Wenger daar de scepter zwaait gaan er geen astronomische bedragen betaalt worden voor spelers. Dus Arsenal gaat het niet worden. Ik denk dat we hem misschien deze zomer kwijt gaan raken aan een Spaanse ploeg aangezien Eriksen al meerdere malen heeft aangegeven in Spanje te willen spelen.
20 zou hij waard zijn. Maar er zijn genoeg clubs die hem heel graag willen, dus 30- zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Al zie ik het niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:32 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
alsof eriksen 40 miljoen op zal brengen20 is op dit moment de max
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:32 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
alsof eriksen 40 miljoen op zal brengen20 is op dit moment de max
100 miljoen denk ik manquote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
20 zou hij waard zijn. Maar er zijn genoeg clubs die hem heel graag willen, dus 30- zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Al zie ik het niet gebeuren.Over een paar jaar 50 miljoen
![]()
Tot nu toe kon hij me niet echt bekoren en bracht hij geen constant niveau vond ik. Naar ik begrepen heb speelde hij gisteravond wel goed. Als hij dan echt zo goed is (wordt) zie ik hem liever in Ajax spelen dan miljoenen op de bank door zijn verkoop.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Het zal me niks verbazen als Eriksen weggaat voor 35-40 miljoen. Één van de meest begeerde talenten ter wereld.
Mag je ook geen filmpjes kijken op Youtube?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:05 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Tot nu toe kon hij me niet echt bekoren en bracht hij geen constant niveau vond ik. Naar ik begrepen heb speelde hij gisteravond wel goed. Als hij dan echt zo goed is (wordt) zie ik hem liever in Ajax spelen dan miljoenen op de bank door zijn verkoop.
Jawel, maar ik moet om 20.30 in bed liggen. Dus vanaf dat moment is het schluss.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag je ook geen filmpjes kijken op Youtube?
Ik mag het hopen. Ajax moet gewoon een keer ballen tonen en een zeer hoog bedrag vragen voor zijn beste spelers. Zie ploegen als Dortmund en Porto, die doen dat ook succesvol. Liverpool ligt nog steeds dubbel dat ze een van de beste aankopen van de afgelopen tien jaar voor ¤25 miljoen hebben opgehaald in Amsterdam.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Het zal me niks verbazen als Eriksen weggaat voor 35-40 miljoen. Één van de meest begeerde talenten ter wereld.
Dortmund kan dat eerder doen door de Bundesliga. En Porto heeft gewoon geweldige spelers, en hebben Europees goed gepresenteerd vandaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Ajax moet gewoon een keer ballen tonen en een zeer hoog bedrag vragen voor zijn beste spelers. Zie ploegen als Dortmund en Porto, die doen dat ook succesvol. Liverpool ligt nog steeds dubbel dat ze een van de beste aankopen van de afgelopen tien jaar voor ¤25 miljoen hebben opgehaald in Amsterdam.
Onzin. Professional. Zal gewoon zo goed mogelijk z'n best doen, en doet vast geen rare dingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef J2T het volgende:
"Ajax heeft het hier altijd moeilijk, dat heb ik vorig seizoen met eigen ogen kunnen zien", doelt hij op de 3-0 nederlaag van de Amsterdammers. "Toen dacht ik wel: zo! In de Galgenwaard kunnen wij zeker van Ajax winnen. We zullen er vol opklappen. Daar zullen de supporters ons mee helpen, het is voor hun de wedstrijd van het jaar."
Vinden jullie de verhuur van Sneijder aan Utrecht ook zo vreemd? Ajax brengt hem nu wel in een lastige positie. Voor Utrecht is tegen Ajax thuis spelen DE wedstrijd van het jaar en om die Utrecht fans tevreden te houden moet Sneijder wel een beetje gaan haten op Ajax. Hij maakt zich daardoor ook een beetje onmogelijk bij Ajax vind ik.
Ik hoop dat ze de Suarez transfer dan ook tijdens de onderhandelingen gebruiken om een hoger bedrag te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Ajax moet gewoon een keer ballen tonen en een zeer hoog bedrag vragen voor zijn beste spelers. Zie ploegen als Dortmund en Porto, die doen dat ook succesvol. Liverpool ligt nog steeds dubbel dat ze een van de beste aankopen van de afgelopen tien jaar voor ¤25 miljoen hebben opgehaald in Amsterdam.
Nou ja, het anti-Ajax gevoel uitstralen waar ze in Utreg zo dol op zijn. Ik weet het niet. Ik vind hem nogal demagogisch overkomen.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onzin. Professional. Zal gewoon zo goed mogelijk z'n best doen, en doet vast geen rare dingen.
Wat bedoel je met Ajax haten?
Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:22 schreef J2T het volgende:
[..]
Nou ja, het anti-Ajax gevoel uitstralen waar ze in Utreg zo dol op zijn. Ik weet het niet. Ik vind hem nogal demagogisch overkomen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef J2T het volgende:
"Ajax heeft het hier altijd moeilijk, dat heb ik vorig seizoen met eigen ogen kunnen zien", doelt hij op de 3-0 nederlaag van de Amsterdammers. "Toen dacht ik wel: zo! In de Galgenwaard kunnen wij zeker van Ajax winnen. We zullen er vol opklappen. Daar zullen de supporters ons mee helpen, het is voor hun de wedstrijd van het jaar."
Vinden jullie de verhuur van Sneijder aan Utrecht ook zo vreemd? Ajax brengt hem nu wel in een lastige positie. Voor Utrecht is tegen Ajax thuis spelen DE wedstrijd van het jaar en om die Utrecht fans tevreden te houden moet Sneijder wel een beetje gaan haten op Ajax. Hij maakt zich daardoor ook een beetje onmogelijk bij Ajax vind ik.
Noteer het maarquote:
O, wacht even. Johan zegt: Maher>Eriksen. Dan is Maher 20 miljard. Koopje.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hee, ik hoor net dat Eriksen 18 miljard waard is en dat hij in zijn ééntje garant staat voor alle bezuinigingen. Wat een peer!
Misschien heb je gelijk en overdrijf ik een beetje.quote:
Ehm..quote:Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Nee, heeft een contract voor z'n leven, kan alleen weggekocht worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:33 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Dan loopt zn contract af toch?
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef TakAFCA het volgende:
Die Eriksen hea.
Die speelt net 2 wedstrijden weer goed. En nou is het weer bij sommige hier een van de meest begeerde talenten van de wereld..
Voorspelbaar +1quote:Op donderdag 3 november 2011 13:40 schreef msnk het volgende:
in be4 "drie wedstrijd goed gespeeld_!_!_!)!_!_!"
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef TakAFCA het volgende:
Die Eriksen hea.
Die speelt net 2 wedstrijden weer goed. En nou is het weer bij sommige hier een van de meest begeerde talenten van de wereld..
Vind het ook nogal vreemd. Prima dat hij tijdens de wedstrijd even hard er op gaat als elke andere Utrecht speler, maar die uitlatingen zijn overdreven als je gewoon onder contract staat bij Ajax. Misschien dat hij boos op Ajax is omdat ze hem geen goede kans gaven. Ik las vandaag in Veronica Magazine dat hij zichzelf even goed vond als de huidige basis van Ajax op het middenveld en wilt zich daarom revancheren. Absurde zelfoverschatting helaas, net als dit geblaat in de media.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk en overdrijf ik een beetje.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:50 schreef ValHallen het volgende:
Hij heet Sneijder maar verder gaat de vergelijking met zijn broer niet op, hij krijgt hierdoor natuurlijk onevenredig veel aandacht en heeft inderdaad wat teveel praatjes, het is aan de Ajax middenvelders om te laten zien dat Rodney terecht bij Utrecht zitquote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind het ook nogal vreemd. Prima dat hij tijdens de wedstrijd even hard er op gaat als elke andere Utrecht speler, maar die uitlatingen zijn overdreven als je gewoon onder contract staat bij Ajax. Misschien dat hij boos op Ajax is omdat ze hem geen goede kans gaven. Ik las vandaag in Veronica Magazine dat hij zichzelf even goed vond als de huidige basis van Ajax op het middenveld en wilt zich daarom revancheren. Absurde zelfoverschatting helaas, net als dit geblaat in de media.
Zeker leuk voor hem, vind het wel wat snel gaan, maar goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:29 schreef Self-Catering het volgende:
Ja, hoor. Boerrigter bij Oranje. Echt leuk voor 'm
Van Rkc - Naar Ajax, en dan scoren in de CL en opgeroepen worden voor het Nederlands elftal. en dat in paar maanden. Doet die goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker leuk voor hem, vind het wel wat snel gaan, maar goed
Klopt. Maar veel beters (behalve Robben) hebben we niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker leuk voor hem, vind het wel wat snel gaan, maar goed
Wat mensen lijken te vergeten is dat Utrecht zijn club is, ondanks dat ie bij Ajax onder contract staat.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind het ook nogal vreemd. Prima dat hij tijdens de wedstrijd even hard er op gaat als elke andere Utrecht speler, maar die uitlatingen zijn overdreven als je gewoon onder contract staat bij Ajax. Misschien dat hij boos op Ajax is omdat ze hem geen goede kans gaven. Ik las vandaag in Veronica Magazine dat hij zichzelf even goed vond als de huidige basis van Ajax op het middenveld en wilt zich daarom revancheren. Absurde zelfoverschatting helaas, net als dit geblaat in de media.
Dat hij in Utrecht geboren is,ja. Verder niets.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat mensen lijken te vergeten is dat Utrecht zijn club is, ondanks dat ie bij Ajax onder contract staat.
En dan bij zijn eerste wedstrijd voor Utrecht op het logo slaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:48 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Dat hij in Utrecht geboren is,ja. Verder niets.
Hij op jonge leeftijd al bij Ajax
Nee maar ik bedoel meer dat het wel veel is voor die jongen hij maakt op mij nu al vaak een vermoeide indruk, dus was het mooi geweest even die interlandperiode wat rust in te bouwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:44 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel beters (behalve Robben) hebben we niet.
Ik doelde op het feit dat ie supporter is van de FC.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:48 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Dat hij in Utrecht geboren is,ja. Verder niets.
Hij op jonge leeftijd al bij Ajax
Ach het is gewoon een dom overschat voetballertjequote:Op vrijdag 4 november 2011 12:50 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan bij zijn eerste wedstrijd voor Utrecht op het logo slaan
Niveau Wesley gaat hij niet halen. Hij zeker wel potentie om beter te worden dan Enoh en daarom altijd nog van waarde voor Ajax.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een dom overschat voetballertje
Ik zie hem geen verdedigende middenvelder worden, als hij niet Sneijder heette zou hij nu bij pak hem beet Utrecht onder contract staan ipv uitgeleend, daar is verder niets mis mee maar hij heeft praatjes alsof hij in Oranje hoort maar zijn niveau is niet hoger dan subtop.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:57 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Niveau Wesley gaat hij niet halen. Hij zeker wel potentie om beter te worden dan Enoh en daarom altijd nog van waarde voor Ajax.
Och, beetje trainen op niveau en ik denk niet dat hij twee volledige wedstrijden speelt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Aan de ene kant natuurlijk goed, aan de andere kant kan hij niet z'n rust pakken..
quote:AMSTERDAM - Ajax-verdediger Bruno Silva heeft in een interview met het Uruguayaanse radiostation 1010 gezegd dat hij vreest voor het einde van zijn loopbaan.
De Uruguayaan liet in het gesprek weten dat hij heeft moeten vechten voor zijn leven. Een ernstige infectie na zijn schouderoperatie zou voor een levensbedreigende situatie hebben gezorgd die hij ternauwernood overleefde, zo schrijft de krant Ovacion.
De schouder van Silva raakte begin 2011 tijdens een trainingskamp in Turkije uit de kom, waarna uiteindelijk vijf operaties volgden. De rechtsback is op dit moment in Montevideo om te herstellen.
Silva speelde sinds 2008 slechts twintig wedstrijden in het eerste van Ajax. Hij stond eerder onder contract bij FC Groningen. Het contract van Silva in Amsterdam loopt aan het einde van het seizoen af.
Sneu voor hem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef Tarado het volgende:
Ajacied Bruno Silva vreest voor einde carrière na infectie
Laatste update: 4 november 2011 12:45 info
[..]
Ik las het ja, wel vervelend voor hem. Ook nog aan zo iets kleins als je schouder uit de kom.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef Tarado het volgende:
Ajacied Bruno Silva vreest voor einde carrière na infectie
Laatste update: 4 november 2011 12:45 info
[..]
1ste seizoenshelft is traditioneel kutquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
Hopen inderdaad dat de heren nu eens een positieve lijn kunnen doortrekken. Dat is iets dat bij Ajax nogal moeilijk gevonden wordt de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |