Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
[b]XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door Rauw. op 02-11-2011 13:28:50 ]"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Rossdale, wat een enorm slechte puberale grapquote:Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt er als ondertitel ook FUCK!PCtopic van maken
Soms komt de kleine Rossdale in me naar boven als ik nog niet aan mijn koffietaks zitquote:Op woensdag 2 november 2011 09:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Rossdale, wat een enorm slechte puberale grap
Wat slecht inderdaad, laten we dat vanavond eens doenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:27 schreef SpankmasterC het volgende:
En waarom hebben wij nog niet samen een helikopter gecrasht?
He wat grappig, ik heb gisteren bij Grand Bazaar in de Alley een RPG spammer neergeknald omdat ik net het topje van zijn helm kon zien en de rockets steeds rakelings over mijn hoofd vlogen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soms komt de kleine Rossdale in me naar boven als ik nog niet aan mijn koffietaks zit
[..]
Wat slecht inderdaad, laten we dat vanavond eens doen
Al ben ik meer een RPG-man. Eergisteren gewoon 16 kills met de RPG in die gang van Grand BazaarMichhas stond achter me constant ammo resupplies neer te gooien.
INFINITE ROCKETSSSSSSSS
Ik had gisteren iemand die half aan een raam bleef hangen, alsof hij een cowboy was die aan de toog een drankje dronkquote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
He wat grappig, ik heb gisteren bij Grand Bazaar in de Alley een RPG spammer neergeknald omdat ik net het topje van zijn helm kon zien en de rockets steeds rakelings over mijn hoofd vlogen.
Nog iets moois bij Kharg Island, ik zag een tegenstander tussen de containers rennen, schiet hem in zijn rug en hij zakt door zn poten zo met zijn smoel tegen een container aan.
Mooiste death die ik ooit gezien heb!
en natuurlijk die mooie rode vlek die ook achter blijftquote:Op woensdag 2 november 2011 09:42 schreef Rauw. het volgende:
Deaths zijn erg cool, als je iemand tegen een muur doodschiet blijven ze ook echt tegen die muur aanliggen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en natuurlijk die mooie rode vlek die ook achter blijft
Ook leuk: Met je grenade launcher attachment een sniper uit een hijskraan knallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had gisteren iemand die half aan een raam bleef hangen, alsof hij een cowboy was die aan de toog een drankje dronk
CLAXONS!!! Beep, beep, flats!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Servers offline. Zou het, zou het ? Patch ?
Ik wil geen beep, beep. En ook geen *kraak, kraak* in mn squad chat. Ik wil een patch. Need ma fix.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:29 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
CLAXONS!!! Beep, beep, flats!
Server update, is eerder vandaag aangekondigdquote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Servers offline. Zou het, zou het ? Patch ?
ja precies, ze doen genoeg server updates, maar of het ook verbetering met zich mee brengt ? Heb er nog niets van gemerkt @ps3.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Server update, is eerder vandaag aangekondigdGewoon om matchmaking te verbeteren en de servers stabieler te maken. Maar die updates doen ze al dagelijks sinds de launch
Mwah, gistere neen tijdje zitten spelen, was de enige met een fucking headset.......quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik wil geen beep, beep. En ook geen *kraak, kraak* in mn squad chat. Ik wil een patch. Need ma fix.
Ik ben er vanavond ook wel bij, alleen ffe kijken rush vind ik geen moer aan dus dan ga ik wel ffe conquesten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef 67Impala het volgende:
Ik had iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd, maar die is weer enorm uitgebreidVandaag maar weer even toevoegen
Als we dan weer eens zo'n FOK! server claimen net als gister
Is cool, ik vind alles bestquote:Op woensdag 2 november 2011 11:08 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond ook wel bij, alleen ffe kijken rush vind ik geen moer aan dus dan ga ik wel ffe conquesten.
Ik zie af en toe berichtjes op Facebook voorbij komen. Gewoon de battlefield pagina liken en dan zie je de updates vanzelf voorbij flitsenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:57 schreef Sickert het volgende:
Waar kun je zien hoelang en wanneer ze updaten?
Fuck yeah.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soms komt de kleine Rossdale in me naar boven als ik nog niet aan mijn koffietaks zit
[..]
Wat slecht inderdaad, laten we dat vanavond eens doen
Al ben ik meer een RPG-man. Eergisteren gewoon 16 kills met de RPG in die gang van Grand BazaarMichhas stond achter me constant ammo resupplies neer te gooien.
INFINITE ROCKETSSSSSSSS
daarom speel ik dus bf3 alleen met een squad met mensen die ik kenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef Sickert het volgende:
Bah, server vol noobs, snappen ze niet dat je bij rush mcoms moet opblazen ofzo?? Begin die COD rambo's zat te worden
Niet in allesquote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef mash_ het volgende:
jeej ben de beste bf3 speler op de ps3 van fok![]()
Het is wel even omschakelen want de gameplay is totaal anders dan die van CoD. Vandaar dat ik ook bewust heb gekozen om BF3 te gaan spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
Ok om het in CoD termen te zeggen:
Conquest = Domination
Rush = Demolition
en de andere modes zijn wel voor de hand liggend. Je hebt 4 verschillende classes die elk hun eigen type wapens en support hebben. Assault kan bijvoorbeeld healthpackages droppen, engineer kan voertuigen uitschakelen, support kan ammo meenemen en van afstand aanvallen als artillerie, en de sniper is nouja... een sniper.
Je hebt geen tutorial nodig. Gewoon meer spelen en het went vanzelf.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:05 schreef Sant. het volgende:
[..]
Het is wel even omschakelen want de gameplay is totaal anders dan die van CoD. Vandaar dat ik ook bewust heb gekozen om BF3 te gaan spelen.
Maar dit is inderdaad wel vrij logisch. Ik zoek alleen een soort van tutorial ofzo..
Want zo ben je natuurlijk alleen maar tot last in je team met het crashen van heli's, jets en als schietschijf fungeren..
T ziet er overigens wel echt geniaal uit.. tering eej..
Precies! Die omschakeling is zo gepiept. Binnen no-time zal het stukken beter gaan!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt geen tutorial nodig. Gewoon meer spelen en het went vanzelf.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik merk toch wel dat er een hoop COD spelers of in ieder geval mensen die nog nooit BF hebben gespeeld over de streep zijn gehaald en dus BF3 hebben aangeschaft. Maar ze moeten echt leren dat BF geen rambo aka COD rennen en schieten verhaal is. BF gaat om teamwerk, objectives, spotten, classes begrijpen en je taken uitvoeren. Veel te weinig mensen die bijvoorbeeld spotten, zou echt niet verkeerd zijn als er weer zo’n filmpje komt “how not to be a noob in BF”.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies! Die omschakeling is zo gepiept. Binnen no-time zal het stukken beter gaan!
Of willen ze het niet snappen omdat ze te graag Rambo willen zijn? Mijn broertje is er ook zo één en ik heb hem al duizend keer verteld dat hij 'gewoon' samenwerken moet maar dat vertikt hij. Ik denk in ieder geval dat een hoop van dat volk zal verdwijnen wanneer volgende week MW3 uitkomt. En dat is maar goed ookquote:Op woensdag 2 november 2011 12:14 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik merk toch wel dat er een hoop COD spelers of in ieder geval mensen die nog nooit BF hebben gespeeld over de streep zijn gehaald en dus BF3 hebben aangeschaft. Maar ze moeten echt leren dat BF geen rambo aka COD rennen en schieten verhaal is. BF gaat om teamwerk, objectives, spotten, classes begrijpen en je taken uitvoeren. Veel te weinig mensen die bijvoorbeeld spotten, zou echt niet verkeerd zijn als er weer zo’n filmpje komt “how not to be a noob in BF”.
Met vriendelijke groet,
Tjaap
Dat weet ik, maar de pest is nu: omdat je niet weet wat je moet doen of gaat doen, ga je maar rondrennen in de map op zoek naar actie. vervolgens vindt je vanzelf actie, maar ben je dus ook meteen dood, omdat je juist zo rondrent.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:12 schreef Rossdale het volgende:
De enige tip die je nodig hebt die geldt voor elke CoD-speler: Niet rushen! Gewoon rustig van plek naar plek lopen en probeer te flanken.
I will accept your request.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:11 schreef Rossdale het volgende:
Zo hoppetee, iedereen uit de OP op Live toegevoegd.
slechte tipquote:Op woensdag 2 november 2011 12:12 schreef Rossdale het volgende:
De enige tip die je nodig hebt die geldt voor elke CoD-speler: Niet rushen! Gewoon rustig van plek naar plek lopen en probeer te flanken.
Zorg dat je de eerste paar x gewoon een beetje de kat uit de boom kijkt. Loop op een afstandje met een squad mee ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de pest is nu: omdat je niet weet wat je moet doen of gaat doen, ga je maar rondrennen in de map op zoek naar actie. vervolgens vindt je vanzelf actie, maar ben je dus ook meteen dood, omdat je juist zo rondrent.
Gisteren even met recon gespeeld, gaat op zich prima, maar omdat je de objectives niet kent gaat het 5 minuten goed en dan ben je eenzaam en alleen.
Vliegen en rondrijden was gisteren nog niets zo'n succes :p Maar moet je om voertuigen te gebruiken spelen met Engineer? Of makt dat niet uit?
Als Assault zat ik wel vrij regelmatig in de actie en dan maak ik wel kills, maar dan ga ik dood en ben ik ineens iedereen kwijt en zie ik nergens meer iets..
Support heb ik nog niet gespeeld.
Maar niet als een kip zonder kop toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
slechte tipik doe niks anders dan van punt naar punt rennen
Volg gewoone en paar mensen uit je team, dat scheelt al wel. Voertuigen kan iedereen gebruiken, je kan ze alleen repareren als engineer zijnde en dat is best sjiek hendig. Blijf voorlopig anders nog even weg van vliegtuigen en heli's en stap gewoon bij andere mensen in de tank of neem zelf een tank en ga richting een objective. Afhankelijk van de gamemode die je doet moet je die opblazen/verdedigen of overnemen door gewoon in de buurt te blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:21 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de pest is nu: omdat je niet weet wat je moet doen of gaat doen, ga je maar rondrennen in de map op zoek naar actie. vervolgens vindt je vanzelf actie, maar ben je dus ook meteen dood, omdat je juist zo rondrent.
Gisteren even met recon gespeeld, gaat op zich prima, maar omdat je de objectives niet kent gaat het 5 minuten goed en dan ben je eenzaam en alleen.
Vliegen en rondrijden was gisteren nog niets zo'n succes :p Maar moet je om voertuigen te gebruiken spelen met Engineer? Of makt dat niet uit?
Als Assault zat ik wel vrij regelmatig in de actie en dan maak ik wel kills, maar dan ga ik dood en ben ik ineens iedereen kwijt en zie ik nergens meer iets..
Support heb ik nog niet gespeeld.
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Zorg dat je de eerste paar x gewoon een beetje de kat uit de boom kijkt. Loop op een afstandje met een squad mee ofzo.
Wil je het de hard way leren, dan moet je bij Conquest direct op de CP's afrennen. Je leert dan heel snel de veilige routes en notoire campspots.
Ook al wordt je verrot geschoten.
Eerst weten hoe of wat, kan je een beetje meekomen, dan pas over naar voertuigen. Vliegtuigen en Heli's doe ik sowieso niet aan.
De beste tip die ik kan geven is, gooi alles overboord wat je bij CoD geleerd heb en maak geen slapende honden wakker.
Als je een vijand ziet en hij ziet jou niet, ga dan NIET het vuur openen, maar ren achter hem aan bv.
Ik zelf wacht altijd af en kijk wat er met rushers gebeurd in mijn team. Worden ze neergeknald? Dan neem ik een flanking route en loop ik dus om.
Kost meer tijd, maar dan ren je niet direct in de armen van een tegenstander.
Gebruik van donkere plekken is ook aan te raden. Ren een stuk, zoek even cover en kijk rustig om je heen. Rinse and repeat.
BF is een soort stratego. Eerst observeren en dan pas reageren.
Nou ik ren gewoon van vlag naar vlag en kill iedereen die in me weg staatquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar niet als een kip zonder kop toch?Ik ben ook puur bezig met het veroveren en wil daardoor nogal eens met meer deaths dan kills eindigen. Maar dat vind ik niet zo erg als het me weer een MVP Ribbon oplevert
Totdat je van achter neergepopt wordtquote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik ren gewoon van vlag naar vlag en kill iedereen die in me weg staat
Ze gunnen het je nietquote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef Tjaapo het volgende:
Spotten, spotten, spotten alle cod mensen gewoon lekker de select knop - back knop laten bashen. Trouwens voor de zoveelste keer hoe kom ik met mijn naam in de OP??? Fok-Tjaapo
PSN - Tjaapo
Top dank u!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef Rauw. het volgende:
Toegevoegd, gaat dat tegenwoordig automatisch mee naar t volgende topic of moet het ook in de wiki aangepast worden oid?
Mij ook niet. Loop ook al twee topics lang te gillen dat ik bij de club wilquote:
jawel, maar gaat dat automatisch mee naar het volgende topic dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:50 schreef Dven het volgende:
Rauw. !
Mogen Dycto met OG II Take en ik met Dventola ook eindelijk eens in de OP gezet worden bij Xbox?
Als het in de OP staat wel neem ik aan. Beide Xbox! Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
jawel, maar gaat dat automatisch mee naar het volgende topic dan?
Xbox of PSN?
Knap waardeloos ja!quote:
Donequote:Op woensdag 2 november 2011 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het in de OP staat wel neem ik aan. Beide Xbox! Thanks!
Top!quote:
http://live.xbox.com/nl-NL/FriendCenterquote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Top!
Zal vanavond de leden eens toevoegen als mijn broertje thuis is en het toetsenbord mee heeft genomen
Fuck, dat gaat me een hoop gepriegel schelen op de console! Bedankt man!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-NL/FriendCenter
Daar kan je ook de vrienden toevoegen
Zoiets bestaat niet voor PSN of wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-NL/FriendCenter
Daar kan je ook de vrienden toevoegen
Geen ideequote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zoiets bestaat niet voor PSN of wel?
Kan niks vinden waarmee ik online vrienden kan invoeren. Zwaar kutwerk als je zoveel Fokkers moet toevoegen met de controler...
Even voor de duidelijkheid... Doe dit voor het einde van de match anders kan het niet meerquote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Blijepeen het volgende:
Kan iemand deze Blijepeen ook in de OP toevoegen PSN: Blijepeen
Voor de Fokkers die een match joinen en bij de tegenpartij zitten, kijk af en toe naar de map blance en kies voor Team Switch.
Gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Blijepeen het volgende:
Kan iemand deze Blijepeen ook in de OP toevoegen PSN: Blijepeen
Voor de Fokkers die een match joinen en bij de tegenpartij zitten, kijk af en toe naar de map balance en kies voor Team Switch.
Volgens mij kan het ook aan het begin van een nieuwe match. Grootste kans denk ik, omdat veel mensen dan vluchten voor de FOK invasie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:18 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... Doe dit voor het einde van de match anders kan het niet meer
Precies!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook aan het begin van een nieuwe match. Grootste kans denk ik, omdat veel mensen dan vluchten voor de FOK invasie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook aan het begin van een nieuwe match. Grootste kans denk ik, omdat veel mensen dan vluchten voor de FOK invasie.
Je hebt t over Battlefield toch??quote:Op woensdag 2 november 2011 14:11 schreef impact010 het volgende:
Vandaag gaat hij erin voor de eerste keer. Kijken of ik nog beetje kan
Dude ben je vrij ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef 67Impala het volgende:
Zo elke PS3 er uit de op weer toegevoegd... Wat een werk
ja maar sommige namen kloppen niet met xbox livequote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
Nu in de FOK! 360 platoon, handig voor friends toe te voegen
• ChielMontagne
• SoldMayor
• SpankmasterC
• Bassie024
• kneusteun
• rensjebree
• Sickertnl
• tornMachina
• Evil_tuinhekje
• gamewinningkill
• Dventola
• Vladzje
• DutchTobi
• Bozz125
• deVerdelerr
• MarkoAlmelo
• RudeboyD
• Rossdale
• RTootall
• dFrishe
• henkdevries
• janeankyou76676
• Frankerdt
• corkydiggles
• MichhasDeDerde
• OGIITake
• Hbc_Helios
• Centurion_NL
• SpartanArmada
PSN: impact010quote:Op woensdag 2 november 2011 14:40 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je hebt t over Battlefield toch??
Jij bent vast en zeker de leukste thuis.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
• ChielMontagne
• SoldMayor
• SpankmasterC
• Bassie024
• kneusteun
• rensjebree
• Sickertnl
• tornMachina
• Evil_tuinhekje SternAE86Takumi Evil is mijn EA hoofd account.
• gamewinningkill
• Dventola
• Vladzje
• DutchTobi
• Bozz125
• deVerdelerr
• MarkoAlmelo
• RudeboyD
• Rossdale
• RTootall
• dFrishe
• henkdevries
• janeankyou76676
• Frankerdt
• corkydiggles
• MichhasDeDerde
• OGIITake
• Hbc_Helios
• Centurion_NL
• SpartanArmada
Dat zijn toch die platte dingen die je op je pookjes plakt?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:20 schreef Suc het volgende:
Zojuist mijn FPS Freek ontvangen. Speelt wel anders
Ik zie dat ik nog steeds niet in de OP sta. Graag even toevoegen. Mijn PSN is Avecu
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
• ChielMontagne
• SoldMayor
• SpankmasterC
• Bassie024
• kneusteun
• rensjebree
• Sickertnl
• tornMachina
• Evil_tuinhekje
• gamewinningkill
• Dventola
• Vladzje
• DutchTobi
• Bozz125
• deVerdelerr
• MarkoAlmelo
• RudeboyD
• Rossdale
• RTootall
• dFrishe
• henkdevries
• janeankyou76676
• Frankerdt
• corkydiggles
• MichhasDeDerde
• OGIITake
• Hbc_Helios
[*]Centurion_NLgamertag = SirJudge
• SpartanArmada
idd, mijn naam RudeboyD bijvoorbeeld komt niet overeen met D Dog 43quote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar sommige namen kloppen niet met xbox live
Jepquote:Op woensdag 2 november 2011 17:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik speel alleen nog maar SP nu, maar zit die F2000 ofzo ook in MP? Damn wat is die fijn.
Is inderdaad een kloteribbon om te pakken. Op tegenstanders schieten, ze niet doden en zorgen dat een ploegmaat het karweitje afmaakt. Zet ook de surpression special aan, maakt het misschien iets gemakkelijker. Ik heb hem gehaald toen we de tegenstander helemaal terug naar het spawnpoint dreven in Operation Metro. Gewoon schieten op waar ze vandaan komen. De surpression assists vliegen je om de oren!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:35 schreef Roces18 het volgende:
hahah, hoe krijg je trouwens die supressive fire ribbon??? die mis ik nog..
Bronquote:Rolling out changes
By: zh1nt0 Posted: 40 minutes ago 165 comments
Dear everyone!
We have made some fixes and because sharing is caring, we would like to share these changes we are deploying with you.
This is a server patch which means that you don´t have to update anything on your client.
These are the fixes
- Fix for rubber banding
- TDM/SQDM spawn point fix
- crash fixes in end of round
- Fix for connection problem when joining password protected servers
We will deploy these fixes at 09:00 CET which is 8:00 GMT and midnight pacific time on the 3rd of November.
These changes have already made their way to the PC so this time it´s going out for Xbox 360 and PS3.
Enjoy!
quote:Op prukdag 921 balember 3491 55:04 schreef shnekinlov het volgende:
i coam fram le footooreh. Beweerh, MR. Caowface is gooink to make potpato pno!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ga ik weer spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef Roces18 het volgende:
munn1x je moet weer je best doen, je score per minute plaatsen gaan weg
Trouwens waar is die anti air vehicle? Ik ben er pas eentje tegen gekomen in zoveel potjes![]()
quote:DICE is currently working on a Battlefield 3 patch that will improve a number of things, fix some issues, and so on — whatever a patch is supposed to do. But the upcoming patch will also tweak some gameplay elements like weapons and vehicles, chief of which are the jets. If you’ve tried to fly a jet in Battlefield 3, you’d know that the entry bar is very steep: you are only given access to a machine gun, which is incredibly hard to rake up any points with in order to get any useful weapon unlocks, like air to air missiles or even flares.
But according to DICE’s Frederik Thylander (via Twitter), jets are getting “buffed up” in an upcoming Battlefield 3 patch. Thylander responded to complaints from users that jets are underpowered, which they in many ways are in their current form. It’s still unknown what kind of upgrades jets might receive, but at the very least, we hope that flares are available as standard.
Zometeen ff eten en dan kom ik ook! Dadelijk een FOK! Invasie?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Laat77 het volgende:
Ik ga na de Fresh Prince of Bel Air effe een paar potjes spelen :p
Ja ik ben er maar tot ongeveer kwart over 8, ben daarna weg. Dus ik ga nu even spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zometeen ff eten en dan kom ik ook! Dadelijk een FOK! Invasie?
Jeweeetz.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zometeen ff eten en dan kom ik ook! Dadelijk een FOK! Invasie?
Gewoon helicopters afknallenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef fyah het volgende:
Ik kan best een jet besturen, maar ik kom echt gewoon NIET aan die 300 punten voor flareshoe haal ik die makkelijk?
Ja op heli's leegsprayen, dacht ik ook al aan. Maar zodra ik te dicht op de vloer ga krijg ik een javelin achter me aanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon helicopters afknallen,
de hele tijd select klikken (ps3) als je in de lucht bent, en dan verschijnt er vanzelf wel een helicopter teken. Even opknallen, disabelen levert 100 punten op, en kapot maken ook nog zoiets. Makkelijk gehaald. Achter vliegtuigen hoef je sowieso niet achter na te gaan met een mitrailleur, want dat haalt niks uittenzij je ze heel goed kan bijhouden in de bochten.
En voor de rest gewoon sprayen op vlaggen die veroverd worden, en op tanks!!!!
Ik zit zelf nu een paar punten af van de luchtradar (permanente upgrade) hierna nog die vehicle heatseekers en brandblusser en dan heb ik hem voltooid
Ik had gister wel dat ik BF3 opstartte en het beeld zwart bleef, niks reageerde ook, heel vaag.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef DrNick het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat hun PS3 freezet op BF3?
Heb al een stuk of vier vastlopers gehad, meestal op te lossen door een reset. Eén keer moest de stroom eraf om het zaakje weer te laten werken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef DrNick het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat hun PS3 freezet op BF3?
Wil je mij ook toevoegen, vond je gisteren echt goed en kan veel van je lerenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef 67Impala het volgende:
Ik had iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd, maar die is weer enorm uitgebreidVandaag maar weer even toevoegen
Als we dan weer eens zo'n FOK! server claimen net als gister
haha waarom wil je teammaat jou rammen danquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Koopsie het volgende:
hahah! wtfik zit in vliegtuig ( op de baan nog ) kerel naast mij ook, hij wil mij rammen ik rem hij knalt tegen een berg op
Hoe dan? Je kan toch niet in iemands anders basis komen in conquest? Daar heb je zon denkbeeldige grensquote:
Ik heb hetzelfde hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef Koopsie het volgende:
ik raak de tegenstander ampermja. gewoon door oefenen.
Ah dus jij ook!? Die freezes zijn wel bekend met BF3.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef 67Impala het volgende:
Jongens ik had een gamefreeze dus ik ben ermee gestopt voor vandaag! Ging zeker wel ff lekker vanaafnet ook Engineer service star 1 dus alle unlocks binnen
Ik ben Risakotta! Hoezo?quote:
Ja de eerste in tijden..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah dus jij ook!? Die freezes zijn wel bekend met BF3.
Haha gast vandaar ook het grote verschil in kills! Ipv naar C te rennen liep je constant heen en weer tussen À en Bquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Roces18 het volgende:
haha, ik heb mun1x (impala) amper gezien. Veel te druk bezig met rennen naar vlaggen om MVP te worden. Op het scorebord zag ik hem langer dan in-game
Was wel een epische pot dezequote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Je mag mij ook adden hoor, anders doe ik het morgen even!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wil je mij ook toevoegen, vond je gisteren echt goed en kan veel van je leren
Heet robdegekste @ ps3
is wel frustrerend als je iemand in vizier hebt je schiet en hij toch snel weg heeft kunnen duikenquote:
quote:
Zag die toevallig ook vanavond, laat het er gemakkelijk uitzien!quote:
Mijn dieptepunt is 11 puntenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Dven het volgende:
Oke, we gaan weer even online. Zal niet veel worden gezien de hoeveelheid bier
Af en toe ging het best aardig. Vaker ging het kutquote:
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Jij bent dus Risakotta?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik ben Risakotta! Hoezo?
Ik had je een week geleden ofzo toegevoegd, maar je hebt me niet geaccepteerdof je staat in ieder geval niet meer in mijn lijst.
Ga voor de objectives, je krijgt krijg al gauw 200 punten voor het overnemen van een objective.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef poker4lifee het volgende:
iemand enig idee wanneer de patch er komt? begin redelijk moe te worden van de problemen.
En wat is jullie score per minute? Het is m'n eerste battlefield ooit maar ik heb wel al moeite om boven de 500 uit te komen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor Rossdale!
https://docs.google.com/s(...)noheader=false&gid=0
(eerste versie, moet waarschijnlijk nog veel aan gesleuteld worden)
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef Blijepeen het volgende:
Help!
Heb gister Dark Souls en Uncharted 3 gekocht en mijn PS3 is ingenomen door mijn vriendin![]()
Vanavond I will hold the line dus ben gewoon online met BF3
Uncharted 3 is btw heel erg goed.
Heb gisteren de G36c gekregen, tof wapen, weet nog niet of ik de SCAR (mijn voormalig favoriet) nou fijner vind of de G36Cquote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef Sickert het volgende:
Vanavond speel ik de g36c vrij.. Dan gaan ze wat beleven! Die A-91 is ook best lekker.. Gister hard mee geowned + rpg en mines
scar heeft zo weinig kogelsquote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb gisteren de G36c gekregen, tof wapen, weet nog niet of ik de SCAR (mijn voormalig favoriet) nou fijner vind of de G36C
G36C is heel chill! Komt ook een lekker dof geluid uit. Gister alles unlocked voor Engineer. Krijg je een Engineer service star. Kortom nog 10 te gaanquote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb gisteren de G36c gekregen, tof wapen, weet nog niet of ik de SCAR (mijn voormalig favoriet) nou fijner vind of de G36C
Dat is inderdaad het enige nadeel aan de SCAR, maar daar krijg je nog een unlock voor toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
scar heeft zo weinig kogelskut als je een hele squad tegenkomt
Zie net idd van niet.quote:
ik ren al constant van vlag naar vlag hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 09:14 schreef Nicojonge het volgende:
[..]
Ga voor de objectives, je krijgt krijg al gauw 200 punten voor het overnemen van een objective.
SPM haal je niet alleen omhoog door objectives te pakken. Kwestie van kills / support acties en objectives pakken. Het gaat vanzelf omhoog als je het spel een beetje onder de knie heb. Mijn gemiddelde SPM is 403 dacht ik nou vind ik hoog zat! Gaat mij stiekem meer om mijn K/D en daar excelleert Mash_ nog steeds in dus ik heb nog werk zatquote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ren al constant van vlag naar vlag hoor
Zoals het hoortquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Mijn spm is ook iets hoger geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2011 10:29 schreef 67Impala het volgende:
Eindelijk mijn signature op orde.. wat een gedoe
[..]
SPM haal je niet alleen omhoog door objectives te pakken. Kwestie van kills / support acties en objectives pakken. Het gaat vanzelf omhoog als je het spel een beetje onder de knie heb. Mijn gemiddelde SPM is 403 dacht ik nou vind ik hoog zat! Gaat mij stiekem meer om mijn K/D en daar excelleert Mash_ nog steeds in dus ik heb nog werk zat
hmm ja thx, mijn spm is wel iets hoger maar zie/speel af en toe met mensen die rond de 550-600 enzo zitten. maarja, ik zal dan wel eerst m'n kd richting de 3 moeten brengen ook. Nu wel steeds meer aan het proberen om meer mensen te reviven en meer health packages bij teamleden gooien enzo, kijken of dat me richting/boven de 500 kan brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:29 schreef 67Impala het volgende:
Eindelijk mijn signature op orde.. wat een gedoe
[..]
SPM haal je niet alleen omhoog door objectives te pakken. Kwestie van kills / support acties en objectives pakken. Het gaat vanzelf omhoog als je het spel een beetje onder de knie heb. Mijn gemiddelde SPM is 403 dacht ik nou vind ik hoog zat! Gaat mij stiekem meer om mijn K/D en daar excelleert Mash_ nog steeds in dus ik heb nog werk zat
Wij kunnen elkaar de hand schudden!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef Quantic het volgende:
Jezus wat ben ik slecht in dit spel, met me aim is niets mis, die is dik in orde van alle andere fps die ik speel maar ik ben constant op de wrong place in the wrong time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |