Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!
Tilburg Net Buiten De Stad / West / University?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!
Niemand, maar misschien gaan Rhu, ik en CL volgende week woensdag iets eten. Oftewel: een 'vrate'quote:
Gezellig!quote:
Huwelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand, maar misschien gaan Rhu, ik en CL volgende week woensdag iets eten. Oftewel: een 'vrate' [ afbeelding ].
Waarom word ik niet uitgenodigd?quote:
Moet je nog een routebeschrijving? Welk gebouw moet je zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
Die Sushitent zit anders altijd vol? Of hebben we het beide over iets anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.
Op een steenworp afstand zit wel een toffe sushi-vreetschuur waar je ook als niet sushi-liefhebbber goed kan eten
CL gaat weer verhuizen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
Waarom word ik niet uitgenodigd?Stom Tilburgkliekje!
Oh, drie haltes die vervallen door werkzaamheden drie weken. Noes. Dan ben je wel screwed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Noes. De bus nam een extreem toeristische route en ik weet niet waarom. Hopen dat mijn halte ook nog langskomt!
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.quote:
En in Utrecht zijn Hoog Catharijne en andere fraaie bezienswaardigheden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.
ik ookquote:
Goede keuze wel. Veilige afstand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.
Van 5 tot 7quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
laten we daar dan maar op houden
CL moet tot hoe laat naar school?
Utrecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede keuze wel. Veilige afstand.
nou woensdag 9 november om half 8 danquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van 5 tot 7cursus creatief schrijven. Ben alleen even de naam van het gebouw vergeten, moment.
Je moet op het perron zien te komen niet aan de kant van het huisjequote:
Vroeger, toen we dat gewoon via Google Maps ff opzochten. Ow wacht...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Dankjewel
Even bookmarken op m'n telefoon
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen we dat gewoon via Google Maps ff opzochten. Ow wacht...
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag niet heh!
T'tje!quote:
Gaan jullie dan vieze dingen doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag niet heh!
Goed. Moe, maar goed. Het was een leuke dag at work vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |