Tja, maar de aaibaarheidsfactor zal altijd een rol spelen, daar verander je niks aan. Er gingen ook meer mensen de straat op tegen het doodknuppelen van zeehondjes dan tegen het bestrijden van spinnen. Dat is gewoon de realiteit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
mauro moet de zaken op een legale manier regelen, hier een vriendin zoeken en klaar
Er staan nu al weer 5000 illegale Mauros en Pauro's klaar
als er 6 homo's naar Iran worden gestuurd en daar onthoofd dan hoor je niks , maar een illegaal jochie met een hoge aaibaarheidsfactor dat scoort voor koppejan en ferier met als doel het kabinet onderuit
Angola is het meest welvarende land van Afrika, samen met China het snelstgroeiende land ter wereld
Als hij een goede voetballer was geweest die bij FC Twente speelde, evenmin.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Nober het volgende:
Mauro is in het verkeerde land geboren, als hij in Marokko, Turkije, Polen, Roemenië was geboren was er niets aan de hand geweest.
Ik snap niet waarom Marokkanen en Turken niet worden teruggestuurd, dat zijn immers ook geen Europeanen, net als Mauro.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als hij een goede voetballer was geweest die bij FC Twente speelde, evenmin.
Douglas heeft -blijkbaar- toegevoegde waarde voor Nederland. MBO'er Mauro niet. Goed besluit (2x).quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als we met z'n allen in de trein gaan urineren in plaszakken gaat de wereld ook niet ten onder, en nu?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef Shreyas het volgende:
En nogmaals, als Mauro terug gaat naar Angola, dan gaat de wereld ook niet ten onder.
Ben jij in een trein geboren?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als we met z'n allen in de trein gaan urineren in plaszakken gaat de wereld ook niet ten onder, en nu?
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ja dat hoor ik ook vaak dat veel mensen dat het liefst willen maar dan vraag ik dan wel vaak er achteraan, doen we het dan van jullie geld ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onjuist. 61% van de Nederlanders wil ook die anderen laten blijven
He's on to mequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij in een trein geboren?
Bijzonder feit, maar irrelevante vergelijking.
Het is dan ook een domme vraag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat hoor ik ook vaak dat veel mensen dat het liefst willen maar dan vraag ik dan wel vaak er achteraan, doen we het dan van jullie geld ?
Dan is het in eens heel wat minder mensen zo lief om deze mensen te laten blijven.
Als ie zich op camera vrijwillig door 18 homo's laat gangbangen, heeftie volgens mij wel bewezen hoe graag ie in Nederland wil blijven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef xminator het volgende:
Er was ooit zo een short movie uitgezonden, ging over mensen die in nederland een verblijfsvergunning wilden. Gingen ze doen alsof ze homo e.d. waren om een verblijfsvergunning te krijgen.
Die homo is mauro op dit moment.
jawel dat is tegen de regelsquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Als we met z'n allen in de trein gaan urineren in plaszakken gaat de wereld ook niet ten onder, en nu?
Voor een homo die teruggestuurd wordt naar Iran vergaat de wereld wel degelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
He's on to me![]()
Kwam toevallig zo uit
Tevens geen irrelevante vergelijking, want het ten onder gaan van de wereld heeft hier ook niks mee te maken. Als je zo gaat redeneren, kan je alles daar wel mee af doen.
twitter:_janpostma_ twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 19:38:08Laten ze Kane spelen op Mauro manifestatie. Doen echt alles om hem weg te krijgen. reageer retweet
Kan me uitstekend in de spiegel kijken en slaap als een baby.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volksvertegenwoordiging. Ha ha ha! It is to laugh.
Benieuwd hoe die mensen die voor uitzetting hebben gestemd zichzelf in de spiegel kunnen aankijken terwijl ze weten dat ze iemand van 18 naar een land sturen, waar hij niets mee heeft, waar hij geen of nauwelijks familie heeft en die familie wilde zo graag van hem af, dat ze hem op een vliegtuig zetten en in feite deze jongen dus veroordelen tot een leven buiten de maatschappij daar. Hem dus in feite de criminaliteit indrijven.
Dan trekken ze wel écht alles uit de kast jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:29 schreef Caland het volgende:
twitter:_janpostma_ twitterde op dinsdag 01-11-2011 om 19:38:08Laten ze Kane spelen op Mauro manifestatie. Doen echt alles om hem weg te krijgen. reageer retweet
Idd. Heel Angola is crimineel en wat moet iemand als Mauro die een veel betere opleiding nu al heeft gehad als 90% van de Angolezen daar nou anders doen dan mensen beroven? Niets toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in Angola weinig andere mogelijkheden heeft.
No shit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:15 schreef Nemephis het volgende:
Ik keek net op de FP, en schrok van de reacties. Het lijkt StormFront of zo wel.
Waarom ?quote:
Bizar besluit. Nederland heeft meer dan genoeg uitstekende voetballers. Bovendien heeft die man geen enkele band met Nederland, behalve dat hij hier een tijdje werkt als profvoetballer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Douglas heeft -blijkbaar- toegevoegde waarde voor Nederland. MBO'er Mauro niet. Goed besluit (2x).
Alles, want het toont de dubbele moraal aan, van zowel politici als van mensen die het vertrek van Mauro toejuichen, maar hypocriet doen alsof hun neus bloedt in dit soort zaken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef TheZapster het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken![]()
Waarom van mijn geld? Wordt de JSF van jouw geld aangeschaft? Maar aangezien je zo graag het economische argument wilt volgen: Mauro wegsturen is financieel dom. De jongen is ingeburgerd Nederlander en volgt hier een opleiding die we al bekostigd hebben. Hem laten weglopen naar Angola is kapitaalvernietiging. Als hij hier blijft en hier werkt, brengt hij veel meer op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef RAVW het volgende:
Ja dat hoor ik ook vaak dat veel mensen dat het liefst willen maar dan vraag ik dan wel vaak er achteraan, doen we het dan van jullie geld? Dan is het in eens heel wat minder mensen zo lief om deze mensen te laten blijven.
En een Nederlandse vrouw heeft, en de inburgeringscursus succesvol heeft gemaakt, en via de topsportregeling dus een Nederlands paspoort kan krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizar besluit. Nederland heeft meer dan genoeg uitstekende voetballers. Bovendien heeft die man geen enkele band met Nederland, behalve dat hij hier een tijdje werkt als profvoetballer.
Gelukkig is jouw inzicht in het aantal "uitstekende voetballers" niet zoveel waard als dat van de Nederlandse profclubs in samenwerking met de IND.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bizar besluit. Nederland heeft meer dan genoeg uitstekende voetballers. Bovendien heeft die man geen enkele band met Nederland, behalve dat hij hier een tijdje werkt als profvoetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |