abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103834826
Wanneer wordt die achterlijke ellenlange procedure nu eens hervormd? Pak dat nu eens aan om in de toekomst deze discussies te vermijden. Laat zo'n joch wat nu al zo lang hier is toch blijven. Nederland heeft hem het gereedschap gegeven om steeds tegen beslissingen in beroep te gaan en hij heeft er dankbaar gebruik van gemaakt. Eigen schuld, moet je dat soort procedures maar aanpakken.
pi_103834855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een kind dat zo jong is, stop je niet in de vreemdelingendetentie. Ik heb alleen aangegeven dat het voor die jongen beter was geweest als hij onmiddellijk was teruggestuurd.

[..]

De democratische rechtsstaat heeft gesproken, inderdaad. Maar je vergeet het kleine sterretje in de rechterbovenhoek. Het sterretje dat bijvoorbeeld een resolutie op het CDA-partijcongres omvat, die met overweldigende meerderheid is aangenomen. Ook staat in de toelichting bij het sterretje dat Nederlanders in grote meerderheid tegen dit besluit zijn. En uit alles blijkt dat het CDA bang is voor politieke consequenties.

Het is dus politieke besluitvorming die op bijzonder weinig draagvlak kan rekenen. Nu gebeurt dat laatste wel vaker, dat onderken ik, maar de situatie die hiertoe heeft geleid, is bizar. Leers, Koppejan en Ferrier die met knikkende knietjes door de gang van het kamergebouw lopen, uit angst voor De Grote Gedoger.
Had je liever gehad dat het kabinet viel en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven? Ook dat is politiek...
pi_103834875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Had je liever gehad dat het kabinet viel en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven? Ook dat is politiek...
Ja!!! Liever vandaag dan morgen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:34:53 #229
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_103834916
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Jij wil Wilders als premier?
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:35:25 #230
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103834943
quote:

[..]

second that... dit stelletje amateurs is al lang over de houdbaarheidsdatum heen :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103835016
Iedereen roept hier trouwens wel, de rechter heeft gesproken, de rechter heeft gesproken, maar in juli heeft de rechter gesproken dat hij mocht blijven. En daar is Leers tegen in beroep gegaan. De rechter heeft uitgesproken dat Mauro met zijn pleegfamilie een gezinsverband vormde en dat het recht op gezinsleven van toepassing is.

Daar is Leers tegen in beroep gegaan. Waarom? Kun je die familie wel verwijten dat ze lopen te rekken, maar als Leers dat toen niet had gedaan had er nu geen haan naar gekraaid. Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Leers?
pi_103835029
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik denk wel dat er veel (al dan niet semi)-racistsiche motieven aan ten grondslag liggen. Zo van "alle buitenlanders het land uit".
Beter hou je gewoon je mond, sluit je je browser en ga je aardappels voor je vent koken.
pi_103835038
quote:

[..]

Geweldige tijd inderdaad voor nieuwe verkiezingen. Nederland is zijn tafelzilver aan het verkopen en we hebben het al een week over 1 persoon.

Vandaag hebben Merkel + Sarkozy + Ome Bertus zwaar crisisoverleg en dan wil je dat NL politiek een halfjaar over de verkiezingen gaat hebben?
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:37:29 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103835046
quote:

[..]

Ja lachen joh, PVV en VVD samen op bijna 70 zetels :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103835047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, ik schrik wel van de reacties hier. Ik wist wel dat er veel dom volk en racisten op Fok! zitten. Maar zoveel......
Ik zou het geen racisme willen noemen, maar ik begrijp ook bar weinig van bepaalde euforische reacties. Dat je het eens bent met deze besluitvorming is tot daar aan toe, maar er verder weinig vrolijks of leuks aan deze zaak, die eigenlijk alleen maar verliezers kent.

Bijvoorbeeld de pleegouders van die jongen:

Foto: Richard Mulder, via nu.nl

Maar die mensen hebben natuurlijk een enorme fout gemaakt. Ze hadden zich niet moeten hechten aan iemand die 8 jaar bij ze in huis woont en hen als zijn ouders ziet. En ze hadden niet in het Nederlands tegen hem moeten praten, waardoor die jongen nu met zo'n verrotte zachte-g zit opgescheept, maar ze hadden hem met het mes op de keel een woordenboek Portugees moeten laten lezen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:37:51 #236
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103835072
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Jij wil Wilders als premier?
Wilders als premier :')

Ja.... graag... ik zie hem graag heel hard onderuit gaan. Wilders gaat nooit de verantwoording nemen voor de regering... vanuit die positie kan hij niet meer iedereen omver halen.

Wat we nodig hebben zijn mensen met een visie, mensen die verstandige besluiten nemen i.p.v. rond te lopen met de verbanddoos en de kaasschaaf. Pleisters plakken en schaven kan iedere clown.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103835095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Iedereen roept hier trouwens wel, de rechter heeft gesproken, de rechter heeft gesproken, maar in juli heeft de rechter gesproken dat hij mocht blijven. En daar is Leers tegen in beroep gegaan. De rechter heeft uitgesproken dat Mauro met zijn pleegfamilie een gezinsverband vormde en dat het recht op gezinsleven van toepassing is.

Daar is Leers tegen in beroep gegaan. Waarom? Kun je die familie wel verwijten dat ze lopen te rekken, maar als Leers dat toen niet had gedaan had er nu geen haan naar gekraaid. Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Wilders?
Lees je eens in zou ik zeggen, dan hoef je dit soort vragen niet te stellen en kom je niet over als een huisvrouw zonder kennis van zaken.
pi_103835127
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Beter hou je gewoon je mond, sluit je je browser en ga je aardappels voor je vent koken.
Sorry Henk, wij eten geen gekookte aardappels, dat is zo CDA.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:39:20 #239
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103835149
quote:
Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Leers?
Al stond Wilders met het pistool in de nek van Leers dan nog zou dat niet mogen uitmaken. We moeten wel professioneel blijven lijkt mij.
pi_103835158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zou het geen racisme willen noemen, maar ik begrijp ook bar weinig van bepaalde euforische reacties. Dat je het eens bent met deze besluitvorming is tot daar aan toe, maar er verder weinig vrolijks of leuks aan deze zaak, die eigenlijk alleen maar verliezers kent.

[ afbeelding ]

Maar die mensen hebben natuurlijk een enorme fout gemaakt. Ze hadden zich niet moeten hechten aan iemand die 8 jaar bij ze in huis woont en hen als zijn ouders ziet. En ze hadden niet in het Nederlands tegen hem moeten praten, waardoor die jongen nu met zo'n verrotte zachte-g zit opgescheept, maar ze hadden hem met het mes op de keel een woordenboek Portugees moeten laten lezen.
Ze hadden hem moeten voorbereiden op een eventueel terugkeer, dat heb je heel goed gezien ja. Dat ze dat niet hebben gedaan geeft aan dat de pleegouders in kwestie ook hard gefaald hebben.
pi_103835210
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Sorry Henk, wij eten geen gekookte aardappels, dat is zo CDA.
Maak nog wat meer mensen uit voor racist, dat doet je intelligenter overkomen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:40:57 #242
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103835243
quote:

[..]

Scorpie... rustig... leun eens achterover in de Aurora stoel van je :)
pi_103835248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze mensen hebben idd een enorme fout gemaakt. Ze hadden die jongen nooit in huis moeten nemen en die gast had direct teruggestuurt moeten worden.
Verder al dat gehuil dat hij zijn taal niet meer spreekt :')
2 weken daar en het is weer vloeiend. Je mag op zijn ouders boos zijn die hem als vishaak richting NL hebben gebruikt. Klaar.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 16:41:07 #244
236264 crew  capricia
pi_103835254
quote:

[..]

Ik vind het ook wat vreemd dat sommige users kennelijk staan te juichen bij zijn vertrek.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_103835264
Maar hij gaat nu dus echt weg? Of krijgt hij alleen geen verblijfsvergunning?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103835276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:33 schreef johnnylove het volgende:
Uiteraard had ik dit rechtse rampenkabinet liever niet, maar daar was bij mij geen zaak-Mauro voor nodig om dat te vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
Ja lachen joh, PVV en VVD samen op bijna 70 zetels :')
Ze hebben er in de peiling samen 61. Met het CDA erbij 72. Maar die constructie gaat dan toch niet verder.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:41:45 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103835282
quote:

Daar is Leers tegen in beroep gegaan. Waarom? Kun je die familie wel verwijten dat ze lopen te rekken, maar als Leers dat toen niet had gedaan had er nu geen haan naar gekraaid. Of stond Wilders met zijn pistool in de nek van Leers?
Dom lullen én geen kennis van zaken hebben.

Episch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103835303
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, ik schrik wel van de reacties hier. Ik wist wel dat er veel dom volk en racisten op Fok! zitten. Maar zoveel......
Kun je mij misschien uitleggen wat er racistisch is aan deze beslissing?
Een persoon (ongeacht religie, huidskleur of ras) wordt als asielzoeker behandelt volgens de gebruikelijke procedures, net als alle andere asielzoekers die in zijn categorie vallen. Na de procedure wordt besloten dat hij Nederland moet verlaten.

Daar waar vele andere asielzoekers keurig vertrekken, zoals het hoort, besluit Mauro om hier te blijven en haalt hij van alles aan om zijn verblijf hier te rekken en zijn vertrek uit te stellen, wat hem jammer genoeg ook is gelukt.

Vervolgens wordt terecht besloten dat hij ondanks alles alsnog het land moet verlaten, iets wat te verwachten viel en in de lijn ligt van het beleid dat de regering voert, ook met betrekking tot andere asielzoekers. Het argument dat hij al ''zo lang'' in Nederland woont komt alleen omdat hij niet wegging toen hij wel weg moest. Anyway, je kan een hele discussie starten over dat hij toch wel moet blijven omdat hij hier van alles heeft opgebouwd, maar er is helemaal niets racistisch aan het besluit hem terug te sturen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_103835319
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:40 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Scorpie... rustig... leun eens achterover in de Aurora stoel van je :)
Tis een Rohde Grahl, ik ben nog aan het werk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind het ook wat vreemd dat sommige users kennelijk staan te juichen bij zijn vertrek.
Ik zie anders geen jubelstemming, alleen wat mensen die tevreden zijn en het eens zijn met de stemming.
pi_103835333
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lees je eens in zou ik zeggen, dan hoef je dit soort vragen niet te stellen en kom je niet over als een huisvrouw zonder kennis van zaken.
Nou leg het dan eens uit in plaats van zo'n loze kreten te doen. Ik werk minimaal 50 uur per week en doe niets aan het huishouden, maar heb misschien niet altijd tijd om me overal helemaal in te lezen.

Jij zet jezelf echt steeds meer voor schut met je domme jaren 50 SGP antwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')