haha waarom wil je teammaat jou rammen danquote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Koopsie het volgende:
hahah! wtfik zit in vliegtuig ( op de baan nog ) kerel naast mij ook, hij wil mij rammen ik rem hij knalt tegen een berg op
Hoe dan? Je kan toch niet in iemands anders basis komen in conquest? Daar heb je zon denkbeeldige grensquote:
Ik heb hetzelfde hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef Koopsie het volgende:
ik raak de tegenstander ampermja. gewoon door oefenen.
Ah dus jij ook!? Die freezes zijn wel bekend met BF3.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:29 schreef 67Impala het volgende:
Jongens ik had een gamefreeze dus ik ben ermee gestopt voor vandaag! Ging zeker wel ff lekker vanaafnet ook Engineer service star 1 dus alle unlocks binnen
Ik ben Risakotta! Hoezo?quote:
Ja de eerste in tijden..quote:Op woensdag 2 november 2011 22:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah dus jij ook!? Die freezes zijn wel bekend met BF3.
Haha gast vandaar ook het grote verschil in kills! Ipv naar C te rennen liep je constant heen en weer tussen À en Bquote:Op woensdag 2 november 2011 22:01 schreef Roces18 het volgende:
haha, ik heb mun1x (impala) amper gezien. Veel te druk bezig met rennen naar vlaggen om MVP te worden. Op het scorebord zag ik hem langer dan in-game
Was wel een epische pot dezequote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Je mag mij ook adden hoor, anders doe ik het morgen even!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wil je mij ook toevoegen, vond je gisteren echt goed en kan veel van je leren
Heet robdegekste @ ps3
is wel frustrerend als je iemand in vizier hebt je schiet en hij toch snel weg heeft kunnen duikenquote:
quote:
Zag die toevallig ook vanavond, laat het er gemakkelijk uitzien!quote:
Mijn dieptepunt is 11 puntenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Dven het volgende:
Oke, we gaan weer even online. Zal niet veel worden gezien de hoeveelheid bier
Af en toe ging het best aardig. Vaker ging het kutquote:
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Jij bent dus Risakotta?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik ben Risakotta! Hoezo?
Ik had je een week geleden ofzo toegevoegd, maar je hebt me niet geaccepteerdof je staat in ieder geval niet meer in mijn lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |