Wat ouderwetsch!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Meestal zie ik hem toch pas als ik al voor de persoon gevallen ben.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik val niet op piemels nee, maar om het karakter van degene met de piemel.
Ik hoop dat nooit mee te hoeven maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Meestal zie ik hem toch pas als ik al voor de persoon gevallen ben.
Dus ik mag je niet ff lekker swaffelen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat nooit mee te hoeven maken.
Voor een bedrag waarvan ik een leuk wedstrijdvliegtuig kan kopen mag je een hele hoop!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus ik mag je niet ff lekker swaffelen?
Ja, dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ligt het aan mij of ziet die foto eruit alsof de stagiair een paar studiofoto's over een leuke achtergrond heeft gefotoshopt?
Wij wonen binnen enkele jaren aan een tropisch strandquote:
Amersfoort aan Zee!quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wonen binnen enkele jaren aan een tropisch strand
Is dat serieus bedoeld of is mijn sarcasmedetector kapot?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Wat een eeeeeeeeeeeeenig jurkje van maxima![]()
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eatrix__.html?p=17,1
Dat laatstequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat serieus bedoeld of is mijn sarcasmedetector kapot?
mag niet van fok en de volkskrantquote:
Is dat alles? Nice. Thanks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
Hij staat hier gewoon en publique: http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
als je dat wil inzomen zodat je het ook echt kunt lezen moet je inloggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
Hij staat hier gewoon en publique: http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
Nee hoor. Dit is prima leesbaar. Dit is namelijk hetgeen wat achter die betaalmuur zit, alleen hebben ze het niet beveiligdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat wil inzomen zodat je het ook echt kunt lezen moet je inloggen
en ik weet mijn abbonummer natuurlijk niet
aah tof van jou en suf van hunquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is prima leesbaar. Dit is namelijk hetgeen wat achter die betaalmuur zit, alleen hebben ze het niet beveiligd
quote:Hij omschrijft Roodbol als 'een nuchtere Rotterdammer' die vindt dat 'iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil'.
ik was precies daar en wou komen zeurenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Whahahahahahaha, zal ik doorlezen of niet? Het wordt vast niet beter dan dit:
[..]
Dat kan niet, want:quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was precies daar en wou komen zeuren
alles moet kunnen op fok
yeah right
tijd voor een ingezonden brief naar de volkskrant? dat gaat me waarschijnlijk wel een levenslange ban op leveren
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Whahahahahahaha, zal ik doorlezen of niet? Het wordt vast niet beter dan dit:
[..]
Daar doen ze niet aan, volgens hetzelfde artikel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was precies daar en wou komen zeuren
alles moet kunnen op fok
yeah right
tijd voor een ingezonden brief naar de volkskrant? dat gaat me waarschijnlijk wel een levenslange ban op leveren
owja ik zal voor de zekerheid ook maar evenquote:
Centerparcs?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij wonen binnen enkele jaren aan een tropisch strand
Hahaha, nou ja, ik vind dat gezeur over het regie hier altijd zo'n onzin. Als het je niet bevalt, dan blijf je toch weg? denk ik danquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja ik zal voor de zekerheid ook maar evenfok
nee even serieus
ik vind fok heel leuk, ik vind het hier gezellig en kom telkens terug (zegt genoeg lijkt me)
maar congo is vrijheid blijheid vergeleken bij het regime hier...
prima, ik ga er mee akoord maar dit is wel heel erg delusional
Wat een vreselijke smiley is dat zegquote:
En waar precies heb je last van dat 'regime'?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
nee even serieus
ik vind fok heel leuk, ik vind het hier gezellig en kom telkens terug (zegt genoeg lijkt me)
maar congo is vrijheid blijheid vergeleken bij het regime hier...
prima, ik ga er mee akoord maar dit is wel heel erg delusional
nee dat klopt ook wel! en zoals ik al zei ik ben hier, dus ik ga akkoord met die manier waarop ze dat hier allemaal regelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, nou ja, ik vind dat gezeur over het regie hier altijd zo'n onzin. Als het je niet bevalt, dan blijf je toch weg? denk ik dan
Die staat ook in onze smileymap.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar precies heb je last van dat 'regime'?
Het enige waar ik concreet last van heb, is dat er geen tieten meer gepost mogen worden. Ongemerkt deed ik dat toch best vaak.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Dat zeg ik toch niet?
Alleen we lachen ook allemaal hard als Mugabe zegt dat alle Zimbabwanen kunnen doen en laten wat ze willen
same story
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een vreselijke smiley is dat zeg
Nergens. Iedere week een nieuw account moeten maken is op een gegeven moment ook gewoon routine.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar precies heb je last van dat 'regime'?
Broederlijk naast die Radioheadvideoclipsmiley.quote:
Is er geen posthiertietenalsjeeenonbedwingbarebehoeftehebtomtietentepostentopic in KPD?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige waar ik concreet last van heb, is dat er geen tieten meer gepost mogen worden. Ongemerkt deed ik dat toch best vaak.
Much betterquote:
Vast wel. Het vernuftige van mijn tietenposts was dat ze altijd een reactie waren op een totaal andere post. Dat mis je toch in zo'n opsomtopic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Is er geen posthiertietenalsjeeenonbedwingbarebehoeftehebtomtietentepostentopic in KPD?
nou hij word bijna papa tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Mag ik hier Justin Bieber dood wensen? Wat een knulletje is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |