Nee ok, de rest van de bevolking moet wel gewoon blijven werkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Behalve alle nadelen die maar te bedenken zijn in een kapitalistische maatschappij, heeft het alleen maar voordelen ja.
Je voelt je een stuk nuttiger als je wel werk hebt, zelfs al zit je de hele dag te FOK!ken. Geloof me.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Behalve financieel gezien zie ik alleen voordelen.
Het is pas leuk als er niemand werkt, anders wordt het zo saai.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ok, de rest van de bevolking moet wel gewoon blijven werken. Anders is het idd nadelig.
dat inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Je voelt je een stuk nuttiger als je wel werk hebt, zelfs al zit je de hele dag te FOK!ken. Geloof me.
"Misschien rond 14:00 een uurtje, eerst nog even verder slapen."quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat inderdaad
maar ik zou er toch ook wel voor tekenen als het meer op basis was van 'zal ik vandaag gaan?'
Preciesquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
"Misschien rond 14:00 een uurtje, eerst nog even verder slapen."
Die hangt zeker nog rond op dat voetbalforum?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
Nu Plaatje nog terug en we zijn weer compleet
Daar is hij eigenaar van tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangt zeker nog rond op dat voetbalforum?
Waarom is je collega er trouwens van overtuigd dat Rocksmith in 2012 naar europa komt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangt zeker nog rond op dat voetbalforum?
Wij zijn niet goed genoeg meerquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is hij eigenaar van tegenwoordig
Google?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, wie studeert/studeerde hier aan Tilburg University en kan me een routebeschrijving geven?
Nee, met de treinquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat ga je doen?
Je komt dan bijna langs mijn huis denk ik
Volgens mij staat het goed aangegeven met borden ook hoor CL (niet op de snelweg maar op de provinciale weg wel geloof ik)
je komt met de auto vanaf utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |