Uh, nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
eh, jawel![]()
.
Zal papa niet leuk vinden![]()
Als je iets met een Marokkaanse meid wil beginnen, wordt dat wat complexer dan een Nederlandse. Geloof mij beste jongen. Je praat nu namelijk tegen mij. Heb een Marokkaanse moeder.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uh, nee.
Boeiend, knappe papa die mij van zijn dochter af houdt.
Ah ja, daar was even verwarring over.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Je praat nu namelijk tegen mij.
Dan is het nu duidelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, daar was even verwarring over.
zeg dat ook maar tegen haar broers, neven, achterneven ect ectquote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uh, nee.
Boeiend, knappe papa die mij van zijn dochter af houdt.
Ik denk niet dat tegen al haar achterneven, broers, etc. gaat vertellen dat ze een keer goed geneukt heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat ook maar tegen haar broers, neven, achterneven ect ect![]()
Het wordt wel een beetje uit verband gerukt, luitjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tegen al haar achterneven, broers, etc. gaat vertellen dat ze een keer goed geneukt heeft
Ervaring mee en echt geen last van gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
zeg dat ook maar tegen haar broers, neven, achterneven ect ect![]()
In mijn ervaring niet gemerkt. Je moeder is ouderwets?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Als je iets met een Marokkaanse meid wil beginnen, wordt dat wat complexer dan een Nederlandse. Geloof mij beste jongen. Je praat nu namelijk tegen mij. Heb een Marokkaanse moeder.
Nee, mijn vader zorgt daar wel voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ervaring mee en echt geen last van gehad.
[..]
In mijn ervaring niet gemerkt. Je moeder is ouderwets?
Ok.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, mijn vader zorgt daar wel voor.
Oh dat begreep ik wel, dat was een grap?quote:
Ik twijfelde al, maar beantwoordde je vraag gewoon netjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat begreep ik wel, dat was een grap?
Blijven oefenen.
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:14 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar beantwoordde je vraag gewoon netjes.
Ook op halfbloedjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben zelf een "buitenlander", maar ik val alleen maar op Nederlandse jongens
Nee, echt alleen maar jongens met licht gekleurd haar&ogenquote:
Jammer, ben namelijk sinds kort single.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, echt alleen maar jongens met licht gekleurd haar&ogen
Soms zie je wel een "buitenlander" waarvan je denkt dat hij er goed uitziet, maar niet voor jezelf zeg maar
gast serieusquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Jammer, ben namelijk sinds kort single.Heb al drie weken geen sex gehad, mijn geslacht begint blauw te worden.
Juist jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Jammer, ben namelijk sinds kort single.Heb al drie weken geen seks gehad, mijn geslacht begint blauw te worden.
Half kaas en half Mocro.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist ja
too much info& te veel redenen van wrm niet
Tevens: wat voor halfbloedje ben je dan?:D
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Jammer, ben namelijk sinds kort single.Heb al drie weken geen seks gehad, mijn geslacht begint blauw te worden.
Maar je gelooft niet in Allah toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:40 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Half kaas en half Mocro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |