Waarom niet, mijn diamantje?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef luckystrikes het volgende:
Daten jullie alleen nederlanders of ook turken, indonezen, afrikanen, chinezen, surinamers etc?
ikzelf heb een relatie met een turk gehad maar ik vond dit niets.
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Adames het volgende:
Normaal gesproken niet, maar af en toe waag ik me nog wel eens aan een Limburgse
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Adames het volgende:
Normaal gesproken niet, maar af en toe waag ik me nog wel eens aan een Limburgse
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef CarltonBanks het volgende:
laatst viel er een buitenlander op mij, ik had een zere knie en mijn portomoneej was weg
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef luckystrikes het volgende:
Daten jullie alleen nederlanders of ook turken, indonezen, afrikanen, chinezen, surinamers etc?
ikzelf heb een relatie met een turk gehad maar ik vond dit niets.
Ik vind ze wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
chinezen lijkt me niets, wie wil er nu nasi bij het ontbijt
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
chinezen lijken me gaaf, nasi bij het ontbijt![]()
Mensen uit Indonie natuurlijk.quote:
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
'daten' betekent in deze toch gewoon 'neuken' of niet?
Uitleg graag, TS.
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Eerst posten, dan edit en dan quoten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?![]()
http://www.leerquoten.nl/quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |