Ok.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nee, mijn vader zorgt daar wel voor.
Oh dat begreep ik wel, dat was een grap?quote:
Ik twijfelde al, maar beantwoordde je vraag gewoon netjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh dat begreep ik wel, dat was een grap?
Blijven oefenen.
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:14 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar beantwoordde je vraag gewoon netjes.
Ook op halfbloedjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben zelf een "buitenlander", maar ik val alleen maar op Nederlandse jongens
Nee, echt alleen maar jongens met licht gekleurd haar&ogenquote:
Jammer, ben namelijk sinds kort single.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, echt alleen maar jongens met licht gekleurd haar&ogen
Soms zie je wel een "buitenlander" waarvan je denkt dat hij er goed uitziet, maar niet voor jezelf zeg maar
gast serieusquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Jammer, ben namelijk sinds kort single.Heb al drie weken geen sex gehad, mijn geslacht begint blauw te worden.
Juist jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Jammer, ben namelijk sinds kort single.Heb al drie weken geen seks gehad, mijn geslacht begint blauw te worden.
Half kaas en half Mocro.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Juist ja
too much info& te veel redenen van wrm niet
Tevens: wat voor halfbloedje ben je dan?:D
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Jammer, ben namelijk sinds kort single.Heb al drie weken geen seks gehad, mijn geslacht begint blauw te worden.
Maar je gelooft niet in Allah toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:40 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Half kaas en half Mocro.
Sommigen maken er een wedstrijd van. Gewoon volhouden, trekt vanzelf weg. Wordt er gezegd, ik heb geen idee.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:36 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb ook mijn behoeftes. Denk nu hele dag maar aan 1 ding, is toch geen leven?
Nope, het is kinda origineel.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je gelooft niet in Allah toch?
Klinkt wel leuk
Nope, het wordt steeds erger, ik heb een vrouw nodig, en snel ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:43 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Sommigen maken er een wedstrijd van. Gewoon volhouden, trekt vanzelf weg. Wordt er gezegd, ik heb geen idee.
Ga naar de hoeren zoals schenkstroopquote:Op woensdag 2 november 2011 14:45 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Nope, het wordt steeds erger, ik heb een vrouw nodig, en snel ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |