Gaat prima gewoon met kip los hoor doen we ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..
Nog meer kip amuse tips?
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:44 schreef Croli het volgende:
hmm is met name met kipdrumsticks, wil eigenlijk gewoon blokjes oid hebben..
Nog meer kip amuse tips?
Heus wel, maar t moest een uur ofzo opstaan, is met kipblokjes dan minder geschikt lijkt mij...quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet creatief genoeg om te bedenken dat je ipv drumsticks het recept ook gewoon kan maken met kipfilet?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stukjes wrap met gerookte kip, zure room, sla en bosui.
Het is zonder kip, maar een absolute aanrader: de wortelsoep uit het fok! kookboek!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik
dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...
Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:03 schreef Croli het volgende:
ok optie,
ik had al een receptje gezien van gerookte kip, mouse maken met ananaskaas katenspek en perzik
dus als ik dat combineer kan dan wel want is beide beetje zoetig...
Eigenlijk wil ik er dan nog in een klein glaasje soep maken... moet dus ook een beetje zoetig worden....tips?
Ik was lekker eerst!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erug lekker: [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Lauwwarme wortelsoep
sowieso kan soep altijd wel vooraf, maakt niet uit welke. al is het een simpel uien- of tomatensoepje (met een dotje creme fraiche)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:37 schreef Croli het volgende:
Misschien bedenk ik straks thuis wel weer heel wat andersIk weet t allemaal nog niet
Maar wel superbedankt voor de tips hoor, klinkt erg goed allemaal.
Kan de cola-kip natuurlijk ook volgende keer als hoofdgerecht maken!! dan istie zoals die hoort
sjeesis, het is november!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkigquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, een tas vol buitenspeelgoed gekocht. Ze kunnen straks in december naar hartenlust tennissen, diabolo'en, hoepelen, elastieken, pukkelballen en er zijn pionnetjes
En dat in mijn vrije dagenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
we kunnen nog een paar dagen genieten van mooi weer. morgen 15 tot 18 graden en donderdag 15 tot 20 graden
Zal wel moeten vanmiddag en morgenochtend, want het blauwe Puntje gaat voor een beurt en APK-keuring vanmiddag naar de garage.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat in mijn vrije dagenScootmobiel hereeeeeeeee we come
wordt ie al 2? wat gaat het snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor de verjaardag van Babi J. die in dec. 2 wordt. Ze zullen zelf ook wel een lijstje hebben, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om zelf iets te verzinnen wat een schot in de roos is, want dat is het de afgelopen keren wel geweest gelukkig
Ik zat al te denken aan een eenmalig abbo op de Pippo bijv. of zo'n grappig loopfietsje voor buiten of een slee
heerlijk, zo'n skoetertquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook
kouder? ben je gekquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn wat is het mooi buitenzou van mij wel iets kouder mogen inmiddels, ben het gezweet wel een keer zat nu
maar verder is het prachtig! kleuren van de bomen ook
kaas blijft langer goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend!
En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek!
Dat is nog maar de vraag. Knoflookkaas!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kaas blijft langer goed
leuk Krak!
haha van het weekend op dusquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Knoflookkaas!
Het is novemberquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kouder? ben je gek
prachtig nazomerweer!
Het beloofde een koude nare kille winter te worruh dus geniet er nou maar van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is novembernazomer mag tot medio oktober duren, dan mag het van mij echt wel iets kouder worden..
Tnxx merk ook wel door de niet aflatende stress en het harde werken dat ik wat chronisch-achtig moe begin te worden. Volgende week lekker weekje bijkomenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
Je hebt het verdiend!
En ik kreeg net geen bloemen maar kaas van de kaasboerderij van het bezoek!
De pijn zit nu vooral van binnen. Daar zitten ook hechtingen natuurlijk. Het trekt en steekt behoorlijk. En ik ben net zo gammel als meteen na de operatie, maar da's de verkoudheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het beloofde een koude nare kille winter te worruh dus geniet er nou maar van.
Niet zo klagen ja
[..]
Tnxx merk ook wel door de niet aflatende stress en het harde werken dat ik wat chronisch-achtig moe begin te worden. Volgende week lekker weekje bijkomen
En wat leuk die kaas!! Heb je meer aan dan bloemen
Hoe is het met de pijn & last?
Ja, komt wel goed met versterkende middelen als kaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Ja daar kan je flink gammelig van zijn
Rest moet helen, komt goed!
pff het kan nog lang zat koud blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is novembernazomer mag tot medio oktober duren, dan mag het van mij echt wel iets kouder worden..
knoflook werkt helendquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed met versterkende middelen als kaas.
Dat lukt dus niet als het zo warm isquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga straks een wandelingetje buiten maken met de kinderwagen. even een frisse neus halen
ik zal vast niet zwetenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat lukt dus niet als het zo warm is![]()
geef ze allemaal een kopie van het boekquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Ben bezig om het hele aussie verhaal beknopt op te schrijven om het in goede volgorde kort te vertellen bij de Mot. Maar dat valt nog niet mee zeg
haha het moet niet commercieel worden natuurlijk, die grapjes heb ik zondag al met willem gemaakt jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geef ze allemaal een kopie van het boek
kun je het verhaal vertellen zonder emotioneel te worden denk je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha het moet niet commercieel worden natuurlijk, die grapjes heb ik zondag al met willem gemaakt ja
Er was de eerste keer ook al zo'n gast compleet met diashow en verkooppraatjes... niet leuk juist als je het in die intieme setting wilt houden.
Voor een commercieele lezing moeten ze echt ergens anders zijn
Ja hoor, op mn werk vragen ze er ook wel regelmatig naar en dat gaat ook goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je het verhaal vertellen zonder emotioneel te worden denk je?
Ja, hier kwam vandaag ook een doosje.. fijn, hoeft Tav zich niet te vervelen aangezien ik zo weg moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Mijn NAS van Ibood is binnen. Nu maar eens installeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, op mn werk vragen ze er ook wel regelmatig naar en dat gaat ook goed.
Heb het intussen wel verwerkt en ben er aan gewend dat ie daar woont. Het scheelt ook heel veel dat ie af en toe schrijft.
hij zat je gewoon uit te lachen hehequote:Zat net te cammen met Babi J. heb ik zo'n roltoeter waarop ik blaas, hij ligt in een deuk
Maar nu heeft ie de compu uitgezet geloof ik
Ja, het is zo grappig dat cammenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]en idd fijn dat er nog contact is, zo af en toe.
[..]
hij zat je gewoon uit te lachen hehe
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand wat van snapte?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef borisz het volgende:
Jeuj. Mijn NAS van Ibood is binnen. Nu maar eens installeren.
zelfs ik kan er wat mee dus dat zal nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand wat van snapte?
Ging toch toen om de mediaspeler?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand wat van snapte?
aaw dat is zo lief!quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is zo grappig dat cammen
Hier krijg ik een handkusje als ik (met zuunig mondje) een kusje geef
Hoe ging het oppassen op Babi M?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NAS, is dat dat uitgebreide ding waar niemand Golfer & Bluezz niets wat van snapten?
Awww.quote:Kamer wijst verblijfsvergun- ning Mauro af
Laatste update: 1 november 2011 15:58
info
AMSTERDAM - Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft dinsdag twee moties vanuit de oppositie verworpen die vroegen de jonge Angolees Mauro Manuel een verblijfsvergunning te geven.
Nope tis een feestdag hier (Alerheiligen he? Tis hier een Katholiek land) dus er is collectieve sluitingsdagquote:
dat t bij jullie n feestdag is, is hier goed te merken jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nope tis een feestdag hier (Alerheiligen he? Tis hier een Katholiek land) dus er is collectieve sluitingsdag
wat een mooi, sociaal en beschaafd land zijn we tochquote:
veel tequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat een mooi, sociaal en beschaafd land zijn we toch
Ik zou nooit meer zonder die van mij willenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
Zo. Toch ideaal zo'n scooter. Auto alvast naar garage in Haarlem voor beurt van morgen en APK gebracht. B.achter mij aan op de scooter en samen (twee ouwe lijken) weer terug op de scooter naar huis gesjeesd.
Eh heb jij een kindermaatje?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
http://www.sjoez.nl/produ(...)utm_campaign=beslist
kVond dat nog wel een paar laarsjes mocht...
Alleen waren ze in de winkel duurder
quote:
Ja he superquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer zonder die van mij willenReistijd naar paard, normale verkeersomstandigheden per auto: 40 minuten. OV: 35. Fiets: 30. Scooter: met zn 2e iets meer dan 15, in mn eentje, record, 12 minuten.
De link verwees naar kinderschoentjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef AnneX het volgende:
Teruggelezen: Sarabi erg vroeg op voor ver weg .
FFT en Blz vermaken zich met peuters.
Blz en g. noemen het nu een scootmobiel![]()
Krakke heeft wel wat met kaas - van de boerderie
En Tav en Borisz hebben nieuw speelgoed.
Nee, geen kindermaat schoenen, tenminste meestal 39 ? Is dat een kindermaat.
Bijna geen kleur te koop óf té hoge hak.
Vorig jaar moest ik in de spits reizen op CS Utrecht.
Men, iedereen droeg zwart en donkerbruin en grijs!
En dan die deinende zwarte massa die door de hal zich voortbeweegt.
Somber gezicht.![]()
Mijn witte skijack hangt al aan de kapstok.
Reden waarom ik mijn infrastructuur heb aangelegdquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef borisz het volgende:
Mijn Sonos & NAS zijn nu ook vriendjes. Leuk
Kan nu tenminste muziek luisteren zonder dat mijn PC aan hoeft te staan.
Ja, ze hebben er echt lekkere kaas. Ik kreeg ook nog kaas met honingklaver, ook lekker!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:59 schreef AnneX het volgende:
T
Krakke heeft wel wat met kaas - van de boerderie
Vorig jaar moest ik in de spits reizen op CS Utrecht.
Men, iedereen droeg zwart en donkerbruin en grijs!
En dan die deinende zwarte massa die door de hal zich voortbeweegt.
Somber gezicht.![]()
Mijn witte skijack hangt al aan de kapstok.
Ja, werkt echt super en zelfs ik had hem direct aan de praatquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
is het handig ja, een NAS? Scheelt weer heen en weer gepiel met gedownloade bestanden?
Momenteel moet ik nog met een USB stick lopen van computer naar spelert via de TV...
Bingo!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Dus: een mediacenter is een apparaat gekoppeld aan de TV die media kan afspelen. Ik neem aan dat het een wireless mediacenter is die ook gekoppeld is aan het thuisnetwerk?
Ergens op het thuisnetwerk heb je een NAS staan, waarop je allerhande media download en verzameld via je PC bijvoorbeeld.
Je kunt dan via een TV interface een menu' tje oproepen van de mediacenter waarmee je naar bestanden kunt zoeken op de NAS en die dan op TV af kunt spelen.
Zoiets?
Jup. Wat muziek, wel via mijn laptop. Gaat niet zo heel snelquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Borisz, heb je al bestanden gekopieerd vanaf een andere externe HD rechtstreeks naar de NAS?
was ik ook achter, direct aan NAS hangen en dan via die webapllicatie is een stuk sneller.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Wat muziek, wel via mijn laptop. Gaat niet zo heel snel.
Ja en als je Nederlanders vraag wat ze met die kut Marokkaantje op de straathoek moeten doen dan moeten ze zo snel mogelijk het land uit. Lekkere hypocrisie ten top. Belachelijk dat zoiets weer opgeblazen moet worden.quote:
Van mij mogen ze allemaal blijvenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en als je Nederlanders vraag wat ze met die kut Marokkaantje op de straathoek moeten doen dan moeten ze zo snel mogelijk het land uit. Lekkere hypocrisie ten top. Belachelijk dat zoiets weer opgeblazen moet worden.
Maar je hebt wel een leuke leraar!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeuj, weer een kastje er bij die van alles kan maar waar ik eerst een cursus voor moet volgen![]()
Das waar!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een leuke leraar!
Het gaat me meer om het mediacircus er omheen. Van die dingen die dagelijks gebeuren, niemand geeft ene fuck totdat er opeens eentje in de slachtofferrol naar voren geschoven moet worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal blijvendat kut Marokkaantje is waarschijnlijk net zo Nederlands als ik namelijk
En Mauro ook, alleen hij heeft de pech dat het niet 'officieel' zo is
kutregels
Vertel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef TAV74 het volgende:
Als je eenmaal aan het kopieren slaat blijk je best veel muziek te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |