http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_mac.jspquote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef -tape- het volgende:
Oké, ondergetekende hoopt dus snel zijn 4S te krijgen van de Phonehouse. Nu lijkt het mij dus handig als ik alvast al mijn nummers uit mijn Blackberry op mijn Macbook Pro zet, zodat ik hem gewoon kan configureren en daardoor gelijk aan de slag kan met dat ding. Is er een makkelijkere manier dan al die dingen handmatig in te voeren in mijn adresboek?
Google ook niet zo te zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef -tape- het volgende:
Thanks, had niet verwacht dat er zo iets was voor Blackberry.
Ik heb mijn contactpersonen gesyncd maar kan deze nu nergens terugvinden op mijn Macbook, deze horen toch te verschijnen in mijn adresboek?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_mac.jsp
Sync je BB met iCal, sync je iPhone 4S met iCal, klaar.
Dat verwacht ik niet, maar niet iedereen blijkt er last van te hebben. T-mobile gaat in ieder geval die van mij vervangenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jij denkt dat ze in een week alweer een nieuwe lichting geproduceerd hebben, met een fix toegepast..?
Zal vast een software probleem zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef bossb het volgende:
Volgende week verwacht ik de mijne. zal me bevindingen wel delen!
hopelijk heeft de accu geen kuren meer dan.
Waarom is dat grappig? Voor een iPhone 4s 32 of 64gb zouden dat mooie bedragen zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Suc het volgende:
Wel grappig dat er verkopers zijn op Marktplaats en iPhoneclub die meer dan 600 euro vragen voor een 4S. Nog grappiger vind ik de kopers die er intrappen
Misschien handig om het erbij te vermelden. Ik heb het dus over de 16GBquote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? Voor een iPhone 4s 32 of 64gb zouden dat mooie bedragen zijn
Heb dit ingevuld:quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou graag hulp willen. Net gmail account verwijderd omdat het syncen niet werkte. Hierop heb ik geprobeerd om dit opnieuw toe te voegen op mijn iPhone echter krijg ik nu continue de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is op imap.google.com. Inloggen via Google.nl werkt wel gewoon. Hoe kan dit?
Jedi mind tricks! Touchscreen zonder touch.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
Kun je het scherm van een 3gs ijken? Ik kan er niks meer mee, hoef de spatiebalk niet eens aan te raken of hij maakt al spaties.
Same, werkt vlekkeloos hier.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb dit ingevuld:
server uitgaande post
smtp.gmail.com
SSL aan, port 587 (doet ie zelf denk ik)
geavanceerd
gebruik SSL
identiteitscontrole: wachtwoord
voorvoegsel imap pad: leeg
serverpoort: 993
Ik heb dat 1 keer gehad, dat was toen mijn iphone aan de oplader lag in de bus. Te weinig/ slechte stroom is het gevolg denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:23 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hebben meer mensen last van een trippend touchscreen als hun iPhone plat ligt aan de oplader? Zodra ik de oplader er uit trek is er niks meer aan de hand maar met dat ding er in kan ik echt niks voor elkaar krijgen.
Ik heb wel zo'n cheapass oplader van dealextreme, weet niet of ie het bij de originele ook heeft...
Ik was serieusquote:Op woensdag 2 november 2011 15:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jedi mind tricks! Touchscreen zonder touch.
Check http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou graag hulp willen. Net gmail account verwijderd omdat het syncen niet werkte. Hierop heb ik geprobeerd om dit opnieuw toe te voegen op mijn iPhone echter krijg ik nu continue de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is op imap.google.com. Inloggen via Google.nl werkt wel gewoon. Hoe kan dit?
Ja dubbelklik op je home button. Dan zie je alle openstaande apps. Willekeurige app ingedrukt houden en dan kan je ze afsluiten als dat rode rondje verschijnt.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
Kun je apps afsluiten? Angry birds is vastgelopen.
Mijn tracking nummer is net veranderd in een UPS nummer. Maar die is nog niet traceerbeer van UPS op dit moment.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die al de verzendstatus bij UPS kan opvragen? Ik zie wel dat Apple.nl een bevestiging naar me heeft gestuurd dat het verzonden is. En ik wilde eigenlijk wel een beetje een idee hebben, hoe laat die gast langskomt ipv. een hele dag vrij te nemen. Dan kan ik even op en neer fietsen..
Ah, ik zie het. Ik zal morgenvroeg nog eens kijken. Denk niet dat ze om 7:00 voor de deur staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mijn tracking nummer is net veranderd in een UPS nummer. Maar die is nog niet traceerbeer van UPS op dit moment.
A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Als je inlogt bij Apple.nl kan je op volg zending klikken, daar is bij mij tracking nummer vervoerder aangepast.
Ligt eraan wat je ermee doet. Als je de camera veel gebruikt (en vooral als je hem als je voornaamste camera gebruikt), is het de upgrade meer dan waard. Niet alleen is de camera veel beter; de extra snelheid is ook het meest merkbaar bij camera applicaties als Hipstamatic.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Suc het volgende:
Is een upgrade van 4 naar 4S de moeite waard? Wat zijn jullie ervaringen? Is het daadwerkelijk vele malen sneller?
Ik zou dat niet eens willen, daar volg ik er iets teveel voorquote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef Agiath het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om nieuwe tweets van mensen die ik volg op twitter terug te zijn in mijn notification scherm. Of kan twitter überhaupt niet pushen ofzo?
Dank.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dubbelklik op je home button. Dan zie je alle openstaande apps. Willekeurige app ingedrukt houden en dan kan je ze afsluiten als dat rode rondje verschijnt.
Thx! Hier zocht ik ook al naar. Heeft dit nog veel invloed op de batterij? Ik las namelijk dat het niet echt uitmaakt als je ook al andere dingen pusht, maar telt facebook en whatsapp ook als een push?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252
Heb je meteen push.
sw-box.comquote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand enig idee waar ik een aluminium achterkant kan bestellen? Laat net m'n iPhone vallen, achterkant kapot... Zag laatste een linkje naar een aluminium achterkant, nu kan ik hem niet meer vinden.
Ja HIER.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:28 schreef nikk het volgende:
Is er al een oplossing voor een "schokkerige" Safari?
Nee zou ik niet doen, zou ik eerder voor een (semi-)silicone hoesje gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef braddofiel het volgende:
http://www.icentre.nl/iph(...)hoesje-voor-iphone-4
Bied deze goede bescherming? Ik ben eigenlijk bang dat de achterkant kan gaan krassen door vuil wat ertussen kan komen te zitten..
Ga lekker ergens anders trollen.quote:
Hmm, jammer want hij is namelijk wel erg compleet. Inclusief met screenprotector, en plugs voor de dock-connector en de mini-jack port.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee zou ik niet doen, zou ik eerder voor een (semi-)silicone hoesje gaan.
Thanks opgelost.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb dit ingevuld:
server uitgaande post
smtp.gmail.com
SSL aan, port 587 (doet ie zelf denk ik)
geavanceerd
gebruik SSL
identiteitscontrole: wachtwoord
voorvoegsel imap pad: leeg
serverpoort: 993
Opeens vraag ik me ook af, als je gewoon nog een screenprotector op de achterkant doet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef braddofiel het volgende:
Bied deze goede bescherming? Ik ben eigenlijk bang dat de achterkant kan gaan krassen door vuil wat ertussen kan komen te zitten..
Plus het is een hoesje wat gemakkelijk breekt, vooral bij de volumeknoppen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen.
[..]
Hmm, jammer want hij is namelijk wel erg compleet. Inclusief met screenprotector, en plugs voor de dock-connector en de mini-jack port.
Maar wat raad jij dan aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Plus het is een hoesje wat gemakkelijk breekt, vooral bij de volumeknoppen.
Ik heb zoiets besteld..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef braddofiel het volgende:
Max 5 berichtenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen, daar volg ik er iets teveel voor
Alle mogelijke oplossingen geprobeerd? Vooral locatievoorzienngen checken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Adelante het volgende:
Batterij gaat erg hard leegApple moet dit snel gaan oplossen
Ik heb alle locatievoorzieningen uit staan, evenals die auto klok update en dan nog gaat ie in 2 uurtjes van 98 naar 36 procentquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alle mogelijke oplossingen geprobeerd? Vooral locatievoorzienngen checken.
http://www.macrumors.com/(...)tware-update-coming/quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle locatievoorzieningen uit staan, evenals die auto klok update en dan nog gaat ie in 2 uurtjes van 98 naar 36 procentEn dan doe ik echt niets geks er mee...
Gewoon doen. Beste smartphone op de markt nu.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zit zo erg te twijfelen of ik de 4s moet bestellen of niet. Kan nu m'n abonnement verlengen bij t-mobile.
Ik heb nu al een iPhone 4. Ik kan hem wel verkopen natuurlijk voor een leuk prijsje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beste smartphone op de markt nu.
Dan wordt het minder vanzelfsprekend. De iPhone 4 is zelf al een fantastische smartphone.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb nu al een iPhone 4. Ik kan hem wel verkopen natuurlijk voor een leuk prijsje.
Allebei ja, vooral nu met iOS 5 merk ik dat ik achteruit ben gegaan in snelheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan wordt het minder vanzelfsprekend. De iPhone 4 is zelf al een fantastische smartphone.
Gebruik je de camera veel? En heb je het idee dat de iPhone 4 ergens tekort schiet?
Gisteren bij de T-mobileshop in de Vlamingstraat in Den Haag zag ik nog wel een aantal liggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef Self-Catering het volgende:
Tering zooi. ik stad en land afbellen, overal (nog steeds) uitverkocht. Heeft iemand een idee?
Dan is de upgrade het zeker waard. Ik heb het vooral voor de camera gedaan, en ben absoluut niet teleurgesteld. Niet alleen is de kwaliteit sterk verbeterd, en zijn de snelle fixes (auto enhance en rode ogen verwijderen) leuk voor uitgaansfoto's; de verbeterde snelheid maakt even snel foto's maken een stuk makkelijker.quote:
Batterij is een software probleem die overigens niet bij iedereen voorkomt. Dat soort dingen blijf je houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef DeMessias het volgende:
Is het zo moeilijk om een product te testen vooraleer het te lanceren? Eerst is er het antenneprobleem bij de oudere iPhone, nu is er een batterijprobleem.
Dat is dan een van de absolute topbedrijven ter wereld wat innovatie en reputatie betreft en heeft zowat een jaar om slechts 1 smartphone perfect klaar te maken maar toch faalt het telkens weer. Blijkbaar hardleers.
Als het probleem zich bij een klein percentage iPhones voordoet is het lastig in te schatten hoe groot het probleem in werkelijkheid is. Apple kan moeilijk 1 miljoen iPhones gaan testen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef DeMessias het volgende:
Is het zo moeilijk om een product te testen vooraleer het te lanceren? Eerst is er het antenneprobleem bij de oudere iPhone, nu is er een batterijprobleem.
Dat is dan een van de absolute topbedrijven ter wereld wat innovatie en reputatie betreft en heeft zowat een jaar om slechts 1 smartphone perfect klaar te maken maar toch faalt het telkens weer. Blijkbaar hardleers.
Een kleiner scherm is nu ineens een voordeel.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beste smartphone op de markt nu.
In mijn ogen is het alleen een moeilijke vraag als je het toestel lost koopt. Dan heb je namelijk voor tweedederde van de prijs een smartphone die in veel opzichten de gelijke -en in sommige opzichten de betere- is van de iPhone 4S (de Galaxy S2 kost 415, de iPhone 4S begint bij 599). In combinatie met een abonnement is het prijsverschil kleiner, en is de keus voor de iPhone makkelijker te rechtvaarden:
- Beste scherm
- Beste camera
- Snelste OS
- Compacte formfactor
- Meeste applicaties (dus meeste functionaliteit)
Wat grappig is, is dat toen ik in 2008 m'n eerste iPhone kocht er van alle kanten kritiek op dat ding was omdat hij te groot zou zijn. Anno 2011 is hetzelfde formaat opeens te klein.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een kleiner scherm is nu ineens een voordeel.Jij bakt ze steeds bruiner.
Daar gaat het niet om. De iPhone4S aanprijzen omdat hij zo lekker compact is, is echt lachwekkend.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat grappig is, is dat toen ik in 2008 m'n eerste iPhone kocht er van alle kanten kritiek op dat ding was omdat hij te groot zou zijn. Anno 2011 is hetzelfde formaat opeens te klein.
Onzin. De iPhone heeft een relatief klein scherm, en dat is zowel als een voordeel als een nadeel uit te leggen. De iPhone is gewoon compacter en makkelijker met één hand te bedienen dan de concurrenten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De iPhone4S aanprijzen omdat hij zo lekker compact is, is echt lachwekkend.
Doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. De iPhone heeft een relatief klein scherm, en dat is zowel als een voordeel als een nadeel uit te leggen. De iPhone is gewoon compacter en makkelijker met één hand te bedienen dan de concurrenten.
Daar hoopte Ik ook op. Scherm is nu iig aan de kleine kant. En nee, dat is geen 'feature'.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef xminator het volgende:
Op zich zou de scherm nog groter gemaakt kunnen worden, met hetzelfde formaat van de buitenbehuizing intact te laten.
Nee. Een kleinere form factor is een voordeel. Moeilijk he, lezen?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een kleiner scherm is nu ineens een voordeel.Jij bakt ze steeds bruiner.
Waarom? Ik vind veel van de huidige high end-smartphones juist veel te groot. Een groter scherm is fijn, maar niet als dit ten koste van de voetafdruk gaat. Vooral Samsung en HTC zijn hierin een beetje te ver doorgeslagen. Motorola heeft het wat dat betreft goed bekeken: die stopt een 4" scherm in een compacte behuizing.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De iPhone4S aanprijzen omdat hij zo lekker compact is, is echt lachwekkend.
Dit dus. Een wat groter scherm zou best fijn zijn, maar de telefoon zelf hoeft van mij niet groter. Een iPhone met een 4" edge-to-edge scherm en verder dezelfde afmetingen zou ideaal zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef xminator het volgende:
Op zich zou de scherm nog groter gemaakt kunnen worden, met hetzelfde formaat van de buitenbehuizing intact te laten.
lol, siri verstaat geen "yo whats the time mate"quote:Op donderdag 3 november 2011 00:21 schreef Skv het volgende:
iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including:
Fixes bugs affecting battery life
Adds Multitasking Gestures for original iPad
Resolves bugs with Documents in the Cloud
Improves voice recognition for Australian users using dictation
Contains security improvements
Niet als je het uitspreekt als "Yo whot's the toime maite" blijkbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
lol, siri verstaat geen "yo whats the time mate"
Boohooquote:Op donderdag 3 november 2011 13:16 schreef Skv het volgende:
Ze zullem dan ook wel met de JB wachten op 5.0.1
Ja, en de volgende iphone, wat zn naam ook moge zijn, wordt gewoon één met een groter scherm. 100% zeker. Weg argument.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. De iPhone heeft een relatief klein scherm, en dat is zowel als een voordeel als een nadeel uit te leggen. De iPhone is gewoon compacter en makkelijker met één hand te bedienen dan de concurrenten.
Dat jij het NU100% zeker weet? Daar wil ik we op wedden.quote:
Denken dat Apple bij de opvolger van de 4s nog steeds zo'n klein kutschermpje in gaat zetten is zo naïef.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het NU100% zeker weet? Daar wil ik we op wedden.
Vraag me alelen af hoe je dat gaat bewijzen. Als je dat al weet heb je een ND.
Dat zeg ik nergens. Het is alleen vrij kansloos om met 100% ik ben de beste, ik weet het zo goed, wedden, pubertalk aan te komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Denken dat Apple bij de opvolger van de 4s nog steeds zo'n klein kutschermpje in gaat zetten is zo naïef.
Daar durf ik best 100 euro op in te zetten, np.
Als de tijd komt dat Apple wen groter scherm in de iPhone stopt, kun je er ook op rekenen dat ze dit doen zonder de telefoon meteen gigantische afmetingen mee te geven. En daar is het argument weer terug.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, en de volgende iphone, wat zn naam ook moge zijn, wordt gewoon één met een groter scherm. 100% zeker. Weg argument.
Hij heeft gewoon gelijk.
Het is geen 'ik ben de beste, ik weet t zo goed' taal, het is gewoon common sense.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Het is alleen vrij kansloos om met 100% ik ben de beste, ik weet het zo goed, wedden, pubertalk aan te komen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de tijd komt dat Apple wen groter scherm in de iPhone stopt, kun je er ook op rekenen dat ze dit doen zonder de telefoon meteen gigantische afmetingen mee te geven. En daar is het argument weer terug.
Bovendien zei ik dat de kleine afmetingen, niet het kleine scherm, een voordeel zijn.
Hij heeft gewoon geen gelijk.
Door splackiadinges. Onze ouwe fanboy.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wordt de iPhone nu serieus aangeprezen als 'compact'?
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is geen 'ik ben de beste, ik weet t zo goed' taal, het is gewoon common sense.
Ik ben Splackavellie niet
Ga je nog meer open deuren in trappen? Natuurlijk klopt dat.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, en de volgende iphone, wat zn naam ook moge zijn, wordt gewoon één met een groter scherm. 100% zeker. Weg argument.
Hij heeft gewoon gelijk.
Hij is compacter dan de concurrentie, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, een iPhone is niet compact. En iets compact noemen omdat toevallig alle andere concurrenten op hun nieuwe toestellen grotere schermen hebben is gewoon een smoesje verzinnen voor het feit dat de iPhone dat niet heeft. Een iPhone heeft een kleiner scherm, maar compact, nee.
Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is compacter dan de concurrentie, dat is gewoon een feit.
Waarom een smoesje verzinnen voor een weg die Apple destijds met de iPhone 4 bewust is ingeslagen. Groter is niet per se beter, net zoals kleiner niet per se beter is. Dit is gewoon zoals ze het bij Apple graag zien en ik denk niet dat ze daar bij de volgende iPhone van af zullen stappen. Waarom zouden ze? De iPhone verkoopt verschrikkelijk goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, een iPhone is niet compact. En iets compact noemen omdat toevallig alle andere concurrenten op hun nieuwe toestellen grotere schermen hebben is gewoon een smoesje verzinnen voor het feit dat de iPhone dat niet heeft. Een iPhone heeft een kleiner scherm, maar compact, nee.
In dit geval is groter wel beter wegens betere zichtbaarheid en voor mij gebruiksgemak.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarom een smoesje verzinnen voor een weg die Apple destijds met de iPhone 4 bewust is ingeslagen. Groter is niet per se beter, net zoals kleiner niet per se beter is.
Het ene is niet noodzakelijk gerelateerd aan het andere; een groot deel van de iPhone aankopers kopen het omdat Apple is zodat ze erbij horen.quote:Dit is gewoon zoals ze het bij Apple graag zien en ik denk niet dat ze daar bij de volgende iPhone van af zullen stappen. Waarom zouden ze? De iPhone verkoopt verschrikkelijk goed.
Als ik gebruik maak van mobiel internet, dan gebruik ik een app als die beschikbaar is en gelukkig hebben bijna alle grote sites/diensten tegenwoordig een app of een mobiele versie van de site. Een browser is gewoon niet ideaal om een normale webpagina weer te geven of het scherm nu 3.5" is of 4.5", het blijft behelpen. Ik gebruik Safari vrijwel nooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geef mij maar een iPhone met een grote scherm. Internet is tegenwoordig belangrijk op een telefoon. Compact en klein interesseert mij niet.
Een absolute minderheid van de sites gebruikt een app, iets wat overigens niet handig is om voor elke site een app te installeren. Met de komst van NFC en de verdere integratie van QR gaat mobiel internet juist meer gebruikt worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als ik gebruik maak van mobiel internet, dan gebruik ik een app als die beschikbaar is en gelukkig hebben bijna alle grote sites/diensten tegenwoordig een app of een mobiele versie van de site. Een browser is gewoon niet ideaal om een normale webpagina weer te geven of het scherm nu 3.5" is of 4.5", het blijft behelpen. Ik gebruik Safari vrijwel nooit.
2009 beldequote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als ik gebruik maak van mobiel internet, dan gebruik ik een app als die beschikbaar is en gelukkig hebben bijna alle grote sites/diensten tegenwoordig een app of een mobiele versie van de site. Een browser is gewoon niet ideaal om een normale webpagina weer te geven of het scherm nu 3.5" is of 4.5", het blijft behelpen. Ik gebruik Safari vrijwel nooit.
Meer scherpte biedt ook een betere zichtbaarheid, en de iPhone heeft het scherpste scherm op de markt.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In dit geval is groter wel beter wegens betere zichtbaarheid en voor mij gebruiksgemak.
Onzin.quote:Het ene is niet noodzakelijk gerelateerd aan het andere; een groot deel van de iPhone aankopers kopen het omdat Apple is zodat ze erbij horen.
Mijn punt was dat er voor Apple geen reden is om de schermgrootte aan te passen. Het werkt zo: Apple heeft een idee over hoe hun "ideale" smartphone er uit moet zien. Apple maakt deze en hij verkoopt als een tierelier. Dat is, denk ik, voor Apple de bevestiging dat ze goed bezig zijn en daarom verwacht ik niet dat ze er snel af zullen stappen, om over de technische kant van het verhaal nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:43 schreef DeMessias het volgende:
Het ene is niet noodzakelijk gerelateerd aan het andere; een groot deel van de iPhone aankopers kopen het omdat Apple is zodat ze erbij horen.
Mobiel internet is veel meer dan alleen met je browser naar een site surfen. Dat is ook de visie van Apple. Jullie willen allemaal gelijk hebben, maar dat boeit mij in deze discussie helemaal niet. Ik bekijk het vanuit het standpunt van Apple en of zij wel of geen reden zouden zien om bepaalde zaken ingrijpend te veranderen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:45 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een absolute minderheid van de sites gebruikt een app, iets wat overigens niet handig is om voor elke site een app te installeren. Met de komst van NFC en de verdere integratie van QR gaat mobiel internet juist meer gebruikt worden.
Dat was al even duidelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanuit het standpunt van Apple.
Neen, dus jij weet zonder 1 review gelezen te hebben dat je een degelijke telefoon hebt als je je voorinschrijving doet.quote:
Dat is iets heel anders. Jij zegt dat het leeuwendeel van de mensen een iPhone komt omdat ze erbij willen horen. Dat is iets wat je zal moeten bewijzen, want het klinkt absurd in de oren. Waarom zou je een massaproduct als de iPhone willen kopen om 'erbij te horen'?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neen, dus jij weet zonder 1 review gelezen te hebben dat je een degelijke telefoon hebt als je je voorinschrijving doet.triest figuur
Nee. Ik kocht mijn iPhone twee weken na de release, toen elke grote site al een review gedaan had. Bovendien is dit niet mijn eerste iPhone. Ik had hiervoor een iPhone 4, met een vrijwel gelijk design en dus praktisch dezelfde bouwkwaliteit. Een beetje normaal persoon weet wel wat hij kan verwachten met een iPhone, zeker iemand die al eerdere modellen heeft gehad.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neen, dus jij weet zonder 1 review gelezen te hebben dat je een degelijke telefoon hebt als je je voorinschrijving doet.triest figuur
Dat is iets wat je net zo goed zal moeten bewijzen wil je het als absurd bestempelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Jij zegt dat het leeuwendeel van de mensen een iPhone komt omdat ze erbij willen horen. Dat is iets wat je zal moeten bewijzen, want het klinkt absurd in de oren. Waarom zou je een massaproduct als de iPhone willen kopen om 'erbij te horen'?De meeste mensen kopen gewoon een iPhone omdat het een apparaat is wat perfect werkt, dat klinkt veel logischer in de oren.
Mooie upgrade, van 4 naar je 4S.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Ik kocht mijn iPhone twee weken na de release, toen elke grote site al een review gedaan had. Bovendien is dit niet mijn eerste iPhone. Ik had hiervoor een iPhone 4, met een vrijwel gelijk design en dus praktisch dezelfde bouwkwaliteit. Een beetje normaal persoon weet wel wat hij kan verwachten met een iPhone, zeker iemand die al eerdere modellen heeft gehad.
Triest figuur
De meeste mensen kopen een iPhone omdat ze weten wat ze van een iPhone kunnen verwachten. Sterker nog; veel mensen die nu een iPhone kopen, hebben al eerder een iPod Touch gehad en weten dus PRECIES welke functionaliteit kunnen verwachten.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is iets wat je net zo goed zal moeten bewijzen wil je het als absurd bestempelen.
Ja, inderdaad. Maar ik hoef mij niet te verantwoorden tegenover zulke kortzichtige mensen als jijquote:Op donderdag 3 november 2011 17:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Mooie upgrade, van 4 naar je 4S.
Bij een iPhone? Ja.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De ingebouwde browser van GoodReader kan veel verschillende bestanden downloaden. Volgens mij ook .srt-bestandenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er een mogelijkheid om bestandjes (zoals subtitles) te downloaden op je iphone, om ze later naar je laptop over te zetten? Zo ja, hoe moet dat dan?
Thnx, ga t binnenkort proberenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De ingebouwde browser van GoodReader kan veel verschillende bestanden downloaden. Volgens mij ook .srt-bestanden
Dus je hebt nu een peperdure iPod touch wehe.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef RenRen- het volgende:
De 4s ligt bij me thuis, en ik vind de verpakking zo mooi.Hij is er nog niet uit, de minisim is er nog niet.
Jij gaat er vanuit dat de best verkopende smartphone het succes dankt aan het feit dat mensen erbij willen horen en dat de kwaliteit van het product zelf ondergeschikt is. Dat is nogal een boude aanname, omdat je een overduidelijk verband (goed product -> goede verkoopcijfers) negeert en daar een ander verband voor in de plaats denkt te zien. Aangezien jij afwijkt van de norm, zal jij het dan moeten bewijzen.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is iets wat je net zo goed zal moeten bewijzen wil je het als absurd bestempelen.
Ja gewoon via Apple.nlquote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef nelisb het volgende:
Gekocht waar?
Via Apple.nl staat de uiterste leverdatum in je mail.
Ah vandaar ;-) veel plezier alvast.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:21 schreef RiKe het volgende:
Kan niet wachten!
Wordt m'n eerste iPhone
Als je erop tapt ga je naar een volgend scherm waar je je nummer kunt invoeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:33 schreef Freudie het volgende:
Iemand enig idee hoe ik Mijn nummer krijg bij telefooninstellingen? Er staat bij mij onbekend...Had eerst een Android telefoon, en een simonly abbo bij vodafone. Heb de iPhone bij Apple besteld, en dus zelf een microsim opgehaald bij de vodafone winkel.
Ik kan dit nummer niet zelf aanpassen, dus ik krijg ook facetime en imessage niet goed aan de praat. Die werken nu alleen met mijn apple ID, en niet met mijn telefoonnummer...
Dat gebeurt dus niet. Ik kan het nummer niet wijzigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als je erop tapt ga je naar een volgend scherm waar je je nummer kunt invoeren.
ehh, neequote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef RiKe het volgende:
Ik denk dat Freudie nog even zijn denkwijze om moet zetten naar Apple, waar dingen NOG simpeler zijn dan op Android!
Ga ik ook nog moeite mee krijgen ben ik bang...
Niet bij instellingen en dan telefoon en dan bovenaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef Freudie het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet. Ik kan het nummer niet wijzigen.
nope. Dat veld is niet wijzigbaar helaas. Ik neem morgen wel contact op met Vodafone. Ik vermoed een fout op de sim.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet bij instellingen en dan telefoon en dan bovenaan?
En daarna bij oa iMessage.
Wat staat er bij jou direct onder Mijn nummer?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:56 schreef Freudie het volgende:
[..]
nope. Dat veld is niet wijzigbaar helaas. Ik neem morgen wel contact op met Vodafone. Ik vermoed een fout op de sim.
Nee? Niemand die antwoord op mijn vraag over batterijpercentage? Fuck jullie allemaal!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:58 schreef otterbalzak het volgende:
Is er iemand die gebruik maakt van het batterijpercentage? Ik dus totaal niet, het is echt deprimerend hoe snel dat ding leegloopt
Gesprekkenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:59 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou direct onder Mijn nummer?
Ik zou niet eens weten hoe dat moetquote:
Verdiep je eens in Android, want daar hoeft dat namelijk ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, iOS is geen Android of een ander inferieur kutsysteem.
Ideaal om foto's terug te halen die je per ongeluk verwijderd hebt. En uit de stream verdwijnen ze na dertig dagen toch automatisch, dus heb je er geen last meer van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:23 schreef matthijst het volgende:
5.0.1 erop gezet gisteren.... Vannacht 2% accu verbruikt (was 20%... maar had ook tegelijk alles van iCloud uitgezet), dus 's kijken vanavond hoe het met iCloud aan gaat...
Moet zeggen dat ik dat iCloud niet/nauwelijks nuttig vind; dat alle foto's in Photostream komen is wel handig, maar je kan dan weer geen losse foto's deleten...
quote:En contacts syncen is wel leuk, maar ik gebruik die contacts alles om te bellen...
Kun je per apparaat aangeven..quote:Syncen van bookmarks lijkt handig, maar dan heb je opeens op je iPhone de Bladwijzerwerkbalk en 't Bladwijzermenu van de iPad (oftewel: 2x extra folders waar je niks aanhebt).
Mja, da's misschien wel handig dan. Had tot nu toe alleen wat onzin testfoto's gemaaktquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ideaal om foto's terug te halen die je per ongeluk verwijderd hebt. En uit de stream verdwijnen ze na dertig dagen toch automatisch, dus heb je er geen last meer van.
Als je je contacts alleen op telefoon gebruikt heb je er IMHO alleen iets aan na een nieuwe installatie.quote:
Contacts sync is uiteraard ideaal! Kan geen reden verzinnen waarom iemand dat niet handig zou vinden.
Kun je ook aangeven welke folder je wilt syncen?quote:Kun je per apparaat aangeven..
Als jij je telefoon uit je handen laat vallen of gejat wordt, ben je blij dat je de contacten op iCloud hebt. En gebruik je je contacten niet voor e-mail in GMail of op je Mac?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je je contacts alleen op telefoon gebruikt heb je er IMHO alleen iets aan na een nieuwe installatie.
Batterijverbruik na 5 uur zit ik op 52% en 15 uur standby-tijd. Vind het wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn verbruik sinds de laatste keer opladen:
[ afbeelding ]
Niet denderend, maar lang niet zo erg als "batterygate" doet vermoeden.
Ja, al een week of drie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:02 schreef VliegVlieg het volgende:
Heeft iemand nou de 64 GB al in zijn bezit?
Verschil met wat? De 4? Vergelijk de foto's die beide apparaten maken es met elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:34 schreef Skv het volgende:
Net even met een 4S gespeeld. Kon, behalve Siri, geen verschil ontdekken eigenlijk.
Dan had je meer moeten doen dan alleen door de homescreens scrollen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:34 schreef Skv het volgende:
Net even met een 4S gespeeld. Kon, behalve Siri, geen verschil ontdekken eigenlijk.
voel je je weer aangevallen als iemand iets negatief over jouw toptoestelletje zegtquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan had je meer moeten doen dan alleen door de homescreens scrollen.
Dat verschil in resolutie zie je ongetwijfeld terug op je pc, maar niet op dat kleine iPhonescherm. Zag eigenlijk weinig verschil tussen beiden (met 4 en 4S tegelijkertijd foto van hetzelfde object gemaakt).quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil met wat? De 4? Vergelijk de foto's die beide apparaten maken es met elkaar.
Zoals wat? Ik heb even met Siri gekloot, wat foto's gemaakt en wat apps geopend en gespeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan had je meer moeten doen dan alleen door de homescreens scrollen.
Het verschil in resolutie zie je niet terug op het scherm. Het verschil in contrast, witbalans, snelheid en uitgebreide (zij het nog steeds basale) functionaliteit valt meteen op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat verschil in resolutie zie je ongetwijfeld terug op je pc, maar niet op dat kleine iPhonescherm. Zag eigenlijk weinig verschil tussen beiden (met 4 en 4S tegelijkertijd foto van hetzelfde object gemaakt).
Zoals Safari, die pagina's zonder problemen laadt, zware spellen die zo opstarten en zonder ook maar een beetje lag draaien, de camera die veel sneller is, het toch iets betere scherm, het feit dat je eindelijk zonder gestotter HD MKV-bestanden kan afspelen, of dat je niet steeds minstens een halve minuut moet wachten als je foto's of video's bewerkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zoals wat? Ik heb even met Siri gekloot, wat foto's gemaakt en wat apps geopend en gespeeld.
burnquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat jij "buiten Siri geen verschil" ziet, geeft de indruk dat jij toch niet zo'n iPhone-god bent als je zelf graag denkt.
Vind siri toch wel handig. Was net wat aan het koken, ff home button " set timer for 30minutes " en klaar. Niet met je kookhanden aan je tel zitten enzquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd dat Siri ook niet heel veel toevoegen. Maar dat komt nog meer dat ik het idee van tegen m'n telefoon praten, raar vindt. Die camera met 8MP toevoeging is wel lekker en hij is net weer net dat beetje snappier met alles. Maar goed, veel verschil zit er verder niet in met de iPhone 4.
60GB aan ruimte is dan wel weer fijn, tijdelijk extra ademruimte...
Niet? Hoe druk je de homeknop in dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
Vind siri toch wel handig. Was net wat aan het koken, ff home button " set timer for 30minutes " en klaar. Niet met je kookhanden aan je tel zitten enz
Je hebt thuis je headset in met je microfoon oid?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Estolan het volgende:
Dit keer had ik headset inmaar bedoelde meer ermee dat je niet voor de rest aan je toestel moet komen, toestel zat ook in broekzak en werkt siri alsnog
Stop gewoon allebei met tegen elkaar praten, of begin een gezellige DM converstatiequote:Op vrijdag 4 november 2011 14:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar toch blijven reageren, he?Jij bent degene die altijd op "domme vragen" van anderen loopt te kankeren, maar vervolgens geen verschil kunt ontdekken tussen de iPhone 4 en de 4S. Kneusje
[..]
Als je normaal tegen hem praat, snapt ie het niet. Dus moet het maar zo
Ter verduidelijking:quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft niemand hier problemen met dingen zoals een autofocus die je steeds hoort storend, ook onder het bellen? Zulk soort problemen lees ik veel over op t internet , nu ik me er een beetje over inlees.
Lolwut?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:04 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb een nieuwe iPhone 4 van Vodafone gekregen, want mijn andere had een beetje kuren.
Ik heb nog een alternatief voor je gevonden. Indien je een Mac hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef Agiath het volgende:
Mijn iPhone heeft de laatste tijd een beetje rare kuren en ik wil hem eigenlijk een restore geven. Maar hoe zit dan dan met savegames van spelletjes? Slaat die die op in je app? Dwz als ik dan de app vanuit iTunes opnieuw installeer, heb ik dan nog mijn oude savegames?
Ik wil dus niet meer herstellen vanuit een backup maar met een schone telefoon beginnen, of maakt dit niets uit?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
Phonehouse 32gb wit binnen.![]()
Geen tijdbom te activeren moet weer door. Helaas.
Vanavond weer.
Phonehouse Haarlem erg vriendelijk.
Dit prachtige gekraak hoor ik elke keer als ik bel:quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft niemand hier problemen met dingen zoals een autofocus die je steeds hoort storend, ook onder het bellen? Zulk soort problemen lees ik veel over op t internet , nu ik me er een beetje over inlees.
Het valt ook wel mee, maar de 'kinderziekten' van een nieuwe iPhone worden altijd breed uitgemeten. En dit is wel de eerste keer sinds de 3G dat de accuduur van een iPhone niet verbeterd is, maar achteruit is gegaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:06 schreef Estolan het volgende:
3uur gebruik
16uur standby
Alles staat aan wat je maar aan kan zetten
4S 32gb white
50% eraf.
Valt toch reuze mee dat probleem
Bedankt! Heb alleen geen mac dus heb er niet heel veel aan, maar bedankt voor je moeitequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb nog een alternatief voor je gevonden. Indien je een Mac hebt.
De volgende 2 programma's:
- iPhone Backup Extractor
- Phonedisk
iPhone Backup extractor leest je backupfile uit en je kan iedere "App" apart uitpakken, zodat je een leesbare map krijgt ipv die gecodeerde bestanden.
Met Phonedisk kun je de mappen van de Apps openen op je iPhone/iPod/iPad, die normaal afgeschermt zijn. Wat je doet is de bestanden vanaf je uitgepakte backupmap (met Backup extractor) terugzetten naar je iPhone in de daarop overeenkomende map.
Je moet zelf even bekijken welke bestanden je terug moet zetten voor welke App. De highscores van Angrybirds zijn opgeslagen in "highscores.lua" en van Cut the Rope in "com.chillingo.cuttherope.plist". Savegames kunnen per App verschillen qua locaties.
Maar goed zoals je merkt is dit niet de meest makkelijke methode om je savegames terug te zetten. En is normaal een restore vanaf een backup het eenvoudigst.
Overigens is hier geen Jailbreak van je toestel voor nodig
Hier staat trouwens nog een artikel voor Windows. Maar het werkt half met commandline-meuk en SQLlite..quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bedankt! Heb alleen geen mac dus heb er niet heel veel aan, maar bedankt voor je moeite
Helemaal niksquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lolwut?
Gratis?
Zonder verlenging of bijbetaling?![]()
Je hebt de accu in een paar uurtjes al getestquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Netjes van Tmobile, een week na het opgeven van een DOA (falende batterijen) mocht ik vandaag een nieuwe witte iPhone 4S ophalen. Deze werkt perfect.
Ja, bij mijn oude witte ging er om de 3 minuten een procent van de batterijen af, bij gebruik. Bij deze niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt de accu in een paar uurtjes al getest?
Ok, dat klinkt idd niet goed ja. Maar wacht nog maar even af met je oordeelquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja, bij mijn oude witte ging er om de 3 minuten een procent van de batterijen af, bij gebruik. Bij deze niet.
Als je dezelfde kuren als mijn oude iPhone had, en je zet deze (nieuwe) ernaast dan merk je binnen 3 uur een significante verschil. Mijn oude kwam nog niet eens 4 uur door bij actief gebruik (met 100% opladen).quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt idd niet goed ja. Maar wacht nog maar even af met je oordeel.
Heb je soms geen google?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef ScarFace- het volgende:
Kun je een iPhone 4S downgraden naar iOS4?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je soms geen google?
http://appletips.nl/een-ios-5-device-downgraden-naar-ios-4/
En waarom zou je dit willen?
Ik dacht gisteren dat die van mij het ook goed deed (na upgrade naar 5.0.1 b1). Daarna geupgrade naar 5.01 b2 en het was weer drama... Vandaag de hele bende maar weer eens gerestored en opnieuw opgezet en nu lijkt het allemaal weer redelijk...quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja, bij mijn oude witte ging er om de 3 minuten een procent van de batterijen af, bij gebruik. Bij deze niet.
Hm ok maar geen Siri dan zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Heb je soms geen google?
http://appletips.nl/een-ios-5-device-downgraden-naar-ios-4/
En waarom zou je dit willen?
Sterker nog: Siri werkt helemaal niet in het Nederlands. Wel in het Engels, maar heeft moeite met accenten, dus ook het Nederlands accent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:03 schreef Quisho het volgende:
Mn vader heeft nu ook een iPhone 4S, maar Siri werkt nog niet echt goed in het Nederlands volgens mij
IIG, hij wou eerst mn zus bellen, dat herkende Siri niet, toen wou die mij bellen, en toen wij Siri een SMS naar mijn zus sturen dat ze mij moest bellen
kan jij bij instellingen dan niet: stone coal english kiezen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Sterker nog: Siri werkt helemaal niet in het Nederlands. Wel in het Engels, maar heeft moeite met accenten, dus ook het Nederlands accent.
Dat is wel erg snel dan. Als het een 4S betreft...quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol kan een gesealde iphone uit de winkel theoretisch een teruggebrachte iphone zijn dat opgestuurd is naar Apple en na een check weer opnieuw verpakt en als nieuw verkocht wordt? Ik heb namelijk zo vermoeden.
Leg uit?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol kan een gesealde iphone uit de winkel theoretisch een teruggebrachte iphone zijn dat opgestuurd is naar Apple en na een check weer opnieuw verpakt en als nieuw verkocht wordt? Ik heb namelijk zo vermoeden.
Kan ook aan mij liggen maar sommige instellingen stonden standaard anders dan de toestel dat ik hiervoor had.quote:
Het lijkt me stug dat hij al gebruikt is, dan zou je wel wat meer sporen moeten vinden dan standaardinstellingen die anders staan. Zeker als hij in plastic zat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen maar sommige instellingen stonden standaard anders dan de toestel dat ik hiervoor had.
Oh vandaar dat het niet werkte hahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Sterker nog: Siri werkt helemaal niet in het Nederlands. Wel in het Engels, maar heeft moeite met accenten, dus ook het Nederlands accent.
Ja? En het toestel had nog wel bescherm stickers aan beiden kanten zitten, maar dat lijkt mij er makkelijk opgezet te kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:37 schreef gohan16 het volgende:
heb je m moeten activeren? Dus bij het opstarten je apple-id invoeren etc.
Welke stad was het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja? En het toestel had nog wel bescherm stickers aan beiden kanten zitten, maar dat lijkt mij er makkelijk opgezet te kunnen worden.
Een andere vermoeden is het weer widget, toen ik het voor het eerst wou gebruiken werd mij het weer van een stad in Nederland getoond waar ik niet geweest ben. Zeer vreemd eigenlijk aangezien dit juist op gps gebaseerd is.
Den Haag, terwijl ik Amsterdam woon.quote:
Ja dit is redelijk.quote:Op zondag 6 november 2011 09:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
9% verloren. Waarvan ik 35 minuten nog heb lopen whatsappen, en internetten. Mijn oude iPhone zou dan op 25% zitten. Is dit redelijk?
[ afbeelding ]
Bij mij ging het om een 4, zonder s.quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef nelisb het volgende:
Toch niet vreemd?
Er wordt al een week geschreven over accu / software problemen met de 4S.
Het is algemeen bekend en Apple werkt aan een oplossing.
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Een vreemd incident. Een heééél vreemd incident.quote:Op zondag 6 november 2011 10:07 schreef nelisb het volgende:
Maar bij jou was het vooralsnog een incident. Bij de 4S is het standaard.
Dat.quote:Op zondag 6 november 2011 10:29 schreef Estolan het volgende:
Het heeft niet perse met de 4S te maken, eerder met IOS5
Moet je niet blij zijn met een leeg gaan van je batterijen met ''maar'' 3% per uur. Dat is namelijk ontzettend weinig voor een 4S.quote:Op zondag 6 november 2011 10:37 schreef matthijst het volgende:
Yep, 4S probleem.
4S heeft een nw qualcom chip voor communicatie, zou me niks verbazen als het daarmee te maken heeft; gisteren liep m'n telefoon weer met 3% per uur leeg. Wifi in-en uitgeschakeld (en naar andere router verbonden) en hij was weer 'normaal'.
In de 5.0.1 beta is de modemfirmware ook geupgrade naar 1.0.13
Omdat jij het niet hebt betekent het niet dat niemand het heeft. Mijn collega heeft een 4 en die had het ook na het updaten naar iOS5.quote:Op zondag 6 november 2011 10:44 schreef nelisb het volgende:
Het is inderdaad een iOS 5 probleem icm de 4S.
Waarom heb ik het dan niet met mijn 4 en ipad2, die beide ook iOS 5 hebben?
Oh sorry, 3% per uur als hij standby staatquote:Op zondag 6 november 2011 11:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Moet je niet blij zijn met een leeg gaan van je batterijen met ''maar'' 3% per uur. Dat is namelijk ontzettend weinig voor een 4S.
Je bent niet wijs man.quote:
Hangt nogal van de leeftijd en staat af.quote:Op zondag 6 november 2011 13:21 schreef skit het volgende:
wat denken jullie
een iphone 3gs 32gb kopen via internet ophalen bij zijn huis voor 185 euro
mooie prijs of te mooi?
Zeker het saaie zwart ;p?quote:
Domme vraag-alert. Maar dat roze figuurtje linksboven, wat geeft dat aan? Ik krijg 'm namelijk soms ook, maar geen idee wat ik ervan moet aflezen ...quote:Op zondag 6 november 2011 14:27 schreef Rainesz het volgende:
Dat er iets niet deugt in iOS5 is voor mij nu al duidelijk!
Vrijdag alle locatievoorziening e.d. uitgezet. Alles blokkeren en toch meerdere malen per dag doet hij blijkbaar een GPS check.
Icoontje blijft dik half uur boven in beeld staan. En krijg hem met geen mogelijkheid weg dan.
[ afbeelding ]
GPS dusquote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Domme vraag-alert. Maar dat roze figuurtje linksboven, wat geeft dat aan? Ik krijg 'm namelijk soms ook, maar geen idee wat ik ervan moet aflezen ...
Rechtsboven? Dat is de lokatiebepaler. GPS en zoquote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Domme vraag-alert. Maar dat roze figuurtje linksboven, wat geeft dat aan? Ik krijg 'm namelijk soms ook, maar geen idee wat ik ervan moet aflezen ...
Aha!quote:Op zondag 6 november 2011 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Rechtsboven? Dat is de lokatiebepaler. GPS en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |