http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_mac.jspquote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef -tape- het volgende:
Oké, ondergetekende hoopt dus snel zijn 4S te krijgen van de Phonehouse. Nu lijkt het mij dus handig als ik alvast al mijn nummers uit mijn Blackberry op mijn Macbook Pro zet, zodat ik hem gewoon kan configureren en daardoor gelijk aan de slag kan met dat ding. Is er een makkelijkere manier dan al die dingen handmatig in te voeren in mijn adresboek?
Google ook niet zo te zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef -tape- het volgende:
Thanks, had niet verwacht dat er zo iets was voor Blackberry.
Ik heb mijn contactpersonen gesyncd maar kan deze nu nergens terugvinden op mijn Macbook, deze horen toch te verschijnen in mijn adresboek?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_mac.jsp
Sync je BB met iCal, sync je iPhone 4S met iCal, klaar.
Dat verwacht ik niet, maar niet iedereen blijkt er last van te hebben. T-mobile gaat in ieder geval die van mij vervangenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jij denkt dat ze in een week alweer een nieuwe lichting geproduceerd hebben, met een fix toegepast..?
Zal vast een software probleem zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef bossb het volgende:
Volgende week verwacht ik de mijne. zal me bevindingen wel delen!
hopelijk heeft de accu geen kuren meer dan.
Waarom is dat grappig? Voor een iPhone 4s 32 of 64gb zouden dat mooie bedragen zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Suc het volgende:
Wel grappig dat er verkopers zijn op Marktplaats en iPhoneclub die meer dan 600 euro vragen voor een 4S. Nog grappiger vind ik de kopers die er intrappen
Misschien handig om het erbij te vermelden. Ik heb het dus over de 16GBquote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? Voor een iPhone 4s 32 of 64gb zouden dat mooie bedragen zijn
Heb dit ingevuld:quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou graag hulp willen. Net gmail account verwijderd omdat het syncen niet werkte. Hierop heb ik geprobeerd om dit opnieuw toe te voegen op mijn iPhone echter krijg ik nu continue de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is op imap.google.com. Inloggen via Google.nl werkt wel gewoon. Hoe kan dit?
Jedi mind tricks! Touchscreen zonder touch.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
Kun je het scherm van een 3gs ijken? Ik kan er niks meer mee, hoef de spatiebalk niet eens aan te raken of hij maakt al spaties.
Same, werkt vlekkeloos hier.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb dit ingevuld:
server uitgaande post
smtp.gmail.com
SSL aan, port 587 (doet ie zelf denk ik)
geavanceerd
gebruik SSL
identiteitscontrole: wachtwoord
voorvoegsel imap pad: leeg
serverpoort: 993
Ik heb dat 1 keer gehad, dat was toen mijn iphone aan de oplader lag in de bus. Te weinig/ slechte stroom is het gevolg denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:23 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hebben meer mensen last van een trippend touchscreen als hun iPhone plat ligt aan de oplader? Zodra ik de oplader er uit trek is er niks meer aan de hand maar met dat ding er in kan ik echt niks voor elkaar krijgen.
Ik heb wel zo'n cheapass oplader van dealextreme, weet niet of ie het bij de originele ook heeft...
Ik was serieusquote:Op woensdag 2 november 2011 15:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jedi mind tricks! Touchscreen zonder touch.
Check http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou graag hulp willen. Net gmail account verwijderd omdat het syncen niet werkte. Hierop heb ik geprobeerd om dit opnieuw toe te voegen op mijn iPhone echter krijg ik nu continue de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is op imap.google.com. Inloggen via Google.nl werkt wel gewoon. Hoe kan dit?
Ja dubbelklik op je home button. Dan zie je alle openstaande apps. Willekeurige app ingedrukt houden en dan kan je ze afsluiten als dat rode rondje verschijnt.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:54 schreef Crimyclown het volgende:
Kun je apps afsluiten? Angry birds is vastgelopen.
Mijn tracking nummer is net veranderd in een UPS nummer. Maar die is nog niet traceerbeer van UPS op dit moment.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die al de verzendstatus bij UPS kan opvragen? Ik zie wel dat Apple.nl een bevestiging naar me heeft gestuurd dat het verzonden is. En ik wilde eigenlijk wel een beetje een idee hebben, hoe laat die gast langskomt ipv. een hele dag vrij te nemen. Dan kan ik even op en neer fietsen..
Ah, ik zie het. Ik zal morgenvroeg nog eens kijken. Denk niet dat ze om 7:00 voor de deur staan.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mijn tracking nummer is net veranderd in een UPS nummer. Maar die is nog niet traceerbeer van UPS op dit moment.
A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated.
Als je inlogt bij Apple.nl kan je op volg zending klikken, daar is bij mij tracking nummer vervoerder aangepast.
Ligt eraan wat je ermee doet. Als je de camera veel gebruikt (en vooral als je hem als je voornaamste camera gebruikt), is het de upgrade meer dan waard. Niet alleen is de camera veel beter; de extra snelheid is ook het meest merkbaar bij camera applicaties als Hipstamatic.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:09 schreef Suc het volgende:
Is een upgrade van 4 naar 4S de moeite waard? Wat zijn jullie ervaringen? Is het daadwerkelijk vele malen sneller?
Ik zou dat niet eens willen, daar volg ik er iets teveel voorquote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef Agiath het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om nieuwe tweets van mensen die ik volg op twitter terug te zijn in mijn notification scherm. Of kan twitter überhaupt niet pushen ofzo?
Dank.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja dubbelklik op je home button. Dan zie je alle openstaande apps. Willekeurige app ingedrukt houden en dan kan je ze afsluiten als dat rode rondje verschijnt.
Thx! Hier zocht ik ook al naar. Heeft dit nog veel invloed op de batterij? Ik las namelijk dat het niet echt uitmaakt als je ook al andere dingen pusht, maar telt facebook en whatsapp ook als een push?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check http://www.google.com/sup(...)r=138740&topic=14252
Heb je meteen push.
sw-box.comquote:Op woensdag 2 november 2011 17:34 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand enig idee waar ik een aluminium achterkant kan bestellen? Laat net m'n iPhone vallen, achterkant kapot... Zag laatste een linkje naar een aluminium achterkant, nu kan ik hem niet meer vinden.
Ja HIER.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:28 schreef nikk het volgende:
Is er al een oplossing voor een "schokkerige" Safari?
Nee zou ik niet doen, zou ik eerder voor een (semi-)silicone hoesje gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef braddofiel het volgende:
http://www.icentre.nl/iph(...)hoesje-voor-iphone-4
Bied deze goede bescherming? Ik ben eigenlijk bang dat de achterkant kan gaan krassen door vuil wat ertussen kan komen te zitten..
Ga lekker ergens anders trollen.quote:
Hmm, jammer want hij is namelijk wel erg compleet. Inclusief met screenprotector, en plugs voor de dock-connector en de mini-jack port.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee zou ik niet doen, zou ik eerder voor een (semi-)silicone hoesje gaan.
Thanks opgelost.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb dit ingevuld:
server uitgaande post
smtp.gmail.com
SSL aan, port 587 (doet ie zelf denk ik)
geavanceerd
gebruik SSL
identiteitscontrole: wachtwoord
voorvoegsel imap pad: leeg
serverpoort: 993
Opeens vraag ik me ook af, als je gewoon nog een screenprotector op de achterkant doet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef braddofiel het volgende:
Bied deze goede bescherming? Ik ben eigenlijk bang dat de achterkant kan gaan krassen door vuil wat ertussen kan komen te zitten..
Plus het is een hoesje wat gemakkelijk breekt, vooral bij de volumeknoppen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen.
[..]
Hmm, jammer want hij is namelijk wel erg compleet. Inclusief met screenprotector, en plugs voor de dock-connector en de mini-jack port.
Maar wat raad jij dan aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Plus het is een hoesje wat gemakkelijk breekt, vooral bij de volumeknoppen.
Ik heb zoiets besteld..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:06 schreef braddofiel het volgende:
Max 5 berichtenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens willen, daar volg ik er iets teveel voor
Alle mogelijke oplossingen geprobeerd? Vooral locatievoorzienngen checken.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:03 schreef Adelante het volgende:
Batterij gaat erg hard leegApple moet dit snel gaan oplossen
Ik heb alle locatievoorzieningen uit staan, evenals die auto klok update en dan nog gaat ie in 2 uurtjes van 98 naar 36 procentquote:Op woensdag 2 november 2011 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alle mogelijke oplossingen geprobeerd? Vooral locatievoorzienngen checken.
http://www.macrumors.com/(...)tware-update-coming/quote:Op woensdag 2 november 2011 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb alle locatievoorzieningen uit staan, evenals die auto klok update en dan nog gaat ie in 2 uurtjes van 98 naar 36 procentEn dan doe ik echt niets geks er mee...
Gewoon doen. Beste smartphone op de markt nu.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zit zo erg te twijfelen of ik de 4s moet bestellen of niet. Kan nu m'n abonnement verlengen bij t-mobile.
Ik heb nu al een iPhone 4. Ik kan hem wel verkopen natuurlijk voor een leuk prijsje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beste smartphone op de markt nu.
Dan wordt het minder vanzelfsprekend. De iPhone 4 is zelf al een fantastische smartphone.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb nu al een iPhone 4. Ik kan hem wel verkopen natuurlijk voor een leuk prijsje.
Allebei ja, vooral nu met iOS 5 merk ik dat ik achteruit ben gegaan in snelheid.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan wordt het minder vanzelfsprekend. De iPhone 4 is zelf al een fantastische smartphone.
Gebruik je de camera veel? En heb je het idee dat de iPhone 4 ergens tekort schiet?
Gisteren bij de T-mobileshop in de Vlamingstraat in Den Haag zag ik nog wel een aantal liggen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef Self-Catering het volgende:
Tering zooi. ik stad en land afbellen, overal (nog steeds) uitverkocht. Heeft iemand een idee?
Dan is de upgrade het zeker waard. Ik heb het vooral voor de camera gedaan, en ben absoluut niet teleurgesteld. Niet alleen is de kwaliteit sterk verbeterd, en zijn de snelle fixes (auto enhance en rode ogen verwijderen) leuk voor uitgaansfoto's; de verbeterde snelheid maakt even snel foto's maken een stuk makkelijker.quote:
Batterij is een software probleem die overigens niet bij iedereen voorkomt. Dat soort dingen blijf je houden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef DeMessias het volgende:
Is het zo moeilijk om een product te testen vooraleer het te lanceren? Eerst is er het antenneprobleem bij de oudere iPhone, nu is er een batterijprobleem.
Dat is dan een van de absolute topbedrijven ter wereld wat innovatie en reputatie betreft en heeft zowat een jaar om slechts 1 smartphone perfect klaar te maken maar toch faalt het telkens weer. Blijkbaar hardleers.
Als het probleem zich bij een klein percentage iPhones voordoet is het lastig in te schatten hoe groot het probleem in werkelijkheid is. Apple kan moeilijk 1 miljoen iPhones gaan testen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef DeMessias het volgende:
Is het zo moeilijk om een product te testen vooraleer het te lanceren? Eerst is er het antenneprobleem bij de oudere iPhone, nu is er een batterijprobleem.
Dat is dan een van de absolute topbedrijven ter wereld wat innovatie en reputatie betreft en heeft zowat een jaar om slechts 1 smartphone perfect klaar te maken maar toch faalt het telkens weer. Blijkbaar hardleers.
Een kleiner scherm is nu ineens een voordeel.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Beste smartphone op de markt nu.
In mijn ogen is het alleen een moeilijke vraag als je het toestel lost koopt. Dan heb je namelijk voor tweedederde van de prijs een smartphone die in veel opzichten de gelijke -en in sommige opzichten de betere- is van de iPhone 4S (de Galaxy S2 kost 415, de iPhone 4S begint bij 599). In combinatie met een abonnement is het prijsverschil kleiner, en is de keus voor de iPhone makkelijker te rechtvaarden:
- Beste scherm
- Beste camera
- Snelste OS
- Compacte formfactor
- Meeste applicaties (dus meeste functionaliteit)
Wat grappig is, is dat toen ik in 2008 m'n eerste iPhone kocht er van alle kanten kritiek op dat ding was omdat hij te groot zou zijn. Anno 2011 is hetzelfde formaat opeens te klein.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een kleiner scherm is nu ineens een voordeel.Jij bakt ze steeds bruiner.
Daar gaat het niet om. De iPhone4S aanprijzen omdat hij zo lekker compact is, is echt lachwekkend.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat grappig is, is dat toen ik in 2008 m'n eerste iPhone kocht er van alle kanten kritiek op dat ding was omdat hij te groot zou zijn. Anno 2011 is hetzelfde formaat opeens te klein.
Onzin. De iPhone heeft een relatief klein scherm, en dat is zowel als een voordeel als een nadeel uit te leggen. De iPhone is gewoon compacter en makkelijker met één hand te bedienen dan de concurrenten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De iPhone4S aanprijzen omdat hij zo lekker compact is, is echt lachwekkend.
Doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. De iPhone heeft een relatief klein scherm, en dat is zowel als een voordeel als een nadeel uit te leggen. De iPhone is gewoon compacter en makkelijker met één hand te bedienen dan de concurrenten.
Daar hoopte Ik ook op. Scherm is nu iig aan de kleine kant. En nee, dat is geen 'feature'.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef xminator het volgende:
Op zich zou de scherm nog groter gemaakt kunnen worden, met hetzelfde formaat van de buitenbehuizing intact te laten.
Nee. Een kleinere form factor is een voordeel. Moeilijk he, lezen?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een kleiner scherm is nu ineens een voordeel.Jij bakt ze steeds bruiner.
Waarom? Ik vind veel van de huidige high end-smartphones juist veel te groot. Een groter scherm is fijn, maar niet als dit ten koste van de voetafdruk gaat. Vooral Samsung en HTC zijn hierin een beetje te ver doorgeslagen. Motorola heeft het wat dat betreft goed bekeken: die stopt een 4" scherm in een compacte behuizing.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De iPhone4S aanprijzen omdat hij zo lekker compact is, is echt lachwekkend.
Dit dus. Een wat groter scherm zou best fijn zijn, maar de telefoon zelf hoeft van mij niet groter. Een iPhone met een 4" edge-to-edge scherm en verder dezelfde afmetingen zou ideaal zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef xminator het volgende:
Op zich zou de scherm nog groter gemaakt kunnen worden, met hetzelfde formaat van de buitenbehuizing intact te laten.
lol, siri verstaat geen "yo whats the time mate"quote:Op donderdag 3 november 2011 00:21 schreef Skv het volgende:
iOS 5.0.1 beta contains improvements and other bug fixes including:
Fixes bugs affecting battery life
Adds Multitasking Gestures for original iPad
Resolves bugs with Documents in the Cloud
Improves voice recognition for Australian users using dictation
Contains security improvements
Niet als je het uitspreekt als "Yo whot's the toime maite" blijkbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
lol, siri verstaat geen "yo whats the time mate"
Boohooquote:Op donderdag 3 november 2011 13:16 schreef Skv het volgende:
Ze zullem dan ook wel met de JB wachten op 5.0.1
Ja, en de volgende iphone, wat zn naam ook moge zijn, wordt gewoon één met een groter scherm. 100% zeker. Weg argument.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. De iPhone heeft een relatief klein scherm, en dat is zowel als een voordeel als een nadeel uit te leggen. De iPhone is gewoon compacter en makkelijker met één hand te bedienen dan de concurrenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |