oeh echt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:59 schreef Pheno het volgende:
Gewoon terug gaan? @CL: Een laptop die na anderhalf jaar kloot valt gewoon onder de wettelijke twee jaar?
@Rhu En in Nederland is het zelfs meer, want dan gaat het om de deugdelijkheid van een product. Een laptop die na twee jaar dus gaat kloten met vanzelf uitschakelen vind ik toch erg onder ondeugdelijk vallen
http://www.consuwijzer.nl(...)n_deugdelijk_productquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh echt?
dan ga ik daar maar eens achter aan
Vroegah heette dat gewoon Tilburg West en die benaming klopte al voor geen meter (eerder Tilburg Net buiten het Centrum) maar dat ze het University genoemd hebben vind ik ook een faal. Het is echt niet zo dat je op de campus stopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met de treinAls het goed is moet ik uitstappen op Tilburg University en dan is het nog een paar minuten lopen.
ik wist niet eens dat het geen west meer wasquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroegah heette dat gewoon Tilburg West en die benaming klopte al voor geen meter (eerder Tilburg Net buiten het Centrum) maar dat ze het University genoemd hebben vind ik ook een faal. Het is echt niet zo dat je op de campus stopt.
Zie dat Google maps er 11 minuten voor geeft om het te lopen, ik zou zeker als je niet weet waar je precies moet zijn gewoon een half uur pakken
pas mn 2e!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Rhu heeft weer een laptop gesloopt!
Laptops
Ben morgen waarschijnlijk bekaf na mijn werk en andere verplichtingen, dan ben ik heul niet gezelligquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat het geen west meer was
maar frietjes met CL anders morgen?
zo vaak komt de liefde van je leven niet hier hoor!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben morgen waarschijnlijk bekaf na mijn werk en andere verplichtingen, dan ben ik heul niet gezellig
doe gvd even je best manquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben morgen waarschijnlijk bekaf na mijn werk en andere verplichtingen, dan ben ik heul niet gezellig
Nou ja, het zijn vijf lessen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo vaak komt de liefde van je leven niet hier hoor!
ow volgende week dan?quote:
daarom, dan heb je hongerquote:
ik heb tot 8 uurquote:
ja okequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 7 uur is de frietboetiek wel al lang dicht trouwens Rhu!
Oja, ik begon dan soms om 9 uurquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb tot 8 uur
maar ik begin ook pas 's middags
en er is een eet pauze
maar het eten daar is zo smerig (maar ik eet wel wat hoor, anders red je het niet tot 8 uur)
Wat is dat nou weer voor waardeloze vreetschuurquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om 7 uur is de frietboetiek wel al lang dicht trouwens Rhu!
het is heel erg exclusiefquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor waardeloze vreetschuur
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor waardeloze vreetschuur
Ja die is lekker! en ik eet geen sushi!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje die in de winkelstraat zit en altijd sluit als de winkels dat ook doen. Eeuwig zonde eigenlijk.
Op een steenworp afstand zit wel een toffe sushi-vreetschuur waar je ook als niet sushi-liefhebbber goed kan eten
Bedenk me net dat jij daar als vega volgens mij niet echt uit de voeten kan, of wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja die is lekker! en ik eet geen sushi!
vind ik ook goed hoor
maar dan moeten jullie wel ff zeggen wanneer
Jawel hoor! ik ga daar graag heenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedenk me net dat jij daar als vega volgens mij niet echt uit de voeten kan, of wel?
We hebben het toch wel over dezelfde he? De "Koi"? Ik zie het wel zittenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel hoor! ik ga daar graag heen
ze hebben noodles en gefrituurde zooi
Ik moet al helemaal geen vis maar ik kan er ook helemaal los gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou ook niet zo van vis hoor maar als Rhu er los kan gaan, lukt het mij ook wel
ja koiquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over dezelfde he? De "Koi"? Ik zie het wel zitten
ik had al hongerquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Menukaart: http://www.sushi-koi.nl/gfx/menukaart_eng.pdf
ik ookquote:
Tapas en Indonesisch ben ik niet van. Is het in Havanna ook goed eten? Nog nooit geweest (om te eten dan).quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja koi
maar als CL ook niet van vis houdt kunnen we ook ergens anders heen?
havanna? langeboom? gember en sereh (Indonesisch)? tapas?
waar houden jullie van?
en dan morgen of volgende week?
of niet?
Hell yeah, ik kan het al bijna proeven.quote:
Ik kan echt alleen morgen of volgende week woensdagquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tapas en Indonesisch ben ik niet van. Is het in Havanna ook goed eten? Nog nooit geweest (om te eten dan).
Ik ben voornamelijk van de niet al te exotische zooi en veel vlees![]()
En als we het over data gaan hebben zou 23 nov mij heel goed uitkomen. Morgen wordt 'm niet iig.
Dan hebben we dus alleen nog volgende week woensdagquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen morgen of volgende week woensdag
anders heb ik namelijk college
of jullie moeten wachten tot na 8 uur om te eten maar dat is ook zoiets
havanna vind ik lekker maar ik ben dan juist wel van de exotisch en weinig vlees haha
http://www.havana-tilburg.nl/paginas/hoofdgerechten.htm
Wat vinden de dames van Langenboom als we toch aan het spammen zijn: http://www.langeboom.nl/ ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
kies jij dan anders maar Grrrrrrr? jij klinkt als de meest kieskeurige eter
prima hoor! bediening is wel sloom maar dat is overal tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat vinden de dames van Langenboom als we toch aan het spammen zijn: http://www.langeboom.nl/ ?
Zie ik eigenlijk ook wel zitten
Nou, prima voor ons dan dus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
prima hoor! bediening is wel sloom maar dat is overal tegenwoordig
lekkere burgers
veel te groot voor een normaal mens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |