quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/I/iph

Nee hoor. Ik lust gewoon alles.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat heerlijk politiek correct

Denken dat je grappig bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben ooit op een buitenlander gevallen. Was voor mij wel mazzel, want ik viel uit een raam op de 1e verdieping en hij ving mooi de klap op.

Welsch telt niet. Het moet eng zijn. Dus een ander kleurtje.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Telt Welsh ook? Of moet het perse een niet-blanke zijn om TS blij te maken?

Je bent me net voor met die vraag.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Telt Welsh ook? Of moet het perse een niet-blanke zijn om TS blij te maken?

Ik lust geen Negerinnen/Pakistanen en zo. Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lust gewoon alles.
Weer vrijgelaten?

Alleen als ze een snor heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb wel een Nederlands meisje gedate in Turkije. Telt dat ook?

Gebleekt!?quote:

Ja! Zo zijn wij. Alles voor wat aandacht. Want negers en Marokkanen zijn ook zo bijzonder.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef wise het volgende:
vrouwen "daten" buitenlanders omdat ze opwillen vallen. Zo van "kijk me eens speciaal zijn met een neger of moccaatje".
Niks anders dan speciaal willen doen/zijn.

Dat was mij ook al opgevallen in mijn topics, teveel trollers. Zal wel aan het tijdstip liggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt wel weer trollenweek.
Of R&T.

tja, het valt nou eenmaal eerder op. Een blanke vrouw met een neger/mocca persoon. En dat opvallen willen ze graag. Daarom vinden ze het zo "speciaal".quote:Op woensdag 2 november 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Zo zijn wij. Alles voor wat aandacht. Want negers en Marokkanen zijn ook zo bijzonder.

Ik denk dat dit meer over jouw fixatie zegt.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:26 schreef wise het volgende:
tja, het valt nou eenmaal eerder op. Een blanke vrouw met een neger/mocca persoon. En dat opvallen willen ze graag. Daarom vinden ze het zo "speciaal".

nopequote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit meer over jouw fixatie zegt.

wat¿quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
Krijgen we dat gedoe over jungle fever weer.

Inderdaad. Je zou toch maar eens gewoon op personen vallen. Verliefd worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef Id_do_her het volgende:
Krijgen we dat gedoe over jungle fever weer.

Het idee!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou toch maar eens gewoon op personen vallen. Verliefd worden.

Te absurd, hè? Alleen op mensen van je eigen kleurtje kun je echt verliefd worden. Hebben ze een ander kleurtje, doe je het uit een vrouwelijke zucht om aandacht. Ook als man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |