Af en toe ging het best aardig. Vaker ging het kutquote:
WTFquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Jij bent dus Risakotta?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ik ben Risakotta! Hoezo?
Ik had je een week geleden ofzo toegevoegd, maar je hebt me niet geaccepteerdof je staat in ieder geval niet meer in mijn lijst.
Ga voor de objectives, je krijgt krijg al gauw 200 punten voor het overnemen van een objective.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef poker4lifee het volgende:
iemand enig idee wanneer de patch er komt? begin redelijk moe te worden van de problemen.
En wat is jullie score per minute? Het is m'n eerste battlefield ooit maar ik heb wel al moeite om boven de 500 uit te komen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor Rossdale!
https://docs.google.com/s(...)noheader=false&gid=0
(eerste versie, moet waarschijnlijk nog veel aan gesleuteld worden)
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef Blijepeen het volgende:
Help!
Heb gister Dark Souls en Uncharted 3 gekocht en mijn PS3 is ingenomen door mijn vriendin![]()
Vanavond I will hold the line dus ben gewoon online met BF3
Uncharted 3 is btw heel erg goed.
Heb gisteren de G36c gekregen, tof wapen, weet nog niet of ik de SCAR (mijn voormalig favoriet) nou fijner vind of de G36Cquote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef Sickert het volgende:
Vanavond speel ik de g36c vrij.. Dan gaan ze wat beleven! Die A-91 is ook best lekker.. Gister hard mee geowned + rpg en mines
scar heeft zo weinig kogelsquote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb gisteren de G36c gekregen, tof wapen, weet nog niet of ik de SCAR (mijn voormalig favoriet) nou fijner vind of de G36C
G36C is heel chill! Komt ook een lekker dof geluid uit. Gister alles unlocked voor Engineer. Krijg je een Engineer service star. Kortom nog 10 te gaanquote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb gisteren de G36c gekregen, tof wapen, weet nog niet of ik de SCAR (mijn voormalig favoriet) nou fijner vind of de G36C
Dat is inderdaad het enige nadeel aan de SCAR, maar daar krijg je nog een unlock voor toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
scar heeft zo weinig kogelskut als je een hele squad tegenkomt
Zie net idd van niet.quote:
ik ren al constant van vlag naar vlag hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 09:14 schreef Nicojonge het volgende:
[..]
Ga voor de objectives, je krijgt krijg al gauw 200 punten voor het overnemen van een objective.
SPM haal je niet alleen omhoog door objectives te pakken. Kwestie van kills / support acties en objectives pakken. Het gaat vanzelf omhoog als je het spel een beetje onder de knie heb. Mijn gemiddelde SPM is 403 dacht ik nou vind ik hoog zat! Gaat mij stiekem meer om mijn K/D en daar excelleert Mash_ nog steeds in dus ik heb nog werk zatquote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ren al constant van vlag naar vlag hoor
Zoals het hoortquote:Op woensdag 2 november 2011 22:05 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Beat that !![]()
Fok!Squad boven aan
Mijn spm is ook iets hoger geloof ikquote:Op donderdag 3 november 2011 10:29 schreef 67Impala het volgende:
Eindelijk mijn signature op orde.. wat een gedoe
[..]
SPM haal je niet alleen omhoog door objectives te pakken. Kwestie van kills / support acties en objectives pakken. Het gaat vanzelf omhoog als je het spel een beetje onder de knie heb. Mijn gemiddelde SPM is 403 dacht ik nou vind ik hoog zat! Gaat mij stiekem meer om mijn K/D en daar excelleert Mash_ nog steeds in dus ik heb nog werk zat
hmm ja thx, mijn spm is wel iets hoger maar zie/speel af en toe met mensen die rond de 550-600 enzo zitten. maarja, ik zal dan wel eerst m'n kd richting de 3 moeten brengen ook. Nu wel steeds meer aan het proberen om meer mensen te reviven en meer health packages bij teamleden gooien enzo, kijken of dat me richting/boven de 500 kan brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:29 schreef 67Impala het volgende:
Eindelijk mijn signature op orde.. wat een gedoe
[..]
SPM haal je niet alleen omhoog door objectives te pakken. Kwestie van kills / support acties en objectives pakken. Het gaat vanzelf omhoog als je het spel een beetje onder de knie heb. Mijn gemiddelde SPM is 403 dacht ik nou vind ik hoog zat! Gaat mij stiekem meer om mijn K/D en daar excelleert Mash_ nog steeds in dus ik heb nog werk zat
Wij kunnen elkaar de hand schudden!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef Quantic het volgende:
Jezus wat ben ik slecht in dit spel, met me aim is niets mis, die is dik in orde van alle andere fps die ik speel maar ik ben constant op de wrong place in the wrong time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |