http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_mac.jspquote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef -tape- het volgende:
Oké, ondergetekende hoopt dus snel zijn 4S te krijgen van de Phonehouse. Nu lijkt het mij dus handig als ik alvast al mijn nummers uit mijn Blackberry op mijn Macbook Pro zet, zodat ik hem gewoon kan configureren en daardoor gelijk aan de slag kan met dat ding. Is er een makkelijkere manier dan al die dingen handmatig in te voeren in mijn adresboek?
Google ook niet zo te zien.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:23 schreef -tape- het volgende:
Thanks, had niet verwacht dat er zo iets was voor Blackberry.
Ik heb mijn contactpersonen gesyncd maar kan deze nu nergens terugvinden op mijn Macbook, deze horen toch te verschijnen in mijn adresboek?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_mac.jsp
Sync je BB met iCal, sync je iPhone 4S met iCal, klaar.
Dat verwacht ik niet, maar niet iedereen blijkt er last van te hebben. T-mobile gaat in ieder geval die van mij vervangenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jij denkt dat ze in een week alweer een nieuwe lichting geproduceerd hebben, met een fix toegepast..?
Zal vast een software probleem zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 12:06 schreef bossb het volgende:
Volgende week verwacht ik de mijne. zal me bevindingen wel delen!
hopelijk heeft de accu geen kuren meer dan.
Waarom is dat grappig? Voor een iPhone 4s 32 of 64gb zouden dat mooie bedragen zijnquote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Suc het volgende:
Wel grappig dat er verkopers zijn op Marktplaats en iPhoneclub die meer dan 600 euro vragen voor een 4S. Nog grappiger vind ik de kopers die er intrappen
Misschien handig om het erbij te vermelden. Ik heb het dus over de 16GBquote:Op woensdag 2 november 2011 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? Voor een iPhone 4s 32 of 64gb zouden dat mooie bedragen zijn
Heb dit ingevuld:quote:Op woensdag 2 november 2011 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou graag hulp willen. Net gmail account verwijderd omdat het syncen niet werkte. Hierop heb ik geprobeerd om dit opnieuw toe te voegen op mijn iPhone echter krijg ik nu continue de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd is op imap.google.com. Inloggen via Google.nl werkt wel gewoon. Hoe kan dit?
Jedi mind tricks! Touchscreen zonder touch.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef Joysa het volgende:
Kun je het scherm van een 3gs ijken? Ik kan er niks meer mee, hoef de spatiebalk niet eens aan te raken of hij maakt al spaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |