Ik ben er vanavond ook wel bij, alleen ffe kijken rush vind ik geen moer aan dus dan ga ik wel ffe conquesten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef 67Impala het volgende:
Ik had iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd, maar die is weer enorm uitgebreidVandaag maar weer even toevoegen
Als we dan weer eens zo'n FOK! server claimen net als gister
Is cool, ik vind alles bestquote:Op woensdag 2 november 2011 11:08 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond ook wel bij, alleen ffe kijken rush vind ik geen moer aan dus dan ga ik wel ffe conquesten.
Ik zie af en toe berichtjes op Facebook voorbij komen. Gewoon de battlefield pagina liken en dan zie je de updates vanzelf voorbij flitsenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:57 schreef Sickert het volgende:
Waar kun je zien hoelang en wanneer ze updaten?
Fuck yeah.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soms komt de kleine Rossdale in me naar boven als ik nog niet aan mijn koffietaks zit
[..]
Wat slecht inderdaad, laten we dat vanavond eens doen
Al ben ik meer een RPG-man. Eergisteren gewoon 16 kills met de RPG in die gang van Grand BazaarMichhas stond achter me constant ammo resupplies neer te gooien.
INFINITE ROCKETSSSSSSSS
daarom speel ik dus bf3 alleen met een squad met mensen die ik kenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef Sickert het volgende:
Bah, server vol noobs, snappen ze niet dat je bij rush mcoms moet opblazen ofzo?? Begin die COD rambo's zat te worden
Niet in allesquote:Op woensdag 2 november 2011 11:28 schreef mash_ het volgende:
jeej ben de beste bf3 speler op de ps3 van fok![]()
Het is wel even omschakelen want de gameplay is totaal anders dan die van CoD. Vandaar dat ik ook bewust heb gekozen om BF3 te gaan spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
Ok om het in CoD termen te zeggen:
Conquest = Domination
Rush = Demolition
en de andere modes zijn wel voor de hand liggend. Je hebt 4 verschillende classes die elk hun eigen type wapens en support hebben. Assault kan bijvoorbeeld healthpackages droppen, engineer kan voertuigen uitschakelen, support kan ammo meenemen en van afstand aanvallen als artillerie, en de sniper is nouja... een sniper.
Je hebt geen tutorial nodig. Gewoon meer spelen en het went vanzelf.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:05 schreef Sant. het volgende:
[..]
Het is wel even omschakelen want de gameplay is totaal anders dan die van CoD. Vandaar dat ik ook bewust heb gekozen om BF3 te gaan spelen.
Maar dit is inderdaad wel vrij logisch. Ik zoek alleen een soort van tutorial ofzo..
Want zo ben je natuurlijk alleen maar tot last in je team met het crashen van heli's, jets en als schietschijf fungeren..
T ziet er overigens wel echt geniaal uit.. tering eej..
Precies! Die omschakeling is zo gepiept. Binnen no-time zal het stukken beter gaan!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt geen tutorial nodig. Gewoon meer spelen en het went vanzelf.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik merk toch wel dat er een hoop COD spelers of in ieder geval mensen die nog nooit BF hebben gespeeld over de streep zijn gehaald en dus BF3 hebben aangeschaft. Maar ze moeten echt leren dat BF geen rambo aka COD rennen en schieten verhaal is. BF gaat om teamwerk, objectives, spotten, classes begrijpen en je taken uitvoeren. Veel te weinig mensen die bijvoorbeeld spotten, zou echt niet verkeerd zijn als er weer zo’n filmpje komt “how not to be a noob in BF”.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies! Die omschakeling is zo gepiept. Binnen no-time zal het stukken beter gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |