Omdat die wat konden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom is Simon & Garfunkel onmogelijk om mee te zingenVeel te hoog.
Ik heb weinig met S&G, maar het zijn toch wel de goden van de samenzang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Even verbeterd zodat het wat minder confronterend is voor mij.
Jep.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb weinig met S&G, maar het zijn toch wel de goden van de samenzang.
Hm... Everly Brothers?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef belsen het volgende:
Dat is toch wel minder creatief, maar ook zeer effectief. Hetzelfde geldt voor, met name de vroege, Beatles.quote:
je kunt ook eerst met Nick & Simon beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom is Simon & Garfunkel onmogelijk om mee te zingenVeel te hoog.
Toch vind ik ze muzikaal wel interessanterquote:Op woensdag 16 november 2011 08:16 schreef belsen het volgende:
Dat is toch wel minder creatief, maar ook zeer effectief.
The Eagles kunnen ook aardig samen zingenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:49 schreef belsen het volgende:
[..]
quote:
Als we zo gaan beginnen... vergeet dan ook de Bangles niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:38 schreef lubje25 het volgende:
The Eagles kunnen ook aardig samen zingen
Sexy en gewaagdquote:Op woensdag 16 november 2011 08:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
je kunt ook eerst met Nick & Simon beginnen
trouwens: S&G
Ja, dat is het.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Modus het volgende:
dit is toch serieus wel 1 van de betere nummers van Het Goede Doel, ever.
Geef mij The Only living boy in New Cross maar.quote:
Morgenmiddag zit ik in de pubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |