Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!
Tilburg Net Buiten De Stad / West / University?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, ik zeg slechts dat je niet spoort!
Niemand, maar misschien gaan Rhu, ik en CL volgende week woensdag iets eten. Oftewel: een 'vrate'quote:
Gezellig!quote:
Huwelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand, maar misschien gaan Rhu, ik en CL volgende week woensdag iets eten. Oftewel: een 'vrate' [ afbeelding ].
Waarom word ik niet uitgenodigd?quote:
Moet je nog een routebeschrijving? Welk gebouw moet je zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
Die Sushitent zit anders altijd vol? Of hebben we het beide over iets anders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.
Op een steenworp afstand zit wel een toffe sushi-vreetschuur waar je ook als niet sushi-liefhebbber goed kan eten
CL gaat weer verhuizen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
Waarom word ik niet uitgenodigd?Stom Tilburgkliekje!
Oh, drie haltes die vervallen door werkzaamheden drie weken. Noes. Dan ben je wel screwed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Noes. De bus nam een extreem toeristische route en ik weet niet waarom. Hopen dat mijn halte ook nog langskomt!
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.quote:
En in Utrecht zijn Hoog Catharijne en andere fraaie bezienswaardigheden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.
ik ookquote:
Goede keuze wel. Veilige afstand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Vast niet buiten Utrecht, want daar woont familie en vrienden.
Van 5 tot 7quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
laten we daar dan maar op houden
CL moet tot hoe laat naar school?
Utrecht!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede keuze wel. Veilige afstand.
nou woensdag 9 november om half 8 danquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van 5 tot 7cursus creatief schrijven. Ben alleen even de naam van het gebouw vergeten, moment.
Je moet op het perron zien te komen niet aan de kant van het huisjequote:
Vroeger, toen we dat gewoon via Google Maps ff opzochten. Ow wacht...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Dankjewel
Even bookmarken op m'n telefoon
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen we dat gewoon via Google Maps ff opzochten. Ow wacht...
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag niet heh!
T'tje!quote:
Gaan jullie dan vieze dingen doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag niet heh!
Goed. Moe, maar goed. Het was een leuke dag at work vandaagquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Moe, maar goed. Het was een leuke dag at work vandaag. Het is grappig hoe intensief samenwerken met iemand die je niet zo mag je zo van mening kan doen veranderen over die persoon
. Plus, gister was echt een stomme dag door een voorval at work, dus deze voelde extra lekker.
Morgen nog een dubbele dienst en dan vier hele dagen weekend.
Samenvatting: Het gaat lekker.
En hoe is het met u?
Waar was je druk mee?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi!
Hier alles prima. Druk dagje achter de rug, dus nu ff bijkomen nog voor het slapengaan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
En gisteren kwam mama onverwachts langs en toen hadden we voor het eerst dat ik me kan herinneren een gesprek van meer dan een uur zonder ruzie. Helaas ging ze wel weer met ruzie weg
.
Afspraken, van 8 uur tot 6 uur. Zonder pauzes tussendoor.quote:
En je bammetjes danquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afspraken, van 8 uur tot 6 uur. Zonder pauzes tussendoor.
Tijdens overleg no. 3 opgesmikkeld.quote:
Tja, wat doe je er aan?quote:
Die mogelijkheid is er helaas niet altijd.quote:
Ehm, volgende week donderdag. Dan heb ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag plannenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er helaas niet altijd.
Wanneer spreken wij es af?
Nice, heb ik nog ruim een week om te genieten van de voorpret.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:28 schreef Tegan het volgende:
Ehm, volgende week donderdag. Dan heb ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag plannen.
quote:
Ik dacht dat je wel me ging doen met voorpretten.quote:
Dan is het goed. Ga ik alvast nadenken over wat je aan moet doen.quote:
E-mail met alle eisen is nu onderweg!quote:
Ik heb zo het idee dat mijn e-mail veel langer zal zijn dan die van jou!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
E-mail met alle eisen is nu onderweg!
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb zo het idee dat mijn e-mail veel langer zal zijn dan die van jou!
Zeker!quote:Op woensdag 2 november 2011 00:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Net Into The Wild gezien gewoon thuis. Inspirerend!
Ik heb de film op DVD. En ik heb het boek ook. Ik overleef het wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Pro-tip: Geen onbekende plantjes eten!
Dat levert vast een leuke film op.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou binnen twee dagen dood zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |