De combinatie van de beide lichtbalken maken dat het goed is voor je bak. Dus de ene lamp zal wat meer gericht zijn op het goed groeien van je plantjes, en de andere balk voor een goede lichtval.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:53 schreef egelhond het volgende:
Heb mijn Juwel Record 800 binnen.
Ik ben echt een n00b in dit dus moet nog veel leren.
Dus een paar simpele vraagjes:
* Waarom zitten er 2 verschillende kleuren licht in? Dag en nacht licht? Alleen je kan ze niet afzonderlijk aanzetten....
*Er zaten 2 plastig plaatjes in de doos. Hetzelfde materiaal als de kap/deksel van het aquarium. Ik kan nergens uithalen waar dit voor is. Iemand enig idee?
Als ze honger hebben, eten ze wel. Dan zijn ze snel genoeg. (heb ze zelf ook). Ik denk trouwens dat mannetjes en vrouwtjes een licht kleurverschil hebben.quote:
nouja, elke keer als ik ze eten geef lijken ze uitgehongerd dus dan ga ik zo wel doorquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ze honger hebben, eten ze wel. Dan zijn ze snel genoeg. (heb ze zelf ook). Ik denk trouwens dat mannetjes en vrouwtjes een licht kleurverschil hebben.
Update:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:29 schreef Messina het volgende:
Overigens las ik na even googlen dan het mogelijk is dat de staart terug gaat groeien. Laten we het hopen
dat gaat snelquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Update:
De staarten groeien alweer, ze hebben alweer een kwart terug.
Toppie!quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Update:
De staarten groeien alweer, ze hebben alweer een kwart terug.
Welke CD?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Cd is ook binnenjeeeej
Eindelijk fatsoenlijke kwaliteit tegenover die gedownloade mp3's.. <3
Crimineeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Cd is ook binnenjeeeej
Eindelijk fatsoenlijke kwaliteit tegenover die gedownloade mp3's.. <3
hoe groot is ie?quote:Op zondag 6 november 2011 12:38 schreef missyB het volgende:
iemand nog belang bij mijn hoekaquarium? waterdichtheid dus niet meer gegarandeerd wel goed als terrariumbak te gebruiken.
Het is er 1 met bolle ruit
gratisssss af te halen met onderkast in Arnhem
Wat voor biotoopje wil je houden? Een tip koop een paar boeken en lees je in.quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef egelhond het volgende:
Juwel Record 800. 81x35x40 cm. Ik wil zoetwateraquariumvissen gaan houden. Heb alleen geen idee hoeveel je van welke soort mag houden en welke er niet mogen. Ook wil ik slakken/algen eters.
Zoals betyar al zegt, lees je in. Slakken is leuk, maar dat kan snel uit de hand lopen. Het zijn onderwaterkonijntjes, je hebt er zo hele bakken van vol.quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef egelhond het volgende:
Juwel Record 800. 81x35x40 cm. Ik wil zoetwateraquariumvissen gaan houden. Heb alleen geen idee hoeveel je van welke soort mag houden en welke er niet mogen. Ook wil ik slakken/algen eters.
daarom neritina slakkenquote:Op zondag 6 november 2011 22:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zoals betyar al zegt, lees je in. Slakken is leuk, maar dat kan snel uit de hand lopen. Het zijn onderwaterkonijntjes, je hebt er zo hele bakken van vol.
Juwel is wel degelijk spul overigens.
Ik bedoelde slakken eters en algen eters.quote:Op zondag 6 november 2011 18:24 schreef egelhond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |