Waarom niet, mijn diamantje?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef luckystrikes het volgende:
Daten jullie alleen nederlanders of ook turken, indonezen, afrikanen, chinezen, surinamers etc?
ikzelf heb een relatie met een turk gehad maar ik vond dit niets.
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Adames het volgende:
Normaal gesproken niet, maar af en toe waag ik me nog wel eens aan een Limburgse
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Adames het volgende:
Normaal gesproken niet, maar af en toe waag ik me nog wel eens aan een Limburgse
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef CarltonBanks het volgende:
laatst viel er een buitenlander op mij, ik had een zere knie en mijn portomoneej was weg
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef luckystrikes het volgende:
Daten jullie alleen nederlanders of ook turken, indonezen, afrikanen, chinezen, surinamers etc?
ikzelf heb een relatie met een turk gehad maar ik vond dit niets.
Ik vind ze wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
chinezen lijkt me niets, wie wil er nu nasi bij het ontbijt
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
chinezen lijken me gaaf, nasi bij het ontbijt![]()
Mensen uit Indonie natuurlijk.quote:
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
'daten' betekent in deze toch gewoon 'neuken' of niet?
Uitleg graag, TS.
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Eerst posten, dan edit en dan quoten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?![]()
http://www.leerquoten.nl/quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?![]()
Wat heerlijk politiek correctquote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik check nooit paspoorten. En ben kleurenblind.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/I/iph
Nee hoor. Ik lust gewoon alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat heerlijk politiek correct
Denken dat je grappig bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben ooit op een buitenlander gevallen. Was voor mij wel mazzel, want ik viel uit een raam op de 1e verdieping en hij ving mooi de klap op.
Welsch telt niet. Het moet eng zijn. Dus een ander kleurtje.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Telt Welsh ook? Of moet het perse een niet-blanke zijn om TS blij te maken?
Je bent me net voor met die vraag.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Telt Welsh ook? Of moet het perse een niet-blanke zijn om TS blij te maken?
Ik lust geen Negerinnen/Pakistanen en zo. Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lust gewoon alles.
Weer vrijgelaten?
Alleen als ze een snor heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb wel een Nederlands meisje gedate in Turkije. Telt dat ook?
Gebleekt!?quote:
Ja! Zo zijn wij. Alles voor wat aandacht. Want negers en Marokkanen zijn ook zo bijzonder.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef wise het volgende:
vrouwen "daten" buitenlanders omdat ze opwillen vallen. Zo van "kijk me eens speciaal zijn met een neger of moccaatje".
Niks anders dan speciaal willen doen/zijn.
Dat was mij ook al opgevallen in mijn topics, teveel trollers. Zal wel aan het tijdstip liggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel weer trollenweek.
Of R&T.
tja, het valt nou eenmaal eerder op. Een blanke vrouw met een neger/mocca persoon. En dat opvallen willen ze graag. Daarom vinden ze het zo "speciaal".quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Zo zijn wij. Alles voor wat aandacht. Want negers en Marokkanen zijn ook zo bijzonder.
Ik denk dat dit meer over jouw fixatie zegt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef wise het volgende:
tja, het valt nou eenmaal eerder op. Een blanke vrouw met een neger/mocca persoon. En dat opvallen willen ze graag. Daarom vinden ze het zo "speciaal".
nopequote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer over jouw fixatie zegt.
watżquote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
Krijgen we dat gedoe over jungle fever weer.
Inderdaad. Je zou toch maar eens gewoon op personen vallen. Verliefd worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
Krijgen we dat gedoe over jungle fever weer.
Het idee!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou toch maar eens gewoon op personen vallen. Verliefd worden.
Te absurd, hè? Alleen op mensen van je eigen kleurtje kun je echt verliefd worden. Hebben ze een ander kleurtje, doe je het uit een vrouwelijke zucht om aandacht. Ook als man!quote:
Buitenlandse meisjes zijn wel handzamer, meestal zijn ze 1,5 meter ofzquote:Op woensdag 2 november 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te absurd, hè? Alleen op mensen van je eigen kleurtje kun je echt verliefd worden. Hebben ze een ander kleurtje, doe je het uit een vrouwelijke zucht om aandacht. Ook als man!
agreedquote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef w0nderboi het volgende:
Ben nog nooit op een "buitenlander" gevallen. Krijg ook totaal geen zin of zo van gekleurde vrouwen. (no racisme)
Triestig inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te absurd, hè? Alleen op mensen van je eigen kleurtje kun je echt verliefd worden. Hebben ze een ander kleurtje, doe je het uit een vrouwelijke zucht om aandacht. Ook als man!
Ook niet halfbruin?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:28 schreef w0nderboi het volgende:
Ben nog nooit op een "buitenlander" gevallen. Krijg ook totaal geen zin of zo van gekleurde vrouwen. (no racisme)
En dat vind jij wel zeker interessant staan, hè?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Buitenlandse meisjes zijn wel handzamer, meestal zijn ze 1,5 meter ofz
Hoe je mijn mensen ook omschrijft, moccapersoon. Dat is niet echt netjes geformuleerd, kaas.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
tja, het valt nou eenmaal eerder op. Een blanke vrouw met een neger/mocca persoon. En dat opvallen willen ze graag. Daarom vinden ze het zo "speciaal".
Nope, het is niks racistisch of zo maar het doet me echt niks.quote:
het nadeel van halfbruin is dat daar meestal weer geloof en een strenge familie achterzit. Ook niet iets waar je op zit te wachten.quote:
Nee niet echt, mijn vriendin is 1.80quote:Op woensdag 2 november 2011 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat vind jij wel zeker interessant staan, hè?
Hè? Hè? Hè!
owh okquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Hoe je mijn mensen ook omschrijft, moccapersoon. Dat is niet echt netjes geformuleerd, kaas.
En blank zeker. Een beetje op willen gaan in de massa. Tsssk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Nee niet echt, mijn vriendin is 1.80
Blank, blond en blauwe ogenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En blank zeker. Een beetje op willen gaan in de massa. Tsssk.
sommige mocca-meiden zijn best wel knap hoor. Maarja, daar zit vaak geloof achterquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Nope, het is niks racistisch of zo maar het doet me echt niks.
Zeker, maar kazen zijn makkelijker in bed te krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
sommige mocca-meiden zijn best wel knap hoor. Maarja, daar zit vaak geloof achter
wat ben je aan het doenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
De Aziaten gaan de wereld overnemen, kijk maar naar China. Dat land is de 2de wereldmacht op het moment.
En dan afgeven op buitenlanders. Ja, ik ben er zelf een.
Een paar die ik ken hebben ooit heel hard 'oh God' naar me geroepen, maar voor de rest zijn ze niet echt veel met religie bezig in mijn ervaring.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
sommige mocca-meiden zijn best wel knap hoor. Maarja, daar zit vaak geloof achter
Heel geestig.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef Re het volgende:
in angola schijnen ze lekkere studenten te hebben...
maar de strenge familie er achter welquote:Op woensdag 2 november 2011 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een paar die ik ken hebben ooit heel hard 'oh God' naar me geroepen, maar voor de rest zijn ze niet echt veel met religie bezig in mijn ervaring.
Daar heb ik toch niks mee te maken? Het gaat om de dame.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
maar de strenge familie er achter wel
Klopt, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
maar de strenge familie er achter wel
dat sowieso. Maar dat zijn meestal van die sletjes die het intressant vinden om met een donker persoon te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:43 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zeker, maar kazen zijn makkelijker in bed te krijgen.
eh, jawelquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks mee te maken? Het gaat om de dame.
Nou, ja. Het heeft zijn voordelen. Ben nu bezig met een 16 jarige mokkeltje. Binnen 1 week ben ik al een heel eind bij d'r gekomen, dat zegt veel. Bij een Marokkaanse meid duurt het meestal wel wat langer, om maar niet te spreken over d'r familie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
dat sowieso. Maar dat zijn meestal van die sletjes die het intressant vinden om met een donker persoon te gaan.
Daarom vermijden die meisjesHeb je niks aan. Paar jaar later rijden die rond met hun dikke buik en een moccakind in de wagen voor ze.
Uh, nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
eh, jawel![]()
.
Zal papa niet leuk vinden![]()
Als je iets met een Marokkaanse meid wil beginnen, wordt dat wat complexer dan een Nederlandse. Geloof mij beste jongen. Je praat nu namelijk tegen mij. Heb een Marokkaanse moeder.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uh, nee.
Boeiend, knappe papa die mij van zijn dochter af houdt.
Ah ja, daar was even verwarring over.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Je praat nu namelijk tegen mij.
Dan is het nu duidelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, daar was even verwarring over.
zeg dat ook maar tegen haar broers, neven, achterneven ect ectquote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uh, nee.
Boeiend, knappe papa die mij van zijn dochter af houdt.
Ik denk niet dat tegen al haar achterneven, broers, etc. gaat vertellen dat ze een keer goed geneukt heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat ook maar tegen haar broers, neven, achterneven ect ect![]()
Het wordt wel een beetje uit verband gerukt, luitjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tegen al haar achterneven, broers, etc. gaat vertellen dat ze een keer goed geneukt heeft
Ervaring mee en echt geen last van gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat ook maar tegen haar broers, neven, achterneven ect ect![]()
In mijn ervaring niet gemerkt. Je moeder is ouderwets?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Als je iets met een Marokkaanse meid wil beginnen, wordt dat wat complexer dan een Nederlandse. Geloof mij beste jongen. Je praat nu namelijk tegen mij. Heb een Marokkaanse moeder.
Nee, mijn vader zorgt daar wel voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ervaring mee en echt geen last van gehad.
[..]
In mijn ervaring niet gemerkt. Je moeder is ouderwets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |