SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hekkensluiter van de Quote 500 is oud-voetballer en assistenttrainer van Ajax Dennis Bergkamp. Hij is goed voor maar liefst 55 miljoen euro. Collega Ruud van Nistelrooij doet het nog iets beter. Hij neemt plaats 490 in met 56 miljoen euro en is daarmee de rijkste sporter.
http://www.nu.nl/economie/2657648/rijken-weer-helemaal-terug.html
Nee dat doet hij ook niet maar hij hoeft toch niet voor niets te gaan werken?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Dennis Bergkamp doet het niet voor het geld...
[..]
In Engeland had hij zelfs het veelvoudige kunnen verdienen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat doet hij ook niet maar hij hoeft toch niet voor niets te gaan werken?
Zolang hij niet wil vliegen blijft dat onmogelijk inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 16:43 schreef Neuroscience het volgende:
Hoe het ook zij, hij zal nooit ergens hoofdverantwoordelijke worden.
Met die 55 miljoen koopt hij gewoon...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang hij niet wil vliegen blijft dat onmogelijk inderdaad
En hij heeft er de persoonlijkheid niet voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang hij niet wil vliegen blijft dat onmogelijk inderdaad
Dat weet ik niet, moeten we afwachten, ook wat zijn ambities betreftquote:Op woensdag 2 november 2011 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
En hij heeft er de persoonlijkheid niet voor.
Lekker shoppen in de Erotic shopquote:Op woensdag 2 november 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
Selectie Zagreb wandelt door stad
Woensdagmiddag, een paar uur voor het Champions Leauge-duel met Ajax, wandelde de selectie van Dinamo Zagreb rustig door de Amsterdamse binnenstad.
http://www.at5.nl/artikel(...)eb-wandelt-door-stad
Haha,quote:Op woensdag 2 november 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
Selectie Zagreb wandelt door stad
Woensdagmiddag, een paar uur voor het Champions Leauge-duel met Ajax, wandelde de selectie van Dinamo Zagreb rustig door de Amsterdamse binnenstad.
http://www.at5.nl/artikel(...)eb-wandelt-door-stad
Rot op met je spam, één keer is genoeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef Paul het volgende:
Doen jullie mee met een weddenschap voor zondag?
Schoen opeten #8
Ik ben voor! Louisquote:an Gaal staat open voor Ajax als Cruijff vertrekt
02-11-11 18:45 uur
© epa
Louis van Gaal ziet de huidige soap bij Ajax met lede ogen aan. 'Wat er nu allemaal gebeurd, vind ik heel erg voor een club als Ajax. Het is de nummer één van Nederland, in alle opzichten. Dan is een situatie als deze alleen maar heel erg zonde', zegt Van Gaal in Voetbal International.
© anp
Ajax is momenteel op zoek naar twee directeuren. Een directeur voetbalzaken en een zakelijk directeur. Die eerste functie zou goed passen bij de werkloze Louis van Gaal, ook al omdat zijn voormalige pupil Frank de Boer momenteel hoofdtrainer is in Amsterdam.
'Maar het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur wordt bij Ajax', zegt Van Gaal. 'Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook.'
'Als Cruijff weer zou vertrekken bij Ajax, dan ontstaat er een hele andere situatie', aldus Van Gaal. 'Dan zal ik een aanbieding van Ajax serieus gaan vergelijken met andere interessante aanbiedingen. Want ik krijg nog steeds ontzettend veel aanbiedingen hoor. Vergis je niet.' (Redactie)
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Rot op met je spam, één keer is genoeg.
Wat lijkt hij jong als die lachtquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Contador wat vond je van Lodeiro vanavond?
HIJ HAD AL DIE TIJD GELIJK!quote:
Nu moet frank het nog zienquote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
HIJ HAD AL DIE TIJD GELIJK!
Zo goddomme eens tijd worden dat Ajax eens officieel tegen Barcelona gaat spelen. Al geloo fik niks van een afslachting.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:35 schreef duo-penotti het volgende:
Nu Lyon pakken.
En in de volgende ronde geslacht worden door Barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |