Had je liever gehad dat het kabinet viel en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven? Ook dat is politiek...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een kind dat zo jong is, stop je niet in de vreemdelingendetentie. Ik heb alleen aangegeven dat het voor die jongen beter was geweest als hij onmiddellijk was teruggestuurd.
[..]
De democratische rechtsstaat heeft gesproken, inderdaad. Maar je vergeet het kleine sterretje in de rechterbovenhoek. Het sterretje dat bijvoorbeeld een resolutie op het CDA-partijcongres omvat, die met overweldigende meerderheid is aangenomen. Ook staat in de toelichting bij het sterretje dat Nederlanders in grote meerderheid tegen dit besluit zijn. En uit alles blijkt dat het CDA bang is voor politieke consequenties.
Het is dus politieke besluitvorming die op bijzonder weinig draagvlak kan rekenen. Nu gebeurt dat laatste wel vaker, dat onderken ik, maar de situatie die hiertoe heeft geleid, is bizar. Leers, Koppejan en Ferrier die met knikkende knietjes door de gang van het kamergebouw lopen, uit angst voor De Grote Gedoger.
Ja!!! Liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat het kabinet viel en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven? Ook dat is politiek...
Jij wil Wilders als premier?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja!!! Liever vandaag dan morgen.
second that... dit stelletje amateurs is al lang over de houdbaarheidsdatum heenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beter hou je gewoon je mond, sluit je je browser en ga je aardappels voor je vent koken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik denk wel dat er veel (al dan niet semi)-racistsiche motieven aan ten grondslag liggen. Zo van "alle buitenlanders het land uit".
Geweldige tijd inderdaad voor nieuwe verkiezingen. Nederland is zijn tafelzilver aan het verkopen en we hebben het al een week over 1 persoon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja lachen joh, PVV en VVD samen op bijna 70 zetelsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zou het geen racisme willen noemen, maar ik begrijp ook bar weinig van bepaalde euforische reacties. Dat je het eens bent met deze besluitvorming is tot daar aan toe, maar er verder weinig vrolijks of leuks aan deze zaak, die eigenlijk alleen maar verliezers kent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, ik schrik wel van de reacties hier. Ik wist wel dat er veel dom volk en racisten op Fok! zitten. Maar zoveel......
Wilders als premierquote:
Lees je eens in zou ik zeggen, dan hoef je dit soort vragen niet te stellen en kom je niet over als een huisvrouw zonder kennis van zaken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen roept hier trouwens wel, de rechter heeft gesproken, de rechter heeft gesproken, maar in juli heeft de rechter gesproken dat hij mocht blijven. En daar is Leers tegen in beroep gegaan. De rechter heeft uitgesproken dat Mauro met zijn pleegfamilie een gezinsverband vormde en dat het recht op gezinsleven van toepassing is.
Daar is Leers tegen in beroep gegaan. Waarom? Kun je die familie wel verwijten dat ze lopen te rekken, maar als Leers dat toen niet had gedaan had er nu geen haan naar gekraaid. Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Wilders?
Sorry Henk, wij eten geen gekookte aardappels, dat is zo CDA.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter hou je gewoon je mond, sluit je je browser en ga je aardappels voor je vent koken.
Al stond Wilders met het pistool in de nek van Leers dan nog zou dat niet mogen uitmaken. We moeten wel professioneel blijven lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Leers?
Ze hadden hem moeten voorbereiden op een eventueel terugkeer, dat heb je heel goed gezien ja. Dat ze dat niet hebben gedaan geeft aan dat de pleegouders in kwestie ook hard gefaald hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het geen racisme willen noemen, maar ik begrijp ook bar weinig van bepaalde euforische reacties. Dat je het eens bent met deze besluitvorming is tot daar aan toe, maar er verder weinig vrolijks of leuks aan deze zaak, die eigenlijk alleen maar verliezers kent.
Bijvoorbeeld de pleegouders van die jongen:
[ afbeelding ]
Foto: Richard Mulder, via nu.nl
Maar die mensen hebben natuurlijk een enorme fout gemaakt. Ze hadden zich niet moeten hechten aan iemand die 8 jaar bij ze in huis woont en hen als zijn ouders ziet. En ze hadden niet in het Nederlands tegen hem moeten praten, waardoor die jongen nu met zo'n verrotte zachte-g zit opgescheept, maar ze hadden hem met het mes op de keel een woordenboek Portugees moeten laten lezen.
Maak nog wat meer mensen uit voor racist, dat doet je intelligenter overkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sorry Henk, wij eten geen gekookte aardappels, dat is zo CDA.
Scorpie... rustig... leun eens achterover in de Aurora stoel van jequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beter hou je gewoon je mond, sluit je je browser en ga je aardappels voor je vent koken.
Deze mensen hebben idd een enorme fout gemaakt. Ze hadden die jongen nooit in huis moeten nemen en die gast had direct teruggestuurt moeten worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het geen racisme willen noemen, maar ik begrijp ook bar weinig van bepaalde euforische reacties. Dat je het eens bent met deze besluitvorming is tot daar aan toe, maar er verder weinig vrolijks of leuks aan deze zaak, die eigenlijk alleen maar verliezers kent.
Bijvoorbeeld de pleegouders van die jongen:
[ afbeelding ]
Foto: Richard Mulder, via nu.nl
Maar die mensen hebben natuurlijk een enorme fout gemaakt. Ze hadden zich niet moeten hechten aan iemand die 8 jaar bij ze in huis woont en hen als zijn ouders ziet. En ze hadden niet in het Nederlands tegen hem moeten praten, waardoor die jongen nu met zo'n verrotte zachte-g zit opgescheept, maar ze hadden hem met het mes op de keel een woordenboek Portugees moeten laten lezen.
Ik vind het ook wat vreemd dat sommige users kennelijk staan te juichen bij zijn vertrek.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uiteraard had ik dit rechtse rampenkabinet liever niet, maar daar was bij mij geen zaak-Mauro voor nodig om dat te vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef johnnylove het volgende:
Had je liever gehad dat het kabinet viel en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven? Ook dat is politiek...
Ze hebben er in de peiling samen 61. Met het CDA erbij 72. Maar die constructie gaat dan toch niet verder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Ja lachen joh, PVV en VVD samen op bijna 70 zetels![]()
Dom lullen én geen kennis van zaken hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen roept hier trouwens wel, de rechter heeft gesproken, de rechter heeft gesproken, maar in juli heeft de rechter gesproken dat hij mocht blijven. En daar is Leers tegen in beroep gegaan. De rechter heeft uitgesproken dat Mauro met zijn pleegfamilie een gezinsverband vormde en dat het recht op gezinsleven van toepassing is.
Daar is Leers tegen in beroep gegaan. Waarom? Kun je die familie wel verwijten dat ze lopen te rekken, maar als Leers dat toen niet had gedaan had er nu geen haan naar gekraaid. Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Leers?
Kun je mij misschien uitleggen wat er racistisch is aan deze beslissing?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, ik schrik wel van de reacties hier. Ik wist wel dat er veel dom volk en racisten op Fok! zitten. Maar zoveel......
Tis een Rohde Grahl, ik ben nog aan het werk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Scorpie... rustig... leun eens achterover in de Aurora stoel van je
Ik zie anders geen jubelstemming, alleen wat mensen die tevreden zijn en het eens zijn met de stemming.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat vreemd dat sommige users kennelijk staan te juichen bij zijn vertrek.
Nou leg het dan eens uit in plaats van zo'n loze kreten te doen. Ik werk minimaal 50 uur per week en doe niets aan het huishouden, maar heb misschien niet altijd tijd om me overal helemaal in te lezen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees je eens in zou ik zeggen, dan hoef je dit soort vragen niet te stellen en kom je niet over als een huisvrouw zonder kennis van zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |