Waarom niet, mijn diamantje?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef luckystrikes het volgende:
Daten jullie alleen nederlanders of ook turken, indonezen, afrikanen, chinezen, surinamers etc?
ikzelf heb een relatie met een turk gehad maar ik vond dit niets.
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Adames het volgende:
Normaal gesproken niet, maar af en toe waag ik me nog wel eens aan een Limburgse
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:06 schreef Adames het volgende:
Normaal gesproken niet, maar af en toe waag ik me nog wel eens aan een Limburgse
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef CarltonBanks het volgende:
laatst viel er een buitenlander op mij, ik had een zere knie en mijn portomoneej was weg
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:04 schreef luckystrikes het volgende:
Daten jullie alleen nederlanders of ook turken, indonezen, afrikanen, chinezen, surinamers etc?
ikzelf heb een relatie met een turk gehad maar ik vond dit niets.
Ik vind ze wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
chinezen lijkt me niets, wie wil er nu nasi bij het ontbijt
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
chinezen lijken me gaaf, nasi bij het ontbijt![]()
Mensen uit Indonie natuurlijk.quote:
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
'daten' betekent in deze toch gewoon 'neuken' of niet?
Uitleg graag, TS.
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Eerst posten, dan edit en dan quoten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?![]()
http://www.leerquoten.nl/quote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe kun jij mij quoten voordat ik heb gepost?![]()
Wat heerlijk politiek correctquote:Op woensdag 2 november 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Ik check nooit paspoorten. En ben kleurenblind.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/I/iph
Nee hoor. Ik lust gewoon alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat heerlijk politiek correct
Denken dat je grappig bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben ooit op een buitenlander gevallen. Was voor mij wel mazzel, want ik viel uit een raam op de 1e verdieping en hij ving mooi de klap op.
Welsch telt niet. Het moet eng zijn. Dus een ander kleurtje.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Telt Welsh ook? Of moet het perse een niet-blanke zijn om TS blij te maken?
Je bent me net voor met die vraag.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Telt Welsh ook? Of moet het perse een niet-blanke zijn om TS blij te maken?
Ik lust geen Negerinnen/Pakistanen en zo. Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lust gewoon alles.
Weer vrijgelaten?
Alleen als ze een snor heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb wel een Nederlands meisje gedate in Turkije. Telt dat ook?
Gebleekt!?quote:
Ja! Zo zijn wij. Alles voor wat aandacht. Want negers en Marokkanen zijn ook zo bijzonder.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef wise het volgende:
vrouwen "daten" buitenlanders omdat ze opwillen vallen. Zo van "kijk me eens speciaal zijn met een neger of moccaatje".
Niks anders dan speciaal willen doen/zijn.
Dat was mij ook al opgevallen in mijn topics, teveel trollers. Zal wel aan het tijdstip liggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel weer trollenweek.
Of R&T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |