Nou ik ren gewoon van vlag naar vlag en kill iedereen die in me weg staatquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar niet als een kip zonder kop toch?Ik ben ook puur bezig met het veroveren en wil daardoor nogal eens met meer deaths dan kills eindigen. Maar dat vind ik niet zo erg als het me weer een MVP Ribbon oplevert
Totdat je van achter neergepopt wordtquote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou ik ren gewoon van vlag naar vlag en kill iedereen die in me weg staat
Ze gunnen het je nietquote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef Tjaapo het volgende:
Spotten, spotten, spotten alle cod mensen gewoon lekker de select knop - back knop laten bashen. Trouwens voor de zoveelste keer hoe kom ik met mijn naam in de OP??? Fok-Tjaapo
PSN - Tjaapo
Top dank u!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef Rauw. het volgende:
Toegevoegd, gaat dat tegenwoordig automatisch mee naar t volgende topic of moet het ook in de wiki aangepast worden oid?
Mij ook niet. Loop ook al twee topics lang te gillen dat ik bij de club wilquote:
jawel, maar gaat dat automatisch mee naar het volgende topic dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:50 schreef Dven het volgende:
Rauw. !
Mogen Dycto met OG II Take en ik met Dventola ook eindelijk eens in de OP gezet worden bij Xbox?
Als het in de OP staat wel neem ik aan. Beide Xbox! Thanks!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
jawel, maar gaat dat automatisch mee naar het volgende topic dan?
Xbox of PSN?
Knap waardeloos ja!quote:
Donequote:Op woensdag 2 november 2011 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het in de OP staat wel neem ik aan. Beide Xbox! Thanks!
Top!quote:
http://live.xbox.com/nl-NL/FriendCenterquote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Top!
Zal vanavond de leden eens toevoegen als mijn broertje thuis is en het toetsenbord mee heeft genomen
Fuck, dat gaat me een hoop gepriegel schelen op de console! Bedankt man!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-NL/FriendCenter
Daar kan je ook de vrienden toevoegen
Zoiets bestaat niet voor PSN of wel?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://live.xbox.com/nl-NL/FriendCenter
Daar kan je ook de vrienden toevoegen
Geen ideequote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zoiets bestaat niet voor PSN of wel?
Kan niks vinden waarmee ik online vrienden kan invoeren. Zwaar kutwerk als je zoveel Fokkers moet toevoegen met de controler...
Even voor de duidelijkheid... Doe dit voor het einde van de match anders kan het niet meerquote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Blijepeen het volgende:
Kan iemand deze Blijepeen ook in de OP toevoegen PSN: Blijepeen
Voor de Fokkers die een match joinen en bij de tegenpartij zitten, kijk af en toe naar de map blance en kies voor Team Switch.
Gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:15 schreef Blijepeen het volgende:
Kan iemand deze Blijepeen ook in de OP toevoegen PSN: Blijepeen
Voor de Fokkers die een match joinen en bij de tegenpartij zitten, kijk af en toe naar de map balance en kies voor Team Switch.
Volgens mij kan het ook aan het begin van een nieuwe match. Grootste kans denk ik, omdat veel mensen dan vluchten voor de FOK invasie.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:18 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... Doe dit voor het einde van de match anders kan het niet meer
Precies!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook aan het begin van een nieuwe match. Grootste kans denk ik, omdat veel mensen dan vluchten voor de FOK invasie.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:32 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook aan het begin van een nieuwe match. Grootste kans denk ik, omdat veel mensen dan vluchten voor de FOK invasie.
Je hebt t over Battlefield toch??quote:Op woensdag 2 november 2011 14:11 schreef impact010 het volgende:
Vandaag gaat hij erin voor de eerste keer. Kijken of ik nog beetje kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |