Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!
Tilburg Net Buiten De Stad / West / University?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!
Niemand, maar misschien gaan Rhu, ik en CL volgende week woensdag iets eten. Oftewel: een 'vrate'quote:
Gezellig!quote:
Huwelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand, maar misschien gaan Rhu, ik en CL volgende week woensdag iets eten. Oftewel: een 'vrate' [ afbeelding ].
Waarom word ik niet uitgenodigd?quote:
Moet je nog een routebeschrijving? Welk gebouw moet je zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
Die Sushitent zit anders altijd vol? Of hebben we het beide over iets anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.
Op een steenworp afstand zit wel een toffe sushi-vreetschuur waar je ook als niet sushi-liefhebbber goed kan eten
CL gaat weer verhuizen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
Waarom word ik niet uitgenodigd?Stom Tilburgkliekje!
Oh, drie haltes die vervallen door werkzaamheden drie weken. Noes. Dan ben je wel screwed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Noes. De bus nam een extreem toeristische route en ik weet niet waarom. Hopen dat mijn halte ook nog langskomt!
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.quote:
En in Utrecht zijn Hoog Catharijne en andere fraaie bezienswaardigheden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.
ik ookquote:
Goede keuze wel. Veilige afstand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.
Van 5 tot 7quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
laten we daar dan maar op houden
CL moet tot hoe laat naar school?
Utrecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede keuze wel. Veilige afstand.
nou woensdag 9 november om half 8 danquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van 5 tot 7cursus creatief schrijven. Ben alleen even de naam van het gebouw vergeten, moment.
Je moet op het perron zien te komen niet aan de kant van het huisjequote:
Vroeger, toen we dat gewoon via Google Maps ff opzochten. Ow wacht...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Dankjewel
Even bookmarken op m'n telefoon
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen we dat gewoon via Google Maps ff opzochten. Ow wacht...
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag niet heh!
T'tje!quote:
Gaan jullie dan vieze dingen doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag niet heh!
Goed. Moe, maar goed. Het was een leuke dag at work vandaagquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Moe, maar goed. Het was een leuke dag at work vandaag. Het is grappig hoe intensief samenwerken met iemand die je niet zo mag je zo van mening kan doen veranderen over die persoon
. Plus, gister was echt een stomme dag door een voorval at work, dus deze voelde extra lekker.
Morgen nog een dubbele dienst en dan vier hele dagen weekend.
Samenvatting: Het gaat lekker.
En hoe is het met u?
Waar was je druk mee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi!
Hier alles prima. Druk dagje achter de rug, dus nu ff bijkomen nog voor het slapengaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
En gisteren kwam mama onverwachts langs en toen hadden we voor het eerst dat ik me kan herinneren een gesprek van meer dan een uur zonder ruzie. Helaas ging ze wel weer met ruzie weg
.
Afspraken, van 8 uur tot 6 uur. Zonder pauzes tussendoor.quote:
En je bammetjes danquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afspraken, van 8 uur tot 6 uur. Zonder pauzes tussendoor.
Tijdens overleg no. 3 opgesmikkeld.quote:
Tja, wat doe je er aan?quote:
Die mogelijkheid is er helaas niet altijd.quote:
Ehm, volgende week donderdag. Dan heb ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag plannenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er helaas niet altijd.
Wanneer spreken wij es af?
Nice, heb ik nog ruim een week om te genieten van de voorpret.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
Ehm, volgende week donderdag. Dan heb ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag plannen.
quote:
Ik dacht dat je wel me ging doen met voorpretten.quote:
Dan is het goed. Ga ik alvast nadenken over wat je aan moet doen.quote:
E-mail met alle eisen is nu onderweg!quote:
Ik heb zo het idee dat mijn e-mail veel langer zal zijn dan die van jou!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
E-mail met alle eisen is nu onderweg!
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb zo het idee dat mijn e-mail veel langer zal zijn dan die van jou!
Zeker!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Net Into The Wild gezien gewoon thuis. Inspirerend!
Ik heb de film op DVD. En ik heb het boek ook. Ik overleef het wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pro-tip: Geen onbekende plantjes eten!
Dat levert vast een leuke film op.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou binnen twee dagen dood zijn.
Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg een cursus creative writing.
Ik krijg er beelden bij van een CL die probeert te schrijven met een pen, ingeklemd tussen haar grote teen en die teen ernaast.quote:
We krijgen geen huiswerkquote:
Had je nog iets aan mijn routebeschrijving?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We krijgen geen huiswerkDus ook niet echt feedback, dat moet je apart afspreken en dan gaat ze jouw verhaal voor de hele groep analyseren
. Dus dat doe ik niet. Het was wel grappig op zich, ik heb zowaar m'n scheur opengetrokken. Alleen wat een takke-eind reizen
En ik heb dus niet gegeten, maar ik heb ook niet echt honger.
Nou ja, het is vijf minuten lopenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef JDude het volgende:
Ik snap ook niet dat ze dat station "Tilburg Universiteit" hebben genoemd. Als je uitstapt zie je alleen maar woningen.
Ik denk omdat dat toch wat specifieker is dan "Tilburg Woningen"quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef JDude het volgende:
Ik snap ook niet dat ze dat station "Tilburg Universiteit" hebben genoemd. Als je uitstapt zie je alleen maar woningen.
Dat zou ons nooit gebeuren heh, JD!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef CherryLips het volgende:
In het begin wel, want ik wist niet aan welke kant van het station ik moest zijn.
Echt niet!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat zou ons nooit gebeuren heh, JD!
Is dat het station wat vroeger West was? Of is er een station bijgekomen? Want vanaf West is de universiteit toch goed te belopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef JDude het volgende:
Was vroeger West inderdaad. Maar nu Reeshof open is, ligt West opeens in het Middenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lolaatje het volgende:
Is dat het station wat vroeger West was? Of is er een station bijgekomen? Want vanaf West is de universiteit toch goed te belopen.
Vanuit hier is het ook wat dichterbij natuurlijk. En vroegah, toen ik nog ieder weekend naar het ouderlijk huis ging, kwam ik iedere week 2x langs de Tilburgse stations.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Wat een Tilburg-kennis allemaalIk kom er echt nooit.
Wzz.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ex woonde er, ben er inmiddels al jaren niet meer geweest.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Houden zo.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijn ex woonde er, ben er inmiddels al jaren niet meer geweest.
Mooi.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef CherryLips het volgende:
In het begin wel, want ik wist niet aan welke kant van het station ik moest zijn. Maar toen hingen er bordjes over een bachelor voorlichting en kon ik die volgen. Nog bedankt! Anders was ik al gelijk de verkeerde kant opgelopen want de GPS op m'n telefoon faalde nogal.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is dat het station wat vroeger West was? Of is er een station bijgekomen? Want vanaf West is de universiteit toch goed te belopen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
At vorige topic, kan niet quoten mobiel. Tilburg West heet nu University omdat het met de komst van Tilburg Reeshof niet meer het meest west gelegen station was!
Tilburgers staan ook niet bekend om hun uitmuntende seksuele bedprestaties.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tilburgers staan ook niet bekend om hun uitmuntende seksuele bedprestaties.
Wat natuurlijk niet betekent dat jij er niet over beschikt.quote:
Overheen gelezen. Leek me al vrij bijzonder dat er tussen Reeshof en West nog een station zou zijn bijgekomenquote:
Aardig bedoeldquote:Op donderdag 3 november 2011 22:57 schreef MissMSX het volgende:
Dronken mensen die verkeerde telefoonnummers draaien en je lallend met je verjaardag feleciteren
Was jij 't?quote:
Q. Iemand heeft je account gehackt!quote:
Gelukkig maar, ik doe het weer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak hem dood! Maak iedereen dood, just to be sure.
Ah, je hebt hem overmeesterd,quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak hem dood! Maak iedereen dood, just to be sure.
Een bom om die kutstad op te blazen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
Precies!
Straks even loeren of ik nog iets mee moet nemen naar Parijs, naast een paspoort
Boerenkool want die fransen kunnen niet koken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
Precies!
Straks even loeren of ik nog iets mee moet nemen naar Parijs, naast een paspoort
Nee, die blijft thuis. Ik ga een dag gamen daar ergensquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Een koekje in je tas stoppen! Ga je een weekendje weg met de vrouw?
Mag ik dan wel de Fransen lastigvallen, want het is een mooi land, maar die inwonersquote:
Oh FF, daar heb ik niks mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:31 schreef Pheno het volgende:
Een gehele dag Final Fantasy XIII-2, dus op zondag vertrekken we en maandagochtend zit ik al met vierkante oogjes te gamen. En dan nog een interview met de producer die ze uit Japan laten overvliegen. Best een grote man overigens, op de E3 een erg leuk interview mee gehad, maar ik had me hem anders voorgesteld.
Gewoon weer naar FFVII vragen, weet je zeer dat ie pissed off wordt
Dat mag wel. En even de groetjes doen aan Oscar Wildequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de Fransen lastigvallen, want het is een mooi land, maar die inwoners
Goed idee, kill the people, save the country. Frankrijk is wel tof! Jammer van de Fransen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Neutronenbom dan, zijn iig al die kutfransen dood.
En Alizee dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Neutronenbom dan, zijn iig al die kutfransen dood.
De zero's belden, ze willen hun foto terug.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er blijven nog genoeg neukbare vrouwen die er uit zien als 15 over.
Het gaat om het ideequote:Op vrijdag 4 november 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zero's belden, ze willen hun foto terug.
Happy happy joy joy?quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef CherryLips het volgende:
ooh als ik dat liedje over een uur nog in m'n kop heb ga ik je slaan.
Dan blijf ik bij happy happy joy joy.quote:
Ik ben geen homo's meer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie nog niet gegoogled heeft op "do a barrel roll" is homo's.
Toch maar eens een pc kopen die wat minder warmte produceert?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 november, in je t-shirtje met alles tegen elkaar open omdat het anders binnen te warm wordt achter de pc zitten
...Die de hele avond op pad zijn om voor jou snoep te verzamelen?quote:
Hij is nu al in de overgangquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een pc kopen die wat minder warmte produceert?
Nou de zon weg is komt ie aardig van pas anders!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een pc kopen die wat minder warmte produceert?
Wil je een abo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets bestellen op deze website maar ik kan nergens iets in een winkelwagentje ofzo plempenZelfbeschermende webwinkels
... en eis korting!quote:
Klinkt als een slechte horrorfilm.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
cosy, het licht in de trein gaat ineens uit
Sta je er nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Minder tof dat hij inmiddels al zo lang stil staat in Utrecht dat ik de bus wel ga missen.
Gelukkig staat de 3G-modem nog aan
Nee, inmiddels ben ik op mijn eindstation aangekomen. Maar de bus was 'm allang gevlogen natuurlijk, dus ik ben voor een uurtje de mcDonald's ingevluchtquote:
Erg hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, inmiddels ben ik op mijn eindstation aangekomen. Maar de bus was 'm allang gevlogen natuurlijk, dus ik ben voor een uurtje de mcDonald's ingevlucht
Milkshake erbij.quote:
Heerlijk! Die milkshake!quote:
En jou en een milkshake laten zitten. Dan moet er wel heel iets ergs aan de hand zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
Heerlijk! Die milkshake!
Ik had toen eens een afspraakje om er eentje te gaan drinken maar ging niet door
M'n eierstokken vragen zich af hoe het met minitally gaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk! Die milkshake!
Ik had toen eens een afspraakje om er eentje te gaan drinken maar ging niet door
Ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jou en een milkshake laten zitten. Dan moet er wel heel iets ergs aan de hand zijn geweest.
Dan is 't gewoon een domme sukkel. Sowieso omdat 'ie liegt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:51 schreef Tally het volgende:
Ik
Liet hem zitten. Kwam er achter dat hij loog
Vertel je eierstokken maar dat het onwijs goed gaat en ze een lekker ding is. Mama is supertrots!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
M'n eierstokken vragen zich af hoe het met minitally gaat
Zeggik.quote:
Foto's van het lekkere ding.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
Vertel je eierstokken maar dat het onwijs goed gaat en ze een lekker ding is. Mama is supertrots!
Hij vertelde me dat hij even oud was en dat hij vrijgezel was (wat mij geen reet uitmaakt want ging gewoon voor de gezelligheid) maar bleek 10 jaar ouder en getrouwd. Ik houd niet van liegen doe ik ookniet. O en hij ging niet voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 't gewoon een domme sukkel. Sowieso omdat 'ie liegt.
Moet ik nog vragen waarvoor wel en dan zeggen dat dat ook heel gezellig kan zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef Tally het volgende:
Hij vertelde me dat hij even oud was en dat hij vrijgezel was (wat mij geen reet uitmaakt want ging gewoon voor de gezelligheid) maar bleek 10 jaar ouder en getrouwd. Ik houd niet van liegen doe ik ookniet. O en hij ging niet voor de gezelligheid
Ik ben online met mn foontje dus die foto's komen laterquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto's van het lekkere ding.En ook van minilekkerding.
Dat hoef je nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik nog vragen waarvoor wel en dan zeggen dat dat ook heel gezellig kan zijn?
Dan kom ik wel wat later.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Tally het volgende:
Ik ben online met mn foontje dus die foto's komen later
Krijg ik niet te zien.quote:
Laat mij ff lekker drammen.quote:
Fijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel je eierstokken maar dat het onwijs goed gaat en ze een lekker ding is. Mama is supertrots!
OKquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben online met mn foontje dus die foto's komen later
PM even een mailadres. Heb vanmiddag in de tram wat foto's gemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fijn!
Mijn eierstokken zeggen dat ze ook nog even graag bewijs willen zien in de vorm van een recente foto
O dat mag hoor ben ik alleen niet gevoelig voorquote:
Wat een harteloos kreng ben je toch zo af en toe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef Tally het volgende:
O dat mag hoor ben ik alleen niet gevoelig voor
Dat hoor ik vaker! Samen met lomp, niet subtiel en hard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een harteloos kreng ben je toch zo af en toe.
Dat vind ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef Tally het volgende:
Dat hoor ik vaker! Samen met lomp, niet subtiel en hard.
Ach ik luister er niet naarquote:
quote:
No prob. Ik heb geduldquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:29 schreef Tally het volgende:
O en Missy sorry maar kon t niet plakken in 1 bericht. Rare iPhone.
Helaas, weer een man.quote:
Hai, milkshakeje doen?quote:
Homo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Guy outside, Girl inside en nieuw vlees ben ik niet eerder oud gerookt vlees
Het is Ang3l, niet AirwiN. Ik ben die met die voorliefde voor blond en grote borsten.quote:
Eigenlijk wel? Je twijfelt nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:40 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, Al had ik laats een date met een jongedame van 35 jaar jong
Neuh, Ben wel 95% homo dan blijft er nog 5% over en het is een aantrekkelijk dame karakter wijs gezienquote:
Je opties open houden! Goed zo!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
Neuh, Ben wel 95% homo dan blijft er nog 5% over en het is een aantrekkelijk dame karakter wijs gezien![]()
En ik sluit nooit iets uit![]()
Ow?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:48 schreef Tegan het volgende:
Je valt dan ook op karakter en niet op geslacht.
Nogal ja, Maar deze vrouw Bulgaarse/Italiaanse afkomst fijn karakter en kan er heerlijke gesprekken mee voerenquote:
Zeg nooit nee en sta altijd voor nieuwe dingen openquote:
Voorkeur gaat uit naar het mannelijke alleen vind ik daar niets in tot nu toe allemaal een grote flop geweest op een na danquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:48 schreef Tegan het volgende:
Je valt dan ook op karakter en niet op geslacht.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik val niet op piemels nee, maar om het karakter van degene met de piemel.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Och daar kan ik ook best op vallen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Meestal zie ik hem toch pas als ik al voor de persoon gevallen ben.
Je zegt het al: meestalquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Wat ouderwetsch!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop dat nooit mee te hoeven maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Dus ik mag je niet ff lekker swaffelen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat nooit mee te hoeven maken.
Voor een bedrag waarvan ik een leuk wedstrijdvliegtuig kan kopen mag je een hele hoop!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet ff lekker swaffelen?
Ja, dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ligt het aan mij of ziet die foto eruit alsof de stagiair een paar studiofoto's over een leuke achtergrond heeft gefotoshopt?
Wij wonen binnen enkele jaren aan een tropisch strandquote:
Amersfoort aan Zee!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wonen binnen enkele jaren aan een tropisch strand
Is dat serieus bedoeld of is mijn sarcasmedetector kapot?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Wat een eeeeeeeeeeeeenig jurkje van maxima![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eatrix__.html?p=17,1
Dat laatstequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat serieus bedoeld of is mijn sarcasmedetector kapot?
mag niet van fok en de volkskrantquote:
Is dat alles? Nice. Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
Hij staat hier gewoon en publique: http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
als je dat wil inzomen zodat je het ook echt kunt lezen moet je inloggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
Hij staat hier gewoon en publique: http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
Nee hoor. Dit is prima leesbaar. Dit is namelijk hetgeen wat achter die betaalmuur zit, alleen hebben ze het niet beveiligdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat wil inzomen zodat je het ook echt kunt lezen moet je inloggen
en ik weet mijn abbonummer natuurlijk niet
aah tof van jou en suf van hunquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is prima leesbaar. Dit is namelijk hetgeen wat achter die betaalmuur zit, alleen hebben ze het niet beveiligd
quote:Hij omschrijft Roodbol als 'een nuchtere Rotterdammer' die vindt dat 'iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil'.
ik was precies daar en wou komen zeurenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Whahahahahahaha, zal ik doorlezen of niet? Het wordt vast niet beter dan dit:
[..]
Dat kan niet, want:quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was precies daar en wou komen zeuren
alles moet kunnen op fok
yeah right
tijd voor een ingezonden brief naar de volkskrant? dat gaat me waarschijnlijk wel een levenslange ban op leveren
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Whahahahahahaha, zal ik doorlezen of niet? Het wordt vast niet beter dan dit:
[..]
Daar doen ze niet aan, volgens hetzelfde artikel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was precies daar en wou komen zeuren
alles moet kunnen op fok
yeah right
tijd voor een ingezonden brief naar de volkskrant? dat gaat me waarschijnlijk wel een levenslange ban op leveren
owja ik zal voor de zekerheid ook maar evenquote:
Centerparcs?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wonen binnen enkele jaren aan een tropisch strand
Hahaha, nou ja, ik vind dat gezeur over het regie hier altijd zo'n onzin. Als het je niet bevalt, dan blijf je toch weg? denk ik danquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja ik zal voor de zekerheid ook maar evenfok
nee even serieus
ik vind fok heel leuk, ik vind het hier gezellig en kom telkens terug (zegt genoeg lijkt me)
maar congo is vrijheid blijheid vergeleken bij het regime hier...
prima, ik ga er mee akoord maar dit is wel heel erg delusional
Wat een vreselijke smiley is dat zegquote:
En waar precies heb je last van dat 'regime'?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
nee even serieus
ik vind fok heel leuk, ik vind het hier gezellig en kom telkens terug (zegt genoeg lijkt me)
maar congo is vrijheid blijheid vergeleken bij het regime hier...
prima, ik ga er mee akoord maar dit is wel heel erg delusional
nee dat klopt ook wel! en zoals ik al zei ik ben hier, dus ik ga akkoord met die manier waarop ze dat hier allemaal regelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, nou ja, ik vind dat gezeur over het regie hier altijd zo'n onzin. Als het je niet bevalt, dan blijf je toch weg? denk ik dan
Die staat ook in onze smileymap.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar precies heb je last van dat 'regime'?
Het enige waar ik concreet last van heb, is dat er geen tieten meer gepost mogen worden. Ongemerkt deed ik dat toch best vaak.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zeg ik toch niet?
Alleen we lachen ook allemaal hard als Mugabe zegt dat alle Zimbabwanen kunnen doen en laten wat ze willen
same story
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een vreselijke smiley is dat zeg
Nergens. Iedere week een nieuw account moeten maken is op een gegeven moment ook gewoon routine.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar precies heb je last van dat 'regime'?
Broederlijk naast die Radioheadvideoclipsmiley.quote:
Is er geen posthiertietenalsjeeenonbedwingbarebehoeftehebtomtietentepostentopic in KPD?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige waar ik concreet last van heb, is dat er geen tieten meer gepost mogen worden. Ongemerkt deed ik dat toch best vaak.
Much betterquote:
Vast wel. Het vernuftige van mijn tietenposts was dat ze altijd een reactie waren op een totaal andere post. Dat mis je toch in zo'n opsomtopic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Is er geen posthiertietenalsjeeenonbedwingbarebehoeftehebtomtietentepostentopic in KPD?
nou hij word bijna papa tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Mag ik hier Justin Bieber dood wensen? Wat een knulletje is dat zeg
Is er geen posthiertietenalsjeeenonbedwingbarebehoeftehebtomtietenteposten-forum in de "mind, body & living" sectie?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er geen posthiertietenalsjeeenonbedwingbarebehoeftehebtomtietentepostentopic in KPD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |