Heb het altijd al eens met een tweeling willen doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
En jij hebt je handen vol aan één zo'n exemplaar hoor
Ik sla over. Teveel schijnheilige Gristenen de laatste dagen op de TV gezien die over Mauro de barmhartigheid zelve proberen voor te wenden, maar het joch het liefst zo snel mogelijk het land uit willen zien gaan om hun coalitie met de PVV te redden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:04 schreef borisz het volgende:
Maar even de Zwarte Kousen aan doen. Kees vd Staaij te gast bij PenW.
Politiek hèquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
Ik sla over. Teveel schijnheilige Gristenen de laatste dagen op de TV gezien die over Mauro de barmhartigheid zelve proberen voor te wenden, maar het joch het liefst zo snel mogelijk het land uit willen zien gaan om hun coalitie met de PVV te redden.
Ederveen gaat de SGP helpen. Creatief met Urk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik sla over. Teveel schijnheilige Gristenen de laatste dagen op de TV gezien die over Mauro de barmhartigheid zelve proberen voor te wenden, maar het joch het liefst zo snel mogelijk het land uit willen zien gaan om hun coalitie met de PVV te redden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ederveen gaat de SGP helpen. Creatief met Urk.
Allerzielen? nee Allerheiligenquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
gedanst in de hoop moe te worden..misluktmorgen om 8 uur eruit en denk dat ik om 3 uur vannacht in slaap val. om 9 uur speeddate bij UWV (alle uzb's zijn daar, ik verwacht niks want ken en volg ze allemaal al), dan bij ouders lunchen en op Miya passen. 's Avonds ga ik naar de kerk
oh tis niks aanquote:
Van in bed gaan liggen wordt je echt niet moe, daarvoor zijn andere activiteiten nodig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben maar in bed gaan liggen in de hoop moe te worden..
Als je zo rot slaapt, ga dan eens met de huisarts praten ipv hier elke nacht komen klagen? Lijkt me iets effectiever.quote:Op dinsdag 1 november 2011 05:43 schreef FutureFairytale het volgende:
au, mn maag steekt al een uur als een gek. alsof ik 10 mesjes heb ingeslikt.. au
gaat t lekker? de nachten komt omdat ik mn tijden heb verlegd als je normaal leest. had alleen vannacht steek maar dat is gelukkig gezakt. douchen en naar t uwvquote:Op dinsdag 1 november 2011 06:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je zo rot slaapt, ga dan eens met de huisarts praten ipv hier elke nacht komen klagen? Lijkt me iets effectiever.
idd vroeg Sarabi. veel sterkte vandaagquote:Op dinsdag 1 november 2011 06:56 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Veel te vroeg op om naar een begrafenis aan de andere kant van het land te kunnen gaan
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat t lekker? de nachten komt omdat ik mn tijden heb verlegd als je normaal leest. had alleen vannacht steek maar gelukkig gezakt. douchen en naar t uwv.
Sterkte, babequote:Op dinsdag 1 november 2011 06:56 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Veel te vroeg op om naar een begrafenis aan de andere kant van het land te kunnen gaan
P, dat is een moderne managementoplossingquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
P, dat is een moderne managementoplossing
jezus heb je weer zin om te mopperen? als je mijn posts normaal had gelezen had je geweten dat sinds ik niet meer werk ik geweldig slaap dus t probleem lag bij mn werk. en daardoor kwam t tijden verleggen maar dat is geen probleem. en nu hou ik op want conclusies trekken zonder mij te volgen hou ik niet van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die nachten komen niet van het tijden verleggen. Je klaagt daar al veel langer over. Ook toen je nog werkte. Zoek eens geen excuses maar doe er wat aan als je het niet prettig vind.
Joh. Stop eens met klagen en doe er wat aan!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb last van zomertijd btw.. ik kon uitslapen vandaag, maar dat is dus jammerlijk mislukt
Ik volg elke post hier! Dat zou je toch inmiddels wel moeten weten? Ik heb echt geen zin om de afgelopen tijd terug te gaan lopen kijken maar als k dat zou doen zou ik een overvloed aan posts hebben waarin je meldt dat je slecht slaapt......quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus heb je weer zin om te mopperen? als je mijn posts normaal had gelezen had je geweten dat sinds ik niet meer werk ik geweldig slaap dus t probleem lag bij mn werk. en daardoor kwam t tijden verleggen maar dat is geen probleem. en nu hou ik op want conclusies trekken zonder mij te volgen hou ik niet van.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh. Stop eens met klagen en doe er wat aan!
Ik heb uitgeslapen! Wel op karakter, want vaak wakker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb last van zomertijd btw.. ik kon uitslapen vandaag, maar dat is dus jammerlijk mislukt
Sinds de Wintertijd slaap ik weer een stuk beterquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Uitslapen en om 9 uur al postenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen! Wel op karakter, want vaak wakker.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Sinds de Wintertijd slaap ik weer een stuk beter.
En ze mogen de zomertijd wat mij betreft ook gewoon weer afschaffen. Raar gedoe
Prachtig ja!quote:
Nou, dat is niet fraai zeg. Beetje zoals hoesten met gekneusde ribben. Maar flink inslaan in de hoestprikkeldempende zooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef krakkemieke het volgende:
Prachtig ja!
En ik ben dus zo gammel omdat ik verkouden word. Nu maar hopen dat het niezen en hoesten beperkt blijft.
het zal vast goed bedoeld zijn, komt er alleen zo raar uit. ik blijf verder graag blij en positief zoals ik (nu) ben dus heb t er niet meer over. straks naar mn nichtje!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
FFT, mannen houden van praktische situaties. Dus als er een probleem is (en als iemand klaagt dan is er blijkbaar een probleem) dan zoeken ze naar een praktische oplossing voor dat probleem. In dit geval het advies om naar een arts te gaan. Allemaal goed bedoelt hoor!
Nu rest de vraag waarom mannen op vrouwen vallenmaar is het heel begrijpelijk dat ze geen snars van vrouwen snappen
vanochtend op de fiets was t al niet koud en weinig wind, heerlijk ja!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen!
sterkte vandaag Sarabi.
Wat een mooie dag idd he?Echt deze herfstdagen zijn zo heerlijk!
dat denk ik haast niet, tis toch best vochtig ook al merk je t niet. mijn was droogde iig niet buiten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zelfs de was gedeeltelijk buiten opgehangen; ben benieuwd of het goed droog wordt.
moet dat dan? Begrijpen is highly overrated hoor, ermee om kunnen gaan, daar gaat het omquote:
Hoe eerder je bent hoe gemotiveerder je lijktquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:
shiiit haha, blijkt dat ik hier ook om half 11 mocht komen ipv 9 uur
nou vertel dat de mevrouw aan de receptie ajb.. jemig, wat n stuk chagrijn was datquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe eerder je bent hoe gemotiveerder je lijkt
jij vind iedereen chagrijnig vandaag lijkt t welquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou vertel dat de mevrouw aan de receptie ajb.. jemig, wat n stuk chagrijn was dat
Zelfreflectiequote:Op dinsdag 1 november 2011 09:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij vind iedereen chagrijnig vandaag lijkt t wel
ja idd pffquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij vind iedereen chagrijnig vandaag lijkt t wel
Tip van flip: met een fok abonnement, kan je mensen op ignore zetten waardoor je die overvloed aan posts niet ziet, en ook het geklaag niet meekrijgtquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik volg elke post hier! Dat zou je toch inmiddels wel moeten weten? Ik heb echt geen zin om de afgelopen tijd terug te gaan lopen kijken maar als k dat zou doen zou ik een overvloed aan posts hebben waarin je meldt dat je slecht slaapt......
(zoals Sun dus al meldt!)
En nu ben ik dat geklaag van je weer zat dus
klinkt me erg bekendquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:14 schreef TAV74 het volgende:
Lekker dit, ik heb nog stapels werk te doen en redelijk wat tijd in mijn agenda, maar voor zo ongeveer alle klussen zit ik te wachten op input voor ik verder kan waardoor ik het eigenlijk heel rustig heb
Gelukkig is het wel mooi weer, dus ik ga voor de verandering eens lekker een half uurtje pauze nemen straks![]()
DE? jij weet vast wel wat lekkersquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Croli het volgende:
Dag lieve kookmensen!
Komend weekend heb ik weer een bijeenkomst met mn kookclubje. Het is deze keer mijn beurt om te koken.
Het hoofd en nagerecht zitten nagenoeg in elkaar (bereiding van een goede maar snelle rode-wijnsaus is zeer welkom) ik zit alleen nog te dubben met het voorgerecht.
Ik wilde setje van 2 of 3 amuses met kip maken.... Hebben jullie tips voor lekker kip-amuses?
Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen isquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:54 schreef Croli het volgende:
Dag lieve kookmensen!
Komend weekend heb ik weer een bijeenkomst met mn kookclubje. Het is deze keer mijn beurt om te koken.
Het hoofd en nagerecht zitten nagenoeg in elkaar (bereiding van een goede maar snelle rode-wijnsaus is zeer welkom) ik zit alleen nog te dubben met het voorgerecht.
Ik wilde setje van 2 of 3 amuses met kip maken.... Hebben jullie tips voor lekker kip-amuses?
Klinkt goed, lekker apart om te serverenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen is
is toch hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet cola kip maken. Nu zeg je van. What the hell. Maar kreeg het recept pas van een vriendinnetje en die had het weer van haar aziatische omatje. Je kip gaat niet naar cola smaken maar krijgt wel superlekker zoete nasmaak die lastig thuis te brengen is
ah zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Croli het volgende:
Daar kun je dan vast wel een paar kleine stukjes van serveren als amuse... dus recept???
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nu rest de vraag waarom mannen op vrouwen vallen![]()
Dat heb ik gemerkt met fietsen ja. Blij dat ik schone kleding bij me had vandaag!quote:
Ik zou het bijna gaan overwegenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tip van flip: met een fok abonnement, kan je mensen op ignore zetten waardoor je die overvloed aan posts niet ziet, en ook het geklaag niet meekrijgt
minisalade met blokjes gerookte kip (bleekselderij, walnoot, komkommer, aanmaken met een mayo-youghurtdressing bijv.), minispiesje gegrilde kip (op een glaasje waarin pindasaus zit bijv.) enneh... nja nu is mijn inspiratie op vrees ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..
Nog meer kip amuse tips?
Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
Nog meer kip amuse tips?
Blokjes kip met een reepje spek erom en dan even aanbakken? Mini-kip-spiesjes met teriyaki-saus achtig iets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
Nog meer kip amuse tips?
Gaat prima gewoon met kip los hoor doen we ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
Nog meer kip amuse tips?
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
Nog meer kip amuse tips?
Heus wel, maar t moest een uur ofzo opstaan, is met kipblokjes dan minder geschikt lijkt mij...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui.
Het is zonder kip, maar een absolute aanrader: de wortelsoep uit het fok! kookboek!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik
dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...
Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik
dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...
Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Ik was lekker eerst!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Lauwwarme wortelsoep
sowieso kan soep altijd wel vooraf, maakt niet uit welke. al is het een simpel uien- of tomatensoepje (met een dotje creme fraiche)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:37 schreef Croli het volgende:
Misschien bedenk ik straks thuis wel weer heel wat andersIk weet t allemaal nog niet
Maar wel superbedankt voor de tips hoor, klinkt erg goed allemaal.
Kan de cola-kip natuurlijk ook volgende keer als hoofdgerecht maken!! dan istie zoals die hoort
sjeesis, het is november!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkigquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, een tas vol buitenspeelgoed gekocht. Ze kunnen straks in december naar hartenlust tennissen, diabolo'en, hoepelen, elastieken, pukkelballen en er zijn pionnetjes
En dat in mijn vrije dagenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden
Zal wel moeten vanmiddag en morgenochtend, want het blauwe Puntje gaat voor een beurt en APK-keuring vanmiddag naar de garage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat in mijn vrije dagenScootmobiel hereeeeeeeee we come
wordt ie al 2? wat gaat het snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkig
Ik zat al te denken aan een eenmalig abbo op de Pippo bijv. of zo'n grappig loopfietsje voor buiten of een slee
heerlijk, zo'n skoetertquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook
kouder? ben je gekquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is het mooi buitenzou van mij wel iets kouder mogen inmiddels, ben het gezweet wel een keer zat nu
maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook
kaas blijft langer goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend!
En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek!
Dat is nog maar de vraag. Knoflookkaas!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kaas blijft langer goed
leuk Krak!
haha van het weekend op dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Knoflookkaas!
Het is novemberquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kouder? ben je gek
prachtig nazomerweer!
Het beloofde een koude nare kille winter te worruh dus geniet er nou maar van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is novembernazomer mag tot medio oktober duren, dan mag het van mij echt wel iets kouder worden..
Tnxx merk ook wel door de niet aflatende stress en het harde werken dat ik wat chronisch-achtig moe begin te worden. Volgende week lekker weekje bijkomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
Je hebt het verdiend!
En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek!
De pijn zit nu vooral van binnen. Daar zitten ook hechtingen natuurlijk. Het trekt en steekt behoorlijk. En ik ben net zo gammel als meteen na de operatie, maar da's de verkoudheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het beloofde een koude nare kille winter te worruh dus geniet er nou maar van.
Niet zo klagen ja
[..]
Tnxx merk ook wel door de niet aflatende stress en het harde werken dat ik wat chronisch-achtig moe begin te worden. Volgende week lekker weekje bijkomen
En wat leuk die kaas!! Heb je meer aan dan bloemen
Hoe is het met de pijn & last?
Ja, komt wel goed met versterkende middelen als kaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ja daar kan je flink gammelig van zijn
Rest moet helen, komt goed!
pff het kan nog lang zat koud blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is novembernazomer mag tot medio oktober duren, dan mag het van mij echt wel iets kouder worden..
knoflook werkt helendquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed met versterkende middelen als kaas.
Dat lukt dus niet als het zo warm isquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga straks een wandelingetje buiten maken met de kinderwagen. even een frisse neus halen
ik zal vast niet zwetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet als het zo warm is![]()
geef ze allemaal een kopie van het boekquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Ben bezig om het hele aussie verhaal beknopt op te schrijven om het in goede volgorde kort te vertellen bij de Mot. Maar dat valt nog niet mee zeg
haha het moet niet commercieel worden natuurlijk, die grapjes heb ik zondag al met willem gemaakt jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geef ze allemaal een kopie van het boek
kun je het verhaal vertellen zonder emotioneel te worden denk je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha het moet niet commercieel worden natuurlijk, die grapjes heb ik zondag al met willem gemaakt ja
Er was de eerste keer ook al zo'n gast compleet met diashow en verkooppraatjes... niet leuk juist als je het in die intieme setting wilt houden.
Voor een commercieele lezing moeten ze echt ergens anders zijn
Ja hoor, op mn werk vragen ze er ook wel regelmatig naar en dat gaat ook goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je het verhaal vertellen zonder emotioneel te worden denk je?
Ja, hier kwam vandaag ook een doosje.. fijn, hoeft Tav zich niet te vervelen aangezien ik zo weg moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Mijn NAS van Ibood is binnen. Nu maar eens installeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, op mn werk vragen ze er ook wel regelmatig naar en dat gaat ook goed.
Heb het intussen wel verwerkt en ben er aan gewend dat ie daar woont. Het scheelt ook heel veel dat ie af en toe schrijft.
hij zat je gewoon uit te lachen hehequote:Zat net te cammen met Babi J. heb ik zo'n roltoeter waarop ik blaas, hij ligt in een deuk
Maar nu heeft ie de compu uitgezet geloof ik
Ja, het is zo grappig dat cammenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]en idd fijn dat er nog contact is, zo af en toe.
[..]
hij zat je gewoon uit te lachen hehe
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand wat van snapte?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Mijn NAS van Ibood is binnen. Nu maar eens installeren.
zelfs ik kan er wat mee dus dat zal nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand wat van snapte?
Ging toch toen om de mediaspeler?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand wat van snapte?
aaw dat is zo lief!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is zo grappig dat cammen
Hier krijg ik een handkusje als ik (met zuunig mondje) een kusje geef
Hoe ging het oppassen op Babi M?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand Golfer & Bluezz niets wat van snapten?
Awww.quote:Kamer wijst verblijfsvergun- ning Mauro af
Laatste update: 1 november 2011 15:58
info
AMSTERDAM - Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft dinsdag twee moties vanuit de oppositie verworpen die vroegen de jonge Angolees Mauro Manuel een verblijfsvergunning te geven.
Nope tis een feestdag hier (Alerheiligen he? Tis hier een Katholiek land) dus er is collectieve sluitingsdagquote:
dat t bij jullie n feestdag is, is hier goed te merken jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nope tis een feestdag hier (Alerheiligen he? Tis hier een Katholiek land) dus er is collectieve sluitingsdag
wat een mooi, sociaal en beschaafd land zijn we tochquote:
veel tequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat een mooi, sociaal en beschaafd land zijn we toch
Ik zou nooit meer zonder die van mij willenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Zo. Toch ideaal zo'n scooter. Auto alvast naar garage in Haarlem voor beurt van morgen en APK gebracht. B.achter mij aan op de scooter en samen (twee ouwe lijken) weer terug op de scooter naar huis gesjeesd.
Eh heb jij een kindermaatje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
http://www.sjoez.nl/produ(...)utm_campaign=beslist
kVond dat nog wel een paar laarsjes mocht...
Alleen waren ze in de winkel duurder
quote:
Ja he superquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer zonder die van mij willenReistijd naar paard, normale verkeersomstandigheden per auto: 40 minuten. OV: 35. Fiets: 30. Scooter: met zn 2e iets meer dan 15, in mn eentje, record, 12 minuten.
De link verwees naar kinderschoentjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef AnneX het volgende:
Teruggelezen: Sarabi erg vroeg op voor ver weg .
FFT en Blz vermaken zich met peuters.
Blz en g. noemen het nu een scootmobiel![]()
Krakke heeft wel wat met kaas - van de boerderie
En Tav en Borisz hebben nieuw speelgoed.
Nee, geen kindermaat schoenen, tenminste meestal 39 ? Is dat een kindermaat.
Bijna geen kleur te koop óf té hoge hak.
Vorig jaar moest ik in de spits reizen op CS Utrecht.
Men, iedereen droeg zwart en donkerbruin en grijs!
En dan die deinende zwarte massa die door de hal zich voortbeweegt.
Somber gezicht.![]()
Mijn witte skijack hangt al aan de kapstok.
Reden waarom ik mijn infrastructuur heb aangelegdquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef borisz het volgende:
Mijn Sonos & NAS zijn nu ook vriendjes. Leuk
Kan nu tenminste muziek luisteren zonder dat mijn PC aan hoeft te staan.
Ja, ze hebben er echt lekkere kaas. Ik kreeg ook nog kaas met honingklaver, ook lekker!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef AnneX het volgende:
T
Krakke heeft wel wat met kaas - van de boerderie
Vorig jaar moest ik in de spits reizen op CS Utrecht.
Men, iedereen droeg zwart en donkerbruin en grijs!
En dan die deinende zwarte massa die door de hal zich voortbeweegt.
Somber gezicht.![]()
Mijn witte skijack hangt al aan de kapstok.
Ja, werkt echt super en zelfs ik had hem direct aan de praatquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
is het handig ja, een NAS? Scheelt weer heen en weer gepiel met gedownloade bestanden?
Momenteel moet ik nog met een USB stick lopen van computer naar spelert via de TV...
Bingo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dus: een mediacenter is een apparaat gekoppeld aan de TV die media kan afspelen. Ik neem aan dat het een wireless mediacenter is die ook gekoppeld is aan het thuisnetwerk?
Ergens op het thuisnetwerk heb je een NAS staan, waarop je allerhande media download en verzameld via je PC bijvoorbeeld.
Je kunt dan via een TV interface een menu' tje oproepen van de mediacenter waarmee je naar bestanden kunt zoeken op de NAS en die dan op TV af kunt spelen.
Zoiets?
Jup. Wat muziek, wel via mijn laptop. Gaat niet zo heel snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Borisz, heb je al bestanden gekopieerd vanaf een andere externe HD rechtstreeks naar de NAS?
was ik ook achter, direct aan NAS hangen en dan via die webapllicatie is een stuk sneller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Wat muziek, wel via mijn laptop. Gaat niet zo heel snel.
Ja en als je Nederlanders vraag wat ze met die kut Marokkaantje op de straathoek moeten doen dan moeten ze zo snel mogelijk het land uit. Lekkere hypocrisie ten top. Belachelijk dat zoiets weer opgeblazen moet worden.quote:
Van mij mogen ze allemaal blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en als je Nederlanders vraag wat ze met die kut Marokkaantje op de straathoek moeten doen dan moeten ze zo snel mogelijk het land uit. Lekkere hypocrisie ten top. Belachelijk dat zoiets weer opgeblazen moet worden.
Maar je hebt wel een leuke leraar!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeuj, weer een kastje er bij die van alles kan maar waar ik eerst een cursus voor moet volgen![]()
Das waar!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke leraar!
Het gaat me meer om het mediacircus er omheen. Van die dingen die dagelijks gebeuren, niemand geeft ene fuck totdat er opeens eentje in de slachtofferrol naar voren geschoven moet worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal blijvendat kut Marokkaantje is waarschijnlijk net zo Nederlands als ik namelijk
En Mauro ook, alleen hij heeft de pech dat het niet 'officieel' zo is
kutregels
Vertel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Als je eenmaal aan het kopieren slaat blijk je best veel muziek te hebben
quote:
Hmm je at schoen Annex?? Halve zool of een hele?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:09 schreef AnneX het volgende:
http://www.sjoez.nl/produ(...)utm_campaign=beslist
Nog een keer want het was (weer) erg lekker.
Al is het mij niet duidelijk wat kokos erin doet.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben morgen vrijhij
ik ben morgen vrijhij
Die had ik vandaag van 16.00 tot 19.00quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]Ik heb morgen van 9 tot 17 een suffe cursus!
Ik heb morgen van 9 tot 17 een suffe cursus!
Vandaag van 9 tot 16 training gehad. Morgen de tweede dag en dan moet er nog een verwerkingsverslag komen. Donderdag nog een dag bij de gemeente ipv afstuderen, en in het weekend dat verslag en afstudeerwerk inhalenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die had ik vandaag van 16.00 tot 19.00Nja, deels suf.. voorgaande dagen waren interessanter..
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vandaag van 9 tot 16 training gehad. Morgen de tweede dag en dan moet er nog een verwerkingsverslag komen. Donderdag nog een dag bij de gemeente ipv afstuderen, en in het weekend dat verslag en afstudeerwerk inhalen
Dat doen alleen domme mensen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]wie gaat er dan ook werken tijdens het afstuderen
![]()
Morgen nog wel wat voor mijn studie doen btw, maar het is niet zo veel gelukkig
Ik put kracht uit het gevoel dat ik zal hebben als ik het begin februari toch geflikt heb... Denk ikquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik put kracht uit het gevoel dat ik zal hebben als ik het begin februari toch geflikt heb... Denk ik
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben morgen vrijhij
ik ben morgen vrijhij
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef LieLie het volgende:
Ik ben morgen ook nog vrijquote:
Moet je daarvoor naar de grote stad?Fietsen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet ook nog laarsjes (vind ik zelluf he..)
Nja wil er eigenlijk ff voor naar Enschede, das me net ff te ver fietsenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar de grote stad?Fietsen...
Bedoel je dan drie nummers voorkeur voor solo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Woooh ik zit Blame it on the boogie te oefenen (van the jacksons) en eigenlijk gaat die ook wel heel lekkerWaarbij mn voorkeurnrs op 3 staat
Dat kan heel goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef AnneX het volgende:
Morgen ben ik niet vrij.
Alweer naar de de praat- en vraagmeneer.
Zal ikweer een paar laarsjes kopen?![]()
Lastige frases om op adem te blijven...en sterke stem te houden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
I can't stand the rain (ann peebles versie)
signed sealed deliverd (stevie wonder versie)
Oefenen oefenen en nog eens oefenenquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lastige frases om op adem te blijven...en sterke stem te houden.
/ zover ik (niet) kan zingen...
ik kan niet wachten totdat M. wat verstaanbaars kan zeggen haha.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:57 schreef Bluezz het volgende:
Leuk!
Ja dat praten doe J. ook volop een heel verhaal net met wijzen en brabbelen en af en toe iets verstaanbaars en het eindigde op Ok Oma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mooi dat je een fijne dag gehad hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wandelen was gezellig met babi M., lekker gegeten en daarna kerkmiss was goed. Daarna nog kaars neergelegd bij graf van mn oma en koffie gedronken met de fam. Thuis nog mn moeder geholpen met foto's en mn zusje met een document waar ze heel onzeker over is (dit jaar begonnen met opleiding en super onzeker en zenuwachtig) dus ik heb me nuttig gemaakt vandaag
nu ff herh MasterChef kijken en denk daarna lekker slapen
Ik heb morgen nachtdienstquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef AnneX het volgende:
Morgen ben ik niet vrij.
Alweer naar de de praat- en vraagmeneer.
Zal ikweer een paar laarsjes kopen?![]()
heerlijk hequote:Op woensdag 2 november 2011 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat zelfde alleen dan op bedlekker chill avondje
Kan dat niet draadloos?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
bedtijd, morgen wakker worden met Dexter die al klaar staat in mijn superdeluxe USBSTICKNASMEDIASPELERTDEVICETOESTEL die aan mijn TV gekoppeld is via d.r.a.a.d.
Ja heerlijk, maar moet ook niet te vaak zijn, verveel me dan weer snel.quote:
welk subforum zat/zit je eigenlijk altijd?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar moet ook niet te vaak zijn, verveel me dan weer snel.
Maar gelukkig heb ik jullie hier
Dit is echt tha statement of tha yearquote:Op woensdag 2 november 2011 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je leuke laarsjes hebt gezien die je verdient hebt, moet je ze kopen
draadquote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
bedtijd, morgen wakker worden met Dexter die al klaar staat in mijn superdeluxe USBSTICKNASMEDIASPELERTDEVICETOESTEL die aan mijn TV gekoppeld is via d.r.a.a.d.
verhalen schrijven? ik leer steeds meer over fokquote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik kom er ook helemaal niet meer. Nu schrijf ik lompe verhaaltjes voor klb
matchmaker Bluezzquote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Drib en FFT, ik zie wel een match. Moeten jullie niet es mieten?
Vistaprint en hun gierige kut actiesquote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verhalen schrijven? ik leer steeds meer over fok
Is ze rijk ?quote:Op woensdag 2 november 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Drib en FFT, ik zie wel een match. Moeten jullie niet es mieten?
Laat dat maar over aan B. Die koppelt je ook nog zomaar eens aan Pee.quote:
Ik weet niet hoe groot haar inkomen is.quote:
Eh thuis ging het goed, morgen weer repquote:Op woensdag 2 november 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
matchmaker Bluezz
hoe was zingen vnv?
Stinkendquote:
hou op ajbquote:Op woensdag 2 november 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat maar over aan B. Die koppelt je ook nog zomaar eens aan Pee.
stinken doe ik welquote:Op woensdag 2 november 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh thuis ging het goed, morgen weer rep
[..]
Stinkend
minimaal cup F, vandaar mn username he... dubbel F....quote:Op woensdag 2 november 2011 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze grote tieten
nou lekker stom van mequote:Op woensdag 2 november 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Mijn repavond is altijd op woensdag geweest dubbel F
aiksquote:
Mja ik moet m'n draai echt nog vindenquote:Op woensdag 2 november 2011 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Dit is echt tha statement of tha year
Je eerste nachtdienst? Hoe bevalt het tot nu toe beebje?
Dan niet hequote:Op woensdag 2 november 2011 01:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
word ik nou alweer geadopteerd?
Rukze.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja in bed liggen en in bed slapen zijn 2 vreschillende dingen he
Logisch ook, zo andersquote:Op woensdag 2 november 2011 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja ik moet m'n draai echt nog vinden
Sterkte!quote:Op woensdag 2 november 2011 07:25 schreef Sarabi het volgende:
Morgen
Heb nu al het gevoel dat ik ga instorten, en dan moet de hele dag nog komen
Gisteren was de begrafenis wel mooi, nu weer een dagje naar het ziekenhuis met schoonma
Helaas is alles in Rotterdam dus gisteren (en waarschijnlijk vandaag) ook uren in de file gestaan
quote:Op woensdag 2 november 2011 07:25 schreef Sarabi het volgende:
Morgen
Heb nu al het gevoel dat ik ga instorten, en dan moet de hele dag nog komen
Gisteren was de begrafenis wel mooi, nu weer een dagje naar het ziekenhuis met schoonma
Helaas is alles in Rotterdam dus gisteren (en waarschijnlijk vandaag) ook uren in de file gestaan
Verzin dat gewoon. Zolang niemand er achter komt zoals bij die Tilburgse Professor haal jij je deadline welquote:Op woensdag 2 november 2011 09:07 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
* TAV74 wacht op input zodat hij verder kan
Toevallig gisteren in een vergadering voorgesteld die prof te benaderen voor de effectmeting in een pilot die toch op voorhand al geslaagd is (of liever: moet zijn)quote:Op woensdag 2 november 2011 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verzin dat gewoon. Zolang niemand er achter komt zoals bij die Tilburgse Professor haal jij je deadline wel
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 1e toets is af, klaar om te verzenden! Ding is maar 5 studiepunten waard, maar kostte me haast meer werk dan mijn eindscriptie van de Pabo
![]()
Nog 5 toetsen te gaan...![]()
Volgens mij heb je gewoon het werken aan je scriptie verdrongenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn 1e toets is af, klaar om te verzenden! Ding is maar 5 studiepunten waard, maar kostte me haast meer werk dan mijn eindscriptie van de Pabo
![]()
Nog 5 toetsen te gaan...![]()
Nja, ben voor het gemak al het onderzoekswerk wat ik toen heb gedaan aan het vergetenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon het werken aan je scriptie verdrongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |