SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ga ik weer spelenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef Roces18 het volgende:
munn1x je moet weer je best doen, je score per minute plaatsen gaan weg
Trouwens waar is die anti air vehicle? Ik ben er pas eentje tegen gekomen in zoveel potjes![]()
quote:DICE is currently working on a Battlefield 3 patch that will improve a number of things, fix some issues, and so on — whatever a patch is supposed to do. But the upcoming patch will also tweak some gameplay elements like weapons and vehicles, chief of which are the jets. If you’ve tried to fly a jet in Battlefield 3, you’d know that the entry bar is very steep: you are only given access to a machine gun, which is incredibly hard to rake up any points with in order to get any useful weapon unlocks, like air to air missiles or even flares.
But according to DICE’s Frederik Thylander (via Twitter), jets are getting “buffed up” in an upcoming Battlefield 3 patch. Thylander responded to complaints from users that jets are underpowered, which they in many ways are in their current form. It’s still unknown what kind of upgrades jets might receive, but at the very least, we hope that flares are available as standard.
Zometeen ff eten en dan kom ik ook! Dadelijk een FOK! Invasie?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Laat77 het volgende:
Ik ga na de Fresh Prince of Bel Air effe een paar potjes spelen :p
Ja ik ben er maar tot ongeveer kwart over 8, ben daarna weg. Dus ik ga nu even spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zometeen ff eten en dan kom ik ook! Dadelijk een FOK! Invasie?
Jeweeetz.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zometeen ff eten en dan kom ik ook! Dadelijk een FOK! Invasie?
Gewoon helicopters afknallenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef fyah het volgende:
Ik kan best een jet besturen, maar ik kom echt gewoon NIET aan die 300 punten voor flareshoe haal ik die makkelijk?
Ja op heli's leegsprayen, dacht ik ook al aan. Maar zodra ik te dicht op de vloer ga krijg ik een javelin achter me aanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon helicopters afknallen,
de hele tijd select klikken (ps3) als je in de lucht bent, en dan verschijnt er vanzelf wel een helicopter teken. Even opknallen, disabelen levert 100 punten op, en kapot maken ook nog zoiets. Makkelijk gehaald. Achter vliegtuigen hoef je sowieso niet achter na te gaan met een mitrailleur, want dat haalt niks uittenzij je ze heel goed kan bijhouden in de bochten.
En voor de rest gewoon sprayen op vlaggen die veroverd worden, en op tanks!!!!
Ik zit zelf nu een paar punten af van de luchtradar (permanente upgrade) hierna nog die vehicle heatseekers en brandblusser en dan heb ik hem voltooid
Ik had gister wel dat ik BF3 opstartte en het beeld zwart bleef, niks reageerde ook, heel vaag.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef DrNick het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat hun PS3 freezet op BF3?
Heb al een stuk of vier vastlopers gehad, meestal op te lossen door een reset. Eén keer moest de stroom eraf om het zaakje weer te laten werken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef DrNick het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat hun PS3 freezet op BF3?
Wil je mij ook toevoegen, vond je gisteren echt goed en kan veel van je lerenquote:Op woensdag 2 november 2011 10:58 schreef 67Impala het volgende:
Ik had iedereen uit de PS3 lijst toegevoegd, maar die is weer enorm uitgebreidVandaag maar weer even toevoegen
Als we dan weer eens zo'n FOK! server claimen net als gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |